Skocz do zawartości

felik3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to wystartował nam nowy kanał Discovery - Investigation Discovery Źródło. Tylko coś go nie widzę jakiś taki przezroczysty. :wink: Tak poważnie ciekawe kiedy pojawi się w jakiejś platformie - na wyłączność :?: i czy ich oferta będzie lepsza od reszty kanałów Discovery, którymi jestem strasznie rozczarowany. Skoro są to kanały Discovery to powinny odkrywać, a nie tuningować czy fixować jakieś złomy. :/

Dokładnie. Z tego co widzę to jednak jest kilka programów w ID, których do tej pory nie oglądaliśmy w żadnym z obecnych Discovery, ale jest też trochę powtórek m.in. z World. Chociaż zobaczymy, bo pewnie nasza ramówka będzie się różniła od amerykańskiej (in minus zapewne).

Ale zamiast kolejnego klonu Discovery zdecydowanie bardziej ucieszyłbym się z wejścia do platform History HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam za dodatkową sieczkę w postaci Discovery podziękuję, pamiętam początki tego kanału wtedy to można było oglądać, ale teraz? Planete i NGC oglądam oddzielnie więcej aniżeli całą paczkę Discovery (z Animal Planet włącznie), mam nadzieje że C+ dołączy zamiast ID kanały Viasat, NGC Wild bądź History Channel nawet jakby miało to się odbyć paczki Discovery, naprawdę nie będę za nią płakał!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kanał już jest i to po polsku zakodowany ramówka gotowa emisja testowa też tylko czasu nie ma. Za mało jeszcze ale to nic poczekamy jeszcze pół roku może rok i będzie we wszystkich platformach może nie od razu w każdej. Więc robimy sobie nadzieję na super kanał puszczą takie programy o takiej jakości jak na innych kanałach i zaczniemy oglądać po pół roku koniec czyli dla niektórych kaszanka. Za jakiś czas discovery uruchomi nowy kanał w Polsce właśnie i co dalej. Już wam mówię będzie to samo jak z każdym kanałem. Morał jest taki: Discovery pokazało już po swoich kanałach (jest już kilka) jaką formę oferuje i nie spodziewałbym się niczego odkrywczego, wyróżniającego i twórczego. Oczekujcie raczej nowego kanału tematycznego. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Ostatnio przeszukiwałem od początku wszystkie transpondery hotbirda i astry. Zauważyłem że na innych satelitach gdzie nie gdzie mam sygnał. I przypadkowo gdzieś natrafiłem na polskie kanały discavery.

One są odkodowane. Czy jak za miesiąc skończy mi się Familijny i bede mieć Mini Max to one pozostaną ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana pakietu na niższy, czy też rozwiązanie umowy z operatorem nie ma wpływu na odbiór kanałów FTA. Możliwe, że trafiłeś na przerwę w kodowaniu dosyłów tych kanałów (są one realizowane z satelity Sirius 4 - 4,8E i zwykle kodowane w systemie PowerVu), co oznacza, że w każdej chwili mogą zostać zakodowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nowe logo, nowa oprawa - i po co to komu?

Największą bolączką Discovery jest kiepska jakość techniczna, i to na poprawie tej kwestii nadawca powinien koncentrować swoją uwagę (a nie na kolejnej zmianie "opakowania"). Ciekawi mnie też kiedy polski Discovery Channel przejdzie wreszcie w 16:9 (tak jak wersja brytyjska tego kanału).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe logo, nowa oprawa - i po co to komu?

Już od dawna nowe logo istnieje w USA. Naturalną rzeczą jest że w procesie ujednolicania logotypów europejskie wersje Discovery również zmienią logo i zapewne oprawę graficzną.

 

Największą bolączką Discovery jest kiepska jakość techniczna, i to na poprawie tej kwestii nadawca powinien koncentrować swoją uwagę (a nie na kolejnej zmianie "opakowania"). Ciekawi mnie też kiedy polski Discovery Channel przejdzie wreszcie w 16:9 (tak jak wersja brytyjska tego kanału).

Zapewne nieprędko. Przecież muszą wypromować Discovery HD, dla tych co chcą mieć lepszą jakość obrazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już od dawna nowe logo istnieje w USA. Naturalną rzeczą jest że w procesie ujednolicania logotypów europejskie wersje Discovery również zmienią logo i zapewne oprawę graficzną.

Tylko po co zmieniać coś, co jest dobre i znane? Przypomina mi to ostatnią zmianę wyglądu w serwisie Allegro - przykład jak można coś zepsuć. Czy wielkie marki zmieniają swoje loga? Nie! Wystarczy popatrzeć np. na Coca-Colę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie w USA Discovery mogło się już zacząć nudzić, a generalnie każdy kanał potrzebuje jakiegoś odświeżenia wizerunku. Nie porównywałbym tutaj Discovery do Coca-Coli, bo ta ostatnia to marka z ponad 100-letnią tradycją, która wyłączając Pepsi ma monopol w swojej kategorii praktycznie na całym świecie. No ale mniejsza o to.

 

Polskie Discovery zmienia wizerunek, bo znając życie idzie w ślad swojego amerykańskiego odpowiednika. Nie jest tajemnicą, że zmiana logotypu i oprawy graficznej dotyczy nie samej Polski, a kilku kanałów Europy Środkowej. Mimo, że nie przepadam już za tym kanałem, to generalnie oni zyskują w udziałach w rynku z roku na rok, więc zmiany nie są tu potrzebne - ale widocznie jest to nakazane odgórnie.

 

W ramach ciekawostki, oglądalność Discovery Channel plasuje się tak:

18.05 - 24.05.2009 - 0,64 proc.

19.05 - 25.05.2008 - 0,46 proc.

21.05 - 27.05.2007 - 0,45 proc.

22.05 - 28.05.2006 - 0,42 proc.

Źródło: AGB Nielsen Media Research.

 

Widać, że oglądalność z roku na rok sukcesywnie rosła, ale w ostatnim roku wzrosła najwięcej. Ale i tak wolę NGC, Viasat History i Planete :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po co zmieniać coś, co jest dobre i znane? Przypomina mi to ostatnią zmianę wyglądu w serwisie Allegro - przykład jak można coś zepsuć. Czy wielkie marki zmieniają swoje loga? Nie! Wystarczy popatrzeć np. na Coca-Colę.

W USA ta zmiana nastąpiła już jakiś czas temu, więc to raczej nasze Discovery zmieni wreszcie logo na coś co jest dobre i znane ;). Mi się podoba to logo Discovery z USA. Bardziej nowoczesne. Szkoda tylko że ramówka coraz słabsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jest znane? W USA! A jak to się ma do Europy? Nijak! Tam też wcześniej nie było znane, a postanowiono zmienić. I dlatego zmiana następuje też u nas. Nieważne, gdzie wcześniej - ważne, że w ogóle. Logo jest nowoczesne, to prawda, ale to taki sam krok w tył jak zmiana dobrze wszystkim znanego loga Animal Planet na coś beznadziejnie prostackiego. Chyba, że to działanie wiążące się właśnie z coraz słabszą ramówką tych kanałów! Stare, dobre Discovery odchodzi na dobre wraz ze zmianą logotypów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logotyp nie ma tak naprawdę nic wspólnego z ofertą programową stacji telewizyjnej. W USA odświeżyli wizerunek, to samo trzeba było zrobić w Europie. Nie oszukujmy się, ale bardziej beznadziejna jest różna identyfikacja tych samych kanałów w różnych częściach świata, niż słaba ramówka jak na warunki Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TVN wycofuje się z Discovery Historia

Zmiana struktury własności kanału Discovery Historia. Discovery Networks Central Europe przejmuje udziały TVN w Discovery Historia i jest od tej chwili wyłącznym właścicielem stacji. Utrzymana zostanie współpraca w zakresie produkcji programów.

 

Zmiana struktury własności kanału Discovery Historia. Discovery Networks Central Europe przejmuje udziały TVN w Discovery Historia i jest od tej chwili wyłącznym właścicielem stacji. Utrzymana zostanie współpraca w zakresie produkcji programów.

- TVN to dla Discovery niezwykle ważny partner biznesowy. Nasza współpraca zawsze układała się pomyślnie i zamierzamy ją kontynuować w zakresie produkcji lokalnych treści i programów dla Discovery Historia - mówi Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks CE.

 

- Dzięki modelowej współpracy zyskaliśmy wyjątkową możliwość wymiany doświadczeń z partnerem działającym w wymiarze globalnym. Cieszę się, że najważniejszy element naszego partnerstwa, czyli właśnie współpraca programowa, będzie nadal rozwijana – powiedział Piotr Walter, prezes Grupy TVN.

 

Discovery Historia to nowoczesny kanał telewizyjny, który oferuje nowatorskie podejście do tematów historycznych. Prezentuje polskie, jak i zagraniczne produkcje a w ofercie znaleźć można zarówno klasyczne dokumenty, jak i współczesne rekonstrukcje wydarzeń historycznych, przedstawione w ciekawy i przystępny sposób, z uwzględnieniem różnorodnych punktów widzenia.

 

- Przejęcie 100 procent udziałów Discovery Historia jest dla nas kolejnym etapem w rozwoju kanału, który od teraz wchodzi w skład portfolio Discovery Networks CE. Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji stacji na rynku, wspieranie marki oraz systematyczne zwiększanie widowni poprzez poszerzanie dystrybucji oraz dalszy rozwój oferty reklamowej. Priorytetem nadal będzie najwyższej jakości oferta programowa stanowiąca połączenie produkcji lokalnych z produkcjami z międzynarodowej biblioteki Discovery - dodaje Katarzyna Kieli.

 

Do tej pory Discovery Historia obecny był w ofercie telewizji "n". Takie zapowiedzi świadczą o tym, że kanał Discovery Historia wkrótce może pojawić się także w sieciach kablowych oraz na platformach satelitarnych. Discovery Networks posiada bogate doświadczenie w tym zakresie - kanały Discovery obecne są na wszystkich platformach satelitarnych i w wielu sieciach kablowych.

 

Źródło: Discovery Networks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...