Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wartość-SIŁA 100%,oznacza że antena jest prawidłowo ustawiona,popracuj nad skrętem konwentera i ewentualne jego odsunięcie lub przybliżenie do czaszy-podniesiesz JAKOŚĆ.Przy wielkości twojej anteny powinna wynosić w granicach 90-100%.Powodzenia i daj znać czy się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeszcze pytanie - jakieś papiery brać ze sobą do APS ?

Czy jak już by go wymieniali to mogę wymienić na jakiś inny ( córka jęczy żeby był z zegarkiem jak u nas ) a ten 2000 nie ma ??

i bez tej autoryzacji kartą

Edytowane przez berger6630
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowód osobisty, dekoder, karta, pilot, zasilacz jeżeli jest przy nim. To jest potrzebne przy wymianie. Wymiana na inny model zależy od stanów magazynowych punktu ale to będzie dekoder równorzędny do Twojego, czyli też coś z serii HD. HD 5000 na przykład ma wyświetlacz z zegarem w czuwaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem  umowę  i  zmieniłem dekoder  na  Evobox PVR.  Po  pierwszym włączeniu  na  kanał 1  Polsat HD początkowo  pojawił  się  komunikat  błąd  karty   a  następnie, że tego  kanału  nie  ma  w moim  abonamencie.  Jest  to  normalne  w  tym  dekoderze  czy  faktycznie  musze  dzwonic  do  centrum  obsługi  klienta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po 18-tej polsat miał problemy z dekodowaniem kanałów, kanał chodził 3 minuty i obraz stawał na kilka minut i tak w kółko.

Myślałem że to awaria. Ale dziś od 18 tej mam to samo, nie da się oglądać. Czyżby jakiś atak operatora na piratów i dostajemy rykoszetem czy jednak awaria?

Też macie problemy. Mam stary moduł dostępu bez CI+ i nie jest to problem z moim sprzętem.

 

Edytowane przez prezi55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, prezi55 napisał:

Wczoraj po 18-tej polsat miał problemy z dekodowaniem kanałów, kanał chodził 3 minuty i obraz stawał na kilka minut i tak w kółko.

Myślałem że to awaria. Ale dziś od 18 tej mam to samo, nie da się oglądać. Czyżby jakiś atak operatora na piratów i dostajemy rykoszetem czy jednak awaria?

Też macie problemy. Mam stary moduł dostępu bez CI+ i nie jest to problem z moim sprzętem.

 


Czy sytuacja nadal występuje?
Jeśli tak, to proszę o informacje:
- czy sprawa dotyczy wszystkich kanałów, czy wybranego?
- czy  przy zawieszeniu się obrazu pojawia się jakiś komunikat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili jest wszystko w porządku.

Problemy występują w określonych godzinach wieczornych, występowały: 10marca (poniedziałek) w godzinach 18-22 i 11marca (wtorek) w godzinach 18-23, zobaczymy jak będzie dzisiaj.

- dotyczy to wszystkich kanałów

- u mnie nie pojawia się żaden komunikat.

Ja mam stary moduł bez CI+ ale dwóch moich znajomych potwierdziło występowanie problemu na dekoderach HD3000. U dwóch innych osób do których dzwoniłem problem nie występuję na HD5000 i HD3000.

Napiszę wieczorem jak będzie znowu problem.

Edytowane przez prezi55
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista ..........

Te problemy są z grupami kart (wtorek,środa) . Technik który wysyła fake ECM na grupy kart ,robi to trochę na oślep . Po telefonie na infolinie ,"dobrze poinformowana" Pani ,sugeruje wymianę sprzętu i PODPISANIE NOWEJ,DŁUGOTERMINOWEJ UMOWY . Ciężko nazwać w "cywilizowany" sposób taką ofertę nie do odrzucenia . Więc ludzie zaczynają pytać o tą ofertę nie do odrzucenia ,nie Polsat a UOKiK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałem tego złośliwie, bo nie o to mi chodziło ale postaw się na miejscu klientów którzy mają trochę pojęcia jak co działa, a usłyszeli taką odpowiedź. To nie te czasy, że każdy przyjmie każdą bzdurę. Zwłaszcza że problem nie był/jest jednostkowy tylko dotyczy pewnej grupy klientów. Kiedyś też tego doświadczyłem i widzę że niestety nic się nie zmieniło.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista ...... przykre jest to ,że konsultanci nie chcą przełączyć do techników . Tylko od razu "proponują" wymianę sprzętu i przedłużenie umowy. A jak się nie podoba ,to do sądu .  Nie ma co się obrażać ,że ludzie robią reklamację i korespondencje zbierają i chcą je wysłać do UOKiK . Żeby UOKiK wszczęła postępowanie ,musi mieć jakieś podstawy np. korespondencje z Polsatem.

=========

Tak dla tych co składają reklamację ,nie zgadzać się na e-maile ,tylko na korespondencje listowną .

Edytowane przez tomek6680t
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...