ircios Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 @wislak2001 Najnowszy soft ma telewizor? Problemem może być sam tv. Może jak masz możliwość to sprawdź dekoder na innym tv, bo będziesz biegał i biegał, jak się okaże, że to nie dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 21 godzin temu, ircios napisał: @wislak2001 Najnowszy soft ma telewizor? Problemem może być sam tv. Może jak masz możliwość to sprawdź dekoder na innym tv, bo będziesz biegał i biegał, jak się okaże, że to nie dekoder. podobny problem miałem na Samsungu 3 letnim i ITCA. Wymiana dekodera nie pomogła, aktualizacji na samsunga nie było. Dopiero po kontakcie ze wsparciem Samsunga udało się dostać aktualizację TV, która wyleczyła go z tych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 47 minut temu, roberttosat napisał: podobny problem miałem na Samsungu 3 letnim i ITCA. Wymiana dekodera nie pomogła, aktualizacji na samsunga nie było. Dopiero po kontakcie ze wsparciem Samsunga udało się dostać aktualizację TV, która wyleczyła go z tych problemów. Czyli dostałeś jakąś "extra" aktualizację której nie było do pobrania ani z poziomu TV ani strony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Nie wiem czy ekstra bo ja u znajomego klienta dzwoniłem. TV podpięty pod neta i chcieli tylko nr seryjny. Zostawiłem znajomego z aktualizacją i pojechałem na inną robotę. Potem zadzwonił, że problemów już nie ma. Od 3 miesięcy się nie odzywał z problemem więc powinno być ok. Aktualizacji nie było dostępnej z poziomu TV a jaka jest obecnie wersja to zielonego pojęcia nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzelek Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Czy u Was również występują problemy ze sterowaniem poziomem dźwięku? Na niektórych kanałach (np. Planete+ HD) nie można sterować dźwiękiem za pomocą pilota od tunera, jedynie tym od telewizora lub soundbara. Jeszcze jedna sprawa - w strefie Canal+ po wejściu w diagnostykę mojego tunera widzę, że posiada nieaktualne oprogramowanie, jednak próby aktualizacji poprzez menu nic nie dają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
east Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 W dniu 1.12.2019 o 14:34, wislak2001 napisał: Spróbowałem wymusić aktualizację, ale dalej mam to samo, dzwoniłem do nich i kazali mi wymienić dekoder.... cóż chyba tak bedę musiał spróbować, dziękuje bardzo za pomoc! Wiślak i jak temat wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Orzelek Z dźwiękiem to normalne jeśli masz w menu Ustawienia Telewizora dźwięk Dolby Digital ustawiony na Tak. Wtedy audio AC3 jest puszczane bitstram, bezstratnie do np. kina domowego. Tak to ma działać. MPEG jest dalej załatwiane po stronie STB. Soft nie wiem jaki jest w Strefie, nie zaglądam tam. Jeśli w Informacjach o systemie masz 0x15, to masz najnowszy soft i liczy się to co jest tu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzelek Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) No to wszystko jest OK, wersja softu się zgadza, dzięki Jeszcze jedno mi się przypomniało - dysk zainstalowany w tym tunerze bez przerwy chrobocze, nawet kiedy urządzenie jest uśpione. Wyłączyłem w opcjach funkcję nagrywania cały czas, ale nic to nie dało. Kiedy w pokoju panuje cisza te dźwięki są nie do zniesienia, zaś odłączenie dysku powoduje brak możliwości wejścia do nc+ go TV Edytowane 2 Grudnia 2019 przez Orzelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Wejdziesz do nc+go. Niebieski przycisk powinien załatwić sprawę. Pozycje wgrywane na dysk przez operatora, jak dla mnie to tylko zajmowanie miejsca na dysku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Zwłaszcza nowy, świeżo podpięty dekoder pobiera masowo dyskowe VOD z satelity. Gdy uzupełni kolekcje to się trochę uspokoi, ale ogólnie ten typ tak ma, nadal będzie ściągał nowe filmy, gdy się pojawią i co pewien czas będzie to robił. Niebieski button jak napisał ircios załatwi sprawę wejścia. Edytowane 2 Grudnia 2019 przez catnip 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Koledzy chciałem kupić taki konwerter z optyka na analog żeby podłączyć zestaw głosników aktywnych 2+1 do Ultraboxa.. czy po podłączeniu dźwięk pójdzie z automatu, czy trzeba w dekoderze zmienić jakieś opcje w menu? : https://allegro.pl/oferta/dac-fiio-taishan-d03k-8003934744 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 A jak ten dekoder współpracuje z Disecqiem? Technicolor miał z tym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Ciekawe.Mój Technicolor jakoś pracuje bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coderiese Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 W temacie usterek dzwięku o ktorych pisalem wczesniej - od czasu aktualizacji nie wystąpiło to ani razu. Trzeba będzie anulować rezygnację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.sta Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 czy na tym dekoderze będzie netflix ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Kiedyś będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 W dniu 4.12.2019 o 16:33, m.sta napisał: czy na tym dekoderze będzie netflix ? Kiedyś tak, na razie seria JADA nie. Jak podpiszesz ofertę z netflixem to dostaniesz dekoder ITCA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coderiese Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 54 minuty temu, roberttosat napisał: Kiedyś tak, na razie seria JADA nie. Jak podpiszesz ofertę z netflixem to dostaniesz dekoder ITCA. aha, to sobie mogę czekać sprawdzilem - mam JADA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Ultrabox podłączony do TV po hdmi, optykiem z ultraboxa wypuściiłem na przetwornik DAC FIIO D03 i do niego głośniki 2+1 po cinch/jack i dźwiek ciut za szybko niż obraz (brak synchroznizacji) - to będzie wina przetwornika? jak jest dzwiek w tv po hdmi to jest ok ale jest lipny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) Posiadam wzmacniacz NAD c350 bez wejścia optycznego. Jaki przetwornik/konwerter DAC polecacie, aby przesłać dźwięk bezpośrednio z dekodera na wzmacniacz (toslink-2rca lub toslink audio miniJack)? Jeżeli się powtarzam to przepraszam, ale pełno tego na rynku, a sprzedawcy rzadko odpowiadają na pytania co do zgodności z ultrabox. Wiem że jest z tym problem i nie wszystko działa z tym dekoderem. Dzięki z góry za pomoc. Edytowane 5 Grudnia 2019 przez TomPure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Konsultant dzisiaj powiedział że aktualizacja będzie dopiero początkiem 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 12 minut temu, mgaw89 napisał: Konsultant dzisiaj powiedział że aktualizacja będzie dopiero początkiem 2020 Jak dobrze pójdzie 2 godziny temu, coderiese napisał: aha, to sobie mogę czekać sprawdzilem - mam JADA P odpisujesz przedłużenie z Netflixem i od ręki dostajesz ITCA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikos Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Witam. Posiadam ten dekoder od tygodnia i zginęły mi logotypy kanałów i nie pobiera pełnego EPG? Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Podłączony do internetu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikos Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.