Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Niezbyt. Telewizor mam 4K i chodzi mi o to czy w przypadku ustawienia rozdzielczości HD problem z jasnością nadal występuje czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hdcwaniak Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Tak , też występuje przy 1080p,1080i i 720p . Samodzielnie testowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ellipsis Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Pojawil sie nowy soft x15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 6 godzin temu, Ellipsis napisał: Pojawil sie nowy soft x15 Widać jakąś poprawę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ellipsis Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Stopklatka nadal wystepuje. Skoków jasności na szybko nie zauważylem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Tak, wygląda na to, że skoki jasności zostały wyeliminowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0612 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) Na hbo-go nie mruga. Na satelitarnych też spokojnie. Tak na szybko sprawdzałem. Chyba naprawili. Edytowane 29 Listopada 2019 przez 0612 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 we wtorek składam zamówienie internetowe zgaduje że dostanę ADB i mam pytanie jaka jest jakość dźwięku w tym dekoderze? bo mając dekoder evobox pvr jest duża różnica głośności dźwięku z dekodera i np . aplikacji na android tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) @lukimann mi się wydaje, że od wtorku będą te właściwe i lepsze promocje świąteczne, bo obecne oznaczone są w ulotkach jako JESIENNE PROMOCJE. @_Artek_ ale lepiej w EVOBOX PVR czy w ANDROID TV? Edytowane 29 Listopada 2019 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) Po aktualizacji nadal nie działa usługa HDMI UHD Color na Tv Samsung, oraz urughamia sie HDR mimo ze TV nie obsługuje. Edytowane 29 Listopada 2019 przez mgaw89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coderiese Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 dzis pojawila sie jakas aktualizacja. Nie ma jeszcze netflixa ale byc moze naprawili jakieś błędy. Póki co nagralem na zewn dysku trochę materiału i nie ma problemów z dzwiekiem. Zobaczymy czy coś sie naprawilo. A nagrywalem na zewn bo oryginalny sie wczoraj s[beep]zielił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 4 godziny temu, lukimann napisał: @_Artek_ Dlaczego we wtorek? Cenowo nie będzie ( chyba) lepszej promocji. Można przecież się wycofać z zamówienia 2 grudnia, jak coś lepszego zaproponują, bo rozumiem, że zależy Ci na ofercie łączonej C+ z Netflixem? Za dużo nerwów miałem z wypowiadaniem cp żeby teraz bawić się w rezygnacje albo nieodbieranie przesyłek tylko dlatego że będzie "nowa oferta" 4 godziny temu, Krzysiek11:) napisał: @_Artek_ ale lepiej w EVOBOX PVR czy w ANDROID TV? Mam amplituner z dużymi podłogowymi głośnikami stereo na android TV działa ok na poziomie 20 oglądając na evoboks pvr musiałem oglądać na głośności 43 a czasem więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 U mnie nie mryga na razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walkul Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Wygląda że skoki jasności zostały naprawione i z dźwiękiem chyba też cacy Zamrożenie ramki po przełączeniu programu i opóźnienie poojawienia się dźwięku jest dalej ale to mnie już tak nie drażni, jak te byłe już skoki luminancji. Nie miałem też jak na razie tego komunikatu, który się czasem pojawiał o tym że program nie jest aktualnie nadawany. Informacja ta pojawiała się czasem po przełączeniu kanału na obrazie bez dźwięku, wystarczyło ponownie przełączyć dalej i wrócić by było ok. To tyle, więc jak dla mnie ogólnie jest dobrze a z kolejnymi wersjami softu mam nadzieję, że będzie tylko bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Walkul napisał: Wygląda że skoki jasności zostały naprawione i z dźwiękiem chyba też cacy Zamrożenie ramki po przełączeniu programu i opóźnienie poojawienia się dźwięku jest dalej ale to mnie już tak nie drażni, jak te byłe już skoki luminancji. Nie miałem też jak na razie tego komunikatu, który się czasem pojawiał o tym że program nie jest aktualnie nadawany. Informacja ta pojawiała się czasem po przełączeniu kanału na obrazie bez dźwięku, wystarczyło ponownie przełączyć dalej i wrócić by było ok. To tyle, więc jak dla mnie ogólnie jest dobrze a z kolejnymi wersjami softu mam nadzieję, że będzie tylko bardzo dobrze. czasem po włączenie jakiegoś kanału jest brak audio (bajki) zdarzyło się 2 razy... lukimann jaki pakiet bierzesz? skorzytsaj z promocji w Credit Agricole jak nie masz tam konta, tylko musi być wiztyta w oddziale. Edytowane 30 Listopada 2019 przez robertokot25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wislak2001 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Witam, wymieniłem dzisiaj dekoder na 4K, posiadam telewizor Samsung 4K i nie mogę ustawić tej rozdzielczości, ponieważ wyskakuje okno HDCP, wiecie może jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Spróbuj zmienić kabel HDMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wislak2001 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Wymieniłem dziś kabel na HDMI 2.1, podłączyłem do gniazda MHL i gdy przełączam na rozdzielczość 4K mam chwile czarny ekran, a potem mnie przełącza na 1080i...., a o dziwo kanał Canal+4K działa już sam nie wiem co robić... Edytowane 1 Grudnia 2019 przez wislak2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) 13 minut temu, wislak2001 napisał: Wymieniłem dziś kabel na HDMI 2.1, podłączyłem do gniazda MHL i gdy przełączam na rozdzielczość 4K mam chwile czarny ekran, a potem mnie przełącza na 1080i...., a o dziwo kanał Canal+4K działa już sam nie wiem co robić... Na pewno masz dekoder od Technicolor? Czy ten nowy z czerwoną dioda? Jeżeli masz nowy to wyłącz funkcje HDMI UHD Color na TV. Dekoder serii JADA nie działa z TV gdy ta funkcja jest włączona A na dekoderze jest ustawiona rozdzielczosc 4K. Po wylaczeniu powonno dzialac. Tez mam TV Samsung i tez wtedy nie działało. W trakcie rozmowy z konsultantem doszlismy do problemu i zostalo to zgloszone do dzialu technicznego jako błąd w oprogramowaniu dekodera. Edytowane 1 Grudnia 2019 przez mgaw89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wislak2001 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Mam ten najnowszy model dekodera, właśnie teraz patrzyłem i dla tego wyjścia HDMI mam wyłączony HDMI UHD Color.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) 17 minut temu, wislak2001 napisał: Mam ten najnowszy model dekodera, właśnie teraz patrzyłem i dla tego wyjścia HDMI mam wyłączony HDMI UHD Color.... A podłącz do gniazda STB/DVI wyłącz funkcje HDMI UHD Color I włącz rozdzielczość 4K na dekoderze. Gniazdo STB/DVI jest dedykowane do dekoderow. Edytowane 1 Grudnia 2019 przez mgaw89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wislak2001 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Przepiąłem teraz i wyłączyłem opcje HDMI UHD Color, ale na tym gniaździe wyskakuje komunikat o HDCP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 5 minut temu, wislak2001 napisał: Przepiąłem teraz i wyłączyłem opcje HDMI UHD Color, ale na tym gniaździe wyskakuje komunikat o HDCP Spróbuj jeszcze wymusić aktualizację. U mnie też po podpieciu był problem. Dzwoniłem na infolinię powiedzieli że muszę wymienić dekoder. Dzwoniłem.do salonu i tam pracownik powiedział że dekoder na pewno sprawny i aby wymusić aktualizację, i miał rację po tym zadziałało. Spróbuj wyłączyć to z zasilania przycisnąć jednocześnie klawisz + - i włączyć zasilanie. Przynajmniej tak mi się coś kojarzy. Jezeli nie pomoze to zostaje chyab tylko tel do PC+ na dzial techniczny i modlitwa o kumatego konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wislak2001 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Spróbowałem wymusić aktualizację, ale dalej mam to samo, dzwoniłem do nich i kazali mi wymienić dekoder.... cóż chyba tak bedę musiał spróbować, dziękuje bardzo za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 10 minut temu, wislak2001 napisał: Spróbowałem wymusić aktualizację, ale dalej mam to samo, dzwoniłem do nich i kazali mi wymienić dekoder.... cóż chyba tak bedę musiał spróbować, dziękuje bardzo za pomoc! Miała być lepsza wersją dekodera A na razie same problemy. Daj znać czy wymiana pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.