Martinos Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 18 godzin temu, Martinos napisał(a): Witam! U mnie w ostatnich dniach też problem z dekoderem. 1. Przy przełączaniu kanałów czasem wchodzi kanał ale nie ma głosu. Jak wejdę jeszcze raz na ten kanał to jest OK. 2. Dużo częściej wchodzę na kanał i jej głos a nie ma obrazu. Jak wejdę jeszcze raz na ten kanał to jest OK. Parę razy Kilka razy pojawił się komunikat, że "BRAK PROGRAMU E2001". 3. Jak właczam dekoder pilotem to startuje po 5-7 sekundach. Na początku myślałem, że pilot nie działa. Ale teraz to co najgorsze. 4. Dekoder kilka razy się samoczynnie wyłączył. Ale to tak jakby nie było prądu. Następuje restart itd. 5. Czasem słychać jakieś pulsacyjne cykanie z dekodera. Coś jakby spięcie. Inne rzeczy podpięte pod tą samą listwę (zegarek i kino domowe) też wydają odgłos w rytm cykania dekodera. Coś z dekoderem czy zasilaczem? Czy może jakaś awaria ogólna instalacji? U mnie sprawa rozwiązała się sama. Wczoraj po południu włączyłem. Dekoder po minucie się znowu się wyłączył a kiedy zaczął ponownie się uruchamiać poszedł ogień z zasilacza. Dobrze, że wtyczkę mam na widoku a nie gdzieś za szafką. Ciekawe jak do tego podejdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 Ja u siebie póki co zauważyłem, dłuższe uruchamianie z pilota na około minuty, gdzie przez chwile mam czarny, wcześniej przed aktualizacją tego nie było i to zaczyna czasami robić się denerwujące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 Macie włączoną oszczędność energii? Ja nie i dekoder uruchamia się prawie od razu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 (edytowane) Dzisiaj na meczu tenisowym w Canal Plus Sport 2 nie ma pikselozy. Ciekawe jest to np.na c+ 4k prawie niewidoczna a na innych jest bardzo dużo jej . Edytowane 17 Lutego 2023 przez kocik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 U mnie ponowne uruchomienie z diagnostyki trochę pomogło ale bez szału, nie chce przywracać do fabrycznych bo nie wiem co wtedy z nagraniami i listą ulubionych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 Można zrobić bez kasowania, ja tak zrobiłem. Ale nic nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 (edytowane) W dniu 17.02.2023 o 09:28, PawelTSW napisał(a): Macie włączoną oszczędność energii? Ja nie i dekoder uruchamia się prawie od razu Czy mam włączoną czy nie dekoder uruchamia się jednakowo..... długo. Nic to nie zmiemia. Edytowane 19 Lutego 2023 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 Tak samo długo? Znaczy się ponad 2 minuty? Tak powinno być tylko przy oszczędzaniu energii ustawionym na maximum. Przy ustawieniu na standard powinno to trwać ok. 5 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 32 minuty temu, miniupiniu napisał(a): Czy mam włączoną czy nie dekoder uruchamia się jednakowo..... długo. To nie jest normalne. Upewnij się że tak jest. Chyba, że mówisz o wyłączeniu i włączeniu z prądu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 18 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2023 Witam wszystkich, czy u was też jest problem z kanałem History. Zamiast kanału History jest nadawany kanał National Geographic People. Wczoraj się tak stało i na chwilę obecną jest tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1969 Opublikowano 18 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2023 Tak , mam tak samo . Wczoraj jeszcze był czarny obraz na dwóch kanałach History . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 18 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2023 (edytowane) Nie wiem co tam leci na H ale na pewno nie jest to to co pisze w epg i w dodatku brak loga stacji. Edytowane 19 Lutego 2023 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 18 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2023 Już wszystko wróciło do normy. Znowu jest kanał History. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 18 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2023 19 godzin temu, _Artek_ napisał(a): U mnie ponowne uruchomienie z diagnostyki trochę pomogło ale bez szału, nie chce przywracać do fabrycznych bo nie wiem co wtedy z nagraniami i listą ulubionych. Nagrania i ulubione pozostają bez zmian po fabrycznych - oczywiście pod warunkiem, że wybierzesz opcję bez usuwania nagrań! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2023 29 minut temu, Alcatraz napisał(a): ... ulubione pozostają bez zmian po fabrycznych ..... Jesteś pewien co do ulubionych? Ja u siebie roniąc reset fabryczny na Technicolorze z tego co pamiętam ponownie układałem ulubione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Wczoraj na lfc taka pikseloza że wolałem odpalić Viaplay jakość sygnału 80% siła 100% niech ktoś wypuści stary soft jako nową aktualizacje i będzie po problemie. Przywróciłem fabryczne bez usuwania nagrań, lista ulubionych została….ale nie sądzę żeby to coś dało…… 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Nie tylko na sportowych, wczoraj C+ Premium film Ostatni ślad - pikseloza co chwilę, aż mi się odechciało oglądać... przed aktualizacją nie miałem tego na żadnym kanale, nowy soft to spiepszył , a śmieszni technicy odpisują żeby dokładniej ustawić antenę mimo tego że tłumaczę iż mam poziom 100% i jakość 90%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Poprawa anteny nic nie da skoro problemu przed aktualizacja nie było a po aktualizacji jest…. Ja jak już tracę cierpliwość to albo korzystam z replay tv przesuwając jak najbardziej do przodu albo korzystam z c+ online.aczkolwiek za tą aktualizacje należą nam się rekompensaty a już w szczególności tym co maja opłaty po 10-15 złotych za sam dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 (edytowane) No to napisz reklamację i domagaj się w niej tej rekompesaty. Spróbować nie zaszkodzi. Najlepiej jakby wszyscy pisali reklamację z tego powodu to może by do nich dotarło, że soft skopany, albo by przestali udawać, że problemu nie ma. Edytowane 19 Lutego 2023 przez ircios 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Właśnie to nie chodzi o kasę tylko o to żeby coś z tym zrobili bo wpływa to na korzystanie z usługi za która niektórzy całkiem sporo płacą…Ja główny mam za free ale multiroom 15zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 (edytowane) @_Artek_ pisanie o tym przez kilka dni na forum nic Ci nie dało. Pisz po prostu do nich przez reklamację. Swoją drogą zobaczymy co odpiszą. Edytowane 19 Lutego 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Odpiszą że to wina instalacji antenowej hahha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 (edytowane) Wczoraj oglądałem mecz finałowy z Igą Świątek na Canał + Premium. Przez prawie cały mecz pasek pikselozy na dolnym ekranie telewizora nie dało się tego oglądać, więc przełączyłem się na Canal + Online. Płacę za dzierżawę dekoder i dysk 10 zł/m i otrzymuje guano na ekranie po tej "wspaniałej" aktualizacji. Zadzwoniłem wczoraj do nich z prośbą czy to naprawią, a reakcja była taka, to wina orkanu lub mam ustawić sobie antenę. Antena mam ustawioną siła - 100%, jakość - 90%. Ręce opadają! Edytowane 19 Lutego 2023 przez prysiu86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 I już wszystko wiemy.mają to gdzieś i nie wiadomo czy i kiedy to naprawią….. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Na jakich kanałach macie problemy? Od czasu do czasu coś tam oglądam i żadnych problemów z ADB. I potrzymuję, że niepotrzebnie długo czekałem z wymianą technicolora na ten model. Jest ogólnie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.