Skocz do zawartości

Evobox Stream i usługa OTT


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ten sam kanał oglądany przez Iple (na komputerze) oraz za pośrednictwem dekodera OTT w tym samym czasie to różnica około 30s opóźnienia w Ipli, więc źródło leci nie z tych samych serwerów. 

 

Wczoraj kanały bardzo ładnie wskakiwały do 1920x1080@25p z bitrate 5,0 Mbps, a dzisiaj maksymalnie 1280x720@25p i bitrate 2,8 Mbps. Oczywiście dla kanałów HD. Testowane na dwóch internetach: T-Mobile LTE oraz Orange (Neostrada 80 Mb/s). Czyżby serwery przeciążone? 

 

Netflix i YouTube w 4K działają bez problemu. 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się ogólnie dzieje z serwerami u nich. Dziś kupiłem ten sprzęt i nie mogę w ogóle go zarejestrować i aktywować. Wyskakuje okienko: „serwer nie odpowiada”. Telefonowałem i stwierdzono, abym z aktywacją wstrzymał się do jutra, gdy ich system niejako zarejestruje fakt wydania mi tego dekodera. Dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie. Telefonowałem do COK i okazuje się że w salonie, w którym zakupiłem dekoder nie wprowadzono faktu jego sprzedaży do systemu i muszę celowo jechać i salonu z fakturą i z tym sprzętem. Czy naprawdę nie ma szansy załatwić tego zdalnie? Ja wszystkie dane dekoder mogę podać e-mail. Napisałem w tej sprawie maila do COK 3 godziny temu i cisza. Jestem poirytowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie u kumpla dokonujemy tego samego. Próbujemy zarejestrować sprzęt i po zakończeniu wprowadzania danych do rejestracji, a dokładnie po punkcie gdzie zaznacza się zgody marketingowe po zaznaczeniu Akceptuję i długim kręceniu się kółeczka pojawia się ten napis na czerwonym tle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie robiłem. Po prostu pikony były od początku ;)

 

Teraz sobie przypominam, że faktycznie konsultantka mnie obsługująca wprowadzała nr karty i dekodera z pudełka do komputera. 

 

Co do waszej sytuacji to CP bardzo dziwnie to rozwiązał. Skoro to sprzęt typu prepaid i dokonuje się rejestracji samemu to nie powinno być czegoś takiego jak wprowadzenie urządzenia przez pracownika do systemu. Głupota. Czyli poza salonami ten sprzęt nie będzie dostępny, bo w elektromarketach przecież nie mają dostępu do systemu zarządzania usługami CP. Trochę słabo, bo ograniczają sobie dystrybucję. 

 

Już lepiej pod tym względem dystrybuowany był Player+ BOX, którego wystarczyło aktywować poprzez konto na Player.pl i można było go nabyć niemalże wszędzie. 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na pudełku nr SN i CN - biała nalepka. 

 

Powinno wystarczyć żebyś przesłał zdjęcie właśnie tej naklejki oraz faktury na ICOK i sami powinni zarejestrować. 

 

Miałem podobną sytuację tylko w nc+ przy wymianie sprzętu w abonamencie. Gość nie wprowadził do systemu na moje konto zmiany, ale wystarczyło, że właśnie wysłałem dokument wydania sprzętu z odpowiednimi nr seryjnymi i technicy sami wprowadzili bez fatygowania mnie ponownie do salonu. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po przejściu kreatora nie miałem błędu. Na końcu pojawił się napis w stylu, że aktywacja przebiegła pomyślnie. Minęło kilka minut i odpaliły się kanały. 

 

Przykre, że Was to spotkało. Ciekawe na ile to wina serwerów czy raczej nieprzeszkolonego personelu w salonach :/

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jest lepiej niż wczoraj. Za to były problemy z serwisem CP GO i HBO GO. Wywalało jakieś błędy i serwisy nie działały. 

 

Odłączenie zasilania nie pomogło. Przywróciłem ustawienia fabryczne i odżyły. Także urządzenie, a bardziej soft ma jeszcze choroby wieku dziecięcego. Jeszcze trochę potestuje, zrobię listę błędów i wyślę do techników niech łatają. 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, frankie1905 napisał:

Niestety nie. Telefonowałem do COK i okazuje się że w salonie, w którym zakupiłem dekoder nie wprowadzono faktu jego sprzedaży do systemu i muszę celowo jechać i salonu z fakturą i z tym sprzętem. Czy naprawdę nie ma szansy załatwić tego zdalnie? Ja wszystkie dane dekoder mogę podać e-mail. Napisałem w tej sprawie maila do COK 3 godziny temu i cisza. Jestem poirytowany.

 

Godzinę temu, wojtekmedia2 napisał:

Właśnie u kumpla dokonujemy tego samego. Próbujemy zarejestrować sprzęt i po zakończeniu wprowadzania danych do rejestracji, a dokładnie po punkcie gdzie zaznacza się zgody marketingowe po zaznaczeniu Akceptuję i długim kręceniu się kółeczka pojawia się ten napis na czerwonym tle

Witam. Bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji. Proszę o wysłania maila w tej sprawie na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl ze szczegółowym opisem sprawy. W treści zgłoszenia proszę również o podanie dokładnego komunikatu, który pojawia się na ekranie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, wojtekmedia2 napisał:

Przy nas coś tam wklepywał do komputera z kartonika. Ale czemu nic do diabła nie działa. Może jest jakiś czas aktywacji.

Daj cynk co uda Ci się ustalić w Twojej sprawie.

1 minutę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

Witam. Bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji. Proszę o wysłania maila w tej sprawie na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl ze szczegółowym opisem sprawy. W treści zgłoszenia proszę również o podanie dokładnego komunikatu, który pojawia się na ekranie.

 

Ja już to zrobiłem 5 godzin temu i cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...