Marcinelli Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 W dniu 13.02.2020 o 18:15, erytho napisał: Niestety nie kazdy ma wzrok by to dostrzec... Moze zacznij od kupna porzadnego telewizora a potem dobierzesz pod to kabel HDMI z kosza w mediamarkt ? Stek bzdur a ludzie placa za kable po 200-300€ Kto wiec jest glupi? Wszystkim niezbyt gramotnym polecam artykuly na ten temat w prasie specjalistycznej w jezykach obcych (a glownie w niemieckim i angielskim) Sa dostepne w sieci internetu. Kabel jest podstawa kazdej instalacji (TV )bez wzgledu na to czy to koncentryczny lub/i hdmi. Temat widzę już lekko wybrzmiał, ale może jako podsumowanie cytat z HDTV Polska : "Kontrasty były zdecydowanie mocniejsze niż na tanim kablu “no-name”. Struktura obrazu stała się filmowa. Zdecydowanie polepszyła się także separacja planów w filmie. Czystość oceniam na 9/10, o klarowność na 10/10 po wymianie kabla na MagicLink 2.0. Dzięki zastosowaniu grubego ekranowania w jasnych obszarach obrazu widać dużą ilość detali… No dobrze, jeśli ktoś doczytał do tego momentu i nie zorientował się jeszcze, że to żarty to najwyższy czas to wyraźnie powiedzieć Jakość obrazu nie zależy od jakości kabla HDMI. Jeśli któryś z czytelników tego jeszcze nie wie, bądź nie rozumie to zapraszam do lektury tekstu: Wpływ kabla HDMI na jakość obrazu | Jednoznaczne wyjaśnienie" Źródło: https://hdtvpolska.com/magic-link-2-0-najlepszy-kabel-hdmi-na-rynku-test/?showfull=1 Ci z cnet-u też generalnie polecają taniochę: We don't specifically review HDMI cables here at CNET, but in our TV test lab we've been using inexpensive cables from Amazon and Monoprice for years. All of them have carried hundreds of hours of 4K and HDR video flawlessly, with way more plugging and unplugging than typical cables are subject to. None have failed. There are cheaper options, but beyond our own experience, these two have great user reviews and have sold HDMI cables for years. They're also rated to have the bandwidth to handle 4K and HDR content. This is often listed as "18 Gbps," referring to the amount of bandwidth possible with the HDMI 2.0 standard (see below for HDMI 2.1 details). A czemu ludzie płacą za kable po 200-300 EUR? Jak ktoś lubi niech płaci, nie stać na pożądny samochód żeby się pochwalić sąsiadowi, to chociaż kabel sobie kupi .... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 myślę że na takie po 1000EUR z 10-krotnym ekranem i ręcznie wyplatane też by znalazł sporo naiwnych 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fr86 Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Czy przy nowej umowie z dekoderem ultrabox+ 4k dostaje się dekoder ADB? Czy trzeba wziąć ofertę z Netflixem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Z Netflixem dostaniesz Technicolor, bo tylko na nich jest aplikacja Netflix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fr86 Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) Który z tych dekoderów jest lepszy? ADB czy Technicolor? Chcę wziąć opcję bez Netflixa. Są takie opcje przy wyborze: Dekoder UltraBox+ z dyskiem UltraBox+ 4K Edytowane 3 Marca 2020 przez fr86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Jak nie zamawiasz Netflixa dostaniesz taki dekoder jaki będą mieli pod ręką. Możesz trafić i na ADB i Technicolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Podpinając ten dekoder do TV Full HD jest możliwość że będą błędy HDCP? Skoro jest teraz możliwość z okazji urodzin C+ wymienić dekoder na nowszy to może warto z tego skorzystać. Jednak obawiam się tego błędu HDCP, nie chcę wymieniać telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) Ja mam podpięty ten dekoder pod Plazme Panasonic i nie mam jak do tej pory żadnych błędów HDCP ale jak miałem TurboBox + to za każdym razem jak odpalałem ten dekoder to pokazywało mi się ten błąd a teraz mam spokój Edytowane 4 Marca 2020 przez XMAREKK30 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Dzięki. Dysk w tym dekoderze chowa się całkowicie w dekoder czy lekko wystaje? Chodzi mi o to czy przez włożenie dysku w dekoder ten staje się wyższy czy może nie ma to znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) Ten dysk to taka podstawa pod dekoder i na nim stoi dekoder ale tak podnosi się do góry Edytowane 4 Marca 2020 przez XMAREKK30 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 6 godzin temu, Ozzy666 napisał: Podpinając ten dekoder do TV Full HD jest możliwość że będą błędy HDCP? Skoro jest teraz możliwość z okazji urodzin C+ wymienić dekoder na nowszy to może warto z tego skorzystać. Jednak obawiam się tego błędu HDCP, nie chcę wymieniać telewizora. Mam dekoder od października ub. roku i TV Full HD Samsung, jak do tej pory komunikat o błędzie nie pojawił się. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Jestem u[beep]liwy wiem. Ale to już ostatnie pytanie: jaką ma grubość ten dekoder z dyskiem w środku. Znalazłem w necie informację że 30mm ale zakładam że to wysokość bez dysku, chyba że się mylę. Jest to dla mnie ważne bo obecnego kloca (wifi premium boxa) nie mogę postawić pod telewizorem bo się nie mieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fr86 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Czy jedyną różnicą pomiędzy tymi dwoma dekoderami jest dysk? Dekoder UltraBox+ z dyskiem UltraBox+ 4K Czy w przypadku zarówno jednego i drugiego bez Netflixa można dostać dekoder ADB lub Technicolor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 1 godzinę temu, Ozzy666 napisał: Jestem u[beep]liwy wiem. Ale to już ostatnie pytanie: jaką ma grubość ten dekoder z dyskiem w środku. Znalazłem w necie informację że 30mm ale zakładam że to wysokość bez dysku, chyba że się mylę. Jest to dla mnie ważne bo obecnego kloca (wifi premium boxa) nie mogę postawić pod telewizorem bo się nie mieści. Dekoder jest wysoki na około 4,5 cm z dyskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 @Ozzy666 Za ile zaoferowali Ci wymianę? Jednorazowo i miesięcznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 @przemek1234 Jeszcze nie kontaktowałem się z infolinią. Próbowałem przez chat czegoś się dowiedzieć ale odesłano mnie na infolinię bo "warunki są określane indywidualnie dla każdego abonenta". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ja72 Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 [mention=22669]Ozzy666[/mention] Za ile zaoferowali Ci wymianę? Jednorazowo i miesięcznie?W moim przypadku na swoim koncie w strefie klienta miałem możliwość wymiany swojego Turboboxa tylko na Mediaboxa za 3 zeta na miesiąc. Zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem czy mają dla mnie Ultraboxa 4K. Okazało się, że bez problemu. Aktywacja 0 zł. opłata miesięczna za dzierżawę 10 zł. Wymiana dekoderów odbyła się tego samego dnia u dystrybutora. Do tego uruchomiono mi na 3 miesiące gratis Canal Plus 4K, na 2 miesiące gratis pakiet MultiManPack, na 2 miesiące gratis HBO i HBO GO. Do tego dostałem gratis kilka cukierków i balonów z napisem 25 lat Canal+.Hurra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioKLR Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Witam panowie mam problem posiadam telewizor Philips 4K i dekoder UltraBox od Technocolor. Na poczatku dodam, że ustawienia fabryczne były przywracane zarówno w tv jak i dekoderze. Kabel HDMI dobry. Wejścia HDMI trzy i każde sprawdzałem. W tv wyłączone wszystkie podbijania i ulepszania obrazu. A teraz problem a mianowicie dwa nawet. 1. Obraz mi tnie, laguje jakby. Przy ogladaniu meczu na eleven myślałem, ze to ich wina bo obraz tam jest średni, ale z tego co widzę problem np bardzo duży jest też na tvn24 pasek z wiadomościami [beep]nie tnie. Raz tnie 10sek i pozniej 5sek. jest ok i tak na zmiane. Już nie wiem w czym problem? 2. Drugi problem dotyczy kanału canal + 4K i chyba telewizora, gdy przełączam na ten kanał wskakuje mi informacja 'HDR' i nagle obraz sporo ciemnieje, gdy wrócę na inny kanał znów robi się jaśniej. Dodam, że problem nie wystepuje na kanale NASA 4K i Muzeum 4K Czy jest ktoś w stanie jakoś pomóc? Męczę się z tym od dwoch tygodni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Falcon Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 (edytowane) 4 godziny temu, marioKLR napisał: 2. Drugi problem dotyczy kanału canal + 4K i chyba telewizora, gdy przełączam na ten kanał wskakuje mi informacja 'HDR' i nagle obraz sporo ciemnieje, gdy wrócę na inny kanał znów robi się jaśniej. Z tym ciemniejszym obrazem nie tylko ty masz problem, ja wcześniej używałem w Samsungu trybu obrazu Naturalny , a teraz Standard i tam sobie już przy HLG dodałem 3+ i jest poprawa delikatna na tym kanale lecz na innych się zrobiło ciut za jasno, trudno określić co tutaj można zrobić i dodam, że problem zgłaszałem przez ICA i jest na to odpowiedź, która nie rozwiązuje problemu z obrazem na Canal +4k Ultra HD. Edytowane 6 Marca 2020 przez Dr. Falcon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 7 godzin temu, marioKLR napisał: Witam panowie mam problem posiadam telewizor Philips 4K i dekoder UltraBox od Technocolor. Na poczatku dodam, że ustawienia fabryczne były przywracane zarówno w tv jak i dekoderze. Kabel HDMI dobry. Wejścia HDMI trzy i każde sprawdzałem. W tv wyłączone wszystkie podbijania i ulepszania obrazu. A teraz problem a mianowicie dwa nawet. 1. Obraz mi tnie, laguje jakby. Przy ogladaniu meczu na eleven myślałem, ze to ich wina bo obraz tam jest średni, ale z tego co widzę problem np bardzo duży jest też na tvn24 pasek z wiadomościami [beep]nie tnie. Raz tnie 10sek i pozniej 5sek. jest ok i tak na zmiane. Już nie wiem w czym problem? 2. Drugi problem dotyczy kanału canal + 4K i chyba telewizora, gdy przełączam na ten kanał wskakuje mi informacja 'HDR' i nagle obraz sporo ciemnieje, gdy wrócę na inny kanał znów robi się jaśniej. Dodam, że problem nie wystepuje na kanale NASA 4K i Muzeum 4K Czy jest ktoś w stanie jakoś pomóc? Męczę się z tym od dwoch tygodni. To wina TV - niska jasność w HDR i dlatego robi się ciemny obraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 To akurat nie to, jeśli na innych kanałach jest jaśniej niż na kanale z HDR. Co do szarpania obrazu, to na dzień dobry wyłączyłbym wszelkie tzw upłynniacze, sztucznie dodające klatki, które w Philipsie, a raczej w chińskim TPV, działają tragicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 jak TV ma mało nitów to w jakis sposób ma niby jasno świecić w HDR - jesli to by był min. Sony XF9005/XG9505 lub min. Samsung Q70R to byłoby jasno w HDR/Dolby Vision Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Potwierdzam. Mam Sony 55xg9505 i na HDR jest bardzo jasno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Jesli TV ma tylko np. 350 nitów to będzie niezła padczka w HDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 (edytowane) Co nie zmienia faktu, że z czymś innym jest coś nie hallo, jeśli na kanałach HD jest jaśniej niż na kanale z HDR. Nie będę się powtarzał, ale już wielokrotnie pisałem, że dla mnie HDR w telewizorach, to jeden wielki pic jak swego czasu 3D. Nie potrafią wypuścić matryc z równomiernym podświetleniem, nie mówiąc już o jasności grubo ponad 500 nitów, a wciskają w odbiornikach za 2 tys zł napisik HDR, gdzie jasność na poziomie 250 nitów jest wyzwaniem. Jadnak po lekturze wpisów na tym forum, widzę, że marketing nad wyraz skuteczny. Ważne, że podczas oglądania zapali się znaczek HDR i momentalnie podnieta, niezależnie od jakości obrazu. Edytowane 6 Marca 2020 przez śmiechu warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.