maks27 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 (edytowane) @Lukop może ktoś się znajdzie co woli kupić odbiornik DVB-T w ratach po 10 złotych, zamiast od razu za 100 i w bonusie mieć pakiet startowy. Edytowane 30 Lipca 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 W dniu 29.07.2019 o 22:33, Bulgar1994 napisał: A czy na tym dekoderze działa HBB przy kanałach DVB-T? Dekoder EVOBOX STREAM nie jest on dostosowany od wykorzystywania technologii HBB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) Ten sam kanał oglądany przez Iple (na komputerze) oraz za pośrednictwem dekodera OTT w tym samym czasie to różnica około 30s opóźnienia w Ipli, więc źródło leci nie z tych samych serwerów. Wczoraj kanały bardzo ładnie wskakiwały do 1920x1080@25p z bitrate 5,0 Mbps, a dzisiaj maksymalnie 1280x720@25p i bitrate 2,8 Mbps. Oczywiście dla kanałów HD. Testowane na dwóch internetach: T-Mobile LTE oraz Orange (Neostrada 80 Mb/s). Czyżby serwery przeciążone? Netflix i YouTube w 4K działają bez problemu. Edytowane 31 Lipca 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Coś się ogólnie dzieje z serwerami u nich. Dziś kupiłem ten sprzęt i nie mogę w ogóle go zarejestrować i aktywować. Wyskakuje okienko: „serwer nie odpowiada”. Telefonowałem i stwierdzono, abym z aktywacją wstrzymał się do jutra, gdy ich system niejako zarejestruje fakt wydania mi tego dekodera. Dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Proszę o informację, czy udało Ci się dokonać rejestracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Niestety nie. Telefonowałem do COK i okazuje się że w salonie, w którym zakupiłem dekoder nie wprowadzono faktu jego sprzedaży do systemu i muszę celowo jechać i salonu z fakturą i z tym sprzętem. Czy naprawdę nie ma szansy załatwić tego zdalnie? Ja wszystkie dane dekoder mogę podać e-mail. Napisałem w tej sprawie maila do COK 3 godziny temu i cisza. Jestem poirytowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Właśnie u kumpla dokonujemy tego samego. Próbujemy zarejestrować sprzęt i po zakończeniu wprowadzania danych do rejestracji, a dokładnie po punkcie gdzie zaznacza się zgody marketingowe po zaznaczeniu Akceptuję i długim kręceniu się kółeczka pojawia się ten napis na czerwonym tle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 To witam w klubie. Czyli problem nie leży tylko u mnie. Zadzwońcie do COK. Jestem ciekaw co Wy usłyszycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Obaj kupiliście sprzęt na własność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Ja tak. Kupiłem na własność. Przy okazji zapytam od razu. jak załadowało ci picony? Miałeś jakiś kanał otwarty długo? Czy same po czasie wskoczyły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Ja też kupiłem na własność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) Nic nie robiłem. Po prostu pikony były od początku Teraz sobie przypominam, że faktycznie konsultantka mnie obsługująca wprowadzała nr karty i dekodera z pudełka do komputera. Co do waszej sytuacji to CP bardzo dziwnie to rozwiązał. Skoro to sprzęt typu prepaid i dokonuje się rejestracji samemu to nie powinno być czegoś takiego jak wprowadzenie urządzenia przez pracownika do systemu. Głupota. Czyli poza salonami ten sprzęt nie będzie dostępny, bo w elektromarketach przecież nie mają dostępu do systemu zarządzania usługami CP. Trochę słabo, bo ograniczają sobie dystrybucję. Już lepiej pod tym względem dystrybuowany był Player+ BOX, którego wystarczyło aktywować poprzez konto na Player.pl i można było go nabyć niemalże wszędzie. Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Jakiej karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) Irdeto. Bardziej pewnie jakiegoś chipsetu niż karty Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Aż tak tego pudełka nie weryfikowałem i nie dostrzegłem karty. A co do sytuacji z tą rejestracją to winny jest pracownik salonu (o ile w ogóle jest prawdą to co mówią na infolinii) i uważam, że kwestię rejestracji można załatwić zdalnie a nie muszę się fatygować do salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Przy nas coś tam wklepywał do komputera z kartonika. Ale czemu nic do diabła nie działa. Może jest jakiś czas aktywacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Masz na pudełku nr SN i CN - biała nalepka. Powinno wystarczyć żebyś przesłał zdjęcie właśnie tej naklejki oraz faktury na ICOK i sami powinni zarejestrować. Miałem podobną sytuację tylko w nc+ przy wymianie sprzętu w abonamencie. Gość nie wprowadził do systemu na moje konto zmiany, ale wystarczyło, że właśnie wysłałem dokument wydania sprzętu z odpowiednimi nr seryjnymi i technicy sami wprowadzili bez fatygowania mnie ponownie do salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Ja jeszcze będę dziś się w tej sprawie kontaktował. Do której tam można telefonować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) U mnie po przejściu kreatora nie miałem błędu. Na końcu pojawił się napis w stylu, że aktywacja przebiegła pomyślnie. Minęło kilka minut i odpaliły się kanały. Przykre, że Was to spotkało. Ciekawe na ile to wina serwerów czy raczej nieprzeszkolonego personelu w salonach Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 A jak dziś kanały w ogóle śmigają? Nadal gorzej niż na początku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) Dzisiaj jest lepiej niż wczoraj. Za to były problemy z serwisem CP GO i HBO GO. Wywalało jakieś błędy i serwisy nie działały. Odłączenie zasilania nie pomogło. Przywróciłem ustawienia fabryczne i odżyły. Także urządzenie, a bardziej soft ma jeszcze choroby wieku dziecięcego. Jeszcze trochę potestuje, zrobię listę błędów i wyślę do techników niech łatają. Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Godzinę temu, frankie1905 napisał: Niestety nie. Telefonowałem do COK i okazuje się że w salonie, w którym zakupiłem dekoder nie wprowadzono faktu jego sprzedaży do systemu i muszę celowo jechać i salonu z fakturą i z tym sprzętem. Czy naprawdę nie ma szansy załatwić tego zdalnie? Ja wszystkie dane dekoder mogę podać e-mail. Napisałem w tej sprawie maila do COK 3 godziny temu i cisza. Jestem poirytowany. Godzinę temu, wojtekmedia2 napisał: Właśnie u kumpla dokonujemy tego samego. Próbujemy zarejestrować sprzęt i po zakończeniu wprowadzania danych do rejestracji, a dokładnie po punkcie gdzie zaznacza się zgody marketingowe po zaznaczeniu Akceptuję i długim kręceniu się kółeczka pojawia się ten napis na czerwonym tle Witam. Bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji. Proszę o wysłania maila w tej sprawie na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl ze szczegółowym opisem sprawy. W treści zgłoszenia proszę również o podanie dokładnego komunikatu, który pojawia się na ekranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 28 minut temu, wojtekmedia2 napisał: Przy nas coś tam wklepywał do komputera z kartonika. Ale czemu nic do diabła nie działa. Może jest jakiś czas aktywacji. Daj cynk co uda Ci się ustalić w Twojej sprawie. 1 minutę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji. Proszę o wysłania maila w tej sprawie na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl ze szczegółowym opisem sprawy. W treści zgłoszenia proszę również o podanie dokładnego komunikatu, który pojawia się na ekranie. Ja już to zrobiłem 5 godzin temu i cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, frankie1905 napisał: nie wprowadzono faktu jego sprzedaży do systemu i muszę celowo jechać i salonu z fakturą A może scan faktury przesłany mailem by COK wystarczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 28 minut temu, frankie1905 napisał: Daj cynk co uda Ci się ustalić w Twojej sprawie. Ja już to zrobiłem 5 godzin temu i cisza. Zgłoszenie zostanie zrealizowane w możliwie najszybszym czasie. Proszę o cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.