Cyfek Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Chciałem się pochwalić i powiedzieć, że nie ma co się bać ustawiać anteny. Wystarczy wolne popołudnie i duuuuża cierpliwość. Brak miernika, tylko ten na 5500s. Tak dzisiaj ustawiłem antenę: -Antena Cyfrowego Polsatu 70cm -Konwerter jakiś zwykły podwójny -Kabel nie najnowszy, tylko na nowo zarobione F-ki. U mnie sam ustawiałem antenę pod koniec 2016 roku i do tej pory identyczne parametry, a problemy są tylko w czasie mocnej burzy, więc źle nie będzie chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) Przedłużyłem w dniu 26.08.2017 r. umowę z Cyfrowym Polsatem na kolejne 12 m-cy. i dopiero wczoraj otrzymałem pisemną umowę od Pana Listonosza. Posiadam Moduł Cam CI oraz M.R. HD5500s i zastanawiam się czy istnieje możliwość zamiany Modułu na Evobox PVR ; wykorzystując ; opóźnienie dostarczenia umowy ( dwa razy dzwoniłem na infolinię i dostałem info że do 30 dni dostarczą mi do domu ). Wiem że miałem możliwość wymiany przy aneksie ale dopiero od około 2 tygodni po długim bezproblemowym działaniu zaczęło ; gubić ; kanały telewizyjne i zaczyna mnie to denerwować coraz bardziej. Zestaw antenowy Corab 90-tka ustawiony prawidłowo stały i wysoki poziom siła/jakość , info Polsatu twierdzi że Moduł tego nie robi i wskazuje na TV , Sony twierdzi że to nie ich wina więc pozostaje mi chyba zamiana. Przerabiał już Ktoś taką opcję ,jak to wygląda w praktyce? Edytowane 15 Września 2017 przez swojadroga Ponieważ kwestia odstąpienia od umowy jest zależna od ustaleń podczas rozmowy telefonicznej, przenoszę zapytanie do tematu technicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Witaj andii57!Prosimy, spróbuj podłączyć dekoder dodatkowy do instalacji antenowej, z której korzysta Moduł Cam CI i sprawdź, czy występuje tam podobna sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Przedłużyłem w dniu 26.08.2017 r. umowę z Cyfrowym Polsatem na kolejne 12 m-cy. i dopiero wczoraj otrzymałem pisemną umowę od Pana Listonosza. Posiadam Moduł Cam CI oraz M.R. HD5500s i zastanawiam się czy istnieje możliwość zamiany Modułu na Evobox PVR ; wykorzystując ; opóźnienie dostarczenia umowy ( dwa razy dzwoniłem na infolinię i dostałem info że do 30 dni dostarczą mi do domu ). Wiem że miałem możliwość wymiany przy aneksie ale dopiero od około 2 tygodni po długim bezproblemowym działaniu zaczęło ; gubić ; kanały telewizyjne i zaczyna mnie to denerwować coraz bardziej. Zestaw antenowy Corab 90-tka ustawiony prawidłowo stały i wysoki poziom siła/jakość , info Polsatu twierdzi że Moduł tego nie robi i wskazuje na TV , Sony twierdzi że to nie ich wina więc pozostaje mi chyba zamiana. Przerabiał już Ktoś taką opcję ,jak to wygląda w praktyce? Co znaczy "gubić" kanały? Bądź precyzyjny, bo zgadywać nie będziemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Wygląda to następująco instaluję przygotowana na telewizorze listę kanałów z Platformy Polsat Cyfrowy , instalacja przebiega prawidłowo , prawie wszystkie dedykowane do mojego pakietu kanały odbierają piszę prawie bo zdaje się że są problemy z Brit HD i z BBC dokładnie nie sprawdzałem ostatnio. Programy telewizyjne odbierają bezproblemowo trwa to przykładowo 2 , 4 dni przy oglądaniu przerzucam na inny kanał i otrzymuję komunikat ten numer kanału nie jest dostępny i nie ma reguły który kanał ; zaginie; Polsat , 4 , Seriale , Eurosport. Ponowna instalacja Platformy pozwala na ponowne poprawne oglądanie programów aż znowu ..Moduł to CI bez Plusa. Witaj andii57!Prosimy, spróbuj podłączyć dekoder dodatkowy do instalacji antenowej, z której korzysta Moduł Cam CI i sprawdź, czy występuje tam podobna sytuacja. Witam Właśnie sprawdziłem i nie ma żadnych problemów z odbiorem wszystkich kanałów z mojego pakietu. Parametry dla Hot Bird siła 89% jakość 93%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Czyli to wina TV, a nie modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Problem po stronie odbiornika TV, nie modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 No i jak się spodziewałem. Moduł dobry, ale nie dekoduje wszystkich kanałów. Teraz sprawdziłem. Czarny ekran na w/w kanałach. Sony swoje, że wszystko dobrze u nich w dekoderze zainstalowanym w telewizorze, chociaż sam nie jestem tego taki pewny. No to pozostanie czekać do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Czarny ekran bez żadnego komunikatu? A jakie są parametry sygnału na HBO i BBC Brit? Nie na ogólnym pasku, tylko dla konkretnego kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Po około 120 sekundach na chwilę wskoczył obraz i po dwóch takich objawach pokazała się informacja "wybrana usługa jest kodowana lub nie można jej odkodować. Sprawdź czy moduł CA i Karta zostały prawidłowo włożone". Sygnał na BBC Brit HD, jak i na BBC Lifestyle HD: siła 86, jakość 81%. Oczywiście na innych kanałach takiej info nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Wymień moduł na CI+ i nie będzie problemu z odbiorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Wymiana przez infolinię, czy przez APS? A jak przez punkt Cyfrowego Polsatu to potrzebuję jakieś potwierdzenie, kod z BOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) Wymiana, bo nie odbiera BBC Brit HD, najlepiej w APS w którym będą dostępne moduły CI+.Jak będą dyskutować, to niech sami sprawdzą. Jak nie mogą zweryfikować, to muszą wymienić na podstawie Twojej diagnozy. Istotne jest aby z tyłu nowego modułu był napis CI+. Po instalacji nowego modułu CI+, należy wejść w jego menu (z poziomu menu telewizora) i wyłączyć ochronę rodzicielską, to znacznie przyśpieszy przełączanie kanałów Edytowane 15 Września 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Dziękuję bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek-M Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 (edytowane) Mam odbiornik Cyfrowego Polsatu HD5000 i od jakiegoś czasu nie mogę odbierać na nim TVP2HD - wyświetla się komunikat o braku sygnału i źle ustawionej antenie. Wg parametrów w dekoderze kanał jest zaprogramowany na częstotliwości 12264V i poziom sygnału i jakość jest na 0%. Wg wszelkich przesłanek internetowych wynika jednak, że ten kanał jest jednak na częstotliwości 12265V (sprawdzałem np. na stronie Eutelsatu) Po przestawieniu częstotliwości na tą 12265V paski od poziomu i jakości sygnału wskakują na 82-83% ale nie można zapisać zmian w kanale (nie widzę takiej opcji). Ten sam problem mam też na kanale np. Polsat Sport HD, który powinien być również na tej samej częstotliwości co TVP2HD ale nie mam go w pakiecie, więc mi to nie przeszkadza Piłkuję się w tej sprawie z ICOK Cyfrowego Polsatu i tam niejaka Pani Magda uparcie twierdzi, że CP nadaje TVP2HD na częstotliwości 12264V i koniec, kropka. I każe ustawiać mi antenę. Reszta kanałów jednak działa bardzo dobrze z poziomem i jakością sygnału o wartościach 82-83%. I teraz prośba o informację, jaka jest prawidłowa częstotliwość dla kanału TVP2HD i czy ktoś już walczył z takim problemem. Forum SatKuriera przeszukałem ale nie potrafiłem nic w tym temacie odnaleźć. Antenę mam 90cm, konwerter dwu-wyjściowy ale nie pamiętam szczegółów. Poniżej fotki dla ustawień kanału TVP2HD we wspomnianych wcześniej częstotliwościach. Ustawienie standardowe dekodera 12264V: Ustawienie na 12265V: Edytowane 3 Października 2017 przez swojadroga Nie ma potrzeby zakładania nowego tematu, kiedy już istnieje jeden traktujący o tym samym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Jest na 265, zrob fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Ostatnio, tj. po aktualizacji softu i zmianą wyglądu menu u mnie sygnał to max. 66% jakości a przeważnie 50%. Na innym sprzęcie od 97-100%. Także coś namieszali z paskami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 (edytowane) Nic nie pomieszali z paskami, tylko teraz paski pokazują rzeczywistą jakość Waszych instalacji antenowych Edytowane 4 Października 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 I bardzo dobrze, że zostało to zmienione bo jak wytłumaczyć klientowi z dekoderem CP ,że ma źle zrobioną instalację i mu przy mżawce przestaje odbierać skoro On ma prawie full zielone paski ;-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robek90 Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 (edytowane) Od kilkunastu tygodni raz na tydzień dekoder 3-letni mi się zawieszał. Problem znikał po odłączeniu i ponownym podłączeniu do gniazdka. Natomiast w tym tygodniu pojawił się nowy problem, mianowicie pojawia się nagle brak sygnału. Na zewnątrz słońce świeci, więc nie powinno się tak dziać i po odłączeniu i ponownym podłączeniu problem znika, ale dziś już z 7 razy go resetowałem. Czy to znaczy, że czas wymienić dekoder? Edytowane 8 Października 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 w tym tygodniu pojawił się nowy problem, mianowicie pojawia się nagle brak sygnału. Na zewnątrz słońce świeci ... W jakich godzinach? Jest okres trwania zjawiska sun outage, które może powodować chwilowe problemy z odbiorem. http://www.satclub.pl/sun-outage-i-problemy-z-odbiorem-t1649.html https://forum.satkurier.pl/topic/1454-problemy-z-odbiorem-sygnalu-sun-outage/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gdziasek76 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) Witam,posiadam dekoder evobox instalacja antenowa składa się z anteny 80,konwerter unicable z zestawu polsatowskiego za 129zł,kabel antenowy o długości około 40m,moje wczesniejsze ustawienia na konwerterze uniweresalnym: bbc brit 60% / 79% / 13.1db tvn hd 58% / 99% / 14.9db paramount ch.hd 66% / 87% / 13,8db ci polsat 64% / 81% / 13.3db Teraz po wymianie konwertera na unicable wykonanej przez montera i ponownym ustawieniu anteny mam: bbc brit 79% / 72% / 12.4db tvn hd 72% / 85% / 13.8db paramount ch. hd 80% / 80% / 13.2db ci polsat 80% / 73% / 12.6db Z moich obserwacji wynika że siła sygnału się powiększyła,ale niestety jakość trochę spadła i snr też spadło w stosunku do wcześniejszych ustawień,monter zapewnia mnie że teraz jest lepiej ustawiona antena,miernik posiadał taki który pokazuje tylko siłę i jakość sygnału,także mam wątpliwości czy te ustawienia nie są gorsze niż były? Edytowane 9 Października 2017 przez swojadroga Przeniosłem do bardziej odpowiedniego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Mierzone na tym samym dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gdziasek76 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) Tak, na tym samym dekoderze, tylko zmiana konwertera była. Edytowane 9 Października 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) tylko zmiana konwertera była. A wcześniej pisałeś monter zapewnia mnie że teraz jest lepiej ustawiona antena Jeżeli tylko konwerter zmieniany, to prawdopodobnie źle dobrany jego skos. Jeżeli cała antena ustawiana, to coś nie tak, bo teraz jest gorzej. Edit: Parametry dla obydwu instalacji należy porównywać przy takich samych warunkach atmosferycznych. Nieduże zachmurzenie może obniżyć jakość sygnału. Edytowane 9 Października 2017 przez K63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.