Jump to content
g0nz0s

4K UltraBox+ (ADB NCP-3670SF)

Recommended Posts

1 godzinę temu, Walkul napisał:

Wygląda że skoki jasności zostały naprawione i z dźwiękiem chyba też cacy :)

Zamrożenie ramki po przełączeniu programu i opóźnienie  poojawienia się dźwięku

jest dalej ale to mnie już tak nie drażni, jak te byłe już skoki luminancji. Nie miałem

też jak na razie tego komunikatu, który się czasem pojawiał o tym że program nie

jest aktualnie nadawany. Informacja ta pojawiała się czasem po przełączeniu

kanału na obrazie bez dźwięku, wystarczyło ponownie przełączyć dalej i wrócić by

było ok. To tyle, więc jak dla mnie ogólnie jest dobrze a z kolejnymi wersjami softu

mam nadzieję, że będzie tylko bardzo dobrze.

czasem po włączenie jakiegoś kanału jest brak audio (bajki) zdarzyło się 2 razy...

lukimann jaki pakiet bierzesz? skorzytsaj z promocji w Credit Agricole jak nie masz tam konta, tylko musi być wiztyta w oddziale.

Edited by robertokot25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superpremium + 4K.

Między pakietem z C+ 4K a tym jest w sumie nie dużą różnica a dochodzi min pakiet Eleven.

Czekałem tylko  na AMA dotyczącą  Orange TV.

Internet UPC( + pakiet Start, w razie jakiś niespodzianek pogodowych, tylko kto w czasie burzy ogląda telewizję?).

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

wymieniłem dzisiaj dekoder na 4K, posiadam telewizor Samsung 4K i nie mogę ustawić tej rozdzielczości, ponieważ wyskakuje okno HDCP, wiecie może jak to naprawić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem dziś kabel na HDMI 2.1, podłączyłem do gniazda MHL i gdy przełączam na rozdzielczość 4K mam chwile czarny ekran, a potem mnie przełącza na 1080i...., a o dziwo kanał Canal+4K działa już sam nie wiem co robić...

Edited by wislak2001

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, wislak2001 napisał:

Wymieniłem dziś kabel na HDMI 2.1, podłączyłem do gniazda MHL i gdy przełączam na rozdzielczość 4K mam chwile czarny ekran, a potem mnie przełącza na 1080i...., a o dziwo kanał Canal+4K działa już sam nie wiem co robić...

Na pewno masz dekoder od Technicolor? Czy ten nowy z czerwoną dioda? Jeżeli masz nowy to wyłącz funkcje HDMI UHD Color na TV. Dekoder serii JADA nie działa z TV gdy ta funkcja jest włączona A na dekoderze jest ustawiona rozdzielczosc 4K. Po wylaczeniu powonno dzialac. Tez mam TV Samsung i tez wtedy nie działało. W trakcie  rozmowy z konsultantem doszlismy do problemu i zostalo to zgloszone do dzialu technicznego jako błąd w oprogramowaniu dekodera.

Edited by mgaw89

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, wislak2001 napisał:

Mam ten najnowszy model dekodera, właśnie teraz patrzyłem i dla tego wyjścia HDMI mam wyłączony HDMI UHD Color.... 🙁

A podłącz do gniazda STB/DVI wyłącz funkcje HDMI UHD Color I włącz rozdzielczość 4K na dekoderze. Gniazdo STB/DVI jest dedykowane do dekoderow.

Edited by mgaw89

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, wislak2001 napisał:

Przepiąłem teraz i wyłączyłem opcje HDMI UHD Color, ale na tym gniaździe wyskakuje komunikat o HDCP 😕

Spróbuj jeszcze wymusić aktualizację. U mnie też po podpieciu był problem. Dzwoniłem na infolinię powiedzieli że muszę wymienić dekoder. Dzwoniłem.do salonu i tam pracownik powiedział że dekoder na pewno sprawny i aby wymusić aktualizację, i miał rację po tym zadziałało. Spróbuj wyłączyć to z zasilania przycisnąć jednocześnie klawisz + - i włączyć zasilanie. Przynajmniej tak mi się coś kojarzy. Jezeli nie pomoze to zostaje chyab tylko tel do PC+ na dzial techniczny i modlitwa o kumatego konsultanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbowałem wymusić aktualizację, ale dalej mam to samo, dzwoniłem do nich i kazali mi wymienić dekoder.... cóż chyba tak bedę musiał spróbować, dziękuje bardzo za pomoc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, wislak2001 napisał:

Spróbowałem wymusić aktualizację, ale dalej mam to samo, dzwoniłem do nich i kazali mi wymienić dekoder.... cóż chyba tak bedę musiał spróbować, dziękuje bardzo za pomoc!

Miała być lepsza wersją dekodera A na razie same problemy. Daj znać czy wymiana pomogła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wislak2001

Najnowszy soft ma telewizor?

Problemem może być sam tv. 

Może jak masz możliwość to sprawdź dekoder na innym tv, bo będziesz biegał i biegał, jak się okaże, że to nie dekoder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, ircios napisał:

@wislak2001

Najnowszy soft ma telewizor?

Problemem może być sam tv. 

Może jak masz możliwość to sprawdź dekoder na innym tv, bo będziesz biegał i biegał, jak się okaże, że to nie dekoder.

podobny problem miałem na Samsungu 3 letnim i ITCA. Wymiana dekodera nie pomogła, aktualizacji na samsunga nie było. Dopiero po kontakcie ze wsparciem Samsunga udało się dostać aktualizację TV, która wyleczyła go z tych problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, roberttosat napisał:

podobny problem miałem na Samsungu 3 letnim i ITCA. Wymiana dekodera nie pomogła, aktualizacji na samsunga nie było. Dopiero po kontakcie ze wsparciem Samsunga udało się dostać aktualizację TV, która wyleczyła go z tych problemów.

Czyli dostałeś jakąś "extra" aktualizację której nie było do pobrania ani z poziomu TV ani strony?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy ekstra bo ja u znajomego klienta dzwoniłem. TV podpięty pod neta i chcieli tylko nr seryjny. Zostawiłem znajomego z aktualizacją i pojechałem na inną robotę. Potem zadzwonił, że problemów już nie ma. Od 3 miesięcy się nie odzywał z problemem więc powinno być ok.

Aktualizacji nie było dostępnej z poziomu TV a jaka jest obecnie wersja to zielonego pojęcia nie mam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy u Was również występują problemy ze sterowaniem poziomem dźwięku? Na niektórych kanałach (np. Planete+ HD) nie można sterować dźwiękiem za pomocą pilota od tunera, jedynie tym od telewizora lub soundbara.

Jeszcze jedna sprawa - w strefie Canal+ po wejściu w diagnostykę mojego tunera widzę, że posiada nieaktualne oprogramowanie, jednak próby aktualizacji poprzez menu nic nie dają

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.12.2019 o 14:34, wislak2001 napisał:

Spróbowałem wymusić aktualizację, ale dalej mam to samo, dzwoniłem do nich i kazali mi wymienić dekoder.... cóż chyba tak bedę musiał spróbować, dziękuje bardzo za pomoc!

 

 

Wiślak i jak temat wygląda? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orzelek

 

Z dźwiękiem to normalne jeśli masz w menu Ustawienia Telewizora dźwięk Dolby Digital ustawiony na Tak. Wtedy audio AC3 jest puszczane bitstram, bezstratnie do np. kina domowego. Tak to ma działać. MPEG jest dalej załatwiane po stronie STB.

 

Soft nie wiem jaki jest w Strefie, nie zaglądam tam. Jeśli w Informacjach o systemie masz 0x15, to masz najnowszy soft i liczy się to co jest tu.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to wszystko jest OK, wersja softu się zgadza, dzięki

Jeszcze jedno mi się przypomniało - dysk zainstalowany w tym tunerze bez przerwy chrobocze, nawet kiedy urządzenie jest uśpione. Wyłączyłem w opcjach funkcję nagrywania cały czas, ale nic to nie dało. Kiedy w pokoju panuje cisza te dźwięki są nie do zniesienia, zaś odłączenie dysku powoduje brak możliwości wejścia do nc+ go TV

Edited by Orzelek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wejdziesz do nc+go. Niebieski przycisk powinien załatwić sprawę.  Pozycje wgrywane na dysk przez operatora,  jak dla mnie to tylko zajmowanie miejsca na dysku.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwłaszcza nowy, świeżo podpięty dekoder pobiera masowo dyskowe VOD z satelity. Gdy uzupełni kolekcje to się trochę uspokoi, ale ogólnie ten typ tak ma, nadal będzie ściągał nowe filmy, gdy się pojawią i co pewien czas będzie to robił.

 

Niebieski button jak napisał ircios załatwi sprawę wejścia.

Edited by catnip
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...