mikoko Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 =========Edycja po 9 godzinach================ Dzisiaj wysyp [Aktywacja 60] chyba ze 20 razy. Najpierw "Aktywacja 60" na 2 sek, potem "Obecnie program nie jest nadawany", na końcu obraz. Mam to samo. Do tego zniknął mi przed chwila sygnał z ant1. Reset deka pomógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 (edytowane) 20 godzin temu, kodif napisał: Dzisiaj wysyp [Aktywacja 60] chyba ze 20 razy. Najpierw "Aktywacja 60" na 2 sek, potem "Obecnie program nie jest nadawany", na końcu obraz. U mnie dzisiaj to samo na Technicolorze. 9 godzin temu, Mikizncplus napisał: Możesz dysk podłączyć do komputera wtedy przez program go formatować, lub też w ustawieniach dekodera wybrać ustawienia domyślne z wykasowanie dysku twardego. Nie kojarzę aby dysk miał coś zaprogramowanego, a jeśli nawet ma to wprowadza to przy pierwszym podpięciu w momencie przygotowania dysku do pracy z dekoderem. Dzięki. Spróbuję w przyszły weekend się tym pobawić. Przy okazji sprawdzę jak z czasem odczytów, bad sektorami itp. po 1,5 roku użytkowania. 49 minut temu, mikoko napisał: Mam to samo. Do tego zniknął mi przed chwila sygnał z ant1. Reset deka pomógł Brak sygnału wiąże się chyba z burzą nad Warszawą. Przez jakiś czas nie działały kanały z transponderów C+. Edytowane 30 Sierpnia 2020 przez WebMat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Brak sygnału z ant1 pojawiał się też na Wifi Premium Boxie. Tak jak pisał przedmówca, powodem była burza nad Warszawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 20 godzin temu, Pawel napisał: dekoder w trybie uśpienia pobiera poniżej 1W oraz realizuje zaplanowane nagrania. Nie przyjmuje natomiast zleconych zdalnie nagrań. Temat zatem wyjaśniony. Czyli VOD też powinien pobierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolekbass Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Witam! Kilka dni temu wymieniłem dekoder na nowy (UltraBox+) i pojawi mi nie bardzo dziwny problem z dźwiękiem. Dotychczas miałem podłączony poprzedni dekoder do TV poprzez kabel HDMI a TV był podłączony do Kina domowego również poprzez HDMI (ARC). W TV uaktywniona była opcja HDMI-CEC - co pozwala na włączenie amplitunera razem z TV, wyciszenie TV i puszczenie dźwięku z amplitunera. Włączałem TV pilotem w tym samym czasie włączał się amplituner (jednocześnie wyciszając głos na TV) a potem odpalałem telewizje z satelity albo naziemną albo cos z USB i wszystko ładnie działało - dźwięk leciał z kina domowego. Po wymianie dekodera na UltraBox+ jest niestety brak dźwięku przy tej samej konfiguracji. W momęcie włączenia TV włącza się amplituner i wycisza dźwięk na TV. Obraz jest o.k. ale dźwięku z amplitunera brak. Dodam że z każdego źródła znika dźwięk (naziemna, sat, USB) niezależnie co włączę. Jeżeli wszystko wyłącze i odepnę kabel HDMI z dekodera, włączę ponownie TV/amplituner podepnę kabel HDMI do dekodera, włączę dekoder to wszstko śmiga jak trzeba. Jeżeli jeszcze raz wszytko wyłączę i włączę ponownie z podpiętym HDMI do dekodera to dźwięku znów niema. Ta konfiguracja dział tylko jak odepnę kabel HDMI od dekodera podczas włączania TV/amplitunera. dekoder podłączałem do tego TV z odłączonym amplitunerem i dźwięk działa bez problem na TV, testowałem też na innym TV bez kina domowego i też działa. Jeżeli odepnę UltraBoxa+ i podepnę stary dekoder to wszytko działa poprawnie Sprzęt to: TV - Samsung UE55JU6800 Kino - Marantz NR1403 Dekoder - UltraBox+ TV I dekoder mają ostatnie aktualizację Ma ktoś z was może jakiś pomysł co może być nie tak ? Pozdrawia i góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 4 godziny temu, kodif napisał: Czyli VOD też powinien pobierać. To już chyba wyjaśniliśmy, że dopóki nie pobierze vod nie wejdzie w głębokie uśpienie. @lolekbass jaki miałeś wcześniej dekoder ?Dlaczego nie podłączysz ultraboxa bezpośrednio pod amplituner ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Pawel napisał: To już chyba wyjaśniliśmy, że dopóki nie pobierze vod nie wejdzie w głębokie uśpienie. Tak, to już jest wyjaśnione. Szkopuł w tym że nie pobiera VOD od tygodnia, jedynie żre prąd. Jutro zaniosę to badziewie do punktu, zobaczymy czy mi wymienią grzecznie. W dniu 30.08.2020 o 00:02, mikoko napisał: Odpowiadam na pytanie drugie. jest dźwięk 5.1 Jak masz podłączony dekoder pod kino? Optykiem? Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez kodif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Soudbar HDMI poprzez eARC do tv. Dekoder do soudbara tez HDMI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) Ja mam podłączony dekoder kablem optycznym. Kanały telewizyjne hulają w 5.1 ale Netflix i np. HBO GO już nie - zwykłe DD 2.0. Straszne badziewie ten dekoder, gdzie się nie dotkniesz, to jakaś wtopa. Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez kodif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Trzeba było podłączyć audio cinchami, a video euro i ponarzekać na brak 5.1. Atmosa i 1080p Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 A w dekoderze masz włączone DD? W dekoderze włączone DD na netflix z dekodera mam 5.1 a na wewnętrznej aplikacji w tv atmos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) Mam włączone, przecież piszę że kanały telewizyjne działają w 5.1 na optycznym łączu. Skoro u Ciebie po HDMI Netflix idzie w 5.1, to najwyraźniej na optyczne łącze dekoder robi downmix do stereo, tylko nie kumam dlaczego. Upewnię się - masz ADB, nie Technikolora? Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez kodif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 ADB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) 22 minuty temu, mikoko napisał: W dekoderze włączone DD na netflix Czekaj, jest jakieś inne, specjalne ustawienie pod Netflixa? U mnie jest tak: Nie ma znaczka 5.1 Netflixa masz swojego, czy od Canal+? Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez kodif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 1 minutę temu, mikoko napisał: ADB Coś jest na rzeczy... ja mam dekoder połączony optykiem z soundbarem, włączone DD w dekoderze i... po 3-4 dniach słychać zniekształcony dźwięk, pomaga reset dekodera i tak co 3-4 dni. Wyłączyłem DD i jest OK. 1 minutę temu, kodif napisał: Czekaj, jest jakieś inne, specjalne ustawienie pod Netflixa? U mnie jest tak: Nie ma znaczka 5.1 Netflixa masz swojego, czy od Canalplus? Też nie mam znaczka 5.1, a w smart tv jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) 3 minuty temu, Saturn45 napisał: Też nie mam znaczka 5.1 A @mikoko ma znaczek na takim samym dekoderze. Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez kodif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 6 minut temu, kodif napisał: A @mikoko ma znaczek na takim samym dekoderze. Ciekawe od czego to zależy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Jedyne co mi przychodzi do głowy to, że ja mam netflixa kupionego bezpośrednio u nich, a jak podejrzewam, @mikoko ma od Canal+. Poczekajmy na jego odpowiedź. 27 minut temu, Saturn45 napisał: nie mam znaczka 5.1, a w smart tv jest. Ta, w aplikacji na Blueray'u też mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Netflixa mam swojego nie od c+Żeby na dekoderowym netflixie był 5.1 w deku musi być włączony DD. Sprawdziłem przed chwila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) I TV musi wspierać 5.1 na HDMI, bo Netflix to sprawdza i jak nie ma to zmienia na stereo. Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 To teraz już mi zabiłeś ćwieka. Warunki techniczne takie same, Ty masz 5.1, a ja i kolega Saturn45 nie mamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Podłącz dekoder z amplitunerem po HDMI to też będziesz miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 I TV musi wspierać 5.1 na HDMI, bo Netflix to sprawdza i jak nie ma to zmienia na stereo.I tu może tkwić rozwiązanie. Mój Sony wspiera wszelakiej maści formaty łącznie z atmosem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Możliwe że o to chodzi. Co prawda ja chcę 5.1 wysłać na amplituner, a na TV sygnał wideo. Najwyraźniej w moim układzie się nie da, jeżeli Netflix to sprawdza. No dobra, ale BlueRay jest podpięty pod ten sam TV, a jednak wtedy jest 5.1 na Netflixie Netflix łaskawiej traktuje odtwarzacz niż TV? Mógłby też i Ultraboxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kummer Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Kabel optyczny nie wspiera Dolby Digital plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.