Mako Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Witam Evobox, konwerter unicable, antena 100. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 @Mako - Na takiej czaszy, powinieneś mieć 100% jakości na 3/4 transponderów. Jeżeli nie masz przeszkód w postaci drzew, to przy precyzyjnym ustawieniu są na to szanse. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Wartość-SIŁA 100%,oznacza że antena jest prawidłowo ustawiona,popracuj nad skrętem konwentera i ewentualne jego odsunięcie lub przybliżenie do czaszy-podniesiesz JAKOŚĆ.Przy wielkości twojej anteny powinna wynosić w granicach 90-100%.Powodzenia i daj znać czy się udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berger6630 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) Witam Mam problem z MINI HD 2000 - nie można włączyć tunera ,świeci czerwona dioda jak odłączę od sieci (prądu) to dioda robi się jaśniejsza ale nadal nie ma reakcji ,ani z pilota ani przyciskami . Edytowane 4 Marca 2020 przez berger6630 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Wizyta z dekoderem w APS do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berger6630 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) Jeszcze pytanie - jakieś papiery brać ze sobą do APS ? Czy jak już by go wymieniali to mogę wymienić na jakiś inny ( córka jęczy żeby był z zegarkiem jak u nas ) a ten 2000 nie ma ?? i bez tej autoryzacji kartą Edytowane 4 Marca 2020 przez berger6630 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Dowód osobisty, dekoder, karta, pilot, zasilacz jeżeli jest przy nim. To jest potrzebne przy wymianie. Wymiana na inny model zależy od stanów magazynowych punktu ale to będzie dekoder równorzędny do Twojego, czyli też coś z serii HD. HD 5000 na przykład ma wyświetlacz z zegarem w czuwaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berger6630 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Dzięki za informację -wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Przedłużyłem umowę i zmieniłem dekoder na Evobox PVR. Po pierwszym włączeniu na kanał 1 Polsat HD początkowo pojawił się komunikat błąd karty a następnie, że tego kanału nie ma w moim abonamencie. Jest to normalne w tym dekoderze czy faktycznie musze dzwonic do centrum obsługi klienta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Dzwoń po nadanie uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezi55 Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 (edytowane) Wczoraj po 18-tej polsat miał problemy z dekodowaniem kanałów, kanał chodził 3 minuty i obraz stawał na kilka minut i tak w kółko. Myślałem że to awaria. Ale dziś od 18 tej mam to samo, nie da się oglądać. Czyżby jakiś atak operatora na piratów i dostajemy rykoszetem czy jednak awaria? Też macie problemy. Mam stary moduł dostępu bez CI+ i nie jest to problem z moim sprzętem. Edytowane 11 Marca 2020 przez prezi55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frodo_83 Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Mam to samo na 2 kartach. Nie wiem o co chodziWysłane z mojego BND-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezi55 Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 jakieś grupy kart są "zainfekowane" i nie działają i to nawet w oryginalnych sprzętach. Na infolinii ściemniają żeby sprawdzić kable itd a jak to nie pomoże to wymienić sprzęt...czyli nic nie wiedzą.ciekawe to jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiumisiumisiu Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 To samo u mnie. Zacina się obraz na dłuższy czas. Potem jest obraz na kilka minut i znowu obraz staje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Na jakich kanałach tak się dzieje ? I ile muszę czekać na te efekty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezi55 Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 jak tego nie widzisz to problem cię na razie nie dotyczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Cyfrowy koronawirus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 18 godzin temu, prezi55 napisał: Wczoraj po 18-tej polsat miał problemy z dekodowaniem kanałów, kanał chodził 3 minuty i obraz stawał na kilka minut i tak w kółko. Myślałem że to awaria. Ale dziś od 18 tej mam to samo, nie da się oglądać. Czyżby jakiś atak operatora na piratów i dostajemy rykoszetem czy jednak awaria? Też macie problemy. Mam stary moduł dostępu bez CI+ i nie jest to problem z moim sprzętem. Czy sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, to proszę o informacje: - czy sprawa dotyczy wszystkich kanałów, czy wybranego? - czy przy zawieszeniu się obrazu pojawia się jakiś komunikat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezi55 Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 (edytowane) W tej chwili jest wszystko w porządku. Problemy występują w określonych godzinach wieczornych, występowały: 10marca (poniedziałek) w godzinach 18-22 i 11marca (wtorek) w godzinach 18-23, zobaczymy jak będzie dzisiaj. - dotyczy to wszystkich kanałów - u mnie nie pojawia się żaden komunikat. Ja mam stary moduł bez CI+ ale dwóch moich znajomych potwierdziło występowanie problemu na dekoderach HD3000. U dwóch innych osób do których dzwoniłem problem nie występuję na HD5000 i HD3000. Napiszę wieczorem jak będzie znowu problem. Edytowane 12 Marca 2020 przez prezi55 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 @Specjalista .......... Te problemy są z grupami kart (wtorek,środa) . Technik który wysyła fake ECM na grupy kart ,robi to trochę na oślep . Po telefonie na infolinie ,"dobrze poinformowana" Pani ,sugeruje wymianę sprzętu i PODPISANIE NOWEJ,DŁUGOTERMINOWEJ UMOWY . Ciężko nazwać w "cywilizowany" sposób taką ofertę nie do odrzucenia . Więc ludzie zaczynają pytać o tą ofertę nie do odrzucenia ,nie Polsat a UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsatto że Ci ludzie z infolinii w takich przypadkach sugerują żeby sprawdzić kabel antenowy albo wymienić sprzęt to jest celowe robienie z ludzi głupków czy po prostu ich nie szkolicie? Edytowane 13 Marca 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Przykro mi, ze tak uważasz, jednak zapewniam, że konsultanci starają się pomóc, dlatego sugerują pewne rozwiązania, które mogą zdiagnozować przyczynę niedogodności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) Nie napisałem tego złośliwie, bo nie o to mi chodziło ale postaw się na miejscu klientów którzy mają trochę pojęcia jak co działa, a usłyszeli taką odpowiedź. To nie te czasy, że każdy przyjmie każdą bzdurę. Zwłaszcza że problem nie był/jest jednostkowy tylko dotyczy pewnej grupy klientów. Kiedyś też tego doświadczyłem i widzę że niestety nic się nie zmieniło. Edytowane 13 Marca 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) @Specjalista ...... przykre jest to ,że konsultanci nie chcą przełączyć do techników . Tylko od razu "proponują" wymianę sprzętu i przedłużenie umowy. A jak się nie podoba ,to do sądu . Nie ma co się obrażać ,że ludzie robią reklamację i korespondencje zbierają i chcą je wysłać do UOKiK . Żeby UOKiK wszczęła postępowanie ,musi mieć jakieś podstawy np. korespondencje z Polsatem. ========= Tak dla tych co składają reklamację ,nie zgadzać się na e-maile ,tylko na korespondencje listowną . Edytowane 13 Marca 2020 przez tomek6680t 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Działają wam AMC i CBS Reality? Na pierwszym kanale mam czarny ekran i czasami napis o nieobsługiwanym formacie wideo, na drugim też ciemno. CBS Europa działa normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.