pa_blo Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 @kacpi1029 Dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpi1029 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 @pa_blo ale ze dobry pomysł czy zły?niech stali abonamenci też coś z tego mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 dostaniemy ale HipHopTV zaczynam powatpiewac w Jamboxa i nie rozumiem na co oni czekaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard025 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Witam to bardzo proste mniej programów więcej zwiedzonych abonamentów Większy zysk dla operatora Edytowane 12 Lutego 2016 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa_blo Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Jeśli nie będzie zysku to nie będzie niczego jak to kiedyś miły Pan mówił. Do pracy chodzisz za darmo ? Lubię rzeczową dyskusje ale czasem niektóre posty wołają o pomstę do nieba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juventinio89 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Nie wiem kto Panu placi i za co, jaka jest Pana rola. W zasadzie nie ma to wiekszego znaczenia. Jednak zaznaczam, ze kazda wypowiedza w tym temacie reprezentuje Pan swojego pracodawce, a ten ton wypowiedzi powtarzajacy sie od dluzszego czasu kiedy ktos powie cokolwiek negatywnego - jest zenujacy. Do pracy chodzisz za darmo ? Jako pracodawca zwolniłbym pracownika, który w ten sposób rozmawia z klientem. Może ja przypomne inna zasade, ktora, jak osobiscie uwazam - powinna przyswiecac we wspolpracy na linii klient-firma: To Wy jesteście dla klienta a nie klient dla Was. Od razu zaznaczam, prosze tego nie interpretowac jak: "klient nasz Pan" bo to absolutnie nie o takie podejście chodzi. Nie chcecie od dłuzszego czasu wprowadzić Eleven, zwalacie wine na Eleven, potem jakies wymowki, ze nikt duzy go nie wprowadzil (zenada, powinno chyba Wam zalezec zeby byc PRZED konkurencja a nie powtarzac jej ruchy?). W takim razie ja widze inne, swietne wyjscie. Wystosuje pismo do Eleven, zobaczymy jaka bedzie ich odpowiedz. Zaznacze, ze chce opublikowac tresc ich odpowiedzi na forum i oczywiscie to zrobie. Edytowane 13 Lutego 2016 przez juventinio89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa_blo Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 OK, to się zwalniam nie będę już sam sobie płacił. Z utęsknieniem będę czekał na odpowiedź z 11 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard722 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Witam juventinio89 takie jest podejście do klienta i dlatego mój lokalny dostawca rozwiesił kable po słupach z lat 50-tych XX wieku i czekają na chętnych na podłączenia telewizji 3 generacji.Obecnie przy rozwijającej się DVBT nie ma chętnych aby wydać ok 100 zł na za mini hd http://www.wad.pl/index.php?file=telewizja-cyfrowa Jeszcze przedstawiciel firmy traktuje nas jak zło konieczne Lubię rzeczową dyskusje ale czasem niektóre posty wołają o pomstę do nieba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa_blo Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Przedstawiciel jakiej firmy? Co do postów, które wołają o pomstę do nieba, proszę o to kolejny: ... rozwiesił kable po słupach z lat 50-tych XX wieku ... Jakie ma znaczenie z którego roku są słupy ? Oczywiście lepiej bić pianę zamiast skupić się na konkretach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek.prz Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Ok, to może skupmy się na konkretach, bo naprawdę na dyskusję o włączeniu Eleven, która toczy się tu od pół roku szkoda chyba czasu. Ostatnio MAG250 zaskoczył mnie nową funkcjonalnością - tzn. brakiem możliwości przewijania zarejestrowanych ostatnio nagrań (na razie mam tę sytuację na 4 nagraniach, które nagrałem w ciągu ostatniego tygodnia). Otóż jeśli nie przewijam nagrania to odtwarza się od początku prawidłowo (tzn. tak mi się wydaje, bo po 4 minutach nie było błędów), ale jeśli tylko cokolwiek przewinę (choć by jeden raz o pół minuty) to mam następujący efekt: film odtwarza się kilkanaście/kilkadziesiąt sekund, po czym cały obraz i dźwięk się wysypują (mam na ekranie tylko dziwne artefakty), natomiast napisy cały czas się wyświetlają... Można by pomyśleć, że wadliwy jest jakiś fragment nagrania, ale tak potem jest cały czas... Żeby było śmieszniej na wstawionych poniżej nagraniach widać, że jeśli przewinę film dalej, to jest on prawidłowo nagrany - znowu odtwarza się kilkanaście/kilkadziesiąt sekund i to samo... Oczekuję bardzo konkretnej pomocy - co z tym zrobić? Nigdy wcześniej nie było takiej sytuacji, a niestety w ten sposób niczego nagranego nie da się oglądać... pa_blo - jesteś mi w stanie z tym pomóc czy mam zgłaszać się bezpośrednio do Waszego supportu? Uprzedzę pytania - nagrania trzymam na 128GB pendrive, który był używany tylko i wyłącznie w MAGu 250. Nie tak dawno po restarcie dekodera straciłem całą listę nagrań z pendrive'a (miejsce nadal było zajęte), więc sformatowałem pendrive'a używając dekodera. Od tego czasu zauważyłem że na nagraniach miałem sporo błędów (dawniej było to sporadyczne, teraz na nagranym filmie mam kilkanaście błędów - czasem są całe kilkudziesięciosekundowe obszary z artefaktami), no ale to co dzieje się ostatnio to już naprawdę gruba przesada nawet jak na MAGa 250 i Jamboxowe oprogramowanie... Linki do nagrań przedstawiających całą sytuację: Edytowane 14 Lutego 2016 przez piotrek.prz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa_blo Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Wyślij mi proszę na PW maca tego maga na którym się to dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek.prz Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 @pa_blo: MACa swojego MAGa wysłałem Ci na PW. Miałem ostatnio to samo, sformatowałem pena, ale jeszcze od tej pory nic nie nagrywałem, z ciekawości dzisiaj to sprawdzę i dam znać. Właśnie to sprawdziłem format pena nie pomógł, brak możliwości oglądnięcia nagranego programu, masakra jakaś... Hmm, dzięki za info. Fajnie wiedzieć że nie jestem sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Odnośnie Elevenów w Jamboxie to dyskusja faktycznie nie ma sensu póki co ale mógłby Jambox wydać w tym temacie jakieś oficjalne oświadczenie bo nie rozumiem póki co ich polityki i na tą chwile osobiscie jak mi się skonczy umowa to z jej przedłużeniem jestem na nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris87 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Nie tak dawno po restarcie dekodera straciłem całą listę nagrań z pendrive'a (miejsce nadal było zajęte) U mnie zdarzyło się to już dwa razy. Dekoder się zawiesił, po restarcie lista nagrań była pusta choć licznik GB wskazywał że część była zajęta. Musiałem sformatować, nagrania poszły w ... Problemów z przewijaniem nie zauważyłem. Edytowane 15 Lutego 2016 przez kris87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wizjaplus Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Kanały Eleven się rozwijają o nowe prawa i szerszy zasięg a to powoduje że cena za kanały idzie w górę. Im dłużej się czeka z wprowadzeniem kanałów tym koszt będzie większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misterosatelita1996 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 masz racje,jambox dzisiaj posiada ponad 250 kanałów tv,w tym ponad 100 w HDTV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wizjaplus Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Nie do końca posiada 250 kanałów tv, odejmij duble SD kanałów które są w HD w ofercie a mają identyczne ramówki programowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilanowski Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Ok, to może skupmy się na konkretach, bo naprawdę na dyskusję o włączeniu Eleven, która toczy się tu od pół roku szkoda chyba czasu. Ostatnio MAG250 zaskoczył mnie nową funkcjonalnością - tzn. brakiem możliwości przewijania zarejestrowanych ostatnio nagrań.... Pisałem o tym już wcześniej. Oczywiście post został pominięty w ferworze dysput o eleven. Jedyna różnica u mnie, to że problem rozjechania obrazu pojawił się przy zatrzymaniu telewizji "na żywo" i przewinięcie o kilka sekund poprawiało na chwilę sytuację. Edytowane 16 Lutego 2016 przez emilanowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misterosatelita1996 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Nie do końca posiada 250 kanałów tv, odejmij duble SD kanałów które są w HD w ofercie a mają identyczne ramówki programowe. masz rację jako jedyny operator posiada 250 kanałów w tym ponad 100 w HDTV mam też jambox i fajnie się używa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ostatnio MAG250 zaskoczył mnie nową funkcjonalnością - tzn. brakiem możliwości przewijania zarejestrowanych ostatnio nagrań (na razie mam tę sytuację na 4 nagraniach, które nagrałem w ciągu ostatniego tygodnia). Otóż jeśli nie przewijam nagrania to odtwarza się od początku prawidłowo (tzn. tak mi się wydaje, bo po 4 minutach nie było błędów), ale jeśli tylko cokolwiek przewinę (choć by jeden raz o pół minuty) to mam następujący efekt: film odtwarza się kilkanaście/kilkadziesiąt sekund, po czym cały obraz i dźwięk się wysypują (mam na ekranie tylko dziwne artefakty), natomiast napisy cały czas się wyświetlają... Można by pomyśleć, że wadliwy jest jakiś fragment nagrania, ale tak potem jest cały czas... Żeby było śmieszniej na wstawionych poniżej nagraniach widać, że jeśli przewinę film dalej, to jest on prawidłowo nagrany - znowu odtwarza się kilkanaście/kilkadziesiąt sekund i to samo... Oczekuję bardzo konkretnej pomocy - co z tym zrobić? Nigdy wcześniej nie było takiej sytuacji, a niestety w ten sposób niczego nagranego nie da się oglądać... pa_blo - jesteś mi w stanie z tym pomóc czy mam zgłaszać się bezpośrednio do Waszego supportu? mam ten sam problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpi1029 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Mam identycznie, sprawdziłem teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek.prz Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Swoją drogą czy też macie wrażenie że ostatnio częściej niż dawniej następują jakieś małe zakłócenia w obrazie/dźwięku (np. zanik dźwięku na 0,5 sekundy, klatka obrazu z artefaktami) - dawniej zdarzało mi się to rzadko, a ostatnio dzieje się tak coraz częściej? Oczywiście może to być problem mojego bezpośredniego dostawcy, ale wolę się upewnić czy inni przypadkiem nie mają podobnych spostrzeżeń? Tak z perspektywy czasu mam natomiast nieodparte wrażenie że przyczyną wielu błędów jest "nowe" oprogramowanie, które ponoć miało być lepsze, a jest co najwyżej ładniejsze... Nie wiem, może to zbieg okoliczności, ale na starym softwarze nie znikała mi zawartość listy nagrań, nie było też dziwnych problemów z tym, że nie mogę w ogóle przewijać nagrań (była za to kupa innych problemów z przewijaniem niektórych nagrań, ale te błędy i tak akurat nie zostały naprawione)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilanowski Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Lipa, nagranie premiery Archiwum X z Fox HD szlag trafił. Da się obejrzeć minutę i obraz się rozmazuje. Potem trzeba przewinąć i cofnąć (jak się uda) i po minucie odtwarzania znowu obraz do bani. Dobrze, że są powtórki. Edytowane 18 Lutego 2016 przez emilanowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek.prz Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 A sprawdziłeś czy da radę obejrzeć jak zaczniesz od samego początku i w ogóle nie będziesz przewijał? U mnie jeden film udało się tak odpalić, aczkolwiek potem wyglądał on na przykład tak: Okres od 0:14-2:10 to praktycznie nieustanne błędy i artefakty - tego nawet nie da się oglądać... Potem jest minutę w miarę ok, a od 3:07-3:14 znowu kaszanka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilanowski Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Obraz zaczął się psuć po kilku minutach oglądania - nic nie przewijałem dopóki nie zaczęło wariować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.