Jump to content
ircios

+ Miesiąca - dyskusja

Recommended Posts

Nie pisze bzdur tylko to co konsule mówią i się upierają. Tak bzdury to oni gadają czy to infolinia czy to czat. Ja wszedłem w spór z konsulem i po analizie konta i konsultacjach z przełożonym przyznał mi racje ale powiedział mu przełożony że tak nie miała wygląda ta promocja bo to nie jest "+miesiąca" tylko oferta specjalna itd. Konsul musiał to ręcznie poprawiać. Zobaczymy czy wam ten bałagan co macie teraz na kontach po właczeniu najpierw oferty z listopada a teraz drugi raz z grudnia da możliwość darmowego stycznia 2020 nadal bez reklamacji. Trzeba od reki to wyjaśniać bo jak zlecacie wyłaczenie to wam liczą koniec okres darmowego jako 31.12.2019r. a nie 31.01.2020r. Ja już mam od reki poprawione na koncie.

Edited by pablo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja właśnie włączyłem sobie opcje HBO z HBO go na dwa miesiące w promocji Black Weekend, straciłem cenę 20 zł za miesiąc ale zyskałem dwa miesiące i tak planowałem te opcje wyłączyć pod koniec stycznia.

Edited by tektyw85

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może inaczej nie powtarzaj bzdur po konsulach.Ja jestem spokojny mam regulamin i możliwość reklaamcji.O blokerze nie wspomnę więc soją promocję posiadam😃

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, czerstwy napisał:

Nie wipisuj tu bzdur.To jest standardowa opcja która pojawia się od czasu do czasu.Pierwszy niepełny + pełny miesiac za free następnie opłata lub możliwość wyłączenia.Więc jak według regulaminu przy włączeniu 1-2 grudnia mogło być do końca [email protected] szybki jesteś😂 ja sobie cierpliwie poczekam i meila z regulaminem nie kasuje.

Dokładnie. W nc+ od zawsze w każdej opcji jest, że miesiąc włączenia za free, nie ważne czy ta oferta nazywa się +miesiące czy jest to zwykła cennikowa opcja to za miesiąc włączenia nie płacimy. Jak wół stoi w obydwu opcjach, że miesiąc włączenia za 0 zł i kolejny miesiąc też 0 zł. Jak chcą to niech naliczają opłatę za styczeń, zareklamuje się i w ramach rekompensaty poprosić się o luty gratis :D

 

Edited by ShinobiQWE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aż głupio będzie sie powoływać na ich regulamin skoro mi uruchomili tą opcje niezgodnie z tym regulaminem😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc jak uruchomiłem HBO 30 listopada to mogę ugrać ten darmowy styczeń?Czy zostaje tylko z darmowym grudniem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

co za januszerka tutaj się uskuteczenia to głowa mała :P

Edited by neblyn
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

skąd macie info o plusie miesiąca? przed chwilą pisałem na centrum pomocy z konsulem i powiedział(napisał) że na ten moment nic mu nie wiadomo o plusie miesiąca grudnia

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, czerstwy napisał:

@markar szybki jesteś😂 ja sobie cierpliwie poczekam i meila z regulaminem nie kasuje.

U mnie prognoza płatności na grudzień zwiększyła się o 30 zł. Poszła reklamacja.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O to ładnie nie za styczeń a już za grudzień?😂Dział reklaamcji będzie miał pełne ręce roboty.😉Chyba powoli trzeba pisać też mam widzę +30zł za rachunek w grudniu.☺️w sumie całe wieki już nic nie reklamowałem.

Edited by czerstwy
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w strefie Canal+ HBO z HBO GO do końca stycznia w prezencie na black weekend potem 25zł/mies. lub możliwość rezygnacji podczas okresu bez opłat. Kanał już świeci. Była też możliwość włączenia MMP w prezencie na black weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz czy wszystko sie zgadza z terminami i płatnościami.Bo niezłe jaja odstawiają widzę będzie zabawnie.😄

Edited by czerstwy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem, u mnie na szczęście wszystko się zgadza z płatnościami. Mogłem również włączyć MMP. Muszę przyznać oferta wypasiona😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi policzyli za obydwie opcje juz w grudniu 65zl doszlo za nic,podwoiły sie oferty ta dzisiejsza i ta 2dni temu na HBO I SMP.

poszło pismo,jutro już nowe rachunki wysyłaja,beda miec,malo czasu na poprawe i korekty😈

podobno jedna ze specjalistek juz dziala z tym , dostalem info.na czacie, ciekawe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi konsul na czace napisał że data 01-01-2020 jest prawidłowa (Multi man pack) i styczeń i grudzień jest za darmo, a tutaj czytam że niektórym zmieniili daty na 31-01-2020.. ale bajzel

Edited by robertokot25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem również potwierdzenie z płatnościami na pocztę e mail ale tam jest tylko że grudzień za free o styczniu nic nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, robertokot25 napisał:

mi konsul na czace napisał że data 01-01-2020 jest prawidłowa (Multi man pack) i styczeń i grudzień jest za darmo, a tutaj czytam że niektórym zmieniili daty na 31-01-2020.. ale bajzel

Nie jest prawidłowa.Proponuje pisać reklamacje.Im więcej tym lepiej dla nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, czerstwy napisał:

Nie jest prawidłowa.Proponuje pisać reklamacje.Im więcej tym lepiej dla nas.

pisać przez opcję "napisz do nas" i ICA? tylko nie ma do wyboru tematu "reklamacja" - obojętnie co wybrać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

koledzy a aktywował ktoś opcję 10xc+ black weekend dziś? jaką pokazuje datę końca okresu gwarantowanego - 31-01-2020? i jaka jest prognoza płatności?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak aktywowałem dzisiaj i według prognozy grudzień 0zł., styczeń 20zl., a  40zł dopiero w lutym.

Edited by szunaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, pablo21 napisał:

Zrób to póki możesz bo zaraz poprawią ten bląd :-) Ja to zrobiłem a potem reklamacyjnie od ręki konsultant mi poprawił właściwie tzn tamta usunał by ta prawidłowo wskoczyłą w system. Ogólnie konsul powiedział że mają błedy w systemie i dlatego te oferty maja wszyscy prawie co uruchamiali listopadowe w ICA. To teraz w ICA wskoczył grudniowe na Black Week a tak nie powinno być. System przez pomyłkę obdarował wszystkich. :-) no i przechodzą z błędami przez system :-)

 

Dzięki, aktywowałem. Niestety nie miałem takiego szczęścia do konsultanta. Od pierwszego wypowiedzianego słowa był bardzo nieuprzejmy i lekceważący. Niby reklamacja została złożona, ale będzie trzeba sprawę monitorować.

 

A w "Szczegóły mojej oferty" jaką masz datę "końca okresu gwarantowanego" oraz "aktualną cenę" dla włączonych opcji z Black Weekend?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...