MarekBury Opublikowano 3 Stycznia Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia (edytowane) W dniu 27.12.2023 o 16:13, itho napisał(a): Dowiedziałem się, że była mała aktualizacja 6.12, która poprawia trafność, płynność wyszukiwania,.. No to ładnie. Tak poprawili płynność wyszukiwania, że teraz niczego nie wyszukuje. Ktoś tu miał rację, że oni są nienormalni. Do przeszukiwania swoich nagrań nie potrzebuję wyszukiwarki, nie mam ich tak dużo. Edytowane 3 Stycznia przez MarekBury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 3 Stycznia Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia Dziękuję @Pawel, @catnip, @lukx95 za pomoc - no to se poczekamy na kolejną aktualizacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 10 Stycznia Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia Ja również dostałem odpowiedź na reklamację dotyczącą przycinania kanałów z instalacją unicable, co jest spowodowane błędem oprogramowania i wpływa na pracę głowicy. Jak na razie na dwa miesiące abonament 50% w dół oraz propozycja wymiany dwóch dekoderów na Dualboxy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 10 Stycznia Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia @Electrix Masz teraz dwa dekodery 4K UltraBox+ z dyskiem 1 TB? Ja bym nie zgadzał się i nie wymieniał ich na 4K DualBoxy+ z o połowę mniejszymi dyskami, bo oprogramowanie to samo, a dekoder 4K UltraBox+ lepszy i bardziej zaawansowany. Tym bardziej, że 4K DualBoxy+ mają też ograniczony tryb Unicable i nie będą działać na jednym kablu antenowym, tak jak 4K UltraBoxy+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 10 Stycznia Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia Tak, dlatego na razie przyjąłem rekompensatę, a co do dekoderów to jedynie bym wymienił na serię ITCA, ale podobno jest z tym ciężko. Ciekawe kiedy będzie aktualizacja, która wyeliminuje ten problem, bo już to dosyć trwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 11 Stycznia Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia (edytowane) 20 godzin temu, Electrix napisał(a): Ja również dostałem odpowiedź na reklamację dotyczącą przycinania kanałów z instalacją unicable, co jest spowodowane błędem oprogramowania i wpływa na pracę głowicy. Jak na razie na dwa miesiące abonament 50% w dół oraz propozycja wymiany dwóch dekoderów na Dualboxy. Czy załączałeś do reklamacji nagrane filmy z zacięciami? Czy uwierzyli Ci na słowo? Edytowane 11 Stycznia przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 11 Stycznia Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia (edytowane) 17 godzin temu, Electrix napisał(a): Tak, dlatego na razie przyjąłem rekompensatę, a co do dekoderów to jedynie bym wymienił na serię ITCA, ale podobno jest z tym ciężko. Ciekawe kiedy będzie aktualizacja, która wyeliminuje ten problem, bo już to dosyć trwa. No jest ciężko z wymianą na ITCA. Mi się udało wymienić po prawie roku składanie reklamacji i obniżek abonamentu. Z tymi dekoderami też nie jest za ciekawie wolno zmieniają kanały jak szybko zaczniesz przełączać kanały to się zamula ,wyświetli komunikat że program nie jest nadawany lub wyświetli czarny ekran. Mam wrażenie że dźwięk na nim jest cichszy no i poziom i jakość sygnału jest dużo mniejsza niż na JADA.I ostatnio coś się dzieje na kanałach grupy tvn (szatkowanie obrazu pixeloza). Edytowane 11 Stycznia przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj.Graal Opublikowano 11 Stycznia Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia Panowie prawdopodobnie jeden z kanałów na YouTube'ie zajmie się sprawą pixelozy na Ultraboxach będzie video dotyczące problemów z oprogramowaniem proszę o sugestie,spostrzeżenia i co najważniejsze policzmy się czy to tylko garstka 200 dekoderów jak sądzi operator.W kupie siła może to wymusi na operatorze zmianę polityki odnośnie poprawy i nowe oprogramowania dekodera.Może to i sprawa do zgłoszenia do właściwego regulatora z wnioskiem o ukaranie operatora satelitarnego.Rok czasu nie można normalnie oglądać wymiana na drugiego Ultraboxa prawie niemożliwa zresztą ludzie wymieniają i to samo a Dualbox4K nie jest godną alternatywą to krok wstecz.Do wszystkich sugesti problemów spostrzeżeń odniesie się w filmie platforma Canal+ czy dalej będzie sądziła że dotyczy to garstki dekoderów i oprogramowanie lipcowe w pełni załatwia temat i nie ma potrzeby poprawy softu.Być może przyspieszy premierę nowego dekodera premium Canal+. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 11 Stycznia Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia Jak najbardziej na TAK, jak będzie na YouTubie to dajcie linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 11 Stycznia Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 10 godzin temu, inspektor Barnaby napisał(a): Czy załączałeś do reklamacji nagrane filmy z zacięciami? Czy uwierzyli Ci na słowo? Na słowo, opisałem dokładnie podczas rozmowy z konsultantem z jaką instalacją pracują dekodery. Oni dobrze wiedzą o tym problemie, zresztą sami to potwierdzili w odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekBury Opublikowano 12 Stycznia Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia Pojawił mi się napis - przetestuj nową wyszukiwarkę. Co to takiego? Co poprawili, bo nadal nie mogę wyszukiwać programów w kanałach telewizyjnych. Przeszukiwanie płatnych VOD i nagrań mnie nie urządza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPL Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Stałem się posiadaczem Ultrabox+, mam tylko dysk zewnętrzny podłączony przez USB. Czy można jakoś wyłączyć opcję "Timeshift"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 47 minut temu, TomPL napisał(a): Czy można jakoś wyłączyć opcję "Timeshift"? Była taka opcja ale skoro nie możesz jej znaleźć w menu to pewnie wykastrowana jak wiele innych wcześniej dostępnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPL Opublikowano 16 Stycznia Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 10 godzin temu, Pawel napisał(a): Była taka opcja ale skoro nie możesz jej znaleźć w menu to pewnie wykastrowana jak wiele innych wcześniej dostępnych. Nie widzę też opcji np. ustawiania pojemności dysku na timeshift, tylko ekran z informacjami zbiorczymi gdzie podano ile miejsca na dysku przeznaczono na timeshift... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt12345 Opublikowano 20 Stycznia Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia Czy coś skopali z kolorami? Jak mam ustawione 4k to zawsze kolory są blade a paleta bt2020 (niezależnie czy hdr mam nigdy/zawsze/auto) i nawet treści HDR są wyblakłe. Dopiero jak zmienie na 1080p dostaję sygnał RGB i obrazy wygląda dobrze. TV LG i aktywowana szeroka paleta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Jeśli chodzi o pikselowanie, to nie zgodziłem się na wymianę na dekodery Dualbox i dostałem propozycję wymiany na ITCA. Ci co wymienili na tą serie proszę o opinię. Rozumiem że to rozwiąże problem z pikselowaniem i można spokojnie wymienić? Jest jeszcze jakaś różnica na plus pomiędzy tymi seriami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Było odpowiadane wielokrotnie na poprzednich stronach: tak, rozwiąże to problem z pikselowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffpak Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia wymieniłem na ITCA. Było ok... przez miesiąc. Teraz odpalanie nagrań, usuwanie nagrań, trwa bardzo długo myslę ze ok. 15 sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia (edytowane) W dniu 10.10.2023 o 17:16, sławek72 napisał(a): Od kilku godzin jestem szczęśliwym posiadaczem dekodera serii ITCA ( nareszcie wymiana po ósmej reklamacji pikselozy z JADA), dekoder dotarł do mnie kurierem po zeszłotygodniowej rozmowie kiedy to zadzwonił do mnie konsul z DUK Krakowskiego i zaproponował mi wymianę z darmową wysyłką (wyraziłem zgodę na taką wymianę, wcześniej proponowali mi wymianę na "dualszrota" na co oczywiście nie przystałem i standardy 50% zniżki na abo po każdej reklamacji). Tak że bez sentymentu żegnam dek JADA, ten wątek, pikselozę, zaniki głosu, problemy z nagrywaniem i comiesięczne reklamacje PS. ITCA dotarł z Krakowa "goły" tzn. sam dek + zasilacz + pilot, tak jak mówił konsul z JADA miałem przełożyć kartę i dysk (przy okazji przełożyłem też gumki aby dysk "trzymał się" pod spodem), tak samo mam oddać "golasa" JADA do punktu. Oczywiście wszystko "gra i buczy", nagrania na dysku utracone ale brak pikselozy bezcenny Ile czasu trwała aktywacja po przełożeniu karty ? Edytowane 23 Stycznia przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia @simi około godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manfred Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Zależy mi na nagrywaniu kilku programów jednocześnie i większy dysk. Ale... Czy warto wymienić turbobox na ultrabox? Ten pierwszy działa idealnie od... 10lat. Kurcze obawiam się tego ulraboxa. Co radzicie? Już się dowiedziałem że ultrabox jest nie do dostania w moim przypadku :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 11 godzin temu, sławek72 napisał(a): @simi około godziny. Ja już czekam prawie 24 godziny i dalej tylko ekran aktywacyjny. W strefie canal+ też w dalszym ciągu mam tylko poprzedni dekoder. Infolinia twierdzi, że aktywacja może potrwać kilka dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 10 godzin temu, manfred napisał(a): Zależy mi na nagrywaniu kilku programów jednocześnie i większy dysk. Ale... Czy warto wymienić turbobox na ultrabox? Ten pierwszy działa idealnie od... 10lat. Kurcze obawiam się tego ulraboxa. Co radzicie? Już się dowiedziałem że ultrabox jest nie do dostania w moim przypadku Jeżeli nie zależy Ci na 4K to ja bym nie wymieniał. Ja wymieniłem już 2 lata temu i żałuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia (edytowane) Simi, ja miałem w 2020r przypadek. Jak wymieniłem dekoder z wifipremiumboxa na ultraboxa też czekałem 24 h na aktywację. okazało się że w punkcie gdzie wymieniałem dekoder facet wprowadzając do systemu nie zatwierdził ultraboxa i w serwisie strefa canal+ miałem dalej wifipremiumbox. Poszedłem z nowym dekoderem i jeszcze raz wprowadzili do systemu i wtedy w domu ekran aktywacyjny zniknął po 10 sekundach. Jeśli tak jak napisałem w strefie canal+ masz jako swoje urządzenie poprzedni dekoder to ekran aktywacyjny nie zniknie. udaj się do tego punktu w którym nabyłeś nowy i powiedz żeby jeszcze raz wprowadzili w system. Edytowane 24 Stycznia przez floro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia W moim przypadku dekoder była dostarczany firmą kurierską z Krakowa. Napisałem kolejne zgłoszenie, zobaczymy co odpiszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.