Skocz do zawartości

+ Miesiąca - dyskusja


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, bobo235 napisał:

Myśłałem że sobie jaja robisz

Ja sobie jaj nigdy nie robię ;)

Wylogowałem się z swojego konta na Netflixie, bo coś chciałem sprawdzić i okazuje się, że nadal mają miesiąc za darmo.

Przeglądarka Firefox.

Edit.

Kiedyś chyba @bugmenot , wspominał , że na różnych przeglądarkach oferta Netflixa może się nieco różnić.

Edytowane przez kingofsouth
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam Comfort+ wraz z 10xC+ i paczką Filmbox razem płacę 52,5 zł.

 

Dziś na infolinii propozycja włączenia Netflix w takiej ofercie:

Comfort+ wraz z 10xC+ i paczką Filmbox oraz dostępem do Netflix za 89,99 zł łącznie za wszystko.

Czyli za sam Netflix wychodziło by 37,50 zł.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, tweed77 napisał:

Czyli za sam Netflix wychodziło by 37,50 zł.

Tylko, czy pytałeś się jaki to plan Netflix? ;)

Jest tam 4K czy to podstawa.

Kolejne pytanie.

Czy ten Netflix to tylko aplikacja na dekoder od NC+ czy też można się logować na Smart TV i inne urządzenia.

To jest bardzo istotna sprawa. Nie zapominajcie o tym :D

Po co komu Netflix na samym dekoderze? Gdzie to można zabrać wyjeżdżając na urlop, delegację , do kumpla na piwo itd.

Ja nie widzę na stronie Netflixa by było do wyboru logowanie od operatora Platformy C+

Ktoś z was zastanawiał się nad tym???

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, kingofsouth napisał:

Ja sobie jaj nigdy nie robię ;)

Wylogowałem się z swojego konta na Netflixie, bo coś chciałem sprawdzić i okazuje się, że nadal mają miesiąc za darmo.

Przeglądarka Firefox.

Edit.

Kiedyś chyba @bugmenot , wspominał , że na różnych przeglądarkach oferta Netflixa może się nieco różnić.

Ja nigdy w tym całym Netflixie konta nie miałem. Też używam firefoxa i tego free nie mam. Za drugim razem sprawdziłem na windowsoskim Edge i była inna formuła zamawiania pakietów, ale ani śladu po darmowym miesiącu. No nic trzeba będzie poczekać na widźmina i jak będa dobre recenzje/oceny to zakupić na miesiąc jakiś pakiecik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Pawel napisał:

A dlaczego miałyby być tylko na dekoderze ?..... Netflixem będzie pewnie tak samo.

Jesteś tego pewien? ;)

HBO GO na swojej stronie ma wybór operatora  a na Netflixie próżno szukać takiej funkcji.

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kingofsouth zadzwoniłem i się dowiedziałem

Comfort+ wraz z 10xC+ i paczką Filmbox oraz dostępem do Netflix za 89,99 zł łącznie za wszystko.

Czyli za sam Netflix wychodziło by 37,50 zł bez treści 4K.

 

Treści 4K tylko przy zmianie na wysoki pakiet bodajże Superpremium 4K - coś  około 140 zł przez 2 miesiące a później 180 zł.

Podziękowałem.

Lepiej zostać przy tym co mam i sobie osobno dokupić Netflix.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usługa NETFLIX dostępna będzie jak na razie tylko na dekoderach 4K UltraBox+ z serii ITCA produkcji Technicolor. Natomiast jeśli Abonent ma dekoder 4K UltraBox+ z serii JADA produkcji ADB, to może go bezpłatnie w punkcie CANAL+ wymienić na dekoder z serii ITCA.

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Pawel napisał:

 Ktos liczyl że bedzie taniej niż w spółdzielni ? ;D

Nie ja. bo ja nie używam w spółdzielni.

Jednoosobowa spółka , tak też można funkcjonować :D 

 

Teraz, lukx95 napisał:

Usługa NETFLIX dostępna będzie jak na razie tylko na dekoderach 4K UltraBox+ z serii ITCA produkcji Technicolor.

 

I co ja pisałem? Masakra Netflix na dekoderze....

Tragedia......

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączyłem pakiet Multi Man Pack 28.11 oraz 01.12 skoro był dostępny. Od kilku dni toczę dyskusję z rzeszą pracowników operatora, którzy najpierw informują, że pakiet jest bez opłat do 31.01 a następnie po mojej prośbie o wyłączenie pakietu wraz z końcem okresu darmowego informują mnie, że pakiet wyłączy się z końcem grudnia. Najlepsze, że nawet odpisują o tej porze czyli 23.00 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi  zgłoszenie dlaczego data końca okresu gwarantowanego w ICA jest 01-01-2020, a nie 31-01-2020 (obie opcję włączone 1 grudnia) odpisali tak :

 

 
"informuję, że okres obowiązkowy został zaliczony poprawnie ponieważ zamówił produkt 01.12.2019 czyli pierwszego dnia miesiąca, natomiast jeżeli chodzi o opłaty to w prognozach za miesiąc grudzień nie ma dodatkowej opłaty za Canal+ natomiast w styczniu jest opłata 20 zł. W kwestii Multimanpacka przez grudzień oraz styczeń nie ma dodatkowych opłat."
 

"Opcję CANAL+ oraz Multi Man Pack posiada Pan ze zobowiązaniem do 31 grudnia 2019 roku, czyli może Pan zgłosić dyspozycje ich odłączenia na koniec okresu zobowiązania, lub po wskazanej dacie na koniec miesiąca w którym Pan taką dyspozycje wyda. "

 

Jak dzwoniłem na infolinię to niby w prognozach mam że MMP jest darmowy na grudzień i styczeń, a C+ darmowy na grudzień i 20zl za styczeń - czyli wygląda na to że jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim koncie dodatki tez mają złą date okresu gwarantowanego.Zrobiłem przed chwilą symulację w ICA gdybym włączył dzisiaj jakiś dodatek do obecnego pakietu.Za styczeń doliczona jest tylko kwota ewentualnego dodatku czyli zakładam, że za HBO i MMP mimo złych dat nie doliczą opłat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pawel napisał:

Były miesiące, że i u mnie wyłączone dodatki świeciły jeszcze przez dwa tygodnie.

Ja wspominam czasy Cyfry+ gdy po (pamiętacie?) jednej z promocji tzw. weekendowej paczka Canal+ świeciła przez prawie 2 lata.

A teraz mam promocję w CP. Pakiet Familijny za 5 zł SAT, a w CP on the go paczka z MP, HBO i Elevenami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to pamiętam nawet czasy, kiedy C+ nie potrafiło przez bodajże rok wysyłać do częsci abonentów rachunków (a jeszcze Internet był w powijakach i nie było mowy o przelewach w taki sposób, wszyscy chcieli mieć blankiety itd), potem się obudzili i dali wezwania do zapłaty na kwoty rzędu 800-1000 zł, a po miesiącu się z tego wycofali robiąc "abolicję" choć niektórzy już zdążyli je zapłacić ;)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...