śmiechu warte Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Najgorsze, że na dzień dzisiejszy nie ma u operatora absolutnie żadnej alternatywy jeśli chodzi o dekoder 4K. Albo to badziewie, albo nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Zadzwoniłem na ich infolinie techniczną i trafiłem na "nadinteligętną" konsultantkę, która stwierdziła, że problemu z tymi dekami nie ma. Oczywiście kazała sie udać do serwisu bo trafiłem na nowy wadliwy model (twierdzi, że się zdarza). Nawet sie tam nie myślę udawać, bo w najlepszym wypadku wymienią mi go na nowy z tymi samymi usterkami niestety. Obsługa na poziomie ameby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 U mnie raz na jakiś czas po włączeniu dekodera, zamiast ostatnio oglądanego kanału, pojawia się plansza z informacją o uruchamianiu dekodera, potem ekran z poziomem i jakością sygnału. Czy to wina tego, że mam włączone "oszczędzanie energii" i dekoder po całej nocy bez pracy potrzebuje więcej czasu na uruchomienie? Nie udało mi się jeszcze tego zaobserwować, gdy włączyłem dekoder po godzinie czy dwóch od ostatniego wyłączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) @boss509, tak to wina oszczędzania energii. 2 godziny temu, Riddick1500 napisał: Zadzwoniłem na ich infolinie techniczną i trafiłem na "nadinteligętną" konsultantkę, która stwierdziła, że problemu z tymi dekami nie ma. Oczywiście kazała sie udać do serwisu bo trafiłem na nowy wadliwy model (twierdzi, że się zdarza). Nawet sie tam nie myślę udawać, bo w najlepszym wypadku wymienią mi go na nowy z tymi samymi usterkami niestety. Obsługa na poziomie ameby. Niestety bardzo często tak jest. Pracownicy nietechniczni nie mają pojęcia co się dzieje i z jakimi problemami przychodzi mierzyć się klientom. Edytowane 26 Listopada 2019 przez shevchenko1987 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 14.11.2019 o 22:26, robertokot25 napisał: U mnie Ultrabox ADB na 9 letnim Sharpie nie ruszył, tylko początkowa plansza z logo c+ była a później wywaliło planszę z błędem HDCP i był tylko dźwięk, a i wifibox od multiromm też nie ruszył - czarny ekran bez dżwięku... porty sprawne bo pc, dekodery HD hulały.. resrety/zmiany kabli nic nie dały, co dziwne na 2 lata straszym Sharpie poszło.. wiec wifibox na razie po scarcie na tym nowszym Sharpie pomógł splitter hdmi - oba dekodery grają, widocznie ten jeden tv zgubił lub się uszkodziły klucze HDCP, Edytowane 27 Listopada 2019 przez robertokot25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Uruchamia się, można coś nagrać, zdarzają się dłuższe momenty bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) 26 minut temu, lukimann napisał: Opisywane skoki jasności to powtarzalny problem.? Mam telewizor 4K z HDR , więc z dostępnych u mnie operatorów żaden nie oferuje tego rodzaju sprzętu. Poza Orange, ale tu dekodery tylko obsługują 4K, a ofertą linearną trochę słabo.( festival,Eleven i jakiś Wpolsce) oczywiście że powtarzalny, błyska aż miło.... na niektórych kanałach jest to bardziej widoczne... z zalet to tylko że dosyć szybko przerzuca kanały nawet na zwykłym konwerterze typu Twin, róznic w obrazie między ultrabox a wifibox w rozdziałce 1080i żadnych.. szału nima, nie wiem czy nie lepszy był obraz na jakimś moim starym dekoderze sat z hdmi gdzie można był dostosować częstotliwość odświeżania, w ultrabox ADB prózno szukać takich opcji Edytowane 26 Listopada 2019 przez robertokot25 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Godzinę temu, lukimann napisał: Coś pozytywnego można o tym dekoderze powiedzieć? Ktoś jest zadowolony, z takiego codziennego użytkowania, głównie pytam osób które niedawno podpisały umowę? Mam ten dekoder od ponad tygodnia i poza kwestią, o którą pytałem w poście wyżej, dekoder póki co spisuje się dobrze - nie mam jednak jeszcze telewizora 4K - Canal+4K działa, ale obraz jest bardzo ciemny. Na pewno nc+go chodzi znacznie szybciej niż na Wifipremium boksie, kanały przełączają się szybciej, aczkolwiek tu dziwna sprawa, bo po przełączeniu na jakiś kanał obraz zatrzymuje się na sekundę i dopiero leci dalej. Wydaje mi się, że przewijanie do tyłu działa mniej intuicyjnie niż na WPB, czasami klikasz kilka razy przycisk cofania, a obraz stoi w miejscu - można odnieść wrażenie, że nie wciśnięto guzika. Ja na pewno nie zamieniłbym go z powrotem na dekoder Wifipremium Box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 zamrażanie po przełączeniu na inny kanał to też jego wada 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alyjen Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 fluktuacje jasności to dramat ale faktycznie po wyłączeniu 4K (tylko po co go wtedy brać..) jest znacznie lepiej, problemu z ciemnym obrazem nie mam ale akurat mój TV obsługuje HDR, za to za [beep]ę nie da się sparować go ze smart pilotem mojego TVka, choć tutaj to może być równie dobrze bug w sofcie TV.. dźwięk też w porządku, niezależnie od tego czy idzie na TV czy ampli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ellipsis Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Ale poza wadami jest jedna zaleta, która moim zdaniem jest istotna i łagodzi frustrację. Jest to jakość obrazu, w stosunku do dekoderów N ki bo taki miałem do tej pory jest lepiej. Lepsza ostrość, czerń, kontrast, kolor bardziej nasycony. Jak jest dobry materiał na danym kanale to wygląda to naprawde dobrze. Skalowanie SD o wiele lepsze niż w starych boxach. Pod tym względem jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Nie porównujmy sprzętu, który stworzono 10 lat temu, do sprzętu stworzonego aktualnie. Wiadomo, że nowsze,lepsze podzespoły to i obraz lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walkul Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Nie wiem czy ktoś z C+ to czyta ale też dopisuję się do tych problemów ze zmianami jasności oraz dziwnym dźwiękiem w nagraniach i time shift. Dokładniej opisałem to w poprzednim wątku z przed przeniesienia dyskusji o tym "cudzie" techniki, więc nie będę się powtarzał. Przypomnę tylko że wymiana dekodera nie pomaga i żadne czary z resetami czy odłączaniem z prądu też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ellipsis Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Dostałem odp. od C+ że pracują nad wyeliminowaniem zgłaszanych problemów i nie wykluczone, że niebawem pojawi się aktualizacja. Nie chce się czepiać ale brzmi to jak by pracowali nad poprawką ale nie wiadomo czy ja udostępnią hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Ja na to nie liczę...chyba wezmę drugiego wifiboxa w multiroom, a ultrabox będzie stał w kącie jako dawca uprawnień, bo w wifiboxie nic nie mryga w obrazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Oby się nie okazało, że jest to usterka sprzętowa, którą aktualizacjami można co najwyżej zamaskować, a nie całkowicie wyeliminować. Być może na czymś przyoszczędzili względem pierwowzoru i takie są skutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Sprzętowo to chyba ciężko jest osiągnąć taki efekt. Według mnie to jakiś polepszasz obrazu, który działa bardzo wątpliwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Przenosząc się z poprzedniego wątku dołożę kwestię wolnego przewijania timeshift przy prędkości 4x i wyższej. Dekoder przycina się na moment, a następnie bardzo późno "aktualizuje" poszczególne klatki przewijanego obrazu. W Technicolor przewijanie działało bez zastrzeżeń, łatwo było cofnąć kawałek meczu np. o 40 sekund trafiając za pierwszym razem w odpowiedni moment. Przy ADB jest to prawie niemożliwe, zawsze przewinie się za daleko albo za blisko. Raz na jakiś czas po przełączeniu kanału nie ma dźwięku, trzeba np. przełączyć kanał w górę, później z powrotem w dół, aby dźwięk się pojawił. Przy timeshifcie i bodaj na nagraniach raz na jakiś czas dźwięk ma dziwne zniekształcenie (coś jakby echo, odbicie), jak się go przyspieszy do 1,5x albo 2x to słychać jakby ten efekt wędrował dynamicznie od lewego do prawego głośnika. O mruganiu jasności nie wspomnę, mam wrażenie jest pojawia się to co raz częściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Czy może ktoś sprawdzić, czy na tym dekoderze od ADB działają stare piloty po n, np od Turboboxa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Ok. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Panowie jedno pytanie czy dobrze zrozumiałem - problemy z jasnością pojawiają się tylko przy wyborze 4k w dekoderze? Czy też istnieją niezależnie od tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 na tv full hd bez 4k x 2 też to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Nie pytam o tv, tylko o ustawienie dekodera. Czy jeśli wybierzemy rozdzielczość zwykłego HD to problem znika czy jest nadal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) Jak podłączasz dekoder pod telewizor HD to nie masz możliwości wyboru rozdzielczości 4K.To chyba logiczne.Otrzymałeś więc prawidłową odpowiedź. Edytowane 28 Listopada 2019 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.