wojtek9972 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Witam, co może być przyczyną tego, że od kilku dni nie mam ani jednego kanału z pakietu rozrywka. Czarny ekran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 A próbowałeś przywrócenia ust. fabrycznych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Odłączyłem zasilanie i ponownie włączyłem ale nic nie dało. Czy zrobić przywrócenie ustawień fabrycznych z poziomu menu dekodera ? Czy nie utracę nagrań ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Utracisz listę ulubionych, przypomnienia i zaplanowane nagrania oraz ustawienia menu ale nie daję gwarancji że to pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Nie pomogło muzę zadzwonić do Icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) Do ICOK się nie dzwoni jeśli już to do BOK, ICOK jest tu https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp# Edytowane 9 Lipca 2017 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpi1029 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) [rozwiązane] Pomóżcie! Na wstępie zaznaczę iż mam multiroom - HD6000 + HD3000. Obydwa mają nowe oprogramowanie... Dzisiaj po dostrojeniu satelity na 6000 jest moc, siła ale nie ma żadnego kanału - czarny obraz. Brak komunikatów o braku kanału w abonamencie, sygnale kodowanym tudzież braku sygnału - ten jest. Na HD3000 wszystko działa. Zaznaczę iż dekoder HD6000 wskoczył w jakość 720x576, a w menu w dekoderze jest info o załączonym 1080i. Jakieś rady? Edit. Pomogło odłączenie od dekodera kabla HDMI i ponowne podłączenie. Telewizor to jakiś nowszy 55calowy Samsung. Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez kacpi1029 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Dobrze że pomogło ale warto pamiętać aby urządzenia były w momencie odpinania/podpinania kabli wyłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Ostatnio przenosiłem antenę ustawioną na CP w inne miejsce na domu, mam antenę 80 od C+ ( stary dobry talerz), ustawiacz ustawił mi sygnał na 70 -75% siła i jakość, zapytałem czy nie dałoby się ustawić lepiej, powiedział że jak bym miał antenę 110-120 to by mi ustawił na 100% i teraz moje pytanie czy faktycznie nie da się ustawić anteny 80-tki na lepsze parametry ? Jak pada duży deszcz to mam czasami przycinki i brak sygnału. Nic nie zasłania "widoczności" anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Jeśli nic Ci nie zasłania widoku, wtyczki zarobione prawidłowo i przewód antenowy jest dobrej jakości oraz bez uszkodzeń mechanicznych, to zdecydowanie "ustawiacz" się nie popisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) Dzięki, chyba sobie kupie własny miernik sygnału ( ok. 300 zł) i się pobawię, bardziej będzie mi się opłacało bo już mu zapłaciłem w tym roku 220 zł ( 2 x ustawienie 2 anten, trochę przewodu i kilka końcówek). Nie chce aby była to reklama ale co sądzicie o tym mierniku - MEZON DSM31 Combo SAT i TV ? Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Bardziej to wskaźnik, niż miernik. Jaki masz dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Evobox, pvr7000,5500s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) To w Evobox masz o niebo precyzyjniejszy miernik sygnału, niż ten Mezon. Pod przyciskiem "i" (przytrzymując go kilka sekund) masz dokładne parametry dla konkretnych kanałów. Tutaj masz swego rodzaju wzorzec poziomów sygnału: https://forum.satkurier.pl/topic/15308-dekoder-evobox-pvr-test-z-instalacji/ Ponieważ Paramount zmienił transponder, zamiast tego kanału, sprawdzaj sygnał na TVP1. Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Jeszcze raz dziękuję bardzo za pomoc i info, dzisiaj sobie sprawdzę te wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tunnel666666 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Witam.Ostatnio przestal mi odbierac TVP 1 HD (sila i jakosc 0%).Na innych kanalach sila jest na poziomie 80% a jakosc 60-80%).O co tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opcji jest kilka. Od banalnego problemu z wtyczkami źle zarobionymi, po usterkę konwertera. Ja jednak po tym co napisałeś obstawiam korektę ustawienia anteny i skrętu konwertera. Poziom 80% siły i 60-80% jakości na pozostałych częstotliwościach nie sugeruje najlepiej ustawionej anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tunnel666666 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 OK, dzieki.Sprobuje cos pokrecic.Tylko dziwi mnie fakt ze przez okolo rok bylo wszystko w porzadku, a teraz takie cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Wiatr potrafi ruszyć delikatnie czaszę i to wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 To w Evobox masz o niebo precyzyjniejszy miernik sygnału, niż ten Mezon. Pod przyciskiem "i" (przytrzymując go kilka sekund) masz dokładne parametry dla konkretnych kanałów. Tutaj masz swego rodzaju wzorzec poziomów sygnału: https://forum.satkurier.pl/topic/15308-dekoder-evobox-pvr-test-z-instalacji/ Ponieważ Paramount zmienił transponder, zamiast tego kanału, sprawdzaj sygnał na TVP1. Sprawdziłem i mam takie parametry: BBC BRIT HD siła 90, jakość 78, SNR 13 TVN HD siła 70, jakość 63, SNR 11.7 TVP 1 HD siła 93, jakość 94, SNR 14.5 CI POLSAT siła 95, jakość 78, SNR 13.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) To teraz włącz TVN i spróbuj poprawić parametry sygnału. Zacznij od delikatnych korekt skrętu konwertera, potem ewentualnie delikatne korekty czaszy w każdej płaszczyźnie. Pamiętaj, aby kontrolować też parametry na pozostałych częstotliwościach. Czasem trzeba kompromisu, gdzieś musi nieco osłabnąć sygnał, aby w innym miejscu go poprawić. Staraj się SNR uzyskać maksymalnie na każdym z kanałów. Na 80-ce nie powinieneś raczej mieć nic poniżej 12db, a raczej bliżej wyników z czaszy 90cm. Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 (edytowane) Mam problem, dość dziwny. Wieczorami i nocą pojawiają się sekundowe zatrzymania obrazu i zniekształcenia dźwięku wyłącznie na kanałach Polsat-u. Warszawa, obrzeża, otwarty teren przed talerzem 80 cm, wyłącznie rzadka zabudowa jednorodzinna, konwerter do multiswitcha, dekoder główny Sagemcom, dodatkowe 2 multiroomy HD 5000. Jednakowy problem na wszystkich dekoderach. Antena sprawdzana, dobry sygnał na multiswitchu, na dekoderach siła i jakość powyżej 80%. Wygląda tak jakby ciemności nie służyły programom Polsatu, inne odbierane bez zarzutu ( pakiet Familly plus SportHD i FilmHD). Ktoś spotkał się z podobnym problemem? Edytowane 12 Sierpnia 2017 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Trudny temat. Może być konwerter albo zasilacz od multiswitcha. Ciężko tak stwierdzić na odległość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpi1029 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 (edytowane) Chciałem się pochwalić i powiedzieć, że nie ma co się bać ustawiać anteny. Wystarczy wolne popołudnie i duuuuża cierpliwość. Brak miernika, tylko ten na 5500s. Tak dzisiaj ustawiłem antenę: -Antena Cyfrowego Polsatu 70cm -Konwerter jakiś zwykły podwójny -Kabel nie najnowszy, tylko na nowo zarobione F-ki. Edytowane 21 Sierpnia 2017 przez kacpi1029 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Akurat tym na HD 5500s bym się nie posiłkował, bo bardzo mocno zawyża parametr jakości sygnału. Np. kiedy na Evoboxie mam 80% to na HD5500s poziom jakości jest na full. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.