Kirk Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Tak sobie pomyślałem, żeby wzorem tematu o wynikach oglądalności stworzyć podobny, tym razem o tym, jak się sprzedają różne tytuły prasowe. Dzisiaj ukazały się wyniki sprzedaży tygodników opinii za zeszły rok, na pierwszym miejscu (jeśli nie liczyć "Angory", bo ona jest osobno umieszczana, poza główną tabelą, ale to z racji charakteru tego pisma) "Gość Niedzielny", jeśli chodzi o dynamikę zmian to spada wszystkim notowanym tytułom oprócz "Tygodnika Powszechnego": https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/sprzedaz-tygodnikow-opinii-2018-rok-gosc-niedzielny-sieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) Za kilka lat przestanie się opłacać drukować tego typu tytuły. przetrwają tylko te, które akurat będą mogły liczyć na rządowe, samorządowe, sądowe, czy inne "urzędowe" prenumeraty oraz państwowe reklamy. Inne szybko upadną w formie papierowej i przejdą do internetu. Internet zastępuje dzisiaj niemalże wszystko - klasyczną telewizję, radio, prasę. Edytowane 22 Lutego 2019 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirk Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Dorzucę jeszcze wyniki sprzedaży kioskowej dzienników ogólnopolskich: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/sprzedaz-kioskowa-dziennikow-2018-rok-fakt-parkiet Moim zdaniem to prędzej w dziennikach mogą bać się internetu i tego, że z racji jego rozwoju mogą upaść, bo obecnie i tak wiele rzeczy drukowanych w gazetach pojawia się również w sieci. Z tygodnikami opinii sprawa wygląda jednak nieco inaczej, to już są pisma do nieco innego odbiorcy, ich nie da się szybko przeczytać, tak jak kilku notek na portalu. Ja na to mówię "pisma weekendowe", bo niekiedy dopiero w weekend ma się czas na to, by na spokojnie zapoznać się z zawartością danego pisma. Zresztą nie bez powodu weekendowe wydania "Gazety Wyborczej" czy "Rzeczpospolitej" są tworzone bardziej w stronę tygodników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirk Opublikowano 25 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Zmiany w rankingu sprzedaży tygodników opinii, "Polityka" na pierwszym miejscu, więc znaczek umieszczany na okładce prawie każdego numeru o treści "Lider sprzedaży" jest zgodny z prawdą: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/sprzedaz-tygodnikow-opinii-i-kwartal-2020-polityka Sporo stracił "Gość Niedzielny", między innymi dlatego, że część nakładu zazwyczaj była sprzedawana przed kościołami, które w ostatnim czasie objęto restrykcjami epidemiologicznymi (z tego też powodu, o ile dobrze kojarzę, prawie cały segment prasy katolickiej zdecydował o zaprzestaniu dystrybucji podkościelnej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirk Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Lata mijają, ale pewne rzeczy zostają niezmienne. Dzienniki najlepiej sprzedają się wtedy, gdy jest dołączany dodatek telewizyjny. https://press.pl/tresc/72211,_fakt__-_se_-i-_gw_-najlepiej-sprzedaja-sie-w-dni_-kiedy-dolaczaja-dodatki-telewizyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.