Alcatraz Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Czy ktoś znajdzie w sobie cierpliwość, żeby odpowiedzieć na mój post? Szczególnie zależy mi na pytaniu o własną listę ulubionych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Listy ulubione potrafią "wysypać" się przy jak to nazwałeś grzebaniu w ustawieniach konwertera. To jest jakiś bug pokutujący od wifiPremium boxa.Na starszych dekoderach nie było takich błędów. Ponieważ w ustawienia anteny wchodzi się niezwykle rzadko nie jest to jakiś bardzo doskwierający problem. Chyba, że ktoś codziennie będzie wchodził pobierać nowa listę kanałów to faktycznie może mu to przeszkadzać ;)Mija właśnie rok od chwili wymiany w moim przypadku i tylko raz wysypała mi się ulubiona przez ten rok.Też będąc nieświadomym pobrałem listę jak to robiłem w turboboxie.Dodany kanał i tak się nie pojawił a ja miałem dodatkowo robotę z odtwarzaniem listy ulubionej. Co do komunikatów o zaniku sygnału z anteny2.Fizycznie jest niemożliwe, żeby chmura zasłoniła akurat połówkę konwertera odpowiedzialną za sygnał sat2. To raczej przypadek.Tuner cały czas analizuje sygnał z obu wejść.Kiedyś podobno w ADB aktywne były funkcje diseqc.Może u Ciebie jest podobnie ?Ja mam akurat Technicolora i tam takich komunikatów raczej nie kojarzę.Raz czy dwa pojawił się ale przy przełączaniu programów..Po wymianie na konwerter SCR tego typu komunikatów więcej nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 (edytowane) W dniu 10.07.2020 o 00:38, Alcatraz napisał: (...) U mnie po LAN nie zdarzyły się nawet najmniejsze problemy. Po wifi nie próbowałem ale nawet materiały 4K potrzebujące ok 25Mbit będą odtwarzały się normalnie przy karcie 100Mbit. Wystarczy, nie ma co się stresować. Mimo wszystko polegam bardziej na połączeniu przewodowym. Co do braku sygnały SAT1/2 to problem występuje tylko przy dużych burzach. Jak używałem mediaboxa 5 lat temu, to też były takie komunikaty. Edytowane 12 Lipca 2020 przez regedit32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Dziękuję Wam za odpowiedzi Pawel, zgadzam się że zasłonięcie połówki konwertera byłoby cudem Myślałem razczej o sytuacji, w której po prostu ten zanikający na ANT1 czy 2 sygnał był na słabszym transponderze, który przy jednakowym "zasłonięciu całego konwertera chmurą", wysiadł jako pierwszy. DiseqC w menu jest wyłączony, sprawdziłem. Wymieniam na SCR i zobaczymy jak będzie. Czyli z listami "ulubionych", da się żyć o ile nie pobiera się ponownie listy kanałów. Najlepsza byłaby zwykła, prosta opcja zgrania na dysk lub pendrive tej swojej listy i możliwość załadowania... no ale tego się nie doczekamy jak sądzę Regedit, ja też trochę "przywiązany jestem do kabla" Tylko, ze musiałbym kupić dodatkowy switch i dlatego jeszcze się zastanawiam. Dzisiaj na przykład wchodząc przyciskiem VOD i wybierając np. film lub sport, długo był ciemny ekran a później komunikat... błąd serwera, spróbuj później lub wybierz inną kolekcję. Do czego w praktyce jest gniazdo usb w tym tunerze? Instrukcja wspomina o podłączeniu dysku ale czy np. media player będzie potrafił odtwarzać filmy z pendriva przy użyciu tego gniazda? I ostatnia rzecz na tą chwilę - Canal+4K. W tej chwili oglądam na telewizorze FullHD i obraz na tym kanale jest bardzo blady, ciemny. Czy wynika to z HDR, który przeznaczony jest dla odbiorników 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Sam się niedawno zastanawiałem czy sygnał HDR jest ignorowany przez telewizory FHD czy nie.Przez kilka miesięcy miałem dostęp do Canal+4K i nie zaobserwowałem jakichś znaczących różnic w obrazie pod względem czy to nasycenia czy jasności.Na mojej plażmie obraz na Canal+4K był po prostu na pierwszy rzut oka zdecydowanie lepszy ale za tym stał raczej wyższy bitrate. Np. murawa nie "pływała" jak na kanale HD. Do gniazda usb możesz podpiąć własny dysk.Czy to na nagrania,czy z filmami dla media playera.Do wyboru Osobiście nie korzystam. Co do list ulubionych.To co doda operator pojawi się samo przy włączaniu dekodera.Jak już chcesz na siłę pobrać listę kanałów uruchom ponownie dekoder a nie wymuszaj pobieranie ręcznie. Przy opcji ponownego uruchomienia lista ulubiona zostanie nieruszona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 (edytowane) Konwerter Unicable II zainstalowany Jakie poziomy jakości sygnału pokazuje Ultrabox u Was? Mam na myśli 4 lub 8 częstotliwości, tam gdzie można je przetestować (w ustawieniach) oraz na poszczególnych transponderach, np. te z TVN24, Polsat HD i TVP HD. Próbowałem przećwiczyć nagrywani trzech i oglądanie czwartego programu. Faktycznie nagrał trzy ale przy przełączaniu na inne kanały co chwilę wyskakiwał komunikat, że "do pełnej aktywacji muszę przełączyć na kanał TVP1 i poczekać maksimum 2 godziny". Nie bardzo wiem o co mu chodzi ponieważ używam sprzęt od tygodnia i wszelkie aktywacji uprawnień już się dokonały Edytowane 13 Lipca 2020 przez Alcatraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Tak na szybko.Czasza 80cm Opticum Rubust Pierwsze 4 częstotliwości 76%,kolejne 64%. TVN poziom 85%,jakość 74%. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 (edytowane) Dzięki Pawel A antena ustawiana we własnnym zakresie "na oko" czy z miernikiem MER, BER itd.? Jak podczas deszczu (chmury)? Edit: Czy ktoś zauważył, że od kilku godzin nie działa aplikacja "start" (ta pod przyciskiem 0)? U mnie jest komunikat, że "chwilowo, spróbuj za kilka minut". Inne sieciowe rzeczy działają normalnie. Edytowane 14 Lipca 2020 przez Alcatraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 (edytowane) Jak odpalić nagrania z pendriva podłączonego do portu usb? Jest sformatowany na FAT32 lub NTFS i kiedy wchodzę do media playera w ogóle go nie widać. W media player widać tylko komputer, który jest w sieci ale nie serwuje żadnej treści więc to bez znaczenia. Edit: OK, już się wyjaśniło. "Dla potomności" dopiszę tylko, że paradoksalnie odtwarzacz 4K... nie jest w stanie odtworzyć z pendriva nagrań w rozdzielczości UHD Edytowane 15 Lipca 2020 przez Alcatraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
technics Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Witam ! Mam problem z ultrabox 4k taki ze mam ustawione w opcjach rozdzielczość 2160p. I czasem sam mi się przestawi rozdzielczość na 1080p. Macie tez tak ?? Macie na stale ustawione 2160p czy 1080p ? Czy przy przełączeniu na c+4k z automatu wl się 2160?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Masz coś źle. Może kabel HDMI za słaby. U mnie na stałe ustawione 2160p i nie zrzuca niżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
technics Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Posiadam kabel Unitek Y-C138M to raczej obsługuje 4k. HDMI 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Moim zdaniem ten kabel jest za słaby. Szukaj kabla 18Gb/s. Ja mam firmy Baseus (za ok. 40 zł) i działa bardzo dobrze z Ultraboxem. Na gorszych kablach przy 2160p pojawiał się co jakiś czas czarny ekran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Ja mam taki https://www.komputronik.pl/product/390522/logilink-hdmi-ultra-hd-1-8m.html , żadnych problemów z odbiorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
technics Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Ale to pojawia się raz na jakiś czas nie cały czas. Myślisz że słaby kabel ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Kabel Unitek Y-C138M jest to kabel HDMI V 1.4 czyli nieodpowiedni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
technics Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 (edytowane) Ten kupiłem https://allegro.pl/oferta/kabel-przewod-hdmi-v2-0-premium-unitek-2m-9081584650?utm_medium=app_share&utm_source=facebook a ten jak kupie bedzie w porządku?? Może ktoś doradzić? Potrzebuje 2m https://allegro.pl/oferta/unitek-kabel-przewod-hdmi-v2-0-4k-48bit-18gbps-2m-9261308882?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Edytowane 16 Lipca 2020 przez technics Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Bierz ten drugi 18Gbps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
technics Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Wystarczy taki i tej firmy ? Wydaje mi się ze solidny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Mam problem ze sterowaniem kabla HDMI . Chodzi mi , że mam podłączone kino domowe z tv . Dekoder 4k z tv. I chciałbym sterować by pilotem od tv wyłączać razem z kinem . Tak miałem jak miałem inny dekoder. Teraz mam problem bo nie wyłącza mi się kino tylko tv. Czy to ma jakiś związek z nowym dekoderem . Podpowiedzcie co mam zrobić by wszystko działało ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Aktywowałeś opcję sterowanie telewizorem w Menu dekodera ?Z jakim dekoderem wcześniej działało ?Napisz jak masz wszystko podłączone tzn. do jakich gniazd.Np. ARC itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Nie aktywowałem sterowanie telewizora na dekoderze. Zrobiłem i wszystko gra. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Zabłocki Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 W dniu 7.06.2020 o 19:41, Rav-X napisał: Witam. Od niedawna przeniosłem się z CP do PC+ gdzie otrzymałem tuner 4K Ultrabox+ od ADB który jest podłączony do telewizora 4K 43" 43PUS6754/12. Ogólnie jestem z niego zadowolony, tylko mam jeden problem z nim. Mianowicie gdy dekoder jest ustawiony na rozdzielczość 2160p obraz jest wyblakły, "sprany", czerwień jest bardzo słaba, wchodzi bardziej w odcień pomarańczowy/brązowy. Gdy tuner ustawię na 1980i lub 1980p kolory są żywe, odpowiednio nasycone, a czerwień jest czerwona. Wymiana kabla HDMI (stary był dziadowski) na Unitek Y-C138LGY v2.0 2m nie pomogła, zabawa z ustawieniem kolorów też niewiele daje. Ustawienie "HDMI Ultra HD" nie wiele zmienia. Czy u was też występuje taka różnica w kolorystyce? Są jakieś rozwiązania na tą przypadłość? Włącz w ustawieniach TV paletę barw Rec. 2020 przy rozdzielczości 2160p na dekoderze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 18 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2020 Rozdzielczość można sobie też ustawiać manualnie na odpowiednich kanałach za pomocą pilota 3/1080i, 8/ UHD, 9/1080p. Osobiście nie widzę potrzeby ustawienia wyższej rozdzielczości poza kanałami 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 18 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2020 Jak u Was działa zlecanie nagrań przez stronę nc_GO lub aplikację (android)? U mnie jest różnie, na początku 100% skuteczności, później niektóre nagrania zlecone prawidłowo przez internet (potwierdzenie) nie są widoczne w menu tunera. Zdarza się też, że przy próbie zlecenia wyskakuje na stronie (lub w aplikacji) błąd i nie ma możliwości zlecenia a nagrania nie "zachodzą na siebie". Chociaż z tym zachodzeniem to też ciekawa sprawa - skoro tuner nagrywa do trzech kanałów na raz, to dlaczego przez internet nie można zlecić nagrań w tym samym czasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.