Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

20 godzin temu, kodif napisał:

Dzisiaj wysyp [Aktywacja 60] chyba ze 20 razy.

Najpierw "Aktywacja 60" na 2 sek, potem "Obecnie program nie jest nadawany", na końcu obraz.

 

U mnie dzisiaj to samo na Technicolorze.

 

9 godzin temu, Mikizncplus napisał:

Możesz dysk podłączyć do komputera wtedy przez program go formatować, lub też w ustawieniach dekodera wybrać ustawienia domyślne z wykasowanie dysku twardego. Nie kojarzę aby dysk miał coś zaprogramowanego, a jeśli nawet ma to wprowadza to przy pierwszym podpięciu w momencie przygotowania dysku do pracy z dekoderem. 

 

Dzięki. Spróbuję w przyszły weekend się tym pobawić. Przy okazji sprawdzę jak z czasem odczytów, bad sektorami itp. po 1,5 roku użytkowania.

 

49 minut temu, mikoko napisał:

Mam to samo. Do tego zniknął mi przed chwila sygnał z ant1. Reset deka pomógł

 

Brak sygnału wiąże się chyba z burzą nad Warszawą. Przez jakiś czas nie działały kanały z transponderów C+.

Edytowane przez WebMat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Kilka dni temu wymieniłem dekoder na nowy (UltraBox+) i pojawi mi nie bardzo dziwny problem z dźwiękiem.

Dotychczas miałem podłączony poprzedni dekoder do TV poprzez kabel HDMI a TV był podłączony do Kina domowego również poprzez HDMI (ARC). W TV uaktywniona była opcja HDMI-CEC - co pozwala na włączenie  amplitunera razem z TV, wyciszenie TV i puszczenie dźwięku z amplitunera.

Włączałem TV pilotem w tym samym czasie włączał się amplituner (jednocześnie wyciszając głos na TV) a potem odpalałem telewizje z satelity albo naziemną albo cos z USB i wszystko ładnie działało - dźwięk leciał z kina domowego.

 

Po wymianie dekodera na UltraBox+ jest niestety brak dźwięku przy tej samej konfiguracji.

W momęcie włączenia TV włącza się amplituner i wycisza dźwięk na TV. Obraz jest o.k. ale dźwięku z amplitunera brak. 

Dodam że z każdego źródła znika dźwięk (naziemna, sat, USB) niezależnie co włączę.

 

Jeżeli wszystko wyłącze i odepnę kabel HDMI z dekodera, włączę ponownie TV/amplituner podepnę kabel HDMI do dekodera, włączę dekoder to wszstko śmiga jak trzeba. Jeżeli jeszcze raz wszytko wyłączę i włączę ponownie z podpiętym HDMI do dekodera to dźwięku znów niema.

Ta konfiguracja dział tylko jak odepnę kabel HDMI od dekodera podczas włączania TV/amplitunera.

 

dekoder podłączałem do tego TV z odłączonym amplitunerem i dźwięk działa bez problem na TV, testowałem też na innym TV bez kina domowego i też działa.

 

Jeżeli odepnę UltraBoxa+ i podepnę stary dekoder to wszytko działa poprawnie

 

Sprzęt to:

TV - Samsung UE55JU6800

Kino - Marantz NR1403

Dekoder - UltraBox+

TV I dekoder mają ostatnie aktualizację

 

Ma ktoś z was może jakiś pomysł co może być nie tak ?

Pozdrawia i góry dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pawel napisał:

To już chyba wyjaśniliśmy, że dopóki nie pobierze vod nie wejdzie w głębokie uśpienie.

 

Tak, to już jest wyjaśnione. Szkopuł w tym że nie pobiera VOD od tygodnia, jedynie żre prąd.

Jutro zaniosę to badziewie do punktu, zobaczymy czy mi wymienią grzecznie.

 

W dniu 30.08.2020 o 00:02, mikoko napisał:

Odpowiadam na pytanie drugie. emoji12.png jest dźwięk 5.1

 

Jak masz podłączony dekoder pod kino? Optykiem?

Edytowane przez kodif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam włączone, przecież piszę że kanały telewizyjne działają w 5.1 na optycznym łączu.

Skoro u Ciebie po HDMI Netflix idzie w 5.1, to najwyraźniej na optyczne łącze dekoder robi downmix do stereo, tylko nie kumam dlaczego.

Upewnię się - masz ADB, nie Technikolora?

Edytowane przez kodif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mikoko napisał:

ADB

Coś jest na rzeczy... ja mam dekoder połączony optykiem z soundbarem, włączone DD w dekoderze i...

po 3-4 dniach słychać zniekształcony dźwięk, pomaga reset dekodera i tak co 3-4 dni. Wyłączyłem DD i jest OK.

1 minutę temu, kodif napisał:

 

Czekaj, jest jakieś inne, specjalne ustawienie pod Netflixa?

 

U mnie jest tak:

530d547d78442547e013707f55d54c1a.jpg

 

Nie ma znaczka 5.1

 

Netflixa masz swojego, czy od Canalplus?

Też nie mam znaczka 5.1, a w smart tv jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że o to chodzi. Co prawda ja chcę 5.1 wysłać na amplituner, a na TV sygnał wideo. Najwyraźniej w moim układzie się nie da, jeżeli Netflix to sprawdza.

 

 

No dobra, ale BlueRay jest podpięty pod ten sam TV, a jednak wtedy jest 5.1 na Netflixie

Netflix łaskawiej traktuje odtwarzacz niż TV? Mógłby też i Ultraboxa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...