Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek11:)

@lukimann

mi się wydaje, że od wtorku będą te właściwe i lepsze promocje świąteczne, bo obecne oznaczone są w ulotkach jako JESIENNE PROMOCJE.

 

@_Artek_

ale lepiej w EVOBOX PVR czy w ANDROID TV?

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis pojawila sie jakas aktualizacja.

Nie ma jeszcze netflixa ale byc moze naprawili jakieś błędy. Póki co nagralem na zewn dysku trochę materiału i nie ma problemów z dzwiekiem.

Zobaczymy czy coś sie naprawilo.

A nagrywalem na zewn bo oryginalny sie wczoraj s[beep]zielił :)

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lukimann napisał:

@_Artek_

Dlaczego we wtorek?

Cenowo nie będzie ( chyba) lepszej promocji.

Można przecież się wycofać z zamówienia 2 grudnia, jak coś lepszego zaproponują,  bo rozumiem,  że zależy Ci na ofercie łączonej C+ z Netflixem?


Za dużo nerwów miałem z wypowiadaniem cp żeby teraz bawić się w rezygnacje albo nieodbieranie przesyłek tylko dlatego że będzie "nowa oferta"

 

4 godziny temu, Krzysiek11:) napisał:

 

 

@_Artek_

ale lepiej w EVOBOX PVR czy w ANDROID TV?

Mam amplituner z dużymi podłogowymi głośnikami stereo na android TV działa ok na poziomie 20 oglądając na evoboks pvr musiałem oglądać na głośności 43 a czasem więcej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda że skoki jasności zostały naprawione i z dźwiękiem chyba też cacy :)

Zamrożenie ramki po przełączeniu programu i opóźnienie  poojawienia się dźwięku

jest dalej ale to mnie już tak nie drażni, jak te byłe już skoki luminancji. Nie miałem

też jak na razie tego komunikatu, który się czasem pojawiał o tym że program nie

jest aktualnie nadawany. Informacja ta pojawiała się czasem po przełączeniu

kanału na obrazie bez dźwięku, wystarczyło ponownie przełączyć dalej i wrócić by

było ok. To tyle, więc jak dla mnie ogólnie jest dobrze a z kolejnymi wersjami softu

mam nadzieję, że będzie tylko bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Walkul napisał:

Wygląda że skoki jasności zostały naprawione i z dźwiękiem chyba też cacy :)

Zamrożenie ramki po przełączeniu programu i opóźnienie  poojawienia się dźwięku

jest dalej ale to mnie już tak nie drażni, jak te byłe już skoki luminancji. Nie miałem

też jak na razie tego komunikatu, który się czasem pojawiał o tym że program nie

jest aktualnie nadawany. Informacja ta pojawiała się czasem po przełączeniu

kanału na obrazie bez dźwięku, wystarczyło ponownie przełączyć dalej i wrócić by

było ok. To tyle, więc jak dla mnie ogólnie jest dobrze a z kolejnymi wersjami softu

mam nadzieję, że będzie tylko bardzo dobrze.

czasem po włączenie jakiegoś kanału jest brak audio (bajki) zdarzyło się 2 razy...

lukimann jaki pakiet bierzesz? skorzytsaj z promocji w Credit Agricole jak nie masz tam konta, tylko musi być wiztyta w oddziale.

Edytowane przez robertokot25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, wislak2001 napisał:

Wymieniłem dziś kabel na HDMI 2.1, podłączyłem do gniazda MHL i gdy przełączam na rozdzielczość 4K mam chwile czarny ekran, a potem mnie przełącza na 1080i...., a o dziwo kanał Canal+4K działa już sam nie wiem co robić...

Na pewno masz dekoder od Technicolor? Czy ten nowy z czerwoną dioda? Jeżeli masz nowy to wyłącz funkcje HDMI UHD Color na TV. Dekoder serii JADA nie działa z TV gdy ta funkcja jest włączona A na dekoderze jest ustawiona rozdzielczosc 4K. Po wylaczeniu powonno dzialac. Tez mam TV Samsung i tez wtedy nie działało. W trakcie  rozmowy z konsultantem doszlismy do problemu i zostalo to zgloszone do dzialu technicznego jako błąd w oprogramowaniu dekodera.

Edytowane przez mgaw89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, wislak2001 napisał:

Mam ten najnowszy model dekodera, właśnie teraz patrzyłem i dla tego wyjścia HDMI mam wyłączony HDMI UHD Color.... ?

A podłącz do gniazda STB/DVI wyłącz funkcje HDMI UHD Color I włącz rozdzielczość 4K na dekoderze. Gniazdo STB/DVI jest dedykowane do dekoderow.

Edytowane przez mgaw89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wislak2001 napisał:

Przepiąłem teraz i wyłączyłem opcje HDMI UHD Color, ale na tym gniaździe wyskakuje komunikat o HDCP ?

Spróbuj jeszcze wymusić aktualizację. U mnie też po podpieciu był problem. Dzwoniłem na infolinię powiedzieli że muszę wymienić dekoder. Dzwoniłem.do salonu i tam pracownik powiedział że dekoder na pewno sprawny i aby wymusić aktualizację, i miał rację po tym zadziałało. Spróbuj wyłączyć to z zasilania przycisnąć jednocześnie klawisz + - i włączyć zasilanie. Przynajmniej tak mi się coś kojarzy. Jezeli nie pomoze to zostaje chyab tylko tel do PC+ na dzial techniczny i modlitwa o kumatego konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wislak2001 napisał:

Spróbowałem wymusić aktualizację, ale dalej mam to samo, dzwoniłem do nich i kazali mi wymienić dekoder.... cóż chyba tak bedę musiał spróbować, dziękuje bardzo za pomoc!

Miała być lepsza wersją dekodera A na razie same problemy. Daj znać czy wymiana pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...