rotalplus Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 To po co przedłużać umowę skoro nie będzie gratisów? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Większość ma większe wymagania niż naziemna więc ten lub inny operator zarobi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 27 minut temu, rotalplus napisał: To po co przedłużać umowę skoro nie będzie gratisów? Bo według ostatniego regulaminu ,po przekształceniu umowy na czas nieokreślony ceny idą w górę.Także to może być hak na abonentów. A jak będzie faktycznie zobaczymy w przyszłym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Abonenci też mogą mieć haczyk - 1 mies.wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Godzinę temu, wuzel napisał: Bo według ostatniego regulaminu ,po przekształceniu umowy na czas nieokreślony ceny idą w górę.Także to może być hak na abonentów. A jak będzie faktycznie zobaczymy w przyszłym roku. Stosuja już ten inny cennik w czasie nioznaczonym?Czy dajlej jest to martwy zapis w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Tego akurat nie wiem ale na starym regulaminie w umowie bezterminowej płacę tyle samo ,co w terminowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronek89 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) Witam. Krótkie pytanie. Czy dzwoniąc na infolinię lub idąc do punktu stacjonarnego jesteśmy w stanie uzyskać lepsze warunki zawarcia nowej umowy, niżeli obecne, które są dostępne na stronie CP? Czy np. biorąc taki Rodzinny HD za 20 zł nic więcej się nie ugra, oprócz tych 3 miesięcy free, jak jest napisane? Dzięki za odpowiedź. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez Barti Przeniesiono post do właściwego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Bronek89 napisał: Czy np. biorąc taki Rodzinny HD za 20 zł No tak... pewnie za te dwie dychy chciałbyś jeszcze PSP albo HBO gratis i zgrzewkę piwa co miesiąc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Bronek89 napisał: Czy dzwoniąc na infolinię lub idąc do punktu stacjonarnego jesteśmy w stanie uzyskać lepsze warunki zawarcia nowej umowy, niżeli obecne, które są dostępne na stronie CP? Najlepsze warunki na przedłużenie umowy oferuje Dział Utrzymania Klienta, którego konsultant zadzwoni do ciebie, gdy złożysz wypowiedzenie swojej umowy z Cyfrowym Polsatem. Innych "dróg" na przedłużenie umowy nie polecam, gdyż warunki są wówczas zazwyczaj mniej korzystne, niż te, które oferuje właśnie Dział Utrzymania Klienta (tzw. DUK). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 @Barti ale może @Bronek89 ma na myśli całkiem nową umowę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 @wuzel, w sumie to też możliwe. @Bronek89, napisz tutaj, proszę, czy chodzi ci o zupełnie nową umowę z Cyfrowym Polsatem, czy też o przedłużenie już obecnie posiadanej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronek89 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 @Barti dokładnie tak, jak @wuzel napisał. Chodzi mi o całkiem nową umowę. Dla osoby do tej pory nie związaną z CP. Czy to, co mają obecnie to max dla nowych, czy może dzwoniąc/idąc do sklepu coś się ugra jeszcze. Np. dłuższy czas za free lub dłużej wyższy pakiet itp. 3 godziny temu, OlafS napisał: No tak... pewnie za te dwie dychy chciałbyś jeszcze PSP albo HBO gratis i zgrzewkę piwa co miesiąc. Niekoniecznie. Piwa nie piję Luźno zapytałem, więc bez spiny. Dłuższy czas byłem związany z C+ swojego czasu, więc nie wiem jak to w CP działa w przypadku kompletnie nowych umów. Czy brać to co jest i siedziec na tym 2 lata czy ewentualnie zapytać/pogadać a nóż coś dodadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 35 minut temu, Bronek89 napisał: @Barti dokładnie tak, jak @wuzel napisał. Chodzi mi o całkiem nową umowę. Dla osoby do tej pory nie związaną z CP. @Bronek89 No to w takim razie w swoich postach proszę wyrażać się precyzyjnie! Skoro sprawa tyczy się nowej umowy, dla nowego abonenta Cyfrowego Polsatu to przeniosłem dyskusję do właściwego wątku. Swoje posty należy zamieszczać we właściwych dla nich działach forum i wątkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 No tak... pewnie za te dwie dychy chciałbyś jeszcze PSP albo HBO gratis i zgrzewkę piwa co miesiąc.Rodzinny dają w przedłużeniu za 5 zł i tyle jest on wart. Tak więc PSP lub HBO ze zgrzewką piwa akurat dopełniłoby wartości tego pakietu do 2 dyszek. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilinho10 Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Mam takie pytanie? Jak myślicie, wrócą czasy gdzie nowy abonent na wejście miał 6 miesięcy gratis na umowie? Wiem że były te happy hours, ale to dawno i nieprawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Taki gratis kiedyś to był standard oczywiście jak ktoś znał oferty bo w punkcie często chcieli wcisnąć coś gorszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Jak pojaw się znów trzeci gracz jakim kiedyś była "n" to i takie rarytasy mogą wrócić, ale póki co to raczej marne szanse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Trzeci gracz jest od dawna - i ma na imię >Orange< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 @Max Taadjen Ja miałem na myśli typowo satelitarne platformy jak CP, PC+ czy śp. "n" a Orange z ziemi dopiero potem poszedł w kosmos odwrotnie niż ci wcześniej wymienieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrewawa Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Witam Czy orientujecie się jak warto teraz "porozmawiać" o ofercie z pakietem familijnym HD tak aby zejsc ponizej 40zl? :) dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalowski Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Jako nowy klient? Nie ma takiej opcji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronek89 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Witam. Mam pytanie: Na stronie Cyfrowego Polsatu w pakiecie pierwszym, czyli Rodzinny HD + cinemax HD przez 3 msc ma się teraz gratis....30 kanałów. Kiedyś bylo ich ok. 28? Nie ważne. Zauważyłem, że widnieje tam teraz kanał Nat Geo Wild. Gdzie do tej pory widniał jako kanał pakietu (oczywiście z gwiazdką, że mogą tak samo postąpić kiedyś, jak np. z kanałem TLC). Rozumiem, że teraz dla nowych klientów kanał Nat Geo Wild po tych 3 msc wyłączą? Jak tak to zaraz utną wszystko ... Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Nic nie wyłączą sami.Jak chcesz ten kanał to nie zgłaszasz wyłączenia i masz pakiet Familijny jak wyłączysz zostaje Rodzinny HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronek89 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Dzięki za odpowiedź. Bardziej mi chodziło o to, czy biorąc pakiet podstawowy, który mają, czyli Rodzinny HD i tam wyraźnie pisze że na 3 msc gratis określone kanały. To zakładam, że po tych 3 msc tych kanałów po prostu nie będzie (wyłącza je) lub tak jak napisałeś, mogę je zostawić z tym że będzie się płaciło stosunkowo więcej. Pytam bo ten kanał widnieje w tych określonych na 3 msc a do tej pory go tam nie było. Tylko był/widniał jako kanał podstawowy tego pakietu (bez opcji że go sami wyłączą?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 (edytowane) @Bronek89 W Rodzinnym HD działa zarówno wersja HD na pozycji 126 jak również wersja SD na 530 kanału Nat Geo Wild. Może to błąd na stronie w ofercie dla nowych. Edytowane 10 Kwietnia 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.