Gość bgmnt Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 (edytowane) Od czasu do czasu podglądam to Polsatowe IPTV i już pisałem o tym, że niektóre kanały SD mają bardzo ładną jakość (na Esce Rock to nawet widać, że chyba coś tam "dubluje" linie bo czasami ten prostkąt w logo się rozjeżdza jak za starych czasów "poprawiaczy" w Borg TV, ale sam obraz jest naprawdę bdb), a pojedyncze (w tym właśnie Stars, Eska Extra czy TVS) wyglądają jak rozciągniete 320x240 ;). Edytowane 3 Listopada 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 chyba już wiem o co chodzi z tymi kanałami SD... w lepszym profilu SD one lecą w 960x540 czyli poziomo znacznie lepiej niż SD, pionowo parę pikseli mniej... i jak kanał ma jakieś dobre źródło to wyglada to lepiej niż na satelicie a jak idzie rekompresja z satelity jak TVS, Stars czy Water Planet to jest dramat :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 do nadawanych od dawna testów na końcu listy dołączyło kilkanascie nowych na kanałach od 910 do 922... niestety brak dostępu... ciekawe co to :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Mam takie pytanie: Czy ktoś próbował podłączyć telewizję pod Internet mobilny od Cyfrowego Polsatu i czy telewizja działa, czy faktycznie dekoder ma jakoś blokadę i tylko działa z Internetem stacjonarnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Odbiór kanałów w przypadku takiej konfiguracji nie będzie możliwy. Zgodnie z wymogami technicznymi, należy posiadać stałe łącze od wybranych dostawców. Więcej informacji znajduje się tutaj: https://bit.ly/30CFVVx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 nie da się dziś korzystać z tv. speedtest pokazuje mi 14-15 Mbps a telewizja nie jest w stanie ogarnąć obrazu na najniższej jakości, pauza buforuje na maks 10 sekund i przez ten czas i tak dekoder nie jest w stanie pobrać sobie reszty danych....... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Nie ma to jak tv satelitarna bez żadnych problemów i płynnie. To już bezproblemowo te same kanały z oferty CP działają poprzez CP Go. Wystarczy 3-5 mbs i wszystko u mnie chodzi płynnie. Na tablecie, smartfonie czy tv poprzez apkę. Strasznie wygórowane potrzeby ma ten dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 (edytowane) na cp go nie ma wszystkich kanałów i też bywaja problemy ale chyba rzeczywiście rzadziej niż w iptv... szkoda, że nie skorzystałem z furtki z cbs action do wypowiedzenia umowy i nie wziąłem sobie visionboxa do testów. a anteny nie mam gdzie założyć, poza tym przyzwyczaiłem się już do cofania i catchupu i tych wszystkich bajerów... Edytowane 14 Lutego 2020 przez neblyn pomylilem cbs europa z action :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Czy sytuacja nadal występuje? Co więcej, czy w czasie korzystania Internet był aktywny jedynie w dekoderze, czy również w innych sprzętach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 problem był w piątek cały wieczór, w sobotę sporadycznie, teraz już ok... tylko dekoder korzystał z internetu, a jak zobaczyłem że się tnie to sprawdziłem na komórce prędkość i była w okolicach 15 Mbps, a dekoder nie umiał pokazać plynnego obrazu nawet w najniższej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Jeżeli sprawa będzie się powtarzała, to spróbuj zrestartować urządzenie lub ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne i napisz ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Jeśli lokalny światłowodowy operator ma hurtową umowę z Orange, to mi IPTV CP zadziała na światłowodzie lokalnego operatora? Nie wiem czy ryzykować, bo jeśli nie zadziała to bym był praktycznie z cyfrową podstawką pod kwiatka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 EVOBOX IP nie zadziała - działa tylko, jeśli Ty masz umowę na internet bezpośrednio z Orange i dostajesz ich adresy sieci stacjonarnych (na LTE Orange też nie działa). Evobox Stream (OTT) zadziała (tzn. nie jest blokowany) na dowolnym Internecie w Polsce oraz w UE (+ Islandia, Norwegia, Lichtenstein, bez Szwajcarii) po uprzednim zarejestrowaniu i aktywowaniu dekodera w Polsce. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 dziś znowu CP nie wyrabia.. pięknie się tną kanały jak idą z CDNa z końcówka IP .169, nawet te w SD. Te z tego z koncowką .37 bez żadnych problemów… gorzej niz z darmowymi streamami w necie z tym CP :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Nie lepiej rzucić to w diabły zamiast ciągle narzekać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 z chęcia ale 10 miesięcy umowy zostało... mógłbym też po prostu dostawać to za co płacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Fakt, ale co zrobisz jak zaraz znajdą coś w regulaminie, że skoro usługa działa, to wszystko zgodnie z umową. Coś jak z internetem mobilnym, gdzie kluczowym w regulaminie jest przyimek "do". Umowa 60Mb/s, realnie w szczycie 2Mb/s, ale wszystko okej, bo w umowie do 60Mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Z tego co zauważyłem te CDNy idą losowo, więc za którymś przełączeniem i na tych kanałach co są sie tną wskoczy "dobry". Sytuacja rzeczywiście nie przystoi, delikatnie mówiąc ;). Soft jest głupiutki bo sam powinnien sobie zmienić źródło jak są problemy ze stabilnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 5 dni później problem dalej występuje rzeczywiście jak się przełączy kilka razy to w końcu wskoczy z serwera co nie tnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 z kronikarskiego obowiązku, od jakiś 3 dni stabilnie smiga wszystko znowu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 cp chyba też oszczędza na łączu.. maksymalny bitrate trochę powyżej 2 mega.... jak się wlaczy netflix to nawet nie 4k, ale jakby sie 8k odpalilo :PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 OTT wskakuje na najwższy profil, ale nie po paru sekundach, a raczej paru minutach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 tak, dokładnie :( ale muszę przyznać, że oprócz tego problemu to usluga jest stabilna jak skała od prawie miesiąca, w końcu... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 pacjent evobox ip... cos sie chyba zaktualizowalo i po kazdym wlaczeniu dekodera mam teraz kanal w malym okienku a dookola jakies bzdety... propozycje filmow z ipla hbo go itd... da sie to jakos wylaczyc zeby dzialalo jak wczesniej? menu tez teraz od razu wlacza to cos zamiast wlasciwego menu :(( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Czy ktoś z Was ma problem na Cartoon Network (na Evobox IP oczywiście), że co kilkanaście sekund powtarza się ostatnia sekunda (około) obrazu i dźwięku? Takie coś dziś mi się zaczęło dziać. Łącze mam stabilne (FO Orange) i nigdy nie było takiego problemu, a CN z satelity jest poprawny, więc to nie kwestia źródła sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.