Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, _Artek_ napisał(a):

U mnie się pojawiają przy szybkim przełączaniu czasem jest obraz i nie ma dźwięku albo odwrotnie, 

 

W moim JADA wraz ze styczniową aktualizacją softu też pojawiły się te same objawy oraz pikseloza. Wszystkie zniknęły całkowicie od kiedy korzystam tylko z jednej anteny z sygnałem ze zwykłego konwertera z HotBirdem i Astrą. Objawy znikają gdy albo wykręci się jedną z anten, albo zostawi podłączone obie ale z ustawieniem w menu na korzystanie tylko z jednej z nich.  W przypadku konwertera Unicable takie prowizoryczne rozwiązanie nie działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podłączony kablami HDMI 2.1 dekoder JADA poprzez soundbar JBL 5.1 do telewizora Samsung QE65S95B i niemalże zawsze dekoder włącza się w 1080p zamiast w 2160p i muszę ręcznie zmieniać. Jak wymusić start dekodera w 2160p?

 

Przed chwilą ręcznie zmieniłem na 2160p. ale w opcji Łącze HDMI cały czas było 1920x1080. Dopiero restart dekodera pomógł, ale za to po przejściu na Canal+ 4K pojawił się błąd E9000 - Błąd systemu. Skontaktuj się z operatorem.

Edytowane przez Marek11
Dodanie informacji o problemie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo od ostatniej aktualizacji mam jeszcze jeden problem.

 

Wcześniej po włączeniu pilotem dekoder od razu się odpalał a teraz od momentu użycia pilota do reakcji dekoder mija około 5s, czy ktoś z Was też to ma? 

 

Czy redakcja sk może to jakoś oficjalnie zgłosić bo te softy są skopane niestety 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, piotrekj66 napisał(a):

Wcześniej po włączeniu pilotem dekoder od razu się odpalał a teraz od momentu użycia pilota do reakcji dekoder mija około 5s, czy ktoś z Was też to ma? 

 

Wszyscy. Dekoder po ostatniej aktualizacji tak ma. Ale nie jest wielki problem, wystarczy go po prostu nie gasić. Zgaszony czy włączony pobiera praktycznie tyle samo prądu.

 

Prawdziwe problemy po ostatniej aktualizacji, to pikselowanie ekranu na wielu kanałach. Dotyczy to tych co mają instalację unicable lub instalację dwuantenową. Z jednym kablem antenowym ze zwykłego konwertera problem nie występuje.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, utede napisał(a):

33W vs 0.5W to jest „praktycznie tyle samo”?

chyba ze jakieś trefne testy czytałem 


Bredzisz. Jak komuś dekoder włącza się 5 sekund to znaczy, że ma oszczędzanie energii ustawione na STANDARD, a przy tym ustawieniu dekoder wyłączony pobiera ok. 16 W.
A JADA włączony pobiera ok. 17 W.

0.5 W to pobiera dekoder w ustawieniu oszczędzania energii ustawionym na MAXymalne, ale wówczas nie załącza się 5 sekund, tylko ponad 2 minuty.

Edytowane przez Jacek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Pinok napisał(a):

Mogę potwierdzić że przestawienie dekodera na instalację 1-antena

Piszesz o konfiguracji minimalnej (1 antena) czy konfiguracji pełnej (tryb jednokablowy - unicable)?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już kilka razy pisałem w tym wątku.  Pisałem do działu tech. Canal +, wysyłałem maile i dzwoniłem w tej sprawie wielokrotnie. Konwersacja z przedstawicielami Canal+ przypomina "rozmowę" niewidomego z głuchoniemym. Tak jak napisał @sławek72 jedynie konfiguracja minimalna (1 antena) zapewnia brak pikselozy na dzień dzisiejszy. Sam przed chwilą sprawdziłem.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, utede napisał(a):

Jak się objawia pikseloza? Po prostu w trakcie oglądania czy przełączania kanałów? 
bo mam 2 kable podłączone i chyba nie zauważyłem tego 

W trakcie oglądania kanałów. To wygląda tak, jakbyś miał zakłócenia z powodu pogody: co jakiś czas pojawiają się takie kwadraciki. Co ciekawe, dźwięk się nie przycina.

Nie wiem, jak u Was, ale u mnie od wtorku nie da się normalnie oglądać TVN. Cały czas pikseluje i się przycina. Inny kanały (nawet z tego samego transpondera) działają ok.

Na forum FB (poświęconemu platformie Canal+) wiele osób ma tak samo od wtorku...

Nic nie pomaga. Próbowałam nawet twardego resetu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...