Skocz do zawartości

nc+ GO zmienia się w myCANAL


nieczęstygość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Godzinę temu, ircios napisał:

Są pewnie fora FR. Poszukaj w Google, włącz tłumacza.

Dokladnie?

Naprawdę, przestańcie bić pianę nt usługi, która na ten moment jest usługą widmo. Przecież to jakiś kabaret. Równie dobrze możecie gdybać nt systemów mających ułatwić wygraną w totolotka. Co jakiś czas, jakiś dzban podbija ten temat zadając pytania właśnie w stylu: które skreślić numery...

Edytowane przez śmiechu warte
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na przełomie roku to mają pojawić się pierwsze informacje o Netfliksie w polskim CANAL+. Faktyczna oferta pojawi się pewnie nieco później.

 

3 godziny temu, _Artek_ napisał:

Są plotki że Mycanal może wystartować 15 października razem z rozpoczęciem współpracy platformy z netflixsem . 

To słabiutkie te plotki. No i gdzie te plotki są konkretniej? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy obecność Netflixa w polskim Canal+ nakłada na nich konieczność wrzucania oznaczeń wiekowych obecnych cały czas na ekranie? Czy dostęp do biblioteki Netflixa będzie tylko z aplikacji C+? Czy będzie można zalogować się bezpośrednio do serwisu Netflixa w ramach abonamentu łączonego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Netflix na EU to firma holenderska i działa zgodnie z ich prawem.

W Orange, T-Mobile Magencie czy Play Now Box dostajesz apkę Netflixa i normalne konto i raczej nic innego bym się nie spodziewał w przypadku C+, zwłaszcza, że potencjalne możliwości sprzedażowe platformy C+ są skromne przy możliwościach np. takiego T-Mobile (11 mln. klientów w PL).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2019 o 18:58, bugmenot napisał:

Netflix na EU to firma holenderska i działa zgodnie z ich prawem.

W Orange, T-Mobile Magencie czy Play Now Box dostajesz apkę Netflixa i normalne konto i raczej nic innego bym się nie spodziewał w przypadku C+, zwłaszcza, że potencjalne możliwości sprzedażowe platformy C+ są skromne przy możliwościach np. takiego T-Mobile (11 mln. klientów w PL).

Nie do końca się zgodzę, zobacz sobie taki Play, ilu w nim klientów wykupuje opcję HBO GO? Pewnie stosunkowo niewielu w porównaniu do ogólnej liczby abonentów? A ilu klientów ma tą opcję w Platformie Canal+ czy Cyfrowym Polsacie? Sądzę że bardzo wielu. To samo jest z Netflixem w T-Mobile, niewielki odsetek klientów jest zainteresowanych dokupieniem go do swojego abonamentu za telefon. W Canal+ zainteresowanie może być większe, co zależy od ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jupiter nie wiemy ile wykupuje bo takie dane nie są podawane, ale potencjał gdy masz 10 mln klientów z czego 90% ma smartfony jest na pewno znacznie większy niż w przypadku 2 mln z czego może połowa ma dekodery, które uciągną Netflixa ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2019 o 17:24, swordfish napisał:

Czy obecność Netflixa w polskim Canal+ nakłada na nich konieczność wrzucania oznaczeń wiekowych obecnych cały czas na ekranie?

 

Obstawiam, że nie - tak samo jak w przypadku HBO GO czy OD.

 

Tylko jaki jest sens dodawania osobnej aplikacji w ramach abonamentu, w sytuacji gdy możemy ją wykupić oddzielnie bezpośrednio w Netflixie ? Jedynym rozsądnym wytłumaczeniem musiałby być znacznie niższa cena.

 

Sądze, że po prostu Netflix Originals trafią jako osobna kolekcja VOD.

Edytowane przez Rasheed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...