Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze 55”


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

Planuje zakup telewizora 55 cali. Planowany budżet 2000-2500zl.

Nie znam się za bardzo na aktualnych nowinkach technologicznych - jestem zielony w tym temacie.

Zależy mi na tym żeby telewizor posiadał funkcje smartTV, 4K i wifi. Ponadto chciałbym żeby dźwięk był w miarę możliwości czysty, a obraz nie rozmyty pikselami.. :)

 

Zastanawiam się nad trzema markami : Phlillips, Samsung i LG.

Zakupu chciałbym dokonać w którymś ze sklepów mediamarkt, RTV AGD,  itp.

 

https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/telewizory?filter%5B48%5D%5B0%5D=808449&filter%5B8642%5D%5B0%5D=808729&filter%5B8642%5D%5B1%5D=808729

 

za każda pomoc będę wdzięczny :)

 

Miłego dnia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to do wyboru masz:

- Philips 6703 - dobry obraz i dźwięk, pełne podświetlenie, smart TV to Saphi (autorskie rozwiązanie Philipsa - w modelach droższych jest Android), Jak byś trafił na dobra promocję to śmiało możesz brać Philipsa 7303.

- Samsung 7472 - poprawne parametry obrazu i dźwięku, podświetlanie krawędziowe, smart Tv to Tizen4,0 (autorskie rozwiązanie Samsunga)

- LG to loteria niektóre modele mają matryce RGBW (nie są one chwalone za jakość)

- Hitachi  HL 7000 - dobre kolory, wysoki kontrast, podświetlanie krawędziowe, smart Tv to SmartVue (autorskie rozwiązanie Hitachi - raczej nie spodziewaj się mnogości aplikacji)

 

Jak chcesz kupować w sieciówkach to idź i zobacz osobiście.

Edytowane przez bartek67
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach