Jump to content
nexat2222

Odstąpienie od umowy w czasie 14 dni

Recommended Posts

Witam, wziąłem pakiet Cyfrowego Polsatu w ostatni piatek. Jednak nie jestem do końca zadowolony z tego pakietu, ogolnie czasami mam problemy, posiadam telewizje kablowa i zdarza się ze film się przytnie. Chciałbym skorzystać z opcji rozwiązania umowy, proszę się wypowiedzieć czy faktycznie istnieje taka możliwość i z czym to się wiąże, z jakimiś kosztami? Wyczytałem ze trzeba opłacić cały miesiąc abonamentu, ale pierwsze 3 miesiące mam darmowe. Pozdrawiam, z góry dziękuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki miesiąc opłat? na odstąpienie masz max14 dni

Jeśli umowę załatwiłeś prze internet to żadnych problemów- wysyłasz wypowiedzenie (wzór odstąpienia powinieneś dostać)jeśli w APS to zgodnie z punktem w umowie jeśli taki jest.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Załatwiłem w punkcie cyfrowego Polsatu i plusa, połączone, mówił facet ze mogę odstąpić w czasie 14 dni, ale nic konkretnego na umówię napisanego nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej było by iść do punktu i załatwić sprawę, z tego co wiem to 14 dni działa przy zawieraniu umowy telefonicznej ale jak jest przy zawieraniu umowy w punktach to sam się zastanawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.06.2019 o 11:39, nexat2222 napisał:

Załatwiłem w punkcie cyfrowego Polsatu i plusa, połączone, mówił facet ze mogę odstąpić w czasie 14 dni, ale nic konkretnego na umówię napisanego nie ma.

U konkurencji nie odstąpisz od czegoś takiego, w punkcie nie ma czegoś takiego jak 14 dni na odstąpienie.  Jak jest w Cyfrowym Polsacie? Pewnie podobnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam miałem w CP umowę zawartą w salonie czyli APS i była możliwość rezygnacji, a w treści umowy było coś w rodzaju "umowa na próbę" i możliwości rezygnacji w tym samym miejscu. Ja brałem wtedy umowę elastyczną  Familijny HD<->Rodzinny HD. Może nie zawsze ale była taka możliwość, czy teraz jest wiem, na pewno w umowie było to zawarte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Umowa na probe to mogła byc promocyjne oferta Operatora w ktorym dawal ci prawo odstapienia niezaleznie od kanału dystrybucji tak jak teraz nc+ daje do konca czerwca. Ogolnie zawarcie umow w APS nie daje prawa do bezkarnego rozwiazania umowy z tytulu rezygnaci z umowy bez powodu niezaleznie od terminu takiej rezygnacji. Można reklamować usługę że nie działa i jeśli winą są warunki techniczne niezależne od Abonenta to wtedy można coś wskorac

Edited by rotalplus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...