Barti Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 Pamiętać należy tylko, że obecnie biorąc moduł CAM zamiast dekodera dedykowanego, nie możemy już w ogóle dodatkowo dobrać usługi Multiroom. Kiedyś taka możliwość była, jednak od dłuższego już czasu nie jest to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 Witam. Ile wynosi opłata za dekoder Evobox przy pakiecie Rodzinny HD dla nowych abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 Witaj. Oferty dopasowywane są indywidualnie. W tej sprawie proszę o wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Witam dostałem ofertę: Pakiet Familijny max Hd z Eleven i Ligą Mistrzów za 80zł/ mies. 4 miesiące za darmo. W tym multiroom za 5 zł dek Evobox i HD 6000 za 78zł jednorazowej opłaty bez aktywacji. Czy jest szansa ugrać coś więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 To chyba nie jest oferta dla nowych ale przedłużających klientów, bo nie widzę ofert z 4-mies. gratis i multiroomem w zestawie za 80 zł (jest wersja 80 + 5 zł za multiroom) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 (edytowane) Jeśli chodzi o multiroom napisałem, że 5 zł/ mieś. czyli 85 zł za pakiet. Cztery mieś. gratisowe po konsultacji dostałem. Można ugrać coś jeszcze? czy oferta ze strony jest ostateczna dla nowych? Edytowane 16 Października 2018 przez ronnie84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Czy pojawiły się jakieś nowe oferty "Trafny wybór" dla osób przechodzących z konkurencji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 W dniu 16.10.2018 o 11:00, ronnie84 napisał: Jeśli chodzi o multiroom napisałem, że 5 zł/ mieś. czyli 85 zł za pakiet. Cztery mieś. gratisowe po konsultacji dostałem. Można ugrać coś jeszcze? czy oferta ze strony jest ostateczna dla nowych? Jest 6 miesięcy gratis, twardo się targuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Korzysta ktoś z oferty Plus Banku w połączeniu z abonamentem w CP ?Przez pierwsze 12 miesięcy można sporo zaoszczędzić.Jak to wygląda w praktyce ?Plus Bank regularnie wypłaca premię na konto ? Najpierw założyć konto w banku czy w pierwszej kolejności zakupić usługę ?Czy bez różnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Ja korzystam, wszystko załatwiłem podczas jednej wizyty w punkcie "Plus-a". pierwsze dwa miesiące musiałem składać reklamacje, ale od trzeciego już wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Oferta na stronie w ogóle jakaś niepełna.Pakiet Rodzinny za 20 zł i od razu przeskok na taki za 60.Chciałbym zrezygnować z multiroomu nc+ i dobrać coś z CP ale w Rodzinnym brakuje mi kilku kanałów.Być moze w Familijnym by były ale takiego brak na stronie.Jest tylko razem z "dodatkami". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Na stronie w pakiecie rodzinnym masz też kanały z pakietu familijnego (oznaczone bodajże gwiazdką) i to jest oferta elastyczna. Po pół roku darmowym możesz zostawić rodzinny za 20 zł ale jeśli chcesz familijny to zostawiasz familijny i płacisz wtedy 40 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Masz rację tylko w rodzinnym nie ma np. do wyboru Evoboxa PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) Jeszcze pytanko o model dekodera, jaki oferowany jest np. w pakiecie Rodzinnym. Do wyboru jest Evobox Lite i Dekoder HD. Ten drugi to jakiś konkretny, czy jaki im wpadnie w ręce? Edytowane 26 Listopada 2018 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulder.20 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) Czy do multiroomu można dobrać jako dekoder dodatkowy Evoboxa Lite? Edytowane 26 Listopada 2018 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Dzisiaj opisywaliśmy to tutaj: https://forum.satkurier.pl/topic/15110-multiroom-cyfrowego-polsatu/?do=findComment&comment=1426973 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Czy po wysłaniu zamówienia internetowego ktoś z CP kontaktuje się w sprawie zamówienia w celu, np. ustalenia godzin odbioru, czy wybranego dekodera itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barabasz Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Witam. Podpisując umowę nową na pakiet Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sport HD + Polsat Sport Premium w kwocie 80 zł i biorąc Evobox PVR, czy do tej ceny muszę jeszcze doliczyć najem tego dekodera? Jeśli tak to ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Nie ma najmu, z tego co widzę, przeklikując ofertę. Jest opłata jednorazowa 49 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barabasz Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Ktoś się orientuje, czy do pakietu Rodzinny HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium (60 zł) w ramach nagrody Graliga (12/24) można wziąć Evoboxa PVR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 Witajcie. Czy moze mi ktos napisac, jaka jest w chwili obecnej oferta "Trafny wybor" dla osob przechodzacych z konkurencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Przechodząc obok APS zapytałem czy są dostępne moduły CAM dla nowych klientów i miły Pan stanowczo odradzał moduł: -" na pewno będzie Pan miał problemy z jego dzialaniem". Polecał Evobox Lite, jak spytałem czy nagrywa bo mój telewizor tak i poza tym obsługuje moduły CI+ nie wiedział co powiedzieć. Jedynie stwierdził że nie można anulować umowy jeżeli będzie problem w działaniu modułu w telewizorze. Dzięki temu forum wiem o ofercie więcej niż ten pracownik, takie było moje wrażenie gdy wychodziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Ja już wielokrotnie pisałem, że dzisiejsi pracownicy tego typu punktów (i nie tylko dotyczy to CP) są wyłącznie od wyrabiania norm sprzedaży. Tam rzadko kiedy dowiesz się o szczegóły techniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Jakby takiemu pracownikowi czy APS płacili za obsługę takiego klienta to i by się w kwestiach technicznych szkolił. A że dzisiaj płacą za nową sprzedaż to po co ma się szkolić. Tak to teraz wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.