coderiese Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 W dniu 9.11.2019 o 20:42, Saturn45 napisał: Mam z dźwiękiem to samo, pomaga sekundowe przewinięcie w tył i play. U mnie to działa, ale oczywiście to jest jakaś usterka. Brać od abonentów kasę za ten dekoder to skandal. dzięki. To oznacza że nie ja mam pecha tylko to jest dziadostwo. Pozostaje mieć nadzieję że jesli to jest prawda z tym nowym softem w listopadzie to może to naprawią. Czy ktoś może jeszcze potwierdzić tę usterkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walkul Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Potwierdzam też u siebie (oprócz oczywistych zmian jasności) problem z dźwiękiem w nagraniach i time shift efekt wygląda jak gdyby ktoś mówił normalnie, przez rurkę lub z radia samochodowego jeden efekt w drugi przechodzi płynnie lub skokowo. Jest to coś co brzmi jak zmiksowane odwracanie w fazie, pitch shift i jakiś efekt Dopplera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coderiese Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 7 minut temu, Walkul napisał: Potwierdzam też u siebie (oprócz oczywistych zmian jasności) problem z dźwiękiem w nagraniach i time shift efekt wygląda jak gdyby ktoś mówił normalnie, przez rurkę lub z radia samochodowego jeden efekt w drugi przechodzi płynnie lub skokowo. Jest to coś co brzmi jak zmiksowane odwracanie w fazie, pitch shift i jakiś efekt Dopplera. dokladnie cos takiego dziękuję zatem nie ma sensu jechać i wymieniać na 4 sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Bardzo "udany" ten sprzęt od ADB... Punkty też pewnie bardzo "zadowolone" z konieczności wymian ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Jakie szczęście że mam 4K Ultrabox-a od Techninolor a ta awaryjność nie podobna do ADB czyżby najlepsi pracownicy poszli na oślą łączkę i zostali tylko amatorzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lecho Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Zatrudnieni chyba tam są sami amatorzy. To jest właśnie sprzęt operatora, cały czas jakiś problem. Ja mam dekoder linux już z rok czasu i zero problemu. Wcześniej z 8 lat miałem Golden Interstar i też wszystko ładnie chodziło. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 No to ja mam odmienne zdanie na temat Golden Interstar PVR. Problemów z nim było co niemiara. Co do dekodera ADB to widać, że wypuścili nie do końca przetestowany sprzęt. Z czasem pewnie usuną usterki ale to musi potrwać. To nie pierwszy model tego producenta w ofercie operatora a choćby Turbobox świadczy o tym ,że są w stanie wyprodukować dobry sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Czy ktoś wymieniał dekoder 4k ultrabox ADB z tymi usterkami (migotanie, dźwięk) na inną serię niż JADA, jeśli tak to czy problemy zniknęły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coderiese Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 póki co wypowiedziałem umowę. Wolę zapłacić karę niż się bujac z tym bezuzytecznym złomem. To jest skandal ja nc+ traktuje klientów. Na infolinii pracują osoby ktore wszystko rozwiązują resetem. Tlumaczę, ze jest problem z odtwarzaniem dzwieku z nagrań ultraboxa, dzwiek na zywo jest ok, ze to juz trzeci wymieniony dekoder, podlączany do dwoch roznych tv, problem z dzwiekiem zarowno przez tv jak i wzmacniacz a ten mi ze wzmacniacz do kitu. No tłumaczę ponownie ze to slychac takze odtwarzając przez tv. Mówię że jeszcze innym osobom problem jest znany - no to... reset. Email do canal+ tez udany. Pisalem do nich dwa razy, odpowiedz za kazdym razem ta sama "proszę udac sie z dekoderem do punktu celem dalszej diagnostyki". Co tu diagnozowac? Trzeci dekoder wymieniony, inni mają ten sam problem, ewidentnie jest problem z softem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Jeśli myślisz że u konkurencji jest lepiej to się mylisz przez półtora roku męczyłem się z dekoderem cp który wcinał kanały......co pomogło? Wymiana dekodera na lepszy= droższy model co wiązało się z dodatkową opłatą i aneksem na 24 miesiące..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Witam. Dzisiaj wymienili dekoder "stary" dekoder 4k na "nowy" w zwiazku z awaria. Po wykianie nowy dekoder nie dziala mi z gniazdem w TV HDMI 1 STB/DVI? Jest jakiś sposób aby to zadziałało? Wcześniej śmigalo. Zależy mi na tym ponieważ na tym gnieździe mam więcej ustawień do obrazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Na innym gnieździe dekoder działa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Tak. Sprawdziłem na 4 gnieździe bo 2 i 3 zajęte i tam działa bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) Godzinę temu, _Artek_ napisał: Jeśli myślisz że u konkurencji jest lepiej to się mylisz przez półtora roku męczyłem się z dekoderem cp który wcinał kanały......co pomogło? Wymiana dekodera na lepszy= droższy model co wiązało się z dodatkową opłatą i aneksem na 24 miesiące..... To prawda, u konkurencji też recepta na wszystko to reset dekodera i spacer do punktu, no ale konkurencja nie stara się po zy cjo no wać* jako "premium" ;). *(forum zmienia to słowo na "spamować" jak jest napisane w całości) Edytowane 14 Listopada 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 6 minut temu, mgaw89 napisał: Tak. Sprawdziłem na 4 gnieździe bo 2 i 3 zajęte i tam działa bez problemu To pozostaje sprawdzić gniazdo w tv jakimś innym źródłem.Masz inny dekoder/odtwarzacz BR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) Tak. Sprawdzę i dam znać Sprawdziłem i xbox działał. Nie dało mi to spokoju i pobawilem się ustawieniami i wyłączenie funkcji HDMI UHD color ( W TV samsung) sprawiło że dekoder działa. Włączyłem aby potwierdzić i wtedy już nie działało. Na dekoderze z serii ITCA (stara wersja działało bez problemu) Macie jakiś pomysł? Czy to kwestia ustawień czy oprogramowania? P.S. Na ITCA na kanale C+ 4K nie miałem info na pasku że jest HDR. Teraz mi się wyświetla Ale z tego Co wiem moj TV nie wspiera HDR chyba ze coś źle przeczytałem Edytowane 14 Listopada 2019 przez mgaw89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 U mnie Ultrabox ADB na 9 letnim Sharpie nie ruszył, tylko początkowa plansza z logo c+ była a później wywaliło planszę z błędem HDCP i był tylko dźwięk, a i wifibox od multiromm też nie ruszył - czarny ekran bez dżwięku... porty sprawne bo pc, dekodery HD hulały.. resrety/zmiany kabli nic nie dały, co dziwne na 2 lata straszym Sharpie poszło.. wiec wifibox na razie po scarcie na tym nowszym Sharpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Czyli pewnie coś w oprogramowaniu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 19 godzin temu, mgaw89 napisał: Czyli pewnie coś w oprogramowaniu Rozmawiałem dzisiaj z konsultantem i zawalił wina na TV. Wiedziałem że to nie to Ale dla pewności zadzwoniłem do Samsung i zrobili zdalną diagnostykę oraz przywrócił TV do ustawień fabrycznych. Zadzwoniłem ponownie do Canal+ i zacząłem rozmowę i trafiłem na kumatego konsultanta. Wiedział o co chodzi żądał tylko 2 pytania: czy działa jak zmienię na 1080p i czy na serii ITCA działało. Od razu powiedział że błąd w oprogramowaniu i zgłasza do odpowiedniego działu. Powiedział że jezelibstwierdza błąd to przy następnej aktualizacji powinno wyeliminować. Na pytanie kiedy będzie ta aktualizacja 6 czy 12 miesięcy powiedział że należy się spodziewać do 3 miesięcy aktualizacji dekodera serii JADA. Stwierdził również ze ITCA oraz JADA to zupełnie różne dekodery. Jedynie co je łączy to wygląd i nazwa. WIEC TAKA PROSBA/SUGESTIA DO ADMINA. Może warto podzielić wątek onultraboxie na 2 tematy jeden o ITCA drugi JADA aby latwiej bylo odnalezc info dotyczace danego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ellipsis Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) Witam serdecznie. Jestem posiadaczem dekodera 4k od C+ wersja ADB. Mam do was pytanie bo jest jedna rzecz, która mnie zastanawia. Mianowicie podczas zmiany kanałów w momencie kiedy dekoder włączy już wybrany kanał, obraz na ułamek sekundy jest zatrzymany a następnie działa normalnie. W poprzednim dekoderze turbo box nie było czegoś takiego i obraz z chwilą włączenia kanału nie miał żadnej "stop klatki" Wyłączenie czy włączenie opcji time shiftu nic w tej kwesti nie zmienia. Dodam, że instalację antenową mam podstawową z jednym zwykłym konwerterem i jednym kablem, dekoder też jest ustawiony w tryb jednoantenowy. Edytowane 17 Listopada 2019 przez Ellipsis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Ten typ tak ma. I nie ma co porównywać go z poprzednimi dekoderami. Może kiedyś jak wypuszczą nowy soft to będzie lepiej. Było o tym pisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 U mnie też jest to zamrażanie na ADB i skoki jasności to "standardowe wyposażenie" tego dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ellipsis Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Dziękuję za odp. U mnie skoki jasności też występują. Od kiedy w obrocie są dekodery ADB ? Ile prawdy jest w tym, że jest to problem softu i bedzie to wyeliminowane? Ktoś pisał wcześniej, że skoki jasności pojawiają się po odłączeniu dekodera od prądu a potem to się stabilizuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Coś tam było pisane. Raczej powinieneś przeczytać trochę stron, bo po co pisać o tym samym kilka razy cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hdcwaniak Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Powoli kończy się listopad a tajemniczej aktualizacji Ultraboxa niwelującej fluktuację jasności nadal nie ma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.