Jump to content

+ Miesiąca - dyskusja


Recommended Posts

Nie pisze bzdur tylko to co konsule mówią i się upierają. Tak bzdury to oni gadają czy to infolinia czy to czat. Ja wszedłem w spór z konsulem i po analizie konta i konsultacjach z przełożonym przyznał mi racje ale powiedział mu przełożony że tak nie miała wygląda ta promocja bo to nie jest "+miesiąca" tylko oferta specjalna itd. Konsul musiał to ręcznie poprawiać. Zobaczymy czy wam ten bałagan co macie teraz na kontach po właczeniu najpierw oferty z listopada a teraz drugi raz z grudnia da możliwość darmowego stycznia 2020 nadal bez reklamacji. Trzeba od reki to wyjaśniać bo jak zlecacie wyłaczenie to wam liczą koniec okres darmowego jako 31.12.2019r. a nie 31.01.2020r. Ja już mam od reki poprawione na koncie.

Edited by pablo21
Link to post
Share on other sites

A ja właśnie włączyłem sobie opcje HBO z HBO go na dwa miesiące w promocji Black Weekend, straciłem cenę 20 zł za miesiąc ale zyskałem dwa miesiące i tak planowałem te opcje wyłączyć pod koniec stycznia.

Edited by tektyw85
Link to post
Share on other sites
38 minut temu, czerstwy napisał:

Nie wipisuj tu bzdur.To jest standardowa opcja która pojawia się od czasu do czasu.Pierwszy niepełny + pełny miesiac za free następnie opłata lub możliwość wyłączenia.Więc jak według regulaminu przy włączeniu 1-2 grudnia mogło być do końca [email protected] szybki jesteś😂 ja sobie cierpliwie poczekam i meila z regulaminem nie kasuje.

Dokładnie. W nc+ od zawsze w każdej opcji jest, że miesiąc włączenia za free, nie ważne czy ta oferta nazywa się +miesiące czy jest to zwykła cennikowa opcja to za miesiąc włączenia nie płacimy. Jak wół stoi w obydwu opcjach, że miesiąc włączenia za 0 zł i kolejny miesiąc też 0 zł. Jak chcą to niech naliczają opłatę za styczeń, zareklamuje się i w ramach rekompensaty poprosić się o luty gratis :D

 

Edited by ShinobiQWE
Link to post
Share on other sites
49 minut temu, czerstwy napisał:

@markar szybki jesteś😂 ja sobie cierpliwie poczekam i meila z regulaminem nie kasuje.

U mnie prognoza płatności na grudzień zwiększyła się o 30 zł. Poszła reklamacja.

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

O to ładnie nie za styczeń a już za grudzień?😂Dział reklaamcji będzie miał pełne ręce roboty.😉Chyba powoli trzeba pisać też mam widzę +30zł za rachunek w grudniu.☺️w sumie całe wieki już nic nie reklamowałem.

Edited by czerstwy
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

U mnie w strefie Canal+ HBO z HBO GO do końca stycznia w prezencie na black weekend potem 25zł/mies. lub możliwość rezygnacji podczas okresu bez opłat. Kanał już świeci. Była też możliwość włączenia MMP w prezencie na black weekend.

Link to post
Share on other sites

Mi policzyli za obydwie opcje juz w grudniu 65zl doszlo za nic,podwoiły sie oferty ta dzisiejsza i ta 2dni temu na HBO I SMP.

poszło pismo,jutro już nowe rachunki wysyłaja,beda miec,malo czasu na poprawe i korekty😈

podobno jedna ze specjalistek juz dziala z tym , dostalem info.na czacie, ciekawe :)

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, robertokot25 napisał:

mi konsul na czace napisał że data 01-01-2020 jest prawidłowa (Multi man pack) i styczeń i grudzień jest za darmo, a tutaj czytam że niektórym zmieniili daty na 31-01-2020.. ale bajzel

Nie jest prawidłowa.Proponuje pisać reklamacje.Im więcej tym lepiej dla nas.

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, pablo21 napisał:

Zrób to póki możesz bo zaraz poprawią ten bląd :-) Ja to zrobiłem a potem reklamacyjnie od ręki konsultant mi poprawił właściwie tzn tamta usunał by ta prawidłowo wskoczyłą w system. Ogólnie konsul powiedział że mają błedy w systemie i dlatego te oferty maja wszyscy prawie co uruchamiali listopadowe w ICA. To teraz w ICA wskoczył grudniowe na Black Week a tak nie powinno być. System przez pomyłkę obdarował wszystkich. :-) no i przechodzą z błędami przez system :-)

 

Dzięki, aktywowałem. Niestety nie miałem takiego szczęścia do konsultanta. Od pierwszego wypowiedzianego słowa był bardzo nieuprzejmy i lekceważący. Niby reklamacja została złożona, ale będzie trzeba sprawę monitorować.

 

A w "Szczegóły mojej oferty" jaką masz datę "końca okresu gwarantowanego" oraz "aktualną cenę" dla włączonych opcji z Black Weekend?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...