support458 Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 (edytowane) Dekoder, który ma nieaktualne oprogramowanie karty, należy zostawić włączony na kanale Polsat HD na czas nie krótszy niż 30 minut. Objawem nieaktualnego oprogramowania karty jest np. brak możliwości odbioru kanału Polsat HD (komunikat "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie." lub czarny ekran) przy możliwości oglądania np. kanału TVN HD. Oczywiście najpierw należy zweryfikować wersje oprogramowania karty. Aktualna wersja oprogramowania kart: Ostatnie trzy znaki w oznaczeniu wersji oprogramowania powinny zawierać: G06 lub Q2B. W celu sprawdzenia wersji oprogramowania karty należy: Dla dekoderów HDxxxx : Wejść do menu Ustawienia => Informacje => Nagra / Wersja karty Dla dekodera EVOBOX PVR: Wejść do menu Ustawienia => Informacje => Szczegóły sprzętowe => Nagra / Wersja karty Edytowane 19 Marca 2019 przez support458 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Czy z modułami również jest tak samo ? Ostatnio kilku użytkowników miało podobne problemy z nowymi modułami CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Z modułami jest tak samo ja miałem przez pewien czas czarny ekran i teraz mam RevQ2B w menu modułu. W dekoderze i module jest taka sama karta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Z modułami też miałem problemy. Wymiana w APSie i działa. To jest elektronika i nie działa nawet nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 2 godziny temu, support458 napisał: Aktualna wersja oprogramowania kart: Ostatnie trzy znaki w oznaczeniu wersji oprogramowania powinny zawierać: G06 lub Q2B. Możesz napisać który Rev jest najnowszy dla jakiej wersji karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 @SatExpert 1803 - G06 1861 - Q2B 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Aha, czyli mam aktualny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Wydaje mi się że na pozycji 54 jest teraz FOX wersji SD chociaż na liście jest HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 W kablu to samo, jakiś problem po stronie nadawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) W dniu 19.03.2019 o 14:53, support458 napisał: Aktualna wersja oprogramowania kart: Ostatnie trzy znaki w oznaczeniu wersji oprogramowania powinny zawierać: G06 lub Q2B. U mnie na HD 5000 wersja oprogramowania to: 142, na infolinii otrzymałem informację że nie jest najnowsze i do ,2 godzin się zaktualizuje. Niestety mimo tego że dekoder jest na kanale 1 Polsat HD nie chce się uaktualnić, Póki co dekoder prawidłowo pracuje. Zastanawiam się ponad 2 godziny dekoder pracuje i nic się nie zmieniło w wersji oprogramowania karty. Czy to musi pchnąć ogarnięty konsul, czy z czasem zadziała z automatu ? Sprawdziłem 4 sztuki HD 5000 do których mam dostęp i każdy ma wersję 142 lub 190. Edytowane 24 Marca 2019 przez maks27 Uzupełnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor_me Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Jakiś czas temu pisałem o swoich problemach z odbiorem kanałów które mają częstotliwość powyżej 12000mhz. Zabrałem dekoder do punktu, został podłączony na ich instalacji i po chwili oglądania potwierdzili ze usterka u nich też występuje. Wiec od ręki dekoder został wymieniony. Przynoszę dekoder do domu i po pierwsze widzę że jest używany (a od dnia wymiany mam dostęp do kanałów HBO i części kanałów VOD oraz wyskakuje komunikat o podłączeniu multiroom), a po drugie znowu to samo. Co chwilę na części kanałów jest zamrożenie obrazu. Więc znowu czeka mnie wyprawa do punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Większość dekoderów jest używana, po przeglądach wracają do obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor_me Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Nie przeszkadza mi że jest używany. Pytanie dlaczego znowu trafiłem na dekoder z taka samą wadą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Przypadek. W Cp to normalne, tam wszystko jest z przypadku,konsultanci, sprzedawcy. Przywykniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor_me Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 W dniu 29.03.2019 o 20:13, Gregor_me napisał: Jakiś czas temu pisałem o swoich problemach z odbiorem kanałów które mają częstotliwość powyżej 12000mhz. Zabrałem dekoder do punktu, został podłączony na ich instalacji i po chwili oglądania potwierdzili ze usterka u nich też występuje. Wiec od ręki dekoder został wymieniony. Przynoszę dekoder do domu i po pierwsze widzę że jest używany (a od dnia wymiany mam dostęp do kanałów HBO i części kanałów VOD oraz wyskakuje komunikat o podłączeniu multiroom), a po drugie znowu to samo. Co chwilę na części kanałów jest zamrożenie obrazu. Więc znowu czeka mnie wyprawa do punktu. Jestem po kolejnej wizycie w punkcie. Procedura jak zwykle - podłączenie chwile oglądamy paramount Channel, comedy central cartoon network - miłe panie potwierdzają występowanie zakłóceń i od reki dostaje kolejny nowy dekoder. Podłączam w domu po aktywacji znowu to samo :(. Myślę sobie ze aż takiego pecha nie mam ze 3 raz trafiam na niesprawny dekoder. Wiec zamówiłem za 25 zł jeden z najtańszych konwerterów - single inverto premium podłączyłem i bez żadnego dokładniejszego ustawiania zakłócenia przestały się pojawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutenmaton Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 to trzeba kupić porządny konwerter, żeby zakłócenia wyeliminować. w niektórych okolicznościach, mieszkańcy powiatu płockiego mieli problemy z odbiorem kilku kanałów z grupy Viacom kilka miesięcy, a teraz, cały Płock skorzysta z tej oto usługi. ten pakiet to naprawdę bestseller - 100 złotych miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Oglądam na ES1 turniej golfa i strasznie tnie przekaz, parametry u mnie są dobre- siła100, jakość95 , SNR14,7. Oglądałem przedwczoraj i wczoraj i wszystko było ok. Ma ktoś podobne problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 U mnie nic nie tnie .Co prawda parametrów snr nie sprawdzałem,ale nie mam żadnych problemów. Chodzi płynnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, OlafS napisał: Oglądam na ES1 turniej golfa i strasznie tnie przekaz, parametry u mnie są dobre- siła100, jakość95 , SNR14,7. Oglądałem przedwczoraj i wczoraj i wszystko było ok. Ma ktoś podobne problemy? U mnie też co jakiś czas tnie. Sprawdziłem też w kablówce i też jest to samo. Na ES2 też co jakiś czas są zakłócenia. Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez mara68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Potwierdzam, miałem tak również wczoraj na Eurosport 2, gdzie oglądałem podnoszenie ciężarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 witam od wczoraj mam problem z odbiorem kanałów CP, mam konwerter Unicable i do niego podłączonego EVO BOX-a i 5500. Na 5500 jest ..sprawdź instalację antenową a na EVO siła o% jakość o% a od czasu do czasu wskakuje mi siła PRZECIĄŻONY jakość PRZECIĄŻONY o co tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) Możliwe jakieś zwarcie.Posprawdzaj końcówki na kablach.Może gdzieś się obluzowało.Może przy konwerterze. Ja miałem tylko raz coś takiego.Ale to było po wielkiej ulewie,jak nagromadziła mi się woda w skówce zasłaniającej końcówki antenowe pod konwerterem. Edytowane 24 Maja 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 3 godziny temu, Mako napisał: witam od wczoraj mam problem z odbiorem kanałów CP, mam konwerter Unicable i do niego podłączonego EVO BOX-a i 5500. Na 5500 jest ..sprawdź instalację antenową a na EVO siła o% jakość o% a od czasu do czasu wskakuje mi siła PRZECIĄŻONY jakość PRZECIĄŻONY o co tu chodzi? Woda w kablu lub łaczach lub przestawiona antena na skutek wiatru. Zacznij od sprawdzenia połączeń przy konwerterze i dekoderze. Jeśli była burza, uszkodzony może być również konwerter. konwerter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 witam kolegów odkręciłem konwerter i suszyłem przez 3 dni, zamontowałem z powrotem i założyłem torebkę śniadaniową jako ochronę przed ulewami.....konwerter działa a patent ze śniadaniówką sprawdza się wyśmienicie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Mam taką dziwną rzecz, że np. na jednym kanale mam sygnał ok. 62-67% (siła i jakość) a na innym siła i jakość 0%. Dla przykładu, odbieram w ten sposób Eurosport 1, ale Eurosport 2 jest już 0%. Czy to konwerter mam jakiś wadliwy czy może dekoder trzeba sprawdzić/wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.