wuzel Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Wymieniałem kiedyś dekoder, tzw. wymiana serwisowa w punkcie. Dostałem nowy, ale bez pilota, ponieważ stary pilot był jeszcze dobry. Nie robiłem awantury. Także punkty żyją własnym życiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 2 godziny temu, shevchenko1987 napisał: Gość, który pracuje w APS odmówił wymiany, bo jak stwierdził oni takiego czegoś nie robią. Będę się musiał sam pofatygować i "wyrównać" tego cwaniaka. Jeśli odegra tę samą śpiewkę to zadzwoń w jego obecności do CP i złóż oficjalną skargę na punkt a nawet konkretnie na niego- zapewne zostanie sowicie "uhonorowany" Ale myślę że nie zdążysz nawet numeru wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stary_Ramol Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 (edytowane) A ja mam takie pytanie, odnośnie dekodera. Mam Sagemcoma, już od 10 lat i ostatnio zaczyna trochę świrować. Wiem, że już ich nie ma na wymianę. To co będzie, jak przyjdę z zepsutym, na co zostanie wymieniony? Edytowane 15 Stycznia 2020 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Na taki sam, ewentualnie na PVR 7000. Oczywiście przy jednym, czy drugim nie licz na nowe, bo tych już dawno nie produkują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Od dzisiaj nie mam min. dwóch kanałów - Kino Polska (czarny ekran) i TVP Seriale (błąd odczytu). Evobox HD. Ma ktoś podobnie? Nie chcę dzwonić, bo mi znowu każą jechać w ciemno 20 km na diagnozę sprzętu. Może to problem ogólny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Masz w temacie o Evobox HD opisany ten problem. Nie masz co jechać do serwisu bo i tak nic Ci nie pomogą. Trzeba czekać na aktualizacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Dzięki. Z tym udaniem się do APS to była ironią Wskazałem tylko to, co na 99% bym usłyszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnnyBravo97 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Mam nadzieję, że to dobry temat. Od rana tylko i wyłącznie na kanale Nickelodeon co 10 minut wyświetla się "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie", ale za 10 sekund znika. Ten problem występuje tylko na tym kanale. U pozostałych nie ma takiego problemu...Nie mam pojęcia o co chodzi? Oglądam "Spongeboba", obraz stoi w miejscu i wyświetla się ten komunikat, po czym za chwilę wszystko wraca na miejsce i mogę oglądać dalej... Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Witam. Czy sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, spróbuj ponowić uprawnienia na dekoder. W tym celu zaloguj się do swojego konta w ICOK. Po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
be_cool8812 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Hej, mam następujący problem: po podłączeniu dwóch dekoderów na obu zacinają się programy, na niektórych całkiem brak sygnału. Na niektórych kanałach sygnał skacze - raz ok. 70 procent jakości, za chwilę oba 0 i tak w kolko. Po odłączeniu jednego dekodera, czy to głównego, czy multiroom, każdy z nich osobno działa poprawnie. Dekodery oba wymienione, więc to nie ich wina. Czy może być to uszkodzenie konwertera, że przestał obsługiwać więcej iż 1 dekoder? Wcześniej wszystko śmigało na obu, pewnego dnia przestało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Prawdopodobnie konwerter do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 19 godzin temu, be_cool8812 napisał: Hej, mam następujący problem: po podłączeniu dwóch dekoderów na obu zacinają się programy, na niektórych całkiem brak sygnału. Na niektórych kanałach sygnał skacze - raz ok. 70 procent jakości, za chwilę oba 0 i tak w kolko. Po odłączeniu jednego dekodera, czy to głównego, czy multiroom, każdy z nich osobno działa poprawnie. Dekodery oba wymienione, więc to nie ich wina. Czy może być to uszkodzenie konwertera, że przestał obsługiwać więcej iż 1 dekoder? Wcześniej wszystko śmigało na obu, pewnego dnia przestało. Aby zweryfikować, czy niedogodności leżą po stronie konwertera, sugeruję, abyś udał się wraz z całym sprzętem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Pracownicy podłączą urządzenia pod inną instalację antenową i postawią odpowiednią diagnozę. Jeśli faktycznie utrudnienia są spowodowane przez konwerter, to oczywiście na miejscu będziesz mógł kupić nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 W dniu 17.01.2020 o 21:04, jaszek napisał: Od dzisiaj nie mam min. dwóch kanałów - Kino Polska (czarny ekran) i TVP Seriale (błąd odczytu). Evobox HD. Ma ktoś podobnie? Nie chcę dzwonić, bo mi znowu każą jechać w ciemno 20 km na diagnozę sprzętu. Może to problem ogólny. Wchodzę na forum, a tutaj problem już znany. U znajomego pojawia się ten sam problem. Dodam, że posiada również EVOBOX HD (z dyskiem). Ostatnio pojawiła się taka informacja na TV Polsat. Co z tym zrobić? Wymiana dekoderka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Wymiana dekodera nic nie da. To problem u nich. Podobno jest w trakcie rozwiązywania. Polecam poczekać a w międzyczasie złożyć reklamację i domagać się rekompensaty w formie korekty faktury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 @an10ka Witam, czy próbowałaś przywracać ustawienia fabryczne dekodera? Zgodnie z tym co napisał użytkownik @jaszek, sprawa jest w trakcie weryfikacji. Proszę o cierpliwość i przepraszam za niedogodności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 (edytowane) 19 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: czy próbowałaś przywracać ustawienia fabryczne dekodera? Tak. Wyłączałem również od zasilania i też zero efektów. To mi bardziej na soft wygląda. 2 godziny temu, jaszek napisał: Polecam poczekać a w międzyczasie złożyć reklamację i domagać się rekompensaty w formie korekty faktury. Ciekawy pomysł Zadzwonić i niech jakiś grosz oddadzą Edytowane 30 Stycznia 2020 przez an10ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 (edytowane) Dzwonić nie ma sensu. Złóż reklamację przez ICOK. Tylko napisz wyraźnie słowo reklamacja. Bo oni tam mają tendencje do wrzucania wszystkiego do jednego worka nazwanego "Zgłoszenia", co potem skutkuje zabierającą czas wzajemną korespondencją, w której na końcu wyślą do APS z dekoderem. Na nick Jr. nadal co chwila wyskakuje komunikat o braku uprawnień. Pojawia się i znika. To nie dzieje się tylko na tym kanale. Wczoraj zaobserwowałem go również na którymś z dwóch kanałów Comedy Central. Nie da się oglądać. Ja bym polecał na Boga dać konsultantom jakieś narzędzie do sprawdzania, czy zgłaszany problem nie jest już znany i rozwiązywany. To znacznie ułatwiłoby życie wszystkim i pomogłoby uniknąć kuriozalnych odpowiedzi na zgłoszenia. Zdjęcie dosłownie sprzed chwili Edytowane 30 Stycznia 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 Znalazłem ciekawe rozwiązanie na "Błąd odczytu" "Nieobsługiwany format wideo". Wymieniłem konwerter Unicable na konwerter TWIN. Od 4dni żadne dziwne komunikaty nie wyskakują na EVOBOX HD. Czyżby problemem była komunikacja między konwerterem a dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 16 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 witam na jakim kanale sprawdzić siłę i jakość sygnału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Najlepiej na TVN, BBC Brit bo nadają z najsłabszych transponderów na Hot Birdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Od wczoraj od 6:00 aktualnie nadawane audycje się nie aktualizują, dziś nie ma EPG. Dekoder Evobox PVR. Jeśli zły temat to proszę przenieść gdzie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Co ci się nie aktualizuje? właśnie sprawdziłem i EPG mam do środy 26.02 do godziny 6.00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 W dniu 17.02.2020 o 05:31, Ozzy666 napisał: Najlepiej na TVN, BBC Brit bo nadają z najsłabszych transponderów na Hot Birdzie. BBC Brit siła 100% jakość 77% TVN siła 94% jakość 73% TVP1 siła 92% jakość 69% HBO siła 100% jakość 86% chyba dobrze ustawiłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Witam,@BW134 Jeśli sytuacja nadal występuje, to sugeruję, abyś w pierwszej kolejności odłączył dekoder od prądu na ok. 30 sekund i pozostaw go na kanale Polsat Romanse, możesz również włączyć tryb standby. @Mako Wyniki jakie osiągasz, pozwolą na swobodne korzystanie z usługi. Rekomendujemy minimum 65 % siły i jakości obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 @Mako - Na jakim zestawie (dekoder, rozmiar anteny, konwerter) takie wartości ustawiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.