Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatni też badałem sprawę kabli i niestety już nie jest tak, jak było na początku - cyfrowy przesył, to kabel jak kabel - bez różnicy ;)

Też trzeba będzie coś zakupić, bo na razie mam kabel z biedronki kupiony ze względu na wtyczki umożliwiające regulację kątową. Na razie działa bez problemu, ale jakbym kupił jakiś TV 4K, to chcę już mieć jakiś HDMI 2.1 w szufladzie.

Na razie rozpoczynam poszukiwania w Chinach, żeby kupić coś w dobrej cenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jeśli na materiale zapisanym na dysku też jest stopklatka w tym samym miejscu to nie jest wina kabla HDMI, ani ustawionej rozdzielczości tylko powodem są albo błedy w sygnale mozliwe zarówno po stronie abonenta jak i nadawcy (ostatnio częste: https://forum.satkurier.pl/topic/33-polsat-sport-polsat-sport-extra-i-polsat-sport-news/?do=findComment&comment=1582546) albo jakiś "glitch" w Ultraboxie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełączyłem z TVN na TVN24 i taki komunikat: Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później.

Sprawdziłem kanały od 1 do 6 i wszędzie to samo.

Wyłączyłem dekoder, włączyłem z pilota i dalej bez zmian. Dopiero wyłączenie od prądu pomogło...

Czytałem o jakiś innych komunikatach, ale na takie coś chyba nikt jeszcze się nie skarżył ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bugmenot

Mi przyszło jeszcze do głowy „sun outage” bo klatki widziałem jak dotąd tylko w południe. Dekoder mam już dwa tygodnie i wcześniej nic się przytrafiało, wczoraj dopiero zobaczyłem te zakłócenia. Zbadam sprawę jutro w południe. No nic kabel jednak się przyda gdybym kiedyś zmieniał telewizor. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, rallyrychu napisał:

Przełączyłem z TVN na TVN24 i taki komunikat: Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później.

Czytałem o jakiś innych komunikatach, ale na takie coś chyba nikt jeszcze się nie skarżył ;)

 

 

U mnie ten komunikat pojawiał się tylko na Museum 4K, ostatnio nie włączam  tego kanału, więc nie wiem czy ta sytuacja nadal występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ibook U mnie zdarza się że nie ma głosu, jest tylko obraz a po chwili wszystko jest normalnie.

 

Ogólnie to jeśli mam porównać obsługę PVR w nim a w Wifi Premium Boxie to w tym drugim poruszanie się po nagraniach czy też przewijanie/pauzowanie/startowanie odtwarzania działało płynniej. W 4K Ultra Box też jest w porządku ale widać że te czynności go spowalniają i nie wygląda to już tak dobrze. Nie mam tu na myśli jakości nagrań, bo one nie różnią się od oglądania kanałów na żywo.

Edytowane przez Ozzy666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, ibook napisał:

Często podczas korzystania z time-shift albo odtwarzania nagrań z dysku (głównie po cofaniu) dźwięk nie współgra z obrazem (obraz wyprzedza dźwięk). Też tak macie, czy tylko u mnie coś nie tak? 

Też miewam taki problem.

Niestety pomaga tylko wyjście do nagrań i ponowne wznowienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy przy oglądaniu treści 4K z ncgo na tym dekoderze można jakość sprawdzić jaki leci bitrate? Bo wydaje mi się, ze jakościowo jest gorzej niż na kanale... 

Bo rozumiem, że nie ma możliwości ściągnięcia filmu na dysk?

 

sorry jeśli ktoreś pytanie się powtarza, ale to forum tak fatalnie mi muli, że nie jestem w stanie przejrzeć historii :/ 

Edytowane przez escapers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przejrzałem kilka stron tematu, ale nie znalazłem odpowiedniego posta, więc postanowiłem napisać.

Mam ów dekoder i projektor OptomaUHD30 (wspiera 4k), po podłączeniu dekodera (wcześniej podłączony do tv fhd) do portu HDMI 2.0 (kabel high speed, 2.0) i włączeniu w opcjach ustawień rozdzielczości na 2160 następuje problem. 

A jaki? Taki, że projektor informuje mnie o braku sygnału, po chwili obraz wraca do 1080p@50Hz.

 

Czy ktoś się spotkał z takim problemem? 

 

PS. Na Canal+4K dostaje informacje, że mam przestawić rozdzielczość, oczywiście sytuacja napisana powyżej się wtedy powtarza :(

Edytowane przez pretorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...