Jump to content
wojtek9293

Zmiana konta do płatności

Recommended Posts

U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry:

70

71

i 80

Tak powinno być?

2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku?

 

EDIT:

I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...?

Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Ceberebek napisał:

U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry:

70

71

i 80

Tak powinno być?

2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku?

 

EDIT:

I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...?

Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"...

Dwie pierwsze cyfry to suma kontrolna, kolejne 8 to oznaczenie banku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Ceberebek napisał:

U siebie sprawdzałem na 3 rożnych umowach... i każdy z rachunków ma inne pierwsze 2 cyfry:

70

71

i 80

Tak powinno być?

2 pierwsze cyfry to chyba oznaczenia banku?

 

EDIT:

I ciekawe ile osób będzie nadal płaciło na stare numery rachunków...?

Przecież abonentów "monitorujących" forum, a TYM bardziej ICOK jest malutka "garstka"...

 

Pierwsze dwie cyfry w numerze kona, to suma kontrolna. Cyfry od 3-6 oznaczają bank.

Komunikacja o nowych numerach rachunków jest sukcesywna i prowadzona kilkoma kanałami, dostanie ją każdy.

Zmiana numeru rachunku do wpłat za usługi to nic nadzwyczajnego. Wiele firm dokonuje takich zmian np. energetyka, gazownictwo itd.

Dotychczasowy numer rachunku działa. Nie ma żadnego problemu jeśli ktoś zrobił przelew na "stary" numer.

  

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale robią to z wyprzedzeniem informując klientów. CP informuje dzień-dwa po fakcie. 

Edited by jaszek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u siebie sprawdziłem na koncie Plus internet domowy i też info,że numer uległ zmianie.U pozostałych domowników w tej samej sieci na razie brak zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym wszystkich uspokoić. Wczoraj zapłaciłem za CP na stare konto. Wszedłem na forum i przeraziłem się bo przeczytałem ze wprowadzili zmianę numeru konta do płatności.  Dzisiaj sprawdziłem  na Icok i faktycznie moja wpłata wpłynęła. Bez paniki Panowie i Panie :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wiadomo ze bedzie okres przejściowy będzie. Natomiast operator informuje o tym ze uległ juz zmianie rachunek do wplat a nie z wyprzedzeniem że ulegnie dopiero za jakiś czas. Komunikacja z poslizgiem jakie to polsatowskie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę ,że Plusa również te zmiany dotknęły. Sprawdziłem swoje konto w ICOK i faktycznie na pierwszej stronie widnieje baner powitalny o zmianach numeru konta. Numery konta już się zmieniły na nowe. Na szczęście kwota do zapłaty pozostała ta sama :-D. Rozmawiałem ze znajomym dzisiaj i on o zmianach nic nie słyszał. Tak swoją drogą muszę popytać znajomych co mają CP czy wiedzą co to jest ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, rafalowski napisał:

Chciałbym wszystkich uspokoić. Wczoraj zapłaciłem za CP na stare konto. Wszedłem na forum i przeraziłem się bo przeczytałem ze wprowadzili zmianę numeru konta do płatności.  Dzisiaj sprawdziłem  na Icok i faktycznie moja wpłata wpłynęła. Bez paniki Panowie i Panie :-P

 

Bo jest ustawione automatyczne przelewanie zawartości ze starych kont na nowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, jaszek napisał:

Ale robią to z wyprzedzeniem informując klientów. CP informuje dzień-dwa po fakcie. 

 

Przecież dotychczasowy rachunek funkcjonuje z czym masz problem?

Zawsze jest taki moment przy zmianie kiedy dowiadujesz się o nowym rachunku, ale dotychczasowy działa dalej.

 

 

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co nie zmienia faktu że powinni pisemnie każdego poinformować. Nie każdy ma dostęp do ICOK Polsatu. Tyczy się to ludzi starszych.

Znając Polsat będzie ciał koszty a później zamieszanie i Polsat umyje ręce że to nie ich wina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego zakładasz, że nie będzie formy pisemnej. Skąd takie założenie?

Ktoś Ciebie inspiruje?

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polsat mnie inspiruje :) od prawie 9 miesięcy nie mogę się doczekać odpowiedzi pisemnej na złożona reklamacje. Rozpatrzona pozytywnie.

Za każdym razem muszę tłumaczyć na infolinii że mam przyznany pakiet przez dział reklamacji w rozmowie telefonicznej.

Pakiet po dwóch miesiącach przestaje działać i jak dzwonie żeby włączyli to 20 minut spędzam na tłumaczeniu co i jak.

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, support458 napisał:

Przecież dotychczasowy rachunek funkcjonuje z czym masz problem?

 

A skąd mam wiedzieć, że funkcjonuje? Gdzie tak jest napisane? Tu chodzi o komunikację ze strony operatora, a raczej jej brak.

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dokładniej jaki masz problem? Usługa nie działa? Pieniądze nie dotarły?

Czepiasz się.Do mnie CP przysłał mail z informacją i zapewne takie maile trafią do tych, którzy mają konta w ICOK.

Pozostali dostaną informację SMS lub /i pocztą tradycyjną.

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.07.2019 o 22:05, support458 napisał:

 

Pierwsze dwie cyfry w numerze kona, to suma kontrolna. Cyfry od 3-6 oznaczają bank.

Komunikacja o nowych numerach rachunków jest sukcesywna i prowadzona kilkoma kanałami, dostanie ją każdy.

Zmiana numeru rachunku do wpłat za usługi to nic nadzwyczajnego. Wiele firm dokonuje takich zmian np. energetyka, gazownictwo itd.

Dotychczasowy numer rachunku działa. Nie ma żadnego problemu jeśli ktoś zrobił przelew na "stary" numer.

  

Zgodzę się, że to nic nadzwyczajnego. Nadzwyczajne jest to, że Solorz ucieka ze swojego banku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W związku ze zmianą numerów rachunków bankowych sukcesywnie realizujemy kampanię informacyjną, wysyłając komunikaty drogą elektroniczną, jak również w postaci SMS-ów. Dodatkowo do Klientów, którzy przynajmniej raz od 01.06.2017 r. zamówili druki płatności w wersji papierowej zostały skierowane pisma przewodnie wraz z blankietami do wpłat. Jeżeli nie otrzymaliście jeszcze informacji, a w naszym systemie są Wasze aktualne dane, to prosimy o cierpliwość, w najbliższych dniach dostaniecie wiadomość.

Chcielibyśmy również uspokoić wszystkich, którzy dokonali już płatności na stary numer konta. Te środki zostaną zaksięgowane i rozliczone w prawidłowy sposób, więc nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Klienci korzystający z polecenia zapłaty również nie powinni się martwić, gdyż ich numer rachunku również został automatycznie zamieniony.

Za wszelkie niedogodności związane z dokonaną modyfikacją serdecznie przepraszamy i jednocześnie zachęcamy do aktualizowania danych teleadresowych na bieżąco, co pozwoli nam w przyszłości sprawnie informować o wszelkich ważnych zmianach, które będą dotyczyły usług naszych Klientów.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko to dziwnie wygląda jak mówię znajomym że będą płacić rachunki nowy numer konta i w odpowiedzi słyszę: "CP nas nie powiadomił to nie nasza wina jak jak przelew nie dojdzie, a specjalnie nie założę konta w ICOK aby to sprawdzić"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na maila od Darmowego HD dostałem już drugie powiadomienie o zmianie rachunku a tam gdzie płacę cisza. :) Nawet w gmailu sprawdzałem folder spam ale nic nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

W związku ze zmianą numerów rachunków bankowych sukcesywnie realizujemy kampanię informacyjną, wysyłając komunikaty drogą elektroniczną, jak również w postaci SMS-ów. Dodatkowo do Klientów, którzy przynajmniej raz od 01.06.2017 r. zamówili druki płatności w wersji papierowej zostały skierowane pisma przewodnie wraz z blankietami do wpłat. Jeżeli nie otrzymaliście jeszcze informacji, a w naszym systemie są Wasze aktualne dane, to prosimy o cierpliwość, w najbliższych dniach dostaniecie wiadomość.

 

Chcielibyśmy również uspokoić wszystkich, którzy dokonali już płatności na stary numer konta. Te środki zostaną zaksięgowane i rozliczone w prawidłowy sposób, więc nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Klienci korzystający z polecenia zapłaty również nie powinni się martwić, gdyż ich numer rachunku również został automatycznie zamieniony.

 

Za wszelkie niedogodności związane z dokonaną modyfikacją serdecznie przepraszamy i jednocześnie zachęcamy do aktualizowania danych teleadresowych na bieżąco, co pozwoli nam w przyszłości sprawnie informować o wszelkich ważnych zmianach, które będą dotyczyły usług naszych Klientów.

 

Jestem ciekaw jak informacje o nowym koncie do wpłat dostaną ci co mają prepaid uruchomiony anonimowo. Bez rejestracji na dane osobowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...