Pawel Opublikowano 16 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2021 To nie to.Mam LG OLED seria C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 16 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2021 C ale który? Może musisz zaktualizować soft https://www.google.com/amp/s/hdtvpolska.com/ubiegloroczne-oled-tv-lg-zyskaja-obsluge-hlg-hdr/amp/ lub masz jeszcze starszy model, który ma taki sam problem jak te samsungi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevellan Opublikowano 16 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2021 2 godziny temu, Pawel napisał: Rozdzielczość prawidłowa. Ciekawe wobec tego dlaczego telewizor tego nie sygnalizował a robił to na kanale z kablówki. Na Netflixie z ultraboxa również jest sygnalizacja HDR gdy jest takowy dostępny. Co prawda mam Technicolora ale to chyba nie ma już znaczenia. I problem z obrazem jest na wszystkich transmisjach czy na części jest OK ? Problem występuję zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 (edytowane) 8 godzin temu, Dr.STech napisał: C ale który? Może musisz zaktualizować soft https://www.google.com/amp/s/hdtvpolska.com/ubiegloroczne-oled-tv-lg-zyskaja-obsluge-hlg-hdr/amp/ lub masz jeszcze starszy model, który ma taki sam problem jak te samsungi. Model z tego roku C1, dwa dni temu aktualizowany. Na zewnętrznym miboxie nie ma problemu z HDR po hdmi. 6 godzin temu, nevellan napisał: Problem występuję zawsze. A na wspomnianym wcześniej Eleven 4K masz też HDR ? Edytowane 17 Listopada 2021 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 HDR jest tylko na C+4K, nie ma go Eleven 4K, NASA jak i Museum 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2021 No właśnie jak pisałem wcześniej nie mam dostępu do C+4K a od czasu mistrzostw było kilka aktualizacji softu w telewizorze, więc być może ewentualny problem jaki miał wtedy miejsce z TVP4K został przez którąś z aktualizacji naprawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevellan Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 W dniu 17.11.2021 o 06:27, Pawel napisał: Model z tego roku C1, dwa dni temu aktualizowany. Na zewnętrznym miboxie nie ma problemu z HDR po hdmi. A na wspomnianym wcześniej Eleven 4K masz też HDR ? Kwesta dotyczy kompatybilności dekodera Ultrabox 4k z telewizorem SONY A90J. Na forach temat jest znany, bo inne modele tv Sony borykały się z tym problemem. Jakakolwiek konfiguracja i ustawianie parametrów obrazu nie pomaga, inne urządzenia jak konsole PS5 wyświetla HDR prawidłowo, w aplikacjach natywnych HDR również jest prawidłowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Czyli temat wyjaśniony. To widzę kolejne problemy w kompatybilności firmy Sony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 @nevellan PS5 nie ma HDR HLG. Włącz Netflixa na dekoderze i zobaczysz, że tam z HDR jest ok. Wynika z tego, że Sony nie poprawnie obsługuje HDR HLG, jaki jest na C+4K. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevellan Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Wiem, ze PS5 nie ma hlg, tylko hdr10, to oczywiste. HLG to hdr zarezerwoany dla transmisji satelitarnych. Pisałem, że w aplikacjach natywnych czyli również w netflixie hdr (tu akurat jest dolby vison) jest poprawny. Zdaję sobie sprawę, że problemem jest obsługa hlg na linii dekoder-tv. Piszę na forum, aby się dowiedzieć, czy ktoś z Was miał ten sam problem i czy mozna go jakoś rozwiązać. Póki co napisałem w tej sprawie do Sony i Canal +.Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 (edytowane) A ja pisze, że Netlifx w dekoderze nie ma dolby vision tylko HDR10, więc można porównać, czy to wina dekodera, czy jednak obsługi typu HDR przez TV. Edytowane 21 Listopada 2021 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevellan Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 HDR10 tv obsługuje, gdyż testowałem na podpiętej konsoli ps5.Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 (edytowane) Ale ty czytasz ze zrozumieniem? Sprawdzałeś czy Netflix w dekoderze ma dobre kolory? Jeśli nie to znaczy, że coś nie tak jest z dekoderem, a jeśli jest ok to z TV. Nie interesuje mnie obraz z twojego PS5, czy natywnej aplikacji Netflix w TV, bo to nic nie w osi w temacie i ustaleniu gdzie leży problem. Edytowane 21 Listopada 2021 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joy66 Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Witam, problem z ultrabox 4K od ADB, od roku, problem z połączeniem z wifi, nie odnajduje żadnych sieci, po przywróceniu ustawień fabrycznych lub wyłączeniu i ponownym włączeniu do prądu nagle widzi sieci wifi i bez problemu łączy. `Niestety po około godzinie wywala go z internetu i znów nie widzi żadnych sieci, miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 @Joy66 rok się meczysz z tym problemem?...już dawno powinieneś się udać punktu i wymienić deka na model bez wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevellan Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Ale ty czytasz ze zrozumieniem? Sprawdzałeś czy Netflix w dekoderze ma dobre kolory? Jeśli nie to znaczy, że coś nie tak jest z dekoderem, a jeśli jest ok to z TV. Nie interesuje mnie obraz z twojego PS5, czy natywnej aplikacji Netflix w TV, bo to nic nie w osi w temacie i ustaleniu gdzie leży problem.Sprawdziłem netflixa z poziomu dekodera. Tu załącza się hdr10. Niby kolory są lepsze, widać że zakres jest dynamiczniejszy,ale jest ciemno. Chyba pójdę do punktu i zobaczymy co mi powiedzą.Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simi90 Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Czy wiadomo kiedy pojawi się 4K Ultrabox+ w usłudze Multiroom dla abonentów C+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevellan Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 W dniu 21.11.2021 o 18:02, Dr.STech napisał: Ale ty czytasz ze zrozumieniem? Sprawdzałeś czy Netflix w dekoderze ma dobre kolory? Jeśli nie to znaczy, że coś nie tak jest z dekoderem, a jeśli jest ok to z TV. Nie interesuje mnie obraz z twojego PS5, czy natywnej aplikacji Netflix w TV, bo to nic nie w osi w temacie i ustaleniu gdzie leży problem. Canal+ poinformował mnie, że jest im znany ten problem I będzie on usunięty w przyszłych aktualizacjach dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Jasne canal+ naprawi ci soft telewizora Serio wierzysz w te ich bajki? Powiedzieli ci to co chciałeś usłyszeć, żebyś odpuścił dzwonienie/pisanie do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcikjanusz069 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 podobno w piątek ma być aktualizacja do dekoderów 4k z serii JADA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 (edytowane) @wojcikjanusz069 skąd to info? jakieś oficjalne wieści? czy tylko "gdybasz"... już znalazłem: Canal+: Nowe oprogramowanie dla dekodera 4K UltraBox+ - SATKurier.pl Edytowane 8 Grudnia 2021 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcikjanusz069 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 na czacie tak mi przekazali że jada dostanie aktualizacje a itca na razie nie wiedzą kiedy będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 https://pl.canalplus.com/pomoc/nowe-oprogramowanie-dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Na zdjęciu obok informacji o aktualizacji dekodera widać aplikację C+ Online. Wygląda na to, że zastąpi na dekoderze NC+ GO. Zapowiada się ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simi90 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 10 Grudnia nowe zmiany i kanały, może zapowiedź C+ Online i Viaplay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.