wuzel Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 W niezależnym tunerze zmiany wykonuje się ręcznie ale to jest dekoder Polsatu i on się powinien sam zaktualizować. Listy ogólne są takie same czyli 1 -Polsat HD ,2 -TV4 HD ,3 - TVP1 HD ,4 - TVP2 HD. Czyli zamiast TVP1 w SD ,dekoder powinien zassać TVP1 HD. Tak jak pisałem ja bym go zaniósł do APS. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) To jest przewaga dekodera operatora nad dekoderem z "wolnego" rynku. Użytkownik nie musi ręcznie zmieniać parametrów kanałów i śledzić informacji na ten temat. Jeśli nie mamy innego dekodera aby podłączyć do istniejącej instalacji antenowej w celu sprawdzania jakości odbioru sygnału z anteny, to należy zanieść dekoder wraz z zasilaczem do punktu sprzedaży CP w celu sprawdzenia lub/i wymiany na sprawny. Test działania w punkcie sprzedaży (APS) należy wykonywać z zasilaczem z którym był użytkowany dekoder. Wymianie podlega komplet, dekoder i zasilacz. Edytowane 29 Listopada 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 27 minut temu, support458 napisał: Tej wartości nie można edytować No, ale chyba w opcji wyszukiwania ręcznego można wybrać określony tp. z listy zapisanej w pamięci dekodera w celu sprawdzenia sygnału? Pradę mówiąc już nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Najlepiej jest sprawdzić dekoder w APS lub na innej sprawnej instalacji antenowej. W dekoderze Sagemcom diagnostyka sygnału satelitarnego jest mocno ograniczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 5 godzin temu, doxa123 napisał: częstotliwość pisze 12188 i nie da sie ustawić inaczej. DVB ustawiony na DVB S, na S2 nie znajduje kanałów Jeśli masz Sagemcoma ESI-88 to po wejściu/najechaniu na częstotliwość - WPISUJESZ bezpośrednio z klawiatury numerycznej wartość częstotliwości. Nic więcej nie akceptujesz przy parametrach częstotliwości tylko przewijasz w gorę/w dół do innych parametrów i wciskając OK zmieniasz pozostałe wartości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) nie ma co rozkminiać, pójde z nim do salonu CP i myślę że wymienią na nowy. W ustawieniach nic tam sie nie wymysli edit przestawiłem na 11449 ale nic to nie dało, chyba żeby wyszukac kanały od nowa ? jest jeszcze taki problem że jak włączam dekoder to pali się zielona dioda i godzina, nie ma obrazu i dzwięku. Musze odpiać od prądu i jest wtedy ok. Edytowane 29 Listopada 2019 przez doxa123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Dowiesz się czy dekoder "widzi" sygnał na 11449H. Wyszukiwanie nic nie da, bo dekoder ma listę kanałów załadowaną automatycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Siła sygnału 0. A kanały są (oprócz TVP1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Czyli sprawność dekodera do weryfikacji. A tak na marginesie - czy po sugestii ... 10 godzin temu, doxa123 napisał: zresetuj pan ... zrobiłeś ustawienia fabryczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 tak nic to nie dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anders211 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) Hej Wczoraj ok 22-30 nagle padł mi eleven sport 1,2,3 i Polsat Sport News. Tyle zauważyłem, być może jest więcej kanałów. Padł czyli siła na 0 i jakość na 0. Mecz sobie oglądałem na eleven sports3 i nagle czarny ekran i pisze brak sygnału bez żadnej pikselozy wcześniej.Jak sprawdzam działające kanały to jakość i siła taka jak ustawiałem antenę miesiąc temu czyli koło 80-90% a i ten eleven sports sprawdzałem parę dni temu to też w okolicach tego parametry były. Nie chcę bez powodu przestawiać ani konwertera ani anteny bo się namęczyłem miesiąc temu by ustawić taką siłę i jakość - ktoś mógłby potwierdzić zaprzeczyć że to problem po stronie mojej czy cyfrowego polsatu? Cytat Edytowane 30 Listopada 2019 przez anders211 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 @anders211 A reszta ci działa? a przypadkiem wiatr ci nie przestawił odrobinę antenę nie potrzeba wiele i pewnych transponderów może już nie łapać, co do w/w kanałów u mnie wszystkie w tej chwili działają bez przeszkód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anders211 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 ok to ide wejsc na dach i poruszyc konwerterem na początek. Ale to dziwne że reszta nic nie tknięta a tylko te. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 @doxa123 Zgodnie z tym co napisał użytkownik @support458, udaj się do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp by sprawdzić działa nie dekodera na innej instalacji antenowej, ponieważ fakt, że nie odbierasz wszystkich kanałów z jednej częstotliwości, może świadczyć o uszkodzonym konwerterze. Sugeruję również, abyś zainteresował się wymianą sprzętu na nowy, taka możliwość pojawi się przy przedłużeniu umowy. Jeśli jesteś zainteresowany, to napisz do mnie wiadomość prywatną. @anders211 Rekomendowane wartości do prawidłowego odbioru telewizji to co najmniej 65% siły i jakości sygnału. Wyniki, jakie otrzymujesz, jak i komunikat, który wyświetla się na ekranie, świadczy o źle ustawionej antenie. W pierwszej kolejności skoryguj swoją instalację przy pomocy instrukcji: https://bit.ly/2qOap9D lub skorzystaj z pomocy fachowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 51 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Sugeruję również, abyś zainteresował się wymianą sprzętu na nowy, taka możliwość pojawi się przy przedłużeniu umowy. Jeśli jesteś zainteresowany, to napisz do mnie wiadomość prywatną. A to już nie ma możliwości wymiany wadliwego sprzętu na nowy w czasie trwania umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Pewnie chodzi o wymianę na inny model. W czasie umowy to tylko na taki sam. W imieniu znajomego pytałem niedawno na infolinii o możliwość wymiany leciwego Echostara na jakiś nowszy model, to dostałem odpowiedź że nie ma problemu, ale pod warunkiem przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 @wuzel Przepraszam za niedoprecyzowanie. Zgodnie z postem użytkownika @K63, miałem na myśli wymianę sprzętu na zupełnie inny model. Taka czynność jest możliwa jedynie przy przedłużeniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 2 godziny temu, K63 napisał: Pewnie chodzi o wymianę na inny model. W czasie umowy to tylko na taki sam. W imieniu znajomego pytałem niedawno na infolinii o możliwość wymiany leciwego Echostara na jakiś nowszy model, to dostałem odpowiedź że nie ma problemu, ale pod warunkiem przedłużenia umowy. A jak się uszkodzi echostar? To one dostępne są jeszcze w punktach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) W CP jest mapa wymiany sprzętu, podobnie jak w PC+ Echstar zostanie wymieniony na inny dekoder HD o analogicznych jak on funkcjonalnościach, który jest aktualnie objęty wsparciem serwisowym. Warunkiem do wymiany serwisowej jest posiadanie aktualnie aktywnej umowy z CP. Edytowane 30 Listopada 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Dzięki za info. A który konkretnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 To zależy od stanu magazynowego danego APS. Na pewno na któryś z rodziny HD xxxxx. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Godzinę temu, support458 napisał: W CP jest mapa wymiany sprzętu, podobnie jak w PC+ Echstar zostanie wymieniony na inny dekoder HD o analogicznych jak on funkcjonalnościach, który jest aktualnie objęty wsparciem serwisowym. Warunkiem do wymiany serwisowej jest posiadanie aktualnie aktywnej umowy z CP. Właśnie o to mi chodziło. 1 godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @wuzel Przepraszam za niedoprecyzowanie. Zgodnie z postem użytkownika @K63, miałem na myśli wymianę sprzętu na zupełnie inny model. Taka czynność jest możliwa jedynie przy przedłużeniu umowy. Stali użytkownicy forum a w zasadzie większość wie o co chodzi ale forum dziennie przegląda 600-700 osób niezalogowanych. Taka osoba w przypadku awarii dekodera w połowie umowy stwierdzi ,że pozostaje jej jedynie podpisanie nowej umowy i dopiero wymiana dekodera na sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrixSatTv Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Witam. Mam problem z pewną antena u klienta, na której nie mogę osiągnąć zadowalającego efektu. W skład instalacji wchodzi: - dekoder CP serii mini - około 20 metrów kabla (niestety łączonego w połowie) - antena CP HD 80cm (rozmiar ok, ale sposób jej zamontowania przez montera już średni. Jak dla zbyt długi uchwyt, przez co antena jest bardziej narażona na odchylanie przez wiatr oraz co wg mnie gorsze, miejscem montażu owego uchwytu jest murłata) - konwerter jakiś mały, zapewne podstawowy (przyznam się że nie znam szczegółów, bo nie sądziłem że będą mi potrzebne) Z racji że nie lubię niepotrzebnie nikogo narażać na koszty chciałem najpierw zasięgnąć Waszych porad. Posługuje się miernikiem PCM-1210 Combo. Więc przechodzą już do mojego problemu jest on następujący. Na mierniku wskaźnik siły sygnału jest około 60-65% (sprawdzając na różnych częstotliwościach). A na dekoderze dla kanałów: Polsat - 66% TVP - 49% TVN - 49% Na kanałach że słabszą nie klatkuje obraz ale są zauważalne takie mikro ściny. Nawet już próbowałem ustawiać na podstawie wyświetlanej siły sygnału na danym kanale dekodera pomijając miernik,ale nie mogłem nic więcej wycisnąć. Co do montażu anteny jest jeszcze jeden szczegół, który przykuł moją uwagę, a mianowicie część uchwytu do której jest przykręcana antena już na oko widać że nie jest w idealnym pionie. Może to mieć jakiś większy wpływ na sygnał? Jak sądzicie warto się męczyć i próbować coś z nim ogarnąć w miejscu gdzie jest zamontowany, czy najlepiej przenieść antenę na komin jeśli jest taka możliwość? Niestety inwestor zapomniał o montażu masztu przed ocieplaniem budynku Edytowane 4 Grudnia 2019 przez PrixSatTv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Ty jako technik masz klientowi ustawić sygnał antenowy na poziomie MER ok. 13dB na oryginalnej antenie Polsatowskiej 70cm. Jeśli antena nie jest nowa, nie ma ogniska, już była wcześniej wieszana, jest trudniej osiągnąć ten poziom. To że konwerter jest mały, nie znaczy że nie bedzue działał. Pokręć nim, są czynność też powoduje zmiany poziomu sygnału. Łączenie kabla jeśli jest wykonane prawidłowo, nie powoduje pogorszenia sygnału. A na jakość wyświetlanego obrazu nie masz wpływu, tak kompresje Polsat. Zwróć też uwagę czy nie ma przy dekoderze routera LTE. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrixSatTv Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Godzinę temu, kfm877 napisał: Zwróć też uwagę czy nie ma przy dekoderze routera LTE. Jakiś router na pewno stoi i bardzo możliwe że jest to LTE. Z tego co się orientuję to mój miernik nie pokazuje wartości mer niestety. Nie jestem profesjonalnym technikiem, dlatego sprzęt mam na poziomie bardziej hobbystycznym. A co z tym że uchwyt nie będzie idealnie w pionie? Może mieć wpływ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.