Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

Gość, który pracuje w APS odmówił wymiany, bo jak stwierdził oni takiego czegoś nie robią. Będę się musiał sam pofatygować i "wyrównać" tego cwaniaka. 

Jeśli odegra tę samą śpiewkę to zadzwoń w jego obecności do CP i złóż oficjalną skargę na punkt a nawet konkretnie na niego- zapewne zostanie sowicie "uhonorowany" ;)

Ale myślę że nie zdążysz nawet numeru wybrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie, odnośnie dekodera. Mam Sagemcoma, już od 10 lat i ostatnio zaczyna trochę świrować. Wiem, że już ich nie ma na wymianę. To co będzie, jak przyjdę z zepsutym, na co zostanie wymieniony?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dzisiaj nie mam min. dwóch kanałów - Kino Polska (czarny ekran) i TVP Seriale (błąd odczytu). Evobox HD. Ma ktoś podobnie? Nie chcę dzwonić, bo mi znowu każą jechać w ciemno 20 km na diagnozę sprzętu. Może to problem ogólny. 

ffdb2792ad6c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że to dobry temat. Od rana tylko i wyłącznie na kanale Nickelodeon co 10 minut wyświetla się "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie", ale za 10 sekund znika. Ten problem występuje tylko na tym kanale. U pozostałych nie ma takiego problemu...Nie mam pojęcia o co chodzi? Oglądam "Spongeboba", obraz stoi w miejscu i wyświetla się ten komunikat, po czym za chwilę wszystko wraca na miejsce i mogę oglądać dalej... Dziękuję za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, spróbuj ponowić uprawnienia na dekoder. W tym celu zaloguj się do swojego konta w ICOK. Po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam następujący problem: po podłączeniu dwóch dekoderów na obu zacinają się programy, na niektórych całkiem brak sygnału. Na niektórych kanałach sygnał skacze - raz ok. 70 procent jakości, za chwilę oba 0 i tak w kolko. Po odłączeniu jednego dekodera, czy to głównego, czy multiroom, każdy z nich osobno działa poprawnie. Dekodery oba wymienione, więc to nie ich wina. Czy może być to uszkodzenie konwertera, że przestał obsługiwać więcej iż 1 dekoder? Wcześniej wszystko śmigało na obu, pewnego dnia przestało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, be_cool8812 napisał:

Hej, mam następujący problem: po podłączeniu dwóch dekoderów na obu zacinają się programy, na niektórych całkiem brak sygnału. Na niektórych kanałach sygnał skacze - raz ok. 70 procent jakości, za chwilę oba 0 i tak w kolko. Po odłączeniu jednego dekodera, czy to głównego, czy multiroom, każdy z nich osobno działa poprawnie. Dekodery oba wymienione, więc to nie ich wina. Czy może być to uszkodzenie konwertera, że przestał obsługiwać więcej iż 1 dekoder? Wcześniej wszystko śmigało na obu, pewnego dnia przestało.

Aby zweryfikować, czy niedogodności leżą po stronie konwertera, sugeruję, abyś udał się wraz z całym sprzętem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Pracownicy podłączą urządzenia pod inną instalację antenową i postawią odpowiednią diagnozę. Jeśli faktycznie utrudnienia są spowodowane przez konwerter, to oczywiście na miejscu będziesz mógł kupić nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.01.2020 o 21:04, jaszek napisał:

Od dzisiaj nie mam min. dwóch kanałów - Kino Polska (czarny ekran) i TVP Seriale (błąd odczytu). Evobox HD. Ma ktoś podobnie? Nie chcę dzwonić, bo mi znowu każą jechać w ciemno 20 km na diagnozę sprzętu. Może to problem ogólny. 

ffdb2792ad6c.jpg

 

Wchodzę na forum, a tutaj problem już znany. :)

U znajomego pojawia się ten sam problem. Dodam, że posiada również EVOBOX HD (z dyskiem).

Ostatnio pojawiła się taka informacja na TV Polsat.

Co z tym zrobić?

Wymiana dekoderka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana dekodera nic nie da. To problem u nich. Podobno jest w trakcie rozwiązywania. Polecam poczekać a w międzyczasie złożyć reklamację i domagać się rekompensaty w formie korekty faktury. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

czy próbowałaś przywracać ustawienia fabryczne dekodera?

Tak.

Wyłączałem również od zasilania i też zero efektów.

To mi bardziej na soft wygląda.

2 godziny temu, jaszek napisał:

Polecam poczekać a w międzyczasie złożyć reklamację i domagać się rekompensaty w formie korekty faktury.

Ciekawy pomysł :)

Zadzwonić i niech jakiś grosz oddadzą :)

Edytowane przez an10ka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonić nie ma sensu. Złóż reklamację przez ICOK. Tylko napisz wyraźnie słowo reklamacja. Bo oni tam mają tendencje do wrzucania wszystkiego do jednego worka nazwanego "Zgłoszenia", co potem skutkuje zabierającą czas wzajemną korespondencją, w której na końcu wyślą do APS z dekoderem. 

 

Na nick Jr. nadal co chwila wyskakuje komunikat o braku uprawnień. Pojawia się i znika. To nie dzieje się tylko na tym kanale. Wczoraj zaobserwowałem go również na którymś z dwóch kanałów Comedy Central. Nie da się oglądać. 

 

Ja bym polecał na Boga dać konsultantom jakieś narzędzie do sprawdzania, czy zgłaszany problem nie jest już znany i rozwiązywany. To znacznie ułatwiłoby życie wszystkim i pomogłoby uniknąć kuriozalnych odpowiedzi na zgłoszenia. 

 

 

Zdjęcie dosłownie sprzed chwili

 

e32b9e9a94c2.jpg

 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem ciekawe rozwiązanie na "Błąd odczytu" "Nieobsługiwany format wideo".

Wymieniłem konwerter Unicable na konwerter TWIN.

Od 4dni żadne dziwne komunikaty nie wyskakują na EVOBOX HD.

Czyżby problemem była komunikacja między konwerterem a dekoderem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 17.02.2020 o 05:31, Ozzy666 napisał:

Najlepiej na TVN, BBC Brit bo nadają z najsłabszych transponderów na Hot Birdzie.

 BBC Brit siła 100% jakość 77%

TVN siła 94% jakość 73%

TVP1 siła 92% jakość 69%

HBO siła 100% jakość 86%

chyba dobrze ustawiłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
@BW134 Jeśli sytuacja nadal występuje, to sugeruję, abyś w pierwszej kolejności odłączył dekoder od prądu na ok. 30 sekund i pozostaw go na kanale Polsat Romanse, możesz również włączyć tryb standby.  @Mako Wyniki jakie osiągasz, pozwolą na swobodne korzystanie z usługi. Rekomendujemy minimum 65 % siły i jakości obrazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...