_Artek_ Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 4 minuty temu, jozef76 napisał(a): Nie ma sposobu żeby temu zaradzić jakiś twardy reset ktoś próbował czy pomogło? Twardy restet pomoże na około 5h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 2 minuty temu, jozef76 napisał(a): ale skoro po aktualizacji są te problemy u wielu użytkowników U innych ich nie ma. Sprawdź kabel i nie słuchaj kolegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 U mnie się pojawiają przy szybkim przełączaniu czasem jest obraz i nie ma dźwięku albo odwrotnie, jak nie masz problemów z softem to się nie wypowiadaj bo według Ciebie pikselozy też nie ma..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 (edytowane) 2 godziny temu, _Artek_ napisał(a): bo według Ciebie pikselozy też nie ma..... Nie wg mnie, a u mnie, a to różnica. Edytowane 10 Marca 2023 przez Kiler Wycięto zaczepkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 6 godzin temu, _Artek_ napisał(a): U mnie się pojawiają przy szybkim przełączaniu czasem jest obraz i nie ma dźwięku albo odwrotnie, W moim JADA wraz ze styczniową aktualizacją softu też pojawiły się te same objawy oraz pikseloza. Wszystkie zniknęły całkowicie od kiedy korzystam tylko z jednej anteny z sygnałem ze zwykłego konwertera z HotBirdem i Astrą. Objawy znikają gdy albo wykręci się jedną z anten, albo zostawi podłączone obie ale z ustawieniem w menu na korzystanie tylko z jednej z nich. W przypadku konwertera Unicable takie prowizoryczne rozwiązanie nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek11 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 (edytowane) Mam podłączony kablami HDMI 2.1 dekoder JADA poprzez soundbar JBL 5.1 do telewizora Samsung QE65S95B i niemalże zawsze dekoder włącza się w 1080p zamiast w 2160p i muszę ręcznie zmieniać. Jak wymusić start dekodera w 2160p? Przed chwilą ręcznie zmieniłem na 2160p. ale w opcji Łącze HDMI cały czas było 1920x1080. Dopiero restart dekodera pomógł, ale za to po przejściu na Canal+ 4K pojawił się błąd E9000 - Błąd systemu. Skontaktuj się z operatorem. Edytowane 11 Marca 2023 przez Marek11 Dodanie informacji o problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Podłącz dekoder bezpośrednio do telewizora a soundbara podepnij pod złącze z ARC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek11 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Dzięki! Wygląda na to, że działa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Dodatkowo od ostatniej aktualizacji mam jeszcze jeden problem. Wcześniej po włączeniu pilotem dekoder od razu się odpalał a teraz od momentu użycia pilota do reakcji dekoder mija około 5s, czy ktoś z Was też to ma? Czy redakcja sk może to jakoś oficjalnie zgłosić bo te softy są skopane niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 6 minut temu, piotrekj66 napisał(a): Wcześniej po włączeniu pilotem dekoder od razu się odpalał a teraz od momentu użycia pilota do reakcji dekoder mija około 5s, czy ktoś z Was też to ma? Wszyscy. Dekoder po ostatniej aktualizacji tak ma. Ale nie jest wielki problem, wystarczy go po prostu nie gasić. Zgaszony czy włączony pobiera praktycznie tyle samo prądu. Prawdziwe problemy po ostatniej aktualizacji, to pikselowanie ekranu na wielu kanałach. Dotyczy to tych co mają instalację unicable lub instalację dwuantenową. Z jednym kablem antenowym ze zwykłego konwertera problem nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieny Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 U mnie też się tak długo włącza dekoder, oglądałem teraz mecz na C+sport i dość mocna pikseloza była, przełączyłem na C+sport3 i żadnej pikselozy nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 (edytowane) 37 minutes ago, Jacek3 said: Zgaszony czy włączony pobiera praktycznie tyle samo prądu. 33W vs 0.5W to jest „praktycznie tyle samo”? chyba ze jakieś trefne testy czytałem Edytowane 11 Marca 2023 przez utede Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 (edytowane) 7 minut temu, utede napisał(a): 33W vs 0.5W to jest „praktycznie tyle samo”? chyba ze jakieś trefne testy czytałem Bredzisz. Jak komuś dekoder włącza się 5 sekund to znaczy, że ma oszczędzanie energii ustawione na STANDARD, a przy tym ustawieniu dekoder wyłączony pobiera ok. 16 W. A JADA włączony pobiera ok. 17 W. 0.5 W to pobiera dekoder w ustawieniu oszczędzania energii ustawionym na MAXymalne, ale wówczas nie załącza się 5 sekund, tylko ponad 2 minuty. Edytowane 11 Marca 2023 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Dziś Netflix nie działa na dekoderze. Sieć jest, Player działa, Viaplay pododnie, C+Online również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Wczoraj dostałem takiego maila od Canal+ już myślałem że nowy poprawiony soft wpadł a tam dupa dalej stary ze stycznia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Też tak wczoraj miałem, ale jak zwykle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinok Opublikowano 15 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 Mogę potwierdzić że przestawienie dekodera na instalację 1-antena, bez fizycznego odłączenia kabla rozwiązuje problem zacinania obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 15 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 (edytowane) 50 minut temu, Pinok napisał(a): Mogę potwierdzić że przestawienie dekodera na instalację 1-antena Piszesz o konfiguracji minimalnej (1 antena) czy konfiguracji pełnej (tryb jednokablowy - unicable)? Edytowane 15 Marca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 15 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 @prysiu86 zapewne o minimalnej gdyż na pełnej unicable pikseloza jest wszechobecna, niestety. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek24a Opublikowano 15 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 (edytowane) Niestety potwierdzam, u mnie również pikseloza,konfiguracja unicable.Czy programiści z Canal zamierzają z tym coś zrobić? Edytowane 15 Marca 2023 przez sylwek24a błąd pisowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 15 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 Ja już kilka razy pisałem w tym wątku. Pisałem do działu tech. Canal +, wysyłałem maile i dzwoniłem w tej sprawie wielokrotnie. Konwersacja z przedstawicielami Canal+ przypomina "rozmowę" niewidomego z głuchoniemym. Tak jak napisał @sławek72 jedynie konfiguracja minimalna (1 antena) zapewnia brak pikselozy na dzień dzisiejszy. Sam przed chwilą sprawdziłem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 15 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 Czy po takiej zmianie jest coś usuwane, np. lista ulubionych kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 15 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 Jak się objawia pikseloza? Po prostu w trakcie oglądania czy przełączania kanałów? bo mam 2 kable podłączone i chyba nie zauważyłem tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 10 godzin temu, Saturn45 napisał(a): Czy po takiej zmianie jest coś usuwane, np. lista ulubionych kanałów? U mnie po zmianie konfiguracji nie znikła lista ulubionych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 11 godzin temu, utede napisał(a): Jak się objawia pikseloza? Po prostu w trakcie oglądania czy przełączania kanałów? bo mam 2 kable podłączone i chyba nie zauważyłem tego W trakcie oglądania kanałów. To wygląda tak, jakbyś miał zakłócenia z powodu pogody: co jakiś czas pojawiają się takie kwadraciki. Co ciekawe, dźwięk się nie przycina. Nie wiem, jak u Was, ale u mnie od wtorku nie da się normalnie oglądać TVN. Cały czas pikseluje i się przycina. Inny kanały (nawet z tego samego transpondera) działają ok. Na forum FB (poświęconemu platformie Canal+) wiele osób ma tak samo od wtorku... Nic nie pomaga. Próbowałam nawet twardego resetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.