nexat2222 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Witam, wziąłem pakiet Cyfrowego Polsatu w ostatni piatek. Jednak nie jestem do końca zadowolony z tego pakietu, ogolnie czasami mam problemy, posiadam telewizje kablowa i zdarza się ze film się przytnie. Chciałbym skorzystać z opcji rozwiązania umowy, proszę się wypowiedzieć czy faktycznie istnieje taka możliwość i z czym to się wiąże, z jakimiś kosztami? Wyczytałem ze trzeba opłacić cały miesiąc abonamentu, ale pierwsze 3 miesiące mam darmowe. Pozdrawiam, z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Jaki miesiąc opłat? na odstąpienie masz max14 dni Jeśli umowę załatwiłeś prze internet to żadnych problemów- wysyłasz wypowiedzenie (wzór odstąpienia powinieneś dostać)jeśli w APS to zgodnie z punktem w umowie jeśli taki jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nexat2222 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Załatwiłem w punkcie cyfrowego Polsatu i plusa, połączone, mówił facet ze mogę odstąpić w czasie 14 dni, ale nic konkretnego na umówię napisanego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Najlepiej było by iść do punktu i załatwić sprawę, z tego co wiem to 14 dni działa przy zawieraniu umowy telefonicznej ale jak jest przy zawieraniu umowy w punktach to sam się zastanawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 W dniu 2.06.2019 o 11:39, nexat2222 napisał: Załatwiłem w punkcie cyfrowego Polsatu i plusa, połączone, mówił facet ze mogę odstąpić w czasie 14 dni, ale nic konkretnego na umówię napisanego nie ma. U konkurencji nie odstąpisz od czegoś takiego, w punkcie nie ma czegoś takiego jak 14 dni na odstąpienie. Jak jest w Cyfrowym Polsacie? Pewnie podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Sam miałem w CP umowę zawartą w salonie czyli APS i była możliwość rezygnacji, a w treści umowy było coś w rodzaju "umowa na próbę" i możliwości rezygnacji w tym samym miejscu. Ja brałem wtedy umowę elastyczną Familijny HD<->Rodzinny HD. Może nie zawsze ale była taka możliwość, czy teraz jest wiem, na pewno w umowie było to zawarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Umowa na probe to mogła byc promocyjne oferta Operatora w ktorym dawal ci prawo odstapienia niezaleznie od kanału dystrybucji tak jak teraz nc+ daje do konca czerwca. Ogolnie zawarcie umow w APS nie daje prawa do bezkarnego rozwiazania umowy z tytulu rezygnaci z umowy bez powodu niezaleznie od terminu takiej rezygnacji. Można reklamować usługę że nie działa i jeśli winą są warunki techniczne niezależne od Abonenta to wtedy można coś wskorac Edytowane 5 Czerwca 2019 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.