swojadroga Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Najpierw nam powiedz jakie masz paski sygnału na innych kanałach. Najlepiej z tej listy: https://forum.satkurier.pl/topic/15308-dekoder-evobox-pvr-test-z-instalacji/ W wypadku HD2000 przytrzymaj przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) i napisz nam jakie widzisz paski (długość i kolor) na każdym z czterech kanałów. Potem te same kanały sprawdź na Evobox przytrzymując przez kilka sekund przycisk "i" na pilocie na wybranym kanale. Wynikami się oczywiście tutaj pochwal i w wypadku Evobox-a podaj nam też parametr SNR, który odczytasz na ekranie. Edytowane 8 Grudnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pamel321 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Cześć Mam wykupiony dostęp do cinemax i nie mam tylko cinemax 1, cinemax 2 działa poprawnie mój dekoder to mini hd 2000 i po sprawdzeniu jakość 90 procent , siła 80 procent mój pakiet to premium max , bardzo proszę o odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) W jaki sposób sprawdzasz siłę i jakość sygnału? Powinieneś czerwonym przyciskiem (obok zielonego) na włączonym kanale Cinemax. Powrót do ustawień fabrycznych robiłeś? Edytowane 8 Grudnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pamel321 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Umiem sprawdzać sygnał na tym dekoderze i ustawienia fabryczne też robiłem nie mam anteny satelitarnej od miesiąca tylko ładnych pare lat po prostu pytam się jak przy dobrym sygnale nie mogę oglądać kanału .przepraszam że może tak ostro ale już naprawdę chyba wszystko robiłem żeby przywrócić sygnał i nadal nic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Gdybyś się od razu dostosował do zasady tutaj panującej a opisanej: https://forum.satkurier.pl/topic/5510-jak-poprawnie-zadawa%C4%87-pytania/ to byś się nie musiał denerwować i podnosić głosu. Z dekoderem do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Najpierw nam powiedz jakie masz paski sygnału na innych kanałach. Najlepiej z tej listy: https://forum.satkurier.pl/topic/15308-dekoder-evobox-pvr-test-z-instalacji/ W wypadku HD2000 przytrzymaj przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) i napisz nam jakie widzisz paski (długość i kolor) na każdym z czterech kanałów. Potem te same kanały sprawdź na Evobox przytrzymując przez kilka sekund przycisk "i" na pilocie na wybranym kanale. Wynikami się oczywiście tutaj pochwal i w wypadku Evobox-a podaj nam też parametr SNR, który odczytasz na ekranie. @swojadroga - dziękuję za zainteresowanie. Wróciłem z pracy do domu i przystąpiłem do sprawdzenia parametrów. Jeśli chodzi o dekoder Mini HD 2000 to na każdym z 4 kanałów: ‐ 101 BBC Brit ‐ 115 TVN HD ‐ 149 Paramount Channel HD ‐ 25 CI Polsat pasek mocy jest "pełny" (kolor zielony), a pasek jakości w ok. 80% "zapełniony" (również kolor zielony). Jeśli chodzi o Evobox'a to pomiary są następujące: ‐ 101 BBC Brith - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 76%, SNR 12,9dB ‐ 115 TVN HD - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 97%, SNR 14,8dB ‐ 149 Paramount Channel HD - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 76%, SNR 12,9dB ‐ 25 CI Polsat - siła sygnału: 100%, jakość sygnału: 85%, SNR 13,7dB W przypadku Evoboxa zarówno jakość sygnału jak również SNR cały czas zmieniają swoje wartości - występują wahania w przedziale 2% (jakość) i 0,2 dB (SNR) raz w dół, a raz w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Cześć witam was to mój pierwszy post i mam taką sprawę że nie mam kanału cinemax hd pisze że kanał zakodowany na dekoderze mam jakość 90 procent a siłę 80 procent myślałem że mi znika sygnał na tym kanale ale po sprawdzeniu sygnał nadal jest taki sam a sygnału brak proszę o odpowiedz co to może być Ustaw na kanał 24 i poczekaj 20minut- godzinę, jeśli to nic nie da, zadzwoń na infolinię i poproś o wznowienie sygnału, ja tak miałem z HBO i pomogło. Edytowane 8 Grudnia 2016 przez Patjyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 @Marcin_M zamień wyjścia (legacy - te srebrne) konwertera i sprawdź efekty lub podłącz dekoder pod inna, na pewno sprawną instalację antenową. Jeśli jest to konwerter, to masz go na gwarancji i w APS go wymienisz. Jeśli dekoder, to też go wymienisz. Możesz też podłączyć Evobox-a, tylko musisz zmienić jego konfiguracje z Unicable na Uniwersalny i na nowo wyszukać kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Dziękuję @swojadroga za wskazówki. W weekend potestuję różne konfiguracje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Trochę to nie na temat,ale lepszego miejsca nie znalazłem Dzisiaj w nocy a raczej już jutro bo od 01.00 CP będzie chyba coś grzebało na swoim TP (11158 MHz) bo w EPG na wszystkich kanałach z tego TP wyświetla się info "Przerwa Techniczna" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Wszędzie kolorowe pasy - w DVB-T też nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerdenk Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Mam CP z dekoderem Technisat 6000 od jakichś 2 czy tam 3 lat. Czasami pojawiają się zakłócenia w odbiorze - na ułamek sekundy przerywa obraz, dźwięk wydaje takie jakby "cmoknięcie", dość nieprzyjemne. Podejrzewam że w tym momencie jest chwilowy zanik sygnału. Czy ktoś miał podobnie i da sie temu jakoś zaradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu.n Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) Witam To mój pierwszy post na tym forum.Wczoraj rano chciałem pooglądać telewizję. Okazało się, że żaden kanał nie działa, bo nie ma sygnału. Próbowałem poprzestawiać antenę, ale bez skutku. Dekoder: Mini HD 2000.Proszę o pomoc Edytowane 4 Stycznia 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 A wcześniej wszystko działało bez problemów? Jeśli kręciłeś anteną to może być ciężko z precyzyjnym ustawieniem anteny. W tym wypadku najlepiej zamówić montera, który optymalnie ustawi antenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu.n Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) Kilka tygodni temu ojciec wyczyścił antenę ze śniegu, nie sądzę, że kręcił anteną... Myślę, że to wina konwertera. Edytowane 4 Stycznia 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Jeśli nie masz pojęcia z ustawianiem anteny to raczej kuper mokry musisz ściągnąć kogoś kto choć trochę jest kumaty,ale lepiej zawołaj fachmana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Witam. Także mam kłopot. Posiadam Evoboxa i zestaw antenowy Polsatu z Unicable. Do tej pory było dobrze. Siła 100%, jakość 90%. Dzisiaj po pracy oglądam tv i nagle wszystkie kanały przestały działać i brak sygnału. Na dwóch kanałach HBO jakoś tam działa. Siła 98% ale jakość tylko 25%. Czy to możliwe że padający śnieg tak zakłóca sygnał? Lipne by to było bo antena jest na dachu bloku i kłopotliwe by było ciągłe wchodzenie na dach i sprzątanie anteny gdy tylko trochę po pada. TV satelitarną mam sporo lat i jeszcze nie miałem tak aby śnieg tak bardzo psuł odbiór. TV nie mam już od ponad dwóch godzin. Edytowane 4 Stycznia 2017 przez Barti Poprawiono liczne błędy ortograficzne w treści postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Czasza i/lub konwerter oblepione śniegiem powodują zakłócenia w odbiorze do całkowitego braku sygnału. To jest normalne. Dlatego ważny jest wybór miejsca montażu anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 No wiem. Na pewno jest to śnieg bo już TV odbiera. Siła bez zmian a jakość już 50% i rośnie. Niestety mieszkając w bloku wybór miejsca na powieszenie anteny jest bardzo minimalny. Dlatego antena jest na dachu gdyż usytuowanie bloku nie pozwala na montaż anteny na balkonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Kiedykolwiek widzę taką antenę zamontowaną na dachu to zawsze ją oglądam z uśmieszkiem politowania gdy pomyśle co tych ludzi zimą spotkać może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Sam tak mam i dziś odczułem ten ból opadów śniegu, ale nadal (z racji zainteresowań i kierunku kształcenia) ręce bym pourywał tym, którzy montują anteny na elewacjach i to do tego w dużej ilości. PS Zresztą co ciekawe przy okazji MUX8 też mi padł Edytowane 3 Stycznia 2017 przez james_b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Dziś to jakaś masakra, na FB CP się skarżą, że przestało działać... U mnie działało siła 100% jakość 80-90% i nagle przestało wszystko działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Taki mamy klimat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 U mnie część kanałów chodziła jak chce , raz były raz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Działało i działa cały czas na czaszy z zestawu CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.