extor Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 W dniu 13.10.2022 o 07:52, axelmateuss napisał: Czyli to zmiana poza samym softem, pewnie jakoś wymuszana sieciowo, podobnie jak było z czerwonym paskiem postępu audycji. W ogóle mam wrażenie - poprawcie mnie, jeśli się mylę - że na tym sofcie mogą robić pewne zmiany bez potrzeby podmiany całego softu, a jedynie podrzucając aktualizację launchera internetowo (może przez sat też?). Na Carbo tak nie było - widać, że ten soft jest napisany z inną logiką. tak była o tym mowa przed wprowadzeniem Graphyne3. Soft pozwala na dokonowanie zmian wizualnych bez potrzeby wysyłania całego nowego softu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 (edytowane) A czy u was dekoder się potrafi też zawiesić nagle w trakcie przełączania kanałów? Czarny obraz i nie reaguje na nic. Nie da się nic zrobić tylko odłączyć wtyczkę z gniazdka. Już dwa razy mi się tak zdarzyło. Edytowane 15 Października 2022 przez Tomo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 (edytowane) Nic takiego u mnie nie ma. Może ci się TV wyłącza? Edytowane 15 Października 2022 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 TV jest włączony cały czas właśnie. I jest tak jakby nie było sygnału z dekodera. A dekoder świeci ma biało jakby był włączony, tyle że na nic nie reaguje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Jak jest w tym stanie i naciśniesz przycisk na pilocie to dioda na dekoderze miga? Jeśli nie to dekoder zawieszony, zrób factory, a jak nie pomoże to wymiana. Jak dioda miga to może kabel HDMI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adex Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 U mnie brak jest opisów pisanych kursywą, za to w pasku informacyjnym/liście kanałów przy strzałkach <> pojawiły się opisy następny, poprzedni W liście kanałów też są jakieś kosmetyczne zmiany, ale co się zmieniło to ciężko mi sobie przypomnieć codoszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 5 godzin temu, Dr.STech napisał: Jak jest w tym stanie i naciśniesz przycisk na pilocie to dioda na dekoderze miga? Jeśli nie to dekoder zawieszony, zrób factory, a jak nie pomoże to wymiana. Jak dioda miga to może kabel HDMI? Nie ma żadnej reakcji. Dioda świeci na biało tak jak podczas normalnej pracy, nie miga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertinow Opublikowano 18 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2022 Cześć, od jakichś dwóch tygodni dekoder Ultrabox 4k strasznie zamula. Czy tylko ja mam takie wrażenie? Przełączanie kanałów, bałagan i strasznie wolne tempo w głównej aplikacji gdzie są nagrania itp. Pytanie czy wpływ na to może mieć dekoder od multiroom? Wymieniłem WifiBox`a na nowego Dualboxa 4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2022 Mi na zamulanie przeważnie pomagało wyciągnięcie wtyczki z prądu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarPuszczy Opublikowano 18 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2022 (edytowane) Czy na Ultrabox jakość online powinna być taka sama jak na Skyworth 1080P? Chodzi o ten sam film, serial. Edytowane 18 Października 2022 przez DarPuszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 Raczej powinna być taka sama. Materiały idą z tych samych serwerów. Pozatym każde urządzenie generuje inną jakość obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hamper26 Opublikowano 21 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 W dniu 18.10.2022 o 22:15, robertinow napisał: Cześć, od jakichś dwóch tygodni dekoder Ultrabox 4k strasznie zamula. Czy tylko ja mam takie wrażenie? Przełączanie kanałów, bałagan i strasznie wolne tempo w głównej aplikacji gdzie są nagrania itp. Pytanie czy wpływ na to może mieć dekoder od multiroom? Wymieniłem WifiBox`a na nowego Dualboxa 4k. Mam identyczny problem. W menu dekoder nie sposób cokolwiek poprawnie włączyć bo zawsze jest jakieś opóźnienie i nagle jak chcesz włączyć jakieś odtwarzanie to wyskakuje coś całkiem innego. Dekoder mam od 2 lat, tak samo jak Wifibox do Multiroomu. A teraz zaczęły się takie rzeczy wyprawiać. Jest to strasznie irytujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leh71 Opublikowano 21 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 Też tak miałem przez dwa dni. Po prostu wyciągnąłem wtyczkę z kontaktu, włączyłem i już działał normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 23 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2022 Czemu w tym dekoderze obraz nie dopasowuje się automatycznie do formatu w jakim jest nadawany. Oglądam coś w 4:3 z czarnymi paskami po bokach, jest przerwa na reklamę w 16:9 i obraz się nie przestawia tylko zostaje 4:3, pomaga przerzucenie na inny kanał i powrót do oglądanego a po reklamie trzeba znowu powtórzyć ten zabieg by obraz wrócił do 4:3. WiFi PremiumBox potrafi automatycznie dopasować format obrazu a ten nie potrafi czy ja nie potrafię czegoś ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2022 A jak masz ustawioną opcję obrazu w Menu dekodera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 23 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2022 Rozmiar obrazu mam ustawione: Dopasuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 23 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2022 Ja mam Zignoruj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2022 2 godziny temu, Ozzy666 napisał: Rozmiar obrazu mam ustawione: Dopasuj. Ja mam również dopasuj oraz 16/9 panoramiczny i nie ma problemów. Co prawda model technicolor ale to raczej bez znaczenia. A w telewizorze nie zmieniałeś ustawień ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 Nie zmieniałem. Z kanałami z oferty C+ nie ma problemu bo nadają w HD i jeśli nawet emitują coś w 4:3 to już sami dostosowują obraz do 16:9 (paski po bokach), problem zauważyłem dopiero gdy zacząłem oglądać kanały SD z Astry np. NITRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 Od paru dni dek zaczął świrować- słabo reaguje na włączenie a jak już się włączy to czasami zaczyna migać dioda na biało-czerwono non stop. Wyłączenie nic nie daje. Pachnie resetem do ustawień fabrycznych, choć mam go względnie od niedawna... Coś konkretnego się resetuje jak przywrócę ustawienia? Pewnie sieć, coś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 Wszystko się kasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polsat Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 (edytowane) 11 godzin temu, utede napisał: czasami zaczyna migać dioda na biało-czerwono non stop. Wyłączenie nic nie daje. Wyjmij na parę sekund kabel HDMI obojętnie czy od strony dekodera czy telewizora. Edytowane 26 Października 2022 przez Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 28 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2022 @Polsat zresetowałem dekoder i chwilę pochodził dobrze i znów to samo. Wyciągnąłem więc hdmi i póki co spokój. Będę testował ale najwyżej trzeba będzie reklamować go... już tęsknię z itca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 1 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2022 Macie aplikacje Netflix na dekoderze? U mnie brak - nie mogę jej znaleźć ani na kanale 88 ani w menu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 1 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2022 U mnie aplikacja jest dostępna i z menu dekodera i na pozycji 88. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.