Skocz do zawartości

Vectra Online / TV Smart GO


Gość kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

Jak ja uwielbiam Online Vectre.  Jako jedyna usługa daje możliwość oglądania na Smart TV. Bez kombinowania.  A w dodatku w takiej super jakości.:D

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@Fabrykant , Samsung Galaxy S7 + Samsung Smart TV. 

Odpalam aplikację na androidzie SmartThings i tyle.

Tak na marginesie w grupie TvOnline-nowa platforma Vectry na FB jest wrzucona informacja , że to działa. ;)

 

1.jpg

2.jpg

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Dla mnie to, aż streaming. :D

Mam tych usług trochę i jest to jedyna aplikacja co daje taką możliwość.Dodam, że jakość obrazu na 55 calach jest świetna. Możemy się cieszyć , ze mamy 1080p z bitrate 8000 kbps, w dodatku działa to bardzo płynnie, co jest ważne przy transmisjach sportowych kanały Eleven w aplikacji działają tak jakbyś z satelity oglądał, co nie można powiedzieć o kanałach Eleven z ich aplikacji na Smart TV.  Jeszcze jedno ;) Zarówno NC+GO, Horizon GO nie pozwalają przesłać obrazu na TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kingofsouth napisał:

@Fabrykant , Samsung Galaxy S7 + Samsung Smart TV. 

Odpalam aplikację na androidzie SmartThings i tyle.

Tak na marginesie w grupie TvOnline-nowa platforma Vectry na FB jest wrzucona informacja , że to działa. ;)

 

 

Ja też mam Samsung Smart TV, ale smartfon to Huawei P10 Pro. I wszystko nim stream'uję oprócz . . . NC+GO i TV Vectra Online. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do kupna jakiegoś smartfona Samsunga, tak do 2000 zł. Gdzieś czytałem, że jest problem z wyświetlaniem obrazu z Eleven 1 4K  na systemie Android 9 lub 8. Może ktoś potwierdzić czy jest taki problem zależny od systemu w smartfonie?

Teraz mam S5 z androidem 6 i obrazu na tym programie nie ma ale to z powodu matrycy tylko full HD więc tak musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Jak widać dla każdego cos się znajdzie.  ;)

Tobie odpowiada Online na Android TV, mi za to super działa streaming z androida, a w dodatku nie potrzebuje do tego myszki.   :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sytuacja...:

 

Mam dekoder 4K od prawie miesiąca. TV online umożliwia zdalne zlecanie nagrań na dekoderze zarówno poprzez aplikacje Android jak i z przeglądarki internetowej. Nie mogłem sobie z tym poradzić więc napisałem do nich w trybie reklamacji:

 

"Nie działa zdalne zlecanie nagrań na dekoder 4k przez aplikację na smartfonie jak i przez stronę https://tvonline.vectra.pl/. Mimo naświetlenia tego problemu na infolinii oraz na facebooku w sekcji TV Online - nowa platforma Vectry nikt nie był w stanie powiedzieć co się dzieje. Wiem, że problem ten występuje nie tylko u mnie." 

 

Dostałem taka odpowiedź:

 

"Bardzo dziękujemy za przesłanie uwag dotyczących naszej firmy. Przekazane informacje zostały przez nas szczegółowo przeanalizowane i dołożyliśmy wszelkich starań, aby rzetelnie je wyjaśnić uwzględniając obowiązujące przepisy prawa.
W odniesieniu do kwestii poruszanych w przedmiotowej korespondencji informujemy, iż wskazane niedogodności wynikają z faktu, iż dekoder znajdujący się w Pana posiadaniu nie jest uzwrotniony. Dodajemy, iż nie posiadamy informacji czy w przyszłości pojawi się możliwość korzystania z funkcji zdalnego nagrywania."

 

I co mam robić dalej? Jest jakaś szansa na funkcjonalność zdalnego nagrywania? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
21 minut temu, Fabrykant napisał:

Taka sytuacja...:

 

Mam dekoder 4K od prawie miesiąca. TV online umożliwia zdalne zlecanie nagrań na dekoderze zarówno poprzez aplikacje Android jak i z przeglądarki internetowej.

I co mam robić dalej? Jest jakaś szansa na funkcjonalność zdalnego nagrywania? 

 

 

Również i u mnie nie działa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojego konta korzystam sam a mimo to zdarza sie ze wyskakuja mi dwa komunikaty ktore napisalem ponizej. Musze wtedy czekac okolo 5-10 min zanim bedzie mozliwe wznowienie ogladania. O co chodzi i czy jest jakis sposob na zakonczenie ogladania jednego ze strumieni skoro z jakiegos powodu sie nie zakanczaja ?

Komunikat - Liczba jednoczesnych strumieni dla tego kanalu jest ograniczona do 3. Na tym koncie nie mozna otworzyc kolejnego materialu na tym kanale do czasu zakonczenia ogladania jednego z istniejacych strumieni.

Lub komunikat - Liczna jednoczesnych strumieni dla grupy kanalow dostawcy tvp jest ograniczona do 2. Na tym koncie nie mozna otworzyc kolejnego materialu wideo nalezacego do nadawcy tvp do czasu zakonczenia ogladania jednego z istniejacych strumieni.

Edytowane przez Konteczko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...