wally79 Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 @_Artek_ ja też piszę co miesiąc reklamację. Tylko uważam że mój czas jest cenniejszy niż kopanie się z koniem co miesiąc. Zamiast pisania ciągłych reklamacji wolałbym spożytkować ten czas na niczym niezakłócone oglądanie telewizji. Co mi też nie jest dane w tej chwili z winy operatora. Tak to skrótowo rzecz ujmując. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Taki pro tip @wally79 wystarczy zapisać pismo i zmieniać daty:)) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Proszę się trzymać tematu wątku. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 17 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2023 W dniu 15.05.2023 o 11:28, wally79 napisał(a): @Developer bardzo się cieszę że cytują moją wypowiedź bo teraz wiem, że coś z tym ktoś w końcu na poważnie zrobi. A jak nie... to w lipcu idę do rzeczoznawcy w celu wykonania ekspertyzy i idzie z mojej strony pozew w celu rozwiązania mojej umowy bez ponoszenia kary z mojej strony. Mój post też zacytowali 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 17 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2023 A mój kiedyś nawet wylądował na tweeterze, ale powiem wam tak jeśli ktoś z was ma dobrze ustawioną antenę i ma gdzieś w pobliżu punkt, w którym jest jeszcze jakiś technicolor to mimo zapowiadanej aktualizacji JADA bardzo polecam wymianę na ITCA, póki jeszcze macie do tego podstawę. ;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 17 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2023 Ja złożyłem 3 raz reklamację. Najpierw pierwszy telefon( pan bardzo nie miły) i wciskali kit że to moja wina że się tak dzieje że pewnie instalacja wadliwa chcieli dekoder sprawdzać jakies ustawienia itp ale nie było mnie w domu. Wieczorem drugi telefon i tam gość stwierdził że faktycznie jest to po ich stronie że wiedzą doskonale o problemie. W lipcu ma wyjść aktualizacja która ma wszystko naprawić. Moja reklamacja zostanie zatwierdzona i mam czekać na email z potwierdzeniem rekompensaty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolosr Opublikowano 17 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2023 Ja wczoraj napisałem reklamację a dzisiaj odpowiedź że uznali. Więc warto pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darco1979 Opublikowano 17 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2023 A ja dwa razy dostałem informację . Sprawa dotyczyła problemów z dekoderem. Nie uznałem Pana reklamacji. Szczegóły przesyłam poniżej. SZCZEGÓŁY SPRAWY W trakcie trwania umowy może Pan sprawdzić działanie dekodera w naszym punkcie. Pracownik wykona diagnostykę. ? W przypadku kiedy dekoder będzie uszkodzony, wymieni go Panu na sprawny model - taką wymianę przeprowadzimy bezpłatnie(jeżeli dekoder nie posiada uszkodzeń mechanicznych). ? Jeżeli problem pojawia się po jakimś czasie, może Pan pozostawić dekoder w punkcie - do sprawdzenia na 48 godzin. Na czas sprawdzenia dekodera, pracownik może Panu wydać sprzęt zastępczy. PODJĘTE KROKI Ciągle pracujemy nad ulepszeniem naszej oferty oraz dostępnych funkcji dekodera. Przepraszam za niedogodności. ? W trosce o Pana zadowolenie postanowiłem obniżyć o połowę rachunek za bieżący miesiąc. Korektę na kwotę 89,39 zł zrealizujemy w najbliższym możliwym terminie. Po realizacji korekty na koncie będzie Pan miał nadpłatę w wysokości 89,39 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simi90 Opublikowano 21 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2023 Hej!, Jak wygląda proces wymiany dekodera? Mój ultrabox+ niestety ciągle się zacina - potrafi się restartować kilka razy dziennie i ciągle wyskakują różne dziwne komunikaty np. o jakimś nowym donglu wifi :-). Czy da się go w salonie wymienić i czy mogę przy tym zachować dysk twardy na którym mam nagrania. Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 21 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2023 Wygląda na to, że masz uszkodzony dekoder. W salonie wymienią Ci na nowy egzemplarz bez problemu (jak podasz, co mu dolega). Pewnie też go sprawdzą, choć to nie jest regułą Zależy na kogo trafisz. Co do dysku: owszem, możesz go zachować, ale nic ci to nie da. I tak będziesz go musiał sformatować pod nowy dekoder, bo nie da rady odtworzyć nagrań zrobionych na tym starym. One są zakodowane i można je odtwarzać tylko na sprzęcie, na którym zostały zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 21 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2023 Z tym dyskiem to chyba tak nie do końca. Ja zdechł mi Technicolor i wymienilem na ADB to dysk mi został i nagrania mam normalnie. Nie wiem jak to zrobiłem ale zawartość dysku została. Było to około pół roku temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 21 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2023 Słyszałam o takich przypadkach, ale to raczej wyjątki od reguły. Większość użytkowników skarży się, że straciło nagrania. To znaczy, one dalej są na dysku, ale nie idzie ich odtworzyć. Przy takiej próbie najczęściej jest czarny ekran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 22 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2023 15 hours ago, Simi90 said: i czy mogę przy tym zachować dysk twardy na którym mam nagrania. możesz zachować dysk, ale to nic nie da bo dysk jest przypisany i zaszyfrowany do danego deka. Więc jak wymienisz dekoder to dysk możesz podpiąć ponownie, ale nic nie odtworzysz i trzeba go wyczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 Panowie piszcie reklamacje, można wiele uzyskać. Mnie się udało zejść z opłaty za multiroom do końca trwania umowy oraz zejść z opłaty miesięcznej za multimanpack do końca trwania umowy oraz rabaty na abonament do lipca. Tylko należy przedstawiać swoje żądania, odwoływać się od decyzji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 (edytowane) Ja złożyłem 3 raz reklamację i mam najbliższy rachunek - 50%. Edytowane 24 Maja 2023 przez Kiler Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 (edytowane) U mnie to samo co u kolegi @miniupiniu (z tym że to moja czwarta reklamacja). PS. Z niecierpliwością czekam na zapowiadaną na lipiec aktualizację, o której informują w odpowiedzi na reklamację. Edytowane 24 Maja 2023 przez sławek72 Postscriptum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Do zainteresowanych. Warto zainwestować w markowy zasilacz impulsowy. Od ok. tygodnia podłączyłem do swojego dekodera zasilacz impulsowy 12V, 5A. Od tego czasu mam zero problemów (kilka razy pojawiła się pixeloza, bardzo krótko i na małym obszarze ekranu). Prawdopodobnie zasilacze dodawane przez Canal+ nie są najlepszej jakości i napięcie na nich spada z obciążeniem (przynajmniej na części z nich). Tłumaczyłoby to dlaczego mniej problemów jest przy skromniejszej konfiguracji (pojedynczy konwerter, brak dysku, brak multiroomu) oraz dlaczego jedni mają problemy duże, inni mniejsze, a jeszcze inni praktycznie w ogóle (ci bez problemów pewnie mają solidniejsze zasilacze). Mam dekoder w pełnej konfiguracji (miltiroom, unicable, dysk). Wcześniej pixeloza pojawiała się zwłaszcza na transmisjach sportowych, przy ostatniej aktualizacji nieco się poprawiło, po wymianie zasilacza praktycznie nie ma. Założyłem zasilacz 5A bo taki miałem, ale być może porządny 3A też wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Ja bym nie kombinował... Sprzęt operatorski problemem operatora a nie użytkownika. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 32 minuty temu, Claudio napisał(a): Od tego czasu mam zero problemów (kilka razy pojawiła się pixeloza, bardzo krótko i na małym obszarze ekranu). To 0 czy jednak pojawia się pikseloza? Sam wymyśliłeś tę teorie, bo jak widzisz, nie zniknęła ona całkowicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Ty nigdy, na żadnym tunerze nie miałeś żadnych zacięć obrazu? Kilaka takich sytuacji na tydzień nie stanowi większego problemu. Nie zawsze jest to wina tunera, czasem wina nadawcy lub pogody. Nikogo do niczego nie zmuszam. Jak ktoś chce może spróbować, jak nie to może dalej się męczyć i narzekać na operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Chyba nie miałem, może za mało oglądam tv by to stwierdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 @Claudio to jak wyjaśnisz to że przed styczniową aktualizacją zasilacz był dobry i radził sobie, a po aktualizacji już nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Bardzo prosto. Miał mniej funkcji i przez to był mniej obciążony i nie musiał pracować na pełnej mocy. Chyba logiczne, wystarczy pomyśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 (edytowane) @Claudio nie bardzo przekonują mnie Twoje argumenty, dlatego że chodzi o część dekoderów JADA, gdyby tak było faktycznie to przykład "z mojego podwórka" u mnie i u szwagra, obydwoje mamy JADA w pełnej konfiguracji i u mnie problemy, u niego brak problemów. Druga sprawa że po ostatniej złożonej mojej reklamacji C+ odpisało że problem został zidentyfikowany i jest nim błąd w oprogramowaniu wpływający na pracę głowicy. Gdzie w tym wszystkim zasilacz... Edytowane 25 Maja 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Najprościej byłoby wziąć miernik w rękę i sprawdzić czy siada napięcie na wyjściu zasilacza po podłączeniu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.