Skocz do zawartości

MediaExpert i jego reklamy


Poland
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu w temacie o  reklamach telewizyjnych poruszamy temat sieci handlowej MediaExpert czemu by więc zatem nie utworzyć tematu o antyfenomenie tego sklepu i jego reklam. Ostatnio w związku z natarczywymi reklamami o chomikach na facebook'owym profilu sklepu pojawia się coraz więcej skarg dotyczących produkcji. Nawet Agnieszka Chylińska się zdenerwowała i wskazała panów z Kombii za winowajców. Na Youtubie zaś użytkownicy starają się rozgryźć kto kryje się za tymi głosami a także wrzucają przeróbki reklamy. Mnie zastanawia to jak MediaExpert robi że ich reklamy mimo znienawidzenia potrafią wkręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo właśnie o to chodzi w reklamie. Nie trzeba wcale jej lubić, nie musi się ona podobać, ważne by się o niej dyskutowało, bo wtedy więcej ludzi skojarzy reklamowany produkt. Tak jak wcześniej było ze spotami z Eweliną Lisowską. Nie zdziwiłbym się, jakby teraz znowu w tej sieci sklepów sprzedaż wzrosła, bo ludzie będą kojarzyć "o, to ten sklep reklamowały wspaniale śpiewające chomiczki". Dla porównania: reklamy Media Marktu z ostatnich tygodni nie wbijają się w ogóle w pamięć moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklama reklamą, natomiast w aktualnych czasach, gdzie ceny można porównać bez konieczności przejechania całego miasta, trudno konkurować ceną. Bo najczęściej są to hurtowe obniżki. Występują w wielu sklepach jednocześnie, albo jeden dostosował cenę do rynku. Nie wiem czy zniechęcenie, obrzydzenie ma wywołać pozytywny wpływ. Dla mnie znaczenia nie ma gdzie mogę dany produkt kupić, tylko jego cena. Nie będę wymieniał łódzkiego magazynu, ale po wyszukaniu można się dowiedzieć że to wszystko leci z jednego miejsca. Tak właściwie jest dużo sklepów, a właścicieli ich niewielu.

Bardziej zachęcające akcje są np.  rabaty lub kodu żniżkowe na newsletterach. Tylko desperacko poszukujący jedzie do sklepu i tam dokonuje wyboru. Częściej ten wybor się porównuje.

Monotonne, denerwujące reklamy nie przekonają mnie do zakupu w ME lub w Play, tylko oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś kolego @Poland miał pojęcie o marketingu, większe niż "wydaje mi się", to wiedziałbyś, że jest to jeden z bardziej udanych modeli marketingowych. Przekładając na chłopski rozum: " nie ważne jak, ważne żeby mówili". Nwm, czy pamiętasz jeszcze slogany Media Markt " Nie dla idotów" Były dużo bardziej chwytliwe, niż obecna kampania z Tytusem, czy też lubiany Wojciech Mann jako twarz Saturna. Niestety, żyjemy w czasach w jakich żyjemy i holding MediaSaturn musiał pod naciskiem...między innymi UOKiKu zrezygnować z tych haseł. Tutaj ludzie mogą sobie pisać co chcą, nikt nie będzie reagować XD.  Piszą? Piszą... Marka znana?...Znana. Cel osiągnięty.  Już bardziej można by się przyczepić, o ilość reklam, a nie ich treść, Jeśli dobrze pamiętam to właśnie TERG (właściciel Media Expert) pobił rekord Polski w ilości emisji reklam w TV  w danym okresie... (do dziś) właśnie kampanią z Liszowską. Nie zdziwię się jeśli będą chcieli pobić teraz ten rekord. Nakłady mają ogromne.

Edytowane przez nieczęstygość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze reklama ma wzbudzać uśmiech na twarzach odbiorców, a nie zdenerwowanie i poirytowanie. Nawet reklama Eweliny Lisowskiej wzbudzała uśmiech na ustach i powodowała że chciałem przychodzić do sklepu nawet po to żeby "polatać między alejkami". Ale z reklamą chomików to myślę lekka przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może by i wzbudzała radość ,nawet z chomikami ,gdyby nie nadawano jednego tematu muzycznego na okrągło. A tak utwór ONA będzie się kojarzył od tej pory z reklamą sklepu. Co za dużo to niezdrowo. Z drugiej strony lepiej się oglądało Ewelinę Lisowską spacerującą obok półek sklepowych ,ta reklama z nią była lekko modyfikowana, niż słyszeć po raz enty: Teraz,teraz ,teraz. Chyba ,że sklep chce maksymalnie zdenerwować widzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem właścicielom Media Expert chodziło o rozgłos i wzrost popularności tego sklepu, reklamując agresywnie chomikami a'la "Alvin i wiewiórki". Co wiecej, nawet w "Szkle kontaktowym" była mowa o tej reklamie.

 

Ja jestem ciekaw ile milionów złotych ma Media Expert, że tak agresywnie się reklamuje w radiu i telewizji? Wszak jest to sklep znajdujący się głównie w mniejszych miastach, choć znajduje się w Szczecinie w CH Galaxy i CH Outlet Park.

Edytowane przez Frontowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież oni specjalnie tak robią, nie widzę w tym żadnej filozofii. Przecież reklama się udała, ludzie cały czas o tym gadają
Myślę że ludzie nie przestaną przez te reklamy chodzić do ME, tym bardziej że w mniejszych miastach to jest jeden z kilku sklepów tego typu jak nie jedyny.
Nie mówię że ta reklama jest fajna, bo jest okropna ale myślę że skuteczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...