Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dekoder, który ma nieaktualne oprogramowanie karty, należy zostawić włączony na kanale Polsat HD na czas nie krótszy niż 30 minut.

Objawem nieaktualnego oprogramowania karty jest np. brak możliwości odbioru kanału Polsat HD

(komunikat "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie." lub czarny ekran) przy możliwości oglądania np. kanału TVN HD.

Oczywiście najpierw należy zweryfikować wersje oprogramowania karty.

Aktualna wersja oprogramowania kart:

  • Ostatnie trzy znaki w oznaczeniu wersji oprogramowania powinny zawierać: G06 lub Q2B.

W celu sprawdzenia wersji oprogramowania karty należy:

  • Dla dekoderów HDxxxx :

Wejść do menu Ustawienia => Informacje => Nagra / Wersja karty

  • Dla dekodera EVOBOX PVR:

Wejść do menu Ustawienia => Informacje => Szczegóły sprzętowe => Nagra / Wersja karty

 

Edytowane przez support458
  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2019 o 14:53, support458 napisał:

 

 

Aktualna wersja oprogramowania kart:

  • Ostatnie trzy znaki w oznaczeniu wersji oprogramowania powinny zawierać: G06 lub Q2B.

 

 

 

U mnie na HD 5000  wersja oprogramowania to: 142, na infolinii otrzymałem informację że nie jest najnowsze i do ,2 godzin się zaktualizuje. Niestety mimo tego że dekoder jest na kanale 1 Polsat HD nie chce się uaktualnić, Póki co dekoder prawidłowo pracuje.

Zastanawiam się ponad 2 godziny dekoder pracuje i nic się nie zmieniło w wersji oprogramowania karty.

Czy to musi pchnąć ogarnięty konsul, czy z czasem zadziała z automatu ?

 

Sprawdziłem 4 sztuki HD 5000 do których mam dostęp i każdy ma wersję 142 lub 190.

Edytowane przez maks27
Uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu pisałem o swoich problemach z odbiorem kanałów które mają częstotliwość powyżej 12000mhz. Zabrałem dekoder do punktu, został podłączony na ich instalacji i po chwili oglądania potwierdzili ze usterka u nich też występuje.  Wiec od ręki dekoder został wymieniony. Przynoszę dekoder do domu i po pierwsze widzę że jest używany (a od dnia wymiany mam dostęp do kanałów HBO i części kanałów VOD oraz wyskakuje komunikat o podłączeniu multiroom), a po drugie znowu to samo. Co chwilę na części kanałów jest zamrożenie obrazu. Więc znowu czeka mnie wyprawa do punktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 29.03.2019 o 20:13, Gregor_me napisał:

Jakiś czas temu pisałem o swoich problemach z odbiorem kanałów które mają częstotliwość powyżej 12000mhz. Zabrałem dekoder do punktu, został podłączony na ich instalacji i po chwili oglądania potwierdzili ze usterka u nich też występuje.  Wiec od ręki dekoder został wymieniony. Przynoszę dekoder do domu i po pierwsze widzę że jest używany (a od dnia wymiany mam dostęp do kanałów HBO i części kanałów VOD oraz wyskakuje komunikat o podłączeniu multiroom), a po drugie znowu to samo. Co chwilę na części kanałów jest zamrożenie obrazu. Więc znowu czeka mnie wyprawa do punktu.

Jestem po kolejnej wizycie w punkcie. Procedura jak zwykle - podłączenie chwile oglądamy paramount Channel, comedy central cartoon network - miłe panie potwierdzają występowanie zakłóceń i od reki dostaje kolejny nowy dekoder. Podłączam w domu po aktywacji znowu to samo :(. Myślę sobie ze aż takiego pecha nie mam ze 3 raz trafiam na niesprawny dekoder. Wiec zamówiłem za 25 zł jeden z najtańszych konwerterów - single inverto premium podłączyłem i bez żadnego dokładniejszego ustawiania zakłócenia przestały się pojawiać.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to trzeba kupić porządny konwerter, żeby zakłócenia wyeliminować. w niektórych okolicznościach, mieszkańcy powiatu płockiego mieli problemy z odbiorem kilku kanałów z grupy Viacom kilka miesięcy, a teraz, cały Płock skorzysta z tej oto usługi. ten pakiet to naprawdę bestseller - 100 złotych miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OlafS napisał:

Oglądam na ES1 turniej golfa i strasznie tnie przekaz, parametry u mnie są dobre- siła100, jakość95 , SNR14,7.

Oglądałem przedwczoraj i wczoraj i wszystko było ok.

Ma ktoś podobne problemy?

U mnie też co jakiś czas tnie. Sprawdziłem też w kablówce i też jest to samo.

Na ES2 też co jakiś czas są zakłócenia.

Edytowane przez mara68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam

od wczoraj mam problem z odbiorem kanałów CP, mam konwerter Unicable  i do niego podłączonego EVO BOX-a i 5500. Na 5500 jest ..sprawdź instalację antenową a na EVO siła o% jakość o% a od czasu do czasu wskakuje mi siła PRZECIĄŻONY jakość PRZECIĄŻONY o co tu chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe jakieś  zwarcie.Posprawdzaj końcówki na kablach.Może gdzieś się obluzowało.Może przy konwerterze.

Ja miałem tylko raz coś takiego.Ale to było po wielkiej ulewie,jak nagromadziła mi się woda w skówce zasłaniającej końcówki antenowe pod konwerterem.

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mako napisał:

witam

od wczoraj mam problem z odbiorem kanałów CP, mam konwerter Unicable  i do niego podłączonego EVO BOX-a i 5500. Na 5500 jest ..sprawdź instalację antenową a na EVO siła o% jakość o% a od czasu do czasu wskakuje mi siła PRZECIĄŻONY jakość PRZECIĄŻONY o co tu chodzi?

Woda w kablu lub łaczach lub przestawiona antena na skutek wiatru. Zacznij od sprawdzenia połączeń przy konwerterze i dekoderze. Jeśli była burza, uszkodzony może być również konwerter. konwerter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów

odkręciłem konwerter i suszyłem przez 3 dni, zamontowałem z powrotem i założyłem torebkę śniadaniową jako ochronę przed ulewami.....konwerter działa a patent ze śniadaniówką sprawdza się wyśmienicie. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką dziwną rzecz, że np. na jednym kanale mam sygnał ok. 62-67% (siła i jakość) a na innym siła i jakość 0%.

 

Dla przykładu, odbieram w ten sposób Eurosport 1, ale Eurosport 2 jest już 0%.

 

Czy to konwerter mam jakiś wadliwy czy może dekoder trzeba sprawdzić/wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...