Skocz do zawartości

felik3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że z dniem startu Discovery Turbo Xtra, część programów z ramówki Discovery World które nie pasują do tematyki nowego kanału przeniosą do Discovery Channel, z którego też usuną część programów o tematyce motoryzacyjnej gdyż będą mieli osobny kanał na tego typu produkcje. :D Uważam też, że powinni uruchomić u nas wersje HD nowej stacji jak i Discovery Science.

 

A jeśli chodzi o kanał Discovery Historia to jemu też przydałby się rebranding... :> W moim uznaniu kanał powinien zmienić nazwę na Discovery History i przejąć oprawę graficzną od swojego brytyjskiego odpowiednika. Trochę świeżości nie zaszkodzi. :mrgreen: I oferta tej stacji na pewno wtedy uległaby polepszeniu. :)

 

blog_05_dcripoff-04.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ciekawe czy to, że coraz częściej w kanałach, które kiedyś były dokumentalne, ciekawe programy historyczne i inne prawdziwe dokumenty są zastępowane jakimś badziewiem na wzór reality show podyktowane jest kosztami, czy tym że Polacy wolą oglądać takie coś. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Do końca 2014? Wolałbym do końca 2013, a tak to sobie możemy jeszcze sporo poczekać... Zgadzam się również z opiniami niektórych, że dla Discovery World lepsza byłaby nazwa Discovery Turbo bez dopisku Xtra oraz żeby przemianować Discovery Historia na Discovery History, dać brytyjskie logo i oprawę i może do CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logo Discovery World nadal pojawia się na ekranie, co jest nietypową sytuacją. Wygląda to tak, jakby nadawca chciał uświadomić odbiorcom, że Discovery Turbo Xtra to nic innego jak rebranding Discovery World, co oczywiście nie daje podstawy do rozwiązania umowy z operatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co to znaczy kablowy?przecież jest obecny również na platformach cyfrowych i pobiera opłatę :read: od każdego abonenta więc przerywanie programów reklamami jest nieuzasadnione.Pisałem już o tym kiedyś w europie zachodniej i nie tylko kanały płatne a takim są m.i.n Discovery nie przerywają programów reklamami no ale w Polsce kasę trzeba zbijać i na abonentach i na reklamach. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Discovery się utrzymuje tylko z reklam.

Cyfra pobiera opłaty od Ciebie na "dzierżawę transporderów, utrzymanie firmy, administracji, ekipy technicznej, wypłaty dla pracowników itd itd itd"

Im więcej abonentów ma dana platforma tym taniej powinno być. Przykład Polsat. Ma tak dużo abo, że opłaca się dla niego dawać pakiety po 9.90pln ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...