Neptun63 Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Coraz bardziej mnie wkurza ten "cudak". Codziennie kilka razy reset,bo pojawia się czarny obraz i komunikat; Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później O co chodzi? 2 antenowa,Instalacja bez problemu działała z turbaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Zobacz czy czasami opcja diseqc nie jest aktywna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptun63 Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 (edytowane) No jest,bo mam Astrę. Teraz jakakolwiek modyfikacja wywali mi znowu listę.... Edytowane 9 Lutego 2021 przez Neptun63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Jak masz Astrę to musisz pozostawić aktywny. Masz Astrę na obu tunerach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptun63 Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 (edytowane) Astra tyko na jednym. Wyłączyłem diseqc i zamieniłem kable z polsatowskiego tunera .Pomogło. 2 programy można nagrywać. Edytowane 10 Lutego 2021 przez Neptun63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Z Astrą na jednym tunerze będzie taki właśnie problem w tym dekoderze. On nie radzi sobie z takimi niestandardowymi instalacjami chociaz co dziwne zapisuje taka konfigurację. W turboboxie nie było z taka instalacja problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptun63 Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Okazuje się że nawet 3 kanały może nagrywać na tej 2 kablowej instalacji. Oczywiście z jednej z nagrywanych częstotliwości, reszta kanałów nie świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 3 kanały można nagrywać nawet przy jednym kablu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptun63 Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 (edytowane) Ale ile wtedy jest ciemnych. Coś mi się przestawiło i dziś tuner włącza się na kanale 88-Strefa Abonenta.Ciekawe bo nie ma go na liście ulubione. Da się to wyłączyć? Edytowane 10 Lutego 2021 przez Neptun63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axelmateuss Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Mój też tak miał, pierwszy raz przeszło samo, dopiero po dniu (a może po kilku k...... rzuconych wprost w stronę dekodera...). Drugi raz pomogłem blokując dostęp do kanału 88 w ustawieniach, ale udało mu się mimo tego postawić na swoim - i i tak na nim wystartować, ale się naprowadził sam ze złej drogi, bo następny raz włączył się normalnie. Wygląda, że to: loteria/taki ficzer/soft error (niepotrzebne skreślić). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptun63 Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Chyba opanowałem ten feler. Kilka razy zamiennie włączałem/wyłączałem tuner z telewizorem.Zaskoczył i CEC też poprawnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 2 godziny temu, Neptun63 napisał: Ale ile wtedy jest ciemnych. Większość. Przy jednym kablu (w instalacji klasycznej) można nagrywać kanały z jednego transpondera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk2 Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Wczoraj w nocy dekoder po podłączeniu od razu zaczął się aktualizować. Przeszedłem konfiguracje ustawione 2160p. Oglądałem TV przez może 10 min i wszystko wydawało się OK. Dziś obraz na telewizorze co jakiś czas znika. Czasem co 3-4 minuty a czasem co 7-10 minut. Czarny ekran. Obraz znika czasem na dłużej 3-4sek a czasem na krócej 1-1,5 sek. Sygnał na zielono. Poziom: 91% Jakośc 70% Z boku BER 1,0E-9 Telewizor Samsung QE55Q9FNAT. Łącze HDMI: Wyświetlana rozdzielczość 3840x2160 (50Hz) progresywny Może zmienić na 3840x2160 (60Hz) progresywny 16:9? Czy to raczej nie ma wpływu na te zaniki obrazu? Jaką opcję sprawdzić? Co może być odpowiedzialne za te zaniki obrazu? Na Pace nic takiego nigdy się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Zmień kabel HDMI na porządny 18Gbps. A doraźnie możesz zmniejszyć na dekoderze rozdzielczość na 1080p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk2 Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Kabel powinien być porządny bo kosztował mnie chyba ze 150 zeta. Choć kupowany był z 5 lat temu wiec nie wiem jakie wtedy były standardy a opakowanie wywalone. Mam talerz 80 cm ten z nc czy nawet cyfry przed połączeniem z n-ką jeszcze. Zastanawiałem się czy nie dać jakiegoś ciut większego 90cm? Nie wiem czy to ma jakiś wpływ skoro sygnał na zielono (Poziom: 91% a Jakość 70%). A może konwerter? Choć sygnał dobry jak pisałem. Zmniejszenie rozdzielczości zrobię zaraz ale dekoder 4K i kanał C+4k to bez sensu 1080p ustawiać. Aha nie pisałem oglądałem kanał HGTV on jest chyba HD a nie nawet FHD tym bardziej nie 4K czy w takim wypadku kabel HDMi mógłby być problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Jak masz na dekoderze ustawione 2160p, to taka rozdzielczość wychodzi cały czas do telewizora, nawet na kanałach SD. Napisałem Ci, abyś doraźnie zmniejszył na 1080p do czasu zaopatrzenia się w lepszy kabel HDMI. U Ciebie kabel jest winny na 99%. Wiele osób na forum już to przerabiało, ja też. Dobry kabel rozwiązuje problem. Poszukaj kabla 18Gbps, wystarczy taki za ok 40 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk2 Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 (edytowane) Tak, dzięki. Zamieniłem na 1080p i jest OK. Zastanawiam się jeszcze czy problemem może być złe skonfigurowanie z TV. Po podpięciu i włączeniu dekoder zaczął się aktualizować a telewizor oczywiście swoje konfiguracje. 1. Co zostało podłączone - dekoder TV satelitarnej 2. Provider - cyfra 3. Przełącz kanał w górę i w dół i sprawdź w okienku czy kanał został zmieniony - a tam aktualizacja i 9% pobierania więc kliknąłem że się niby zmienił No i tak pilot TV nie dział z dekoderem. Jak dzwoniłem do pomocy technicznej to powiedzieli że to im wygląda tak jakby dekoder "skanował" i szukał poprawnej rozdzielczość do wysłania na TV. Tylko nie wiem czego szuka skoro mu ustawiłem 2160p to czego ma szukać? Ma wysyłać to 2160p i już, a nie szukać właściwej rozdzielczości (czy czegoś tam). Dlatego się jeszcze zastanawiam czy jakbym go skonfigurował jeszcze raz dekoder z TV i TV by go prawidłowo wykrył to czy by to pomogło? Może szukam jak koń pod górę ale za tym TV jest milion poplątanych kabli. Nie mam najmniejszej ochoty tego rozplątywać. Edytowane 12 Lutego 2021 przez borsuk2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 Zmniejszyłeś rozdzielczość i problem ustąpił, więc na 100% kabel nie wyrabia z przesyłem danych przy 2160p. Zabawa konfiguracją nic tu nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turek Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 U mnie na ultraboxie 4k ten sam problem, obraz co jakiś niekontrolowany czas zanika na ok. 1, 2 sek. cały czas się zastanawiałem co może być przyczyną i też podejżewałem kabel bo z pena tego niema, dopiero po przeczytaniu tego wątku zamówiłem wczoraj kabel 8K na alldrogo za 4 dychy, jak przyjdzie to podmienie, mam nadzieje, że pomoże.Dzięki @maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Falcon Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 Mam ten sam dekoder od lutego 2020 i ani jednego problemu, a kabelek od początku ten i polecam go SCP 990UHD Kabel HDMI Premium 0,9-6m, działa tak jak powinno 0 waszych przypadków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj.Graal Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Witam,tych z koleżanek, kolegów, którzy chcieliby zwiększyć ilość tb.na dysku informuje :Dysk Seagate BarraCuda 4tb.2.5" sata lll (ST4000LM024) połączony kablem Delock power over eSata-sata 22pin 0.5m (84396)pracuje z ultraboxem 4k ADB idealnie.Jest natomiast problem z Technicolor ,żaden z zakupionych 4 dysków nie pracował poprawnie, być może oprogramowanie a może ten jeden jedyny egzemplarz tak miał.Dysk jest niestety bardzo drogi i proszę zwrócić uwagę czy i jaką gwarancję otrzymujemy warto też wykupić ubezpieczenie wtedy mamy pewność, że te 4 lata posłuży ok.120zl.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Witam wszystkich. Mam właśnie problem z dyskiem. Dekoder z dyskiem mam raptem 3 miesiące. Od początku coś dziwnego się działo z dyskiem, po odłączeniu zasilania. Dysk wydawał dziwny pisk. No i kilka dni temu, jak zostało 15% wolnego miejsca dysk padł. Nagle nie mogłem nic nagrywać ani pauzować. Tak samo nie mogłem wejść nawet w nagrania. Po kontakcie z konsultantem canal+, i resecie dekodera. Całkowicie przestał widzieć dysk. Po jakimś czasie niby go wykrywa. Ale jak klikam przygotuj dysk do pracy. Następnie komunikat, "wszystkie dane na dysku zostaną usunięte", klikam TAK. I przygotowanie urządzenia nie powiodło się, podłącz urządzenie ponownie lub skorzystaj z innego urządzenia. I tak cały czas. Czyli dysk padł. Teraz konkret. Oczywiście w punkcie za darmo mi wymienią dysk. ALE nie ma punktu w moim mieście. Na razie nie planuje wycieczki do innego miasta z dekoderem. Konkret, czy można spróbować podłączyć ten dysk pod PC. I jakoś na kompie sprawdzić/ sformatować ten dysk? Można coś samemu zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Jak masz w kompie złącze esata to podłącz i sprawdź. Windows pewnie będzie chciał go na dzień dobry formatować, bo nie obsługuje linuksowych partycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Właśnie nie jestem pewien, czy mam esata. Sprawdzę jutro. Ale to jaki w ogóle ma być docelowy system partycji? Windowsowy rozumiem nie zostanie znaleziony. Jeśli mam to złącze esata, to jak mam sformatować dysk do odpowiedniego formatu? W kompie mam Windows zainstalowany. Edit. moja płyta główna to MSI H61M-P20 G3, widzę w specyfikacji że mam chyba tylko 4 porty SATA II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Możesz go sformatować pod windowsem. W zasadzie jest to bez znaczenia bo dekoder w razie czego i tak ponownie sformatuje dysk. Ewentualnie odpal kompa z jakieś dystrybucji live Linuxa. Jakiego Ubuntu czy Minta. Następnie po podłączaniu dysku uruchom program Gparted i spod niego dokonaj formatowania dysku. Obawiam sie jednak, że dysk jest uszkodzony i niewiele zdziałasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.