przemek1234 Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 U mnie poziom i jakość wynoszą w tej chwili:TVN HD 94/92TVP 1 HD 93/100Animal Planet HD 89/100KBS World HD 91/95Antena 80 cmWysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Zmiana rozdzielczości jednak nie pomogła. Wymieniłem kabel HDMI na zgodny z HDCP 2.2 i w wersji 2.0b, najdroższy kabel jaki kiedykolwiek kupiłem (70 zł) ale pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Ostatni też badałem sprawę kabli i niestety już nie jest tak, jak było na początku - cyfrowy przesył, to kabel jak kabel - bez różnicy Też trzeba będzie coś zakupić, bo na razie mam kabel z biedronki kupiony ze względu na wtyczki umożliwiające regulację kątową. Na razie działa bez problemu, ale jakbym kupił jakiś TV 4K, to chcę już mieć jakiś HDMI 2.1 w szufladzie. Na razie rozpoczynam poszukiwania w Chinach, żeby kupić coś w dobrej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Przecież jeśli na materiale zapisanym na dysku też jest stopklatka w tym samym miejscu to nie jest wina kabla HDMI, ani ustawionej rozdzielczości tylko powodem są albo błedy w sygnale mozliwe zarówno po stronie abonenta jak i nadawcy (ostatnio częste: https://forum.satkurier.pl/topic/33-polsat-sport-polsat-sport-extra-i-polsat-sport-news/?do=findComment&comment=1582546) albo jakiś "glitch" w Ultraboxie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Przełączyłem z TVN na TVN24 i taki komunikat: Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później. Sprawdziłem kanały od 1 do 6 i wszędzie to samo. Wyłączyłem dekoder, włączyłem z pilota i dalej bez zmian. Dopiero wyłączenie od prądu pomogło... Czytałem o jakiś innych komunikatach, ale na takie coś chyba nikt jeszcze się nie skarżył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 @bugmenot Mi przyszło jeszcze do głowy „sun outage” bo klatki widziałem jak dotąd tylko w południe. Dekoder mam już dwa tygodnie i wcześniej nic się przytrafiało, wczoraj dopiero zobaczyłem te zakłócenia. Zbadam sprawę jutro w południe. No nic kabel jednak się przyda gdybym kiedyś zmieniał telewizor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 55 minut temu, rallyrychu napisał: Przełączyłem z TVN na TVN24 i taki komunikat: Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później. Czytałem o jakiś innych komunikatach, ale na takie coś chyba nikt jeszcze się nie skarżył U mnie ten komunikat pojawiał się tylko na Museum 4K, ostatnio nie włączam tego kanału, więc nie wiem czy ta sytuacja nadal występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ibook Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Często podczas korzystania z time-shift albo odtwarzania nagrań z dysku (głównie po cofaniu) dźwięk nie współgra z obrazem (obraz wyprzedza dźwięk). Też tak macie, czy tylko u mnie coś nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 (edytowane) @ibook U mnie zdarza się że nie ma głosu, jest tylko obraz a po chwili wszystko jest normalnie. Ogólnie to jeśli mam porównać obsługę PVR w nim a w Wifi Premium Boxie to w tym drugim poruszanie się po nagraniach czy też przewijanie/pauzowanie/startowanie odtwarzania działało płynniej. W 4K Ultra Box też jest w porządku ale widać że te czynności go spowalniają i nie wygląda to już tak dobrze. Nie mam tu na myśli jakości nagrań, bo one nie różnią się od oglądania kanałów na żywo. Edytowane 6 Października 2020 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leh71 Opublikowano 6 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 20 godzin temu, ibook napisał: Często podczas korzystania z time-shift albo odtwarzania nagrań z dysku (głównie po cofaniu) dźwięk nie współgra z obrazem (obraz wyprzedza dźwięk). Też tak macie, czy tylko u mnie coś nie tak? Też miewam taki problem. Niestety pomaga tylko wyjście do nagrań i ponowne wznowienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 11 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 (edytowane) Witam. Co moży być przyczyną, że co jakiś czas ten dekoder zmienia rozdzielczość z 2160 na 1080 ??? Tv 4K, kabel 2.0. Czasem z 2 tygodnie jest ok, czyli jest 2160. Edytowane 11 Października 2020 przez kauj1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmucekx Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 U mnie tez tak właśnie jest. Kabel dobrej jakości 4k i zmienia rozdzielczość przy włączeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 U mnie nie ma takiego problemu. Sprzęt używam 4 miesiące. Może pilotem któryś z domowników przełącza omyłkowo? Moja babcia ma polsat i co i rusz jak do nich przychodzę, wszystko poprzestawiane. Wliczając rozdzielczość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 17 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2020 (edytowane) Mam pytanie czy przy oglądaniu treści 4K z ncgo na tym dekoderze można jakość sprawdzić jaki leci bitrate? Bo wydaje mi się, ze jakościowo jest gorzej niż na kanale... Bo rozumiem, że nie ma możliwości ściągnięcia filmu na dysk? sorry jeśli ktoreś pytanie się powtarza, ale to forum tak fatalnie mi muli, że nie jestem w stanie przejrzeć historii Edytowane 17 Października 2020 przez escapers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 17 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2020 Ewentualnie na routerze możesz sprawdzić o ile ma taką opcję. Na satelitarne 25 Mbps patrząc na kompresję materiałów HD w NC+ GO bym się nastawiał, dobrze jeśli dają połowę tego :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 17 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2020 Na nc+ go tv jest bardzo słaba jakość, nawet treści 4K. Niestety taka prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 17 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2020 Sprawdziłem, C+4k w nc+go na dekoderze ma około 24 mb/s. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 17 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2020 To zaskakująco dobrze :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretorian Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 (edytowane) Witam, przejrzałem kilka stron tematu, ale nie znalazłem odpowiedniego posta, więc postanowiłem napisać. Mam ów dekoder i projektor OptomaUHD30 (wspiera 4k), po podłączeniu dekodera (wcześniej podłączony do tv fhd) do portu HDMI 2.0 (kabel high speed, 2.0) i włączeniu w opcjach ustawień rozdzielczości na 2160 następuje problem. A jaki? Taki, że projektor informuje mnie o braku sygnału, po chwili obraz wraca do 1080p@50Hz. Czy ktoś się spotkał z takim problemem? PS. Na Canal+4K dostaje informacje, że mam przestawić rozdzielczość, oczywiście sytuacja napisana powyżej się wtedy powtarza Edytowane 20 Października 2020 przez pretorian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusiek Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Ja tak mam, że w tv 4k działa tylko na jednym porcie hdmi w pozostałych dwóch obraz wraca do 1080p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolekbass Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 Witam! Czy gniazdo USB które jest na tylnym panelu można użyć do zasilania jakieś innego urządzenia np. chrommcast'a ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 14 godzin temu, lolekbass napisał: Witam! Czy gniazdo USB które jest na tylnym panelu można użyć do zasilania jakieś innego urządzenia np. chrommcast'a ? Tak, można. Mam podpięty chromecast audio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolekbass Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 A wiesz może ile amper jest na tym wyjściu ? W instrukcji nic na ten temat nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 Godzinę temu, lolekbass napisał: A wiesz może ile amper jest na tym wyjściu ? W instrukcji nic na ten temat nie ma Nie wiem, skoro działa to nie byłem zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampi Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Nowe oprogramowanie dla dekoderów 4K UltraBox+ będzie dostępne już jutro, czyli 27.10.2020r. Źródło -> https://pl.canalplus.com/pomoc/nowe-oprogramowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.