PawelTSW Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Gdzie macie pikselozę żebym mógł sprawdzić to o czym mówicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 (edytowane) 33 minuty temu, PawelTSW napisał(a): Gdzie macie pikselozę żebym mógł sprawdzić to o czym mówicie? Wczoraj np. na Canal+ Premium (mecz finałowy z Igą Światek), czasami widoczna jest na kanałach sportowych Canal+. Zauważyłem ostatnio drobną pikselozę w Polsacie News i niektórych kanałach TVP. Co do innych stacji trudno mi powiedzieć/napisać. Przed ostatnią aktualizacją takich problemów nie było. Edytowane 19 Lutego 2023 przez prysiu86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 39 minut temu, lakiman napisał(a): Na jakich kanałach macie problemy? Od czasu do czasu coś tam oglądam i żadnych problemów z ADB. I potrzymuję, że niepotrzebnie długo czekałem z wymianą technicolora na ten model. Jest ogólnie lepiej. Na Technicolor nie ma aż takich problemów jak na ADB, bo dyskusja toczy się w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 (edytowane) Z mojej strony zgłoszenie do C+ poszło. Za wiele się nie spodziewam ale zawsze warto spróbować. Ostatnio kłóciłem się o kanał PLAYBOY i udało mi się renegocjować umowę ( obniżenie abo i zyskałem Viaplay Eleveny). Edytowane 19 Lutego 2023 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Potwierdzam, na technicolor nie ma takich problemów, wcześnej jak miałem ADB to było pikselowanie. Wywalczyłem w salonie wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 3 godziny temu, miniupiniu napisał(a): Z mojej strony zgłoszenie do C+ poszło. Za wiele się nie spodziewam ale zawsze warto spróbować. Ostatnio kłóciłem się o kanał PLAYBOY i udało mi się renegocjować umowę ( obniżenie abo i zyskałem Viaplay Eleveny). Też do nich pisałem i taką odpowiedź dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 Uprawnienia nic nie mają do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 (edytowane) Usprawnienia Edytowane 19 Lutego 2023 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 No tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuss1 Opublikowano 19 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2023 U mnie na zamulanie menu bardzo pomogło odłączenie na chwilę dekodera od zasilania - czyli krótko mówiąc "reset wtyczkowy". Jak na razie chodzi jak burza - oby tak dalej Ciekawe czy to pomogło na te chwilowe przycinki obrazu (oglądam różne kanały kilka godzin i na razie nie zauważyłem "klatkowania" po resecie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Nie sądzę.... nawet przywrócenie fabrycznych nic nie daje, albo wymiana na technicolora albo c+online do najbliższej aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Ale co wam nie działa bo nie zauważyłem tego u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Wszystko działa ale wolniej..... do tego pojawiają się artefakty obrazu niezależnie od siły i jakości sygnału. Czasem przy szybkim przełączaniu jest dźwięk ale nie ma obrazu albo odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 W dniu 18.02.2023 o 13:31, Pawel napisał(a): Jesteś pewien co do ulubionych? Ja u siebie roniąc reset fabryczny na Technicolorze z tego co pamiętam ponownie układałem ulubione. Na Technicolorze nie wiem jak jest ale na moim ADB robiłem restet do fabrycznych kilka razy i zawsze lista ulubionych pozostaje bez zmian. Po ostatniej aktualizacji softu i zrobieniu fabrycznych, nie usunął nawet połączenia sieciowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 To dziwny ten reset fabryczny jak pamięta ustawienia sieciowe. Czyli tak naprawdę jakie ustawienia resetuje skoro lista pozostaje bez zmian, sieć również. Ustawienia konwertera też pamięta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Nie, konwerter na nowo, lista kanałów i aplikacji pobiera się na nowo (zachowując ulubione). Reszta ustawień (obraz, dźwięk, nagrywanie itp.) też się resetują. Żeby było śmieszniej, jak zapytałem kiedyś na infolinii czy reset do ustawień fabrycznych usuwa listę ulubionych - odpowiedzieli, że tak:-) Po czym wykonałem reset i okazało się, że ulubione zostają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Czyli teoretycznie można otrzymać dekoder z czyjąś listą ulubioną i ustawieniami wifi. To jest hit po prostu Sprawdziłbym z ciekawości czy podobnie jest na Technicolorze ale nie mam siły układać ponownie listy na tym topornym systemie gdyby jednak się skasowała. Może jednak lista jest pobierana z serwera? Ktoś kiedyś wspominał, że dekodery dodatkowe mają listy kanałów identyczne z dekoderem głównym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 1 minutę temu, Pawel napisał(a): Czyli teoretycznie można otrzymać dekoder z czyjąś listą Nie można, lista jest zapisywana w koncie abonenta, a nie dekoderze. 1 minutę temu, Pawel napisał(a): dekodery dodatkowe mają listy kanałów identyczne z dekoderem głównym. Bo tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafus Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 A mi od ostatniej aktualizacji wcięło WIFI. Próbowałem od nowa ustawić ale to nic nie dało. Nie zaskoczy i już. Teraz nie mogę sprawdzić bo dekoder mam na ranczu a ten co mam w moim miejscu zamieszkania technicolor sprawuje się bez zarzutów Może macie jakies pomysły co to może być?.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuss1 Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 11 godzin temu, _Artek_ napisał(a): Nie sądzę.... nawet przywrócenie fabrycznych nic nie daje, albo wymiana na technicolora albo c+online do najbliższej aktualizacji. To nie mógł być przypadek. Ja odłączyłem zasilanie bezpośrednio od strony dekodera - był on w tym czasie uruchomiony na jakimś kanale i nie wyłączałem go do stanu czuwania przed wyjęciem wtyczki. Teraz od wczoraj chodzi bez zarzutu, zero przycinek w menu itd. I to nie jest "efekt placebo" - wiem jak się przycinał wcześniej. Spróbujcie takiego prostego myku najpierw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 U mnie ten dekoder dalej śmiga, nie zaobserwowałem żadnych artefaktów i skakanie po kanałach śmiga 11 godzin temu, _Artek_ napisał(a): Wszystko działa ale wolniej..... do tego pojawiają się artefakty obrazu Czasem przy szybkim przełączaniu jest dźwięk ale nie ma obrazu albo odwrotnie Nie zaobserwowałem, nie mam takich przypadłości. 5 minut temu, Markuss1 napisał(a): od wczoraj chodzi bez zarzutu U mnie cały czas, może tylko jakaś część dekoderów jest na to podatna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 (edytowane) U mnie ta pikseloza występuje na różnych kanałach lecz nie jest to tak że cały czas, wygląda to tak raz na Polsacie około południa - kilka chwil, następnie na TVN 24 wieczorem - kilka chwil, innego dnia na C+ Premium raz krócej, raz dłużej, to znów C+ Domo z rana 2-3 minuty, także bywa różnie i na różnych kanałach, o różnych porach, wcześniej na poprzednim sofcie tego nie doświadczałem w ogóle... Edyta Resety, przywracania, ponowne uruchomienia nie pomagają. Edytowane 20 Lutego 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 (edytowane) Zrobiłem wczoraj zgloszenie w tej sprawie. Odpisali że problem z pikselozą po ostatniej aktualizacji jest im znany i pracują nad poprawą. Bla bla bla. Edytowane 21 Lutego 2023 przez Sentence Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 @miniupiniu czyli odpowiedź standard...eh ci inżynierowie - programiści... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Odpowiedź standard to reset dekodera proszę zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.