pavkoo Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Przesunąłem czasze troszeczkę w prawo i wszystko śmiga, problem rozwiązany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof34 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Witam i ja mam problem z CP a właściwie z kanałem BBC Brit i tylko z nim, "Brak sygnału na wejściu LNB1 Sprawdź..." taki komunikat mam, jakość i moc sygnału jest powyżej 75% (obie linie) ale jest pewna ciekawostka otóż kanału tego nie miałem od dłuższego czasu i postanowiłem że zarobię wtyk F od nowa i tu ku mojemu ździwieniu kanał BBC Brit się pokazał nie klatkował nie "cmokał" było OK ale po kilku godzinach to samo "Brak sygnału...." dodam że kreskę jakość czasami mam niestabilną i dodam jeszcze to że kupiłem wtyk F taki samo-kompresujący, wcześniej miałem zwykły F który miał kiepski gwint, zmieniłem wtyki i znów pojawił się kanał BBC Brit ale po kilku godzinach zniknął i tu moje pytanie... Co to się dzieje niedobrego że za każdym razem gdy pogrzebię przy wtyku przy dekoderze kanał się pojawia a później po kilku godzinach znika? Wiem że jest zarobiony prawidłowo przynajmniej tak myślę... ale żeby sam znikał? Dekoder to PVR HD 7000, multiroom i na drugim nie mam takich problemow. http://vva.pl/image/k2e http://vva.pl/image/k2w http://vva.pl/image/k2J Pomóżcie proszę. Pozdrawiam Edytowane 10 Lutego 2017 przez Krzysztof34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Jak zrozumiałem, to PVR7000 ma podłączony 1 przewód. Zamień miejscami dekodery i sprawdź działanie kanału na obu dekoderach. Sygnał na konkretnym kanale sprawdza się poprzez przytrzymanie prze kilka sekund czerwonego (obok zielonego) przycisku, nie w MENU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof34 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 tak jeden przewód u mnie i u rodziców też jeden oni mają HD 3000 zrobiłem zdjęcia http://vva.pl/images/2017/02/10/moj-dol.jpg PVR7000 na dole u rodziców http://vva.pl/images/2017/02/10/moj-gora.jpg PVR7000 u mnie http://vva.pl/images/2017/02/10/rod-dol.jpg HD3000 na dole u rodziców http://vva.pl/images/2017/02/10/rod-gora.jpg HD3000 u mnie http://vva.pl/images/2017/02/10/rod-gora2.jpg HD3000 u mnie 2 HD3000 u mnie 2 to chyba jakieś spięcie gdzieś jest bo zmieniało mi się na właśnie coś takiego dwa krótkie czerwone paski jak na ostatnim zdjeciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Konwerter, przewód i jego jakość oraz długość, wtyki i ewentualne elementy instalacji antenowej pomiędzy konwerterem a dekoderem w Twoim pokoju są podejrzane. Router i/lub modem LTE w pobliżu dekodera też może być winny. Ustawienie/wielkość anteny oraz skręt konwertera również może wchodzić w rachubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof34 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Przewód!! Od anteny mam kabel i na kablu jakieś 1,2m od dekodera jest łącznik, odłączyłem go i sprawdziłem wszystko w porządku, podłączyłem znowu jak po staremu i powyginałem kabel przy dekoderze i raz było raz nie... wiec chyba kabel ten 1,2m do wymiany co ty na to? albo łącznik...wtyczki Łącznik był za szafą a tan kurzu tyle że hoho! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Może być przewód lub łącznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 (edytowane) Temat https://forum.satkurier.pl/topic/1511-awarie-i-problemy-techniczne-po-stronie-cyfrowego-polsatu/?hl=awarie jest zamknięty więc zapytam tutaj: Czy u Was kanał aMC też przestał działać bo u mnie jest EPG,pasek postępu biegnie (rzekomo leci film "Pociąg śmierci do Denver") ale za każdym razem jak wejdę to obraz robi się czarny a po sekundzie już baaardzo czarny,nawet pomyślałem że TV mi się wyłączył,ale inne kanały chodzą bez problemu,o co chodzi Ps.co ciekawe parametry na kanale są normalne siła100% jakość 80% SNR 13,4 dB Edytowane 16 Marca 2017 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Chyba jakaś awaria, u mnie też ten kanał nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Nie działa u mnie żaden kanał nadawany z transpordera 12475 pol. H DVB- S2. Czy była zmiana parametrów, o której nie wiem? Samsung DSB H-370G. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Co znaczy "nie działa"? Jaki jest komunikat? Robiłeś wyszukiwanie kanałów? Ewentualnie powrót do ustawień fabrycznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Po włączeniu np.kanału BBC Brite, brak poziomu siły sygnału,nie ma żdnych wartości PID-ów. Ekran czarny po chwili "szukam sygnału". Po skanowaniu transpordera, nie znajduję nic. Stan taki zauważyłem kilka dni temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Ustawienia fabryczne robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Zrobiłem, nic nie pomogło. Czyż by poprawić ustawienie anteny?. Przez 5 lat nie było z sygnałem żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Sprawdź jeszcze dekoder na innej, na pewno sprawnej instalacji antenowej. Na tej podstawie zabierz się za ustawienie anteny lub wymianę dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) Zrobiłem, nic nie pomogło. Czyż by poprawić ustawienie anteny?. Przez 5 lat nie było z sygnałem żadnych problemów. Nie wykluczone że wczorajszy huragan mógł Ci nieznacznie przestawić talerz,ale żeby to "podziałało" tylko na jeden TP Edytowane 19 Marca 2017 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 A co w tym dziwnego, jak jest to najsłabszy TP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forresty Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Mam problem z odbiorem CP, ale nie jest to zwiazane z instalacją. Nie wyświetla mi prawie wszystkich kanałów z abonamentu. Komunikat "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" Działają tylko dwa Tvpinfo i Superstacja. Zresetowałem do ustawień fabrycznych, odłaczyłem od zasilania i nic. Uruchomiłem dekoder bez karty . Następnie włożyłem i komunikat "Problem z kartą". Musiałem znów przywrócić ustawienia fabryczne ale komunikat ten sam "tego kanału nie ma w abonamencie" . I tak na wszystkich kanałach. Ktoś może powiedzieć co moze być przyczyną? Bałagan u polsatowców czy może dekoder zaczyna proces zgonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 A ponowienie uprawnień zrobiłeś i czekałeś na aktywację na Polsat HD (pozycja 1)? Bo od tego powinieneś zacząć. Jeśli nadal się nie aktywuje, to sprawdź poziom sygnału na Polsat HD, CI Polsat, BBC Brit, TVN HD. Nie podałeś jaki masz dekoder, więc nie mogę Ci napisać jak masz to zrobić dla konkretnego kanału. Jeśli sygnał masz prawidłowy i mimo ponowienia uprawnień wraz z oczekiwaniem na kanale Polsat HD nie aktywuje się karta, to dekoder z kompletem akcesorii wymień w APS. Ps. Zakładam oczywiście brak zaległości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forresty Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) Dekoder to Mini 2000hd. Masz rację - ponowienia uprawnien nie robiłem, kiedyś tak, ale na teraz to zapomniałem nawet jak to się robi. Poziom sygnału jest ok z tego co widze. Wymiane dekodera trzeba wcześniej zgłaszać czy po prostu idzie się do aps i od ręki wymieniają? Bo on wcześniej coś sprawiał problemy. Zdarzało mu się zgubić obraz sat a zostawić jedynie dżwięk. Przy czym te wszystkie plansze pomaranczowe z komunikatami (epg itd) wyświetlało poprawnie. Pomogło odłączenie od zasilania i ponowne włączenie. TYm razem nic to nie daje. edit- właśnie zamówiłem wznowienie uprawnień . Z tego co pisze na ICOK to nawet 2 godziny trwa. Prawda li to? Czy może wcześniej się to załaduje? Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez forresty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Zadziała niedługo,ale jak byś zadzwonił na infolinię to nawet w trakcie rozmowy to uruchomić możne,ale teraz to poczekaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Dekoder to Mini 2000hd. Masz rację - ponowienia uprawnien nie robiłem, kiedyś tak, ale na teraz to zapomniałem nawet jak to się robi. Poziom sygnału jest ok z tego co widze. Wymiane dekodera trzeba wcześniej zgłaszać czy po prostu idzie się do aps i od ręki wymieniają? Bo on wcześniej coś sprawiał problemy. Zdarzało mu się zgubić obraz sat a zostawić jedynie dżwięk. Przy czym te wszystkie plansze pomaranczowe z komunikatami (epg itd) wyświetlało poprawnie. Pomogło odłączenie od zasilania i ponowne włączenie. TYm razem nic to nie daje. edit- właśnie zamówiłem wznowienie uprawnień . Z tego co pisze na ICOK to nawet 2 godziny trwa. Prawda li to? Czy może wcześniej się to załaduje? Różnie ja miałem 0,5 godziny, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forresty Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 W sumie obraz już mam. Kontaktowałem, się z nimi przez iCOK. Kazali wykonywać cuda wianki na wodzie, aż wywaliło w końcu komunikat, że mam zablokowany dekoder. Kazali iść do APS. Nie chciało już mi się wychodzić i zostawiłem sprawę na później. No i później chciałem dekoder zdemontować, a obraz już był. Jakoś specjalnie nie mam już ochoty dochodzić, co tam się stało, ale już się odstało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasek Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) czy jest awaria w Polsacie nie odbieram sygnału z transpondera12188 i12264 ??? i już ok Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez bobasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 (edytowane) Antenę mam od paru dni, ogólnie mam jakość na 100, a siłę na 76, ale jak wejdę na jakiś kanał, np. Polsatu to siła spada do 30, a kanały TVN-u (każdego) ma siłę i jakość na 0. Co muszę poprawić w ustawieniu anteny? Edytowane 30 Kwietnia 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.