Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Pawel napisał:

Rozdzielczość prawidłowa. Ciekawe wobec tego dlaczego telewizor tego nie sygnalizował a robił to na kanale z kablówki. Na Netflixie z ultraboxa również jest sygnalizacja HDR gdy jest takowy dostępny. Co prawda mam Technicolora ale to chyba nie ma już znaczenia.

 

 

I problem z obrazem jest na wszystkich transmisjach czy na części jest OK ?

Problem występuję zawsze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dr.STech napisał:

C ale który? Może musisz zaktualizować soft https://www.google.com/amp/s/hdtvpolska.com/ubiegloroczne-oled-tv-lg-zyskaja-obsluge-hlg-hdr/amp/ lub masz jeszcze starszy model, który ma taki sam problem jak te samsungi.

Model z tego roku C1, dwa dni temu aktualizowany. Na zewnętrznym miboxie nie ma problemu z HDR po hdmi.

 

6 godzin temu, nevellan napisał:

Problem występuję zawsze. 

A na wspomnianym wcześniej Eleven 4K masz też HDR ?

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2021 o 06:27, Pawel napisał:

Model z tego roku C1, dwa dni temu aktualizowany. Na zewnętrznym miboxie nie ma problemu z HDR po hdmi.

 

A na wspomnianym wcześniej Eleven 4K masz też HDR ?

Kwesta dotyczy kompatybilności dekodera Ultrabox 4k z telewizorem SONY A90J. Na forach temat jest znany, bo inne modele tv Sony borykały się z tym problemem. Jakakolwiek konfiguracja i ustawianie parametrów obrazu nie pomaga, inne urządzenia jak konsole PS5 wyświetla HDR prawidłowo, w aplikacjach natywnych HDR również jest prawidłowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze PS5 nie ma hlg, tylko hdr10, to oczywiste. HLG to hdr zarezerwoany dla transmisji satelitarnych. Pisałem, że w aplikacjach natywnych czyli również w netflixie hdr (tu akurat jest dolby vison) jest poprawny. Zdaję sobie sprawę, że problemem jest obsługa hlg na linii dekoder-tv. Piszę na forum, aby się dowiedzieć, czy ktoś z Was miał ten sam problem i czy mozna go jakoś rozwiązać. Póki co napisałem w tej sprawie do Sony i Canal +.

Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka







Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ty czytasz ze zrozumieniem? Sprawdzałeś czy Netflix w dekoderze ma dobre kolory? Jeśli nie to znaczy, że coś nie tak jest z dekoderem, a jeśli jest ok to z TV. Nie interesuje mnie obraz z twojego PS5, czy natywnej aplikacji Netflix w TV, bo to nic nie w osi w temacie i ustaleniu gdzie leży problem.

Edytowane przez Dr.STech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, problem z ultrabox 4K od ADB, od roku, problem z połączeniem z wifi, nie odnajduje żadnych sieci, po przywróceniu ustawień fabrycznych lub wyłączeniu i ponownym włączeniu do prądu nagle widzi sieci wifi i bez problemu łączy. `Niestety po około godzinie wywala go z internetu i znów nie widzi żadnych sieci, miał ktoś podobny problem?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ty czytasz ze zrozumieniem? Sprawdzałeś czy Netflix w dekoderze ma dobre kolory? Jeśli nie to znaczy, że coś nie tak jest z dekoderem, a jeśli jest ok to z TV. Nie interesuje mnie obraz z twojego PS5, czy natywnej aplikacji Netflix w TV, bo to nic nie w osi w temacie i ustaleniu gdzie leży problem.
Sprawdziłem netflixa z poziomu dekodera. Tu załącza się hdr10. Niby kolory są lepsze, widać że zakres jest dynamiczniejszy,ale jest ciemno. Chyba pójdę do punktu i zobaczymy co mi powiedzą.

Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 21.11.2021 o 18:02, Dr.STech napisał:
Ale ty czytasz ze zrozumieniem? Sprawdzałeś czy Netflix w dekoderze ma dobre kolory? Jeśli nie to znaczy, że coś nie tak jest z dekoderem, a jeśli jest ok to z TV. Nie interesuje mnie obraz z twojego PS5, czy natywnej aplikacji Netflix w TV, bo to nic nie w osi w temacie i ustaleniu gdzie leży problem.

Canal+ poinformował mnie, że jest im znany ten problem I będzie on usunięty w przyszłych aktualizacjach dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...