Gregoryy2 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Witam. Kupiłem TV Sharp LC-55UI7252E z wejściem CI i tu zaczęły się problemy. W żaden sposób nie potrafię sprawić, żeby ten TV czytał jakąkolwiek kartę z modułem CI. Nieważne, czy karta TNK jest parowana, czy nie, nieważne jakiej jest firmy moduł (próbowałem 3), cały czas jest ciemność. Owszem, po wejściu w menu TV w ustawieniach modułu widać, że jest on włożony, widać uprawnienia na najbliższy miesiąc, niestety nie widać obrazu. Oczywiście TV jest zaktualizowany do najnowszego oprogramowania, podobnie moduł CI. Dodatkowo, gdy wyjmę moduł i włączę wyszukiwanie programów w TV na Hot Bird to wyszukuje mi programy i nawet niektóre można obejrzeć. Po włożeniu jakiegokolwiek modułu CI nastaje ciemność. Podobnie z włożonym modułem TV nie wyszuka już żadnych programów. Czy pozostaje mi serwis? TV jest na gwarancji, więc tutaj nie byłby problem, jednak chciałbym wcześniejszej wykorzystać wszystkie możliwości. Z góry dzięki za pomoc i sugestie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 A nie mieszałeś kart w modułach? Parowana karta działa tylko w module do niej przypisanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregoryy2 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Dokładnie, masz rację i idąc tym tropem po kilku próbach z innymi kartami i modułami kupiłem nową TNK, kartę sparowaną z modułem jako zestaw, oczywiście ją zarejestrowałem i niczego to nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 A włączyłeś TVP1 i poczekałeś na uprawnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregoryy2 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Po wyszukaniu kanałów, a było ich około 1000, TVP 1 miałem na dwóch kanałach: 457 i 470. Na każdym z nich TV był włączony ok. 5, 6 godzin. Oczywiście moduł w ustawieniach pokazuje, że ma uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 W ustawieniach modułu spróbuj wyłączyć kontrolę rodzicielską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregoryy2 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Zrobione. Bez względu, czy dam 18+, czy kontrola rodzicielska wyłączona, na TVP 1 mam napis " Niewłaściwy serwis". Normalnie jestem bliski wyrzucenia tego przez okno i zastanawiam się nad kolejnością, czy wpierw TV, czy kartę z modułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Nie mam więcej pomyslów. Dziwne, że włożenie modułu blokuje Ci odbiór kanałów niekodowanych FTA. Tak nie powinno być. Sam pół roku temu kupowałem telewizor (Philips) - włożyłem moduł Polsatu i od razu działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregoryy2 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Dokładnie tak jest, że blokuje, bez względu na kartę CI, a miałem ich chyba 3. Co ciekawe, nie wyszukuje też żadnych kanałów z włożoną kartą CI. Bez niej nie ma problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 @Gregoryy2 Wygląda mi to na jakieś uszkodzenie w telewizorze. Nie może być tak, że włożenie do niego modułu CAM blokuje możliwość wyszukiwania kanałów. Tak to z pewnością nie funkcjonuje. Proponuję ci oddać telewizor do serwisu, tym bardziej, skoro jest jeszcze na gwarancji. A w zasadzie lepszą opcją będzie złożenie reklamacji w sklepie, w którym zakupiłeś ten telewizor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregoryy2 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Zgłoszenie reklamacyjne wysłane, zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid3006 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Podbijam. Mam ten sam problem. Czy ktoś znalazł rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.