Jump to content

Recommended Posts

W dniu 30.07.2020 o 21:17, paskud napisał:

Czasami zdarza się zatrzymanie o nagrania i przeskok o kilka lub kilkanaście sekund. Dlatego lepiej weź MAGa 255. Choć kolega jest zadowolony z Arrisa 4K. Ponoć nie widział sprzętu tak szybko przełączającego kanały. I nagrywa też ponoć dobrze.

 

Dzięki za odpowiedź, jednakże jesteś pewny, że opisane przypadłości są wynikiem źle działającego dekodera? Dopytuję, ponieważ opisane problemy wskazywałyby na albo problemy z zasilaniem zewnętrznego dysku (czy masz dysk z własnym zasilaniem czy zasilasz z portu USB dekodera?) albo problemy z prędkością (winny może być słabej jakości kontroler obudowy dysku).

 

Chociaż zastanawiając się nad tym, dekoder też może być winny - przykładowo procesor może nie wyrabiać i "co jakiś czas" przeskakuje klatka.

 

Czy ktoś z użytkowników tego Arrisa 1113 też spotkał się z takimi problemami?

 

Nie wiem czy mój operator będzie miał na stanie tego Maga. Muszę zapytać. Arrisa 4K bym wziął gdyby nie dopłata +10 zł m-c. Oferta programów 4k w Polsce leży i kwiczy, a pozostałe funkcjonalności są takie same jak starszy Arris. Dochodzi faktycznie tylko szybkość działania, chociaż ja głównie nagrywam a potem odtwarzam, więc ta szybkość może mieć tylko wpływ na działanie interfejsu w moim przypadku. Chociaż mój operator (docelowy) zarzeka się, że już 1113 cytuję "działa błyskawicznie". Pewnie mnie trochę bajeruje haha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arris 1113 jest szybki. Na pewno szybszy od MAG IM2100.

Jest jeszcze cos... 1113 nie obsługuje napisów ekranowych. Ponoć to błąd oprogramowania. W testach jest nowe, z cofaniem do siedmiu dni na niektórych stacjach

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... dzięki za te informacje, bo są na wagę złota w przypadku osoby zastanawiającej się czy brać Jamboxa czy nie.

 

Ale aż ciężko uwierzyć, że tak wadliwy sprzęt jest NADAL dostępny w ofercie. Dla przykładu to co już się dowiedziałem, że IM2100 został wycofany z oferty właśnie z uwagi na problemy z oprogramowaniem. W sensie, że żaden nowy abonent nie będzie mógł go wybrać.

 

Czy jesteś na 100% pewien, że opisane problemy nie wynikają z wadliwej sztuki tego Arrisa, którą Ty akurat dostałeś? Próbowałeś wymienić na inny egzemplarz? Ta informacja o błędzie oprogramowania pochodzi od Twojego operatora czy gdzieś z Internetu?

 

Zależy mi na tych informacjach (albo może ktoś inny też ma ten dekoder i mógłby dorzucić swoje obserwacje?), bo jeszcze w zeszłym tygodniu byłem prawie zdecydowany na Jamboxa, ale jak czytam o problemach, które opisujesz (a przecież dotyczą podstawowych funkcji jak nagrywanie czy wybór napisów do filmu na kanale to umożliwiającym) to naprawdę nie chce się wkopać w usługę, którą będę przeklinał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.08.2020 o 12:47, paskud napisał:

...

 

Ponawiam swoją powyższą wiadomość, ponieważ nie jestem pewien czy masz włączone powiadomienia o odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informację podał mi operator. Tak samo jak o problemach VIP1113 z nagrywaniem na USB.

 

Co jeszcze... Jeśli nagrywasz w chmurze, na żadnym z nagrań nie uświadczysz napisów czy innych, niż polska, ścieżek dźwiękowych. Na USB masz wszystko.

Sam często korzystam o opcji obejrzenia bieżącej audycji od początku. To działa na chyba większości stacji.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, paskud napisał:

...

 

Faktycznie, na "infolinii" Jamboxa potwierdzono mi, że Arris 1113 miewa problemy z nagrywaniem na USB. Jest to problem im znany, wynikający jak mówiłeś, z błędów softu. Nie uzyskałem informacji czy planują naprawę oprogramowania w tym zakresie.

 

IM2100 został wycofany z nowo zawieranych umów, ze względu na rażące błędy oprogramowania. 

 

Mag 255 jest dekoderem nadal wspieranym, aczkolwiek nie jest dostępny w bieżącej sprzedaży - tylko jakieś ewentualne leżaki magazynowe. Mój docelowy operator akurat nie ma go na stanie, ma się zorientować czy jest możliwość przysłania "z centrali".

 

Właściwie jedynym dekoderem dostępnym od ręki i bez znanych problemów (potwierdzono mi na infolinii, że póki co nie mają żadnych zgłoszeń co do błędów) jest Arris 5305 4K, który u mojego operatora wiąże się z dopłatą +10 zł miesięcznie (nawet do najwyższego abonamentu 85 zł). Na infolinii dowiedziałem się, że Jambox sam w sobie nie dolicza tych +10 zł, oni nic z tego nie mają. To leży po stronie operatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...