Jump to content

Recommended Posts

Nic to nie da, bo chcą za wymianę dekodera na inny model 149 zł. Ale jak chcesz ich trochę pognębić i odzyskać trochę kasy za niedziałający prawidłowo dekoder to zgłaszaj codziennie usterkę. Może jak kilka tysięcy ich klientów zacznie tak robić to może otworzą im się oczy i zobaczą, że jest jakiś problem i coś trzeba z nim zrobić. Dzisiaj jak zwykle technik się nie pojawił jak zadzwoniłem to dowiedziałem się, że to wina oprogramowania i na dniach wszystko będzie działać. Oczywiście kłamią bo sami nie mają bladego pojęcia czy to będzie działać, potrafią tylko powtarzać formułki zapisane na monitorze z infolinii. Tu można pisać reklamację o zwrot kasy za czas niedziałania prawidłowo dekodera, oni uważają, że jak nie zgłaszasz codziennie usterki to znaczy, że nagle twój dekoder zaczął prawidłowo działać. https://www.vectra.pl/kontakt/napisz-do-nas?fbclid=IwAR087xhG351GPp8dtVbbNfhEjrGaIJnQVmFUcgmCz5ePqnaIhlJi2UCcrT0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie prawda z tą kwota 149zl. Powinna być pobierana tylko wtedy gdy zmieniasz kategorie sprzetu, czyli w trakcie umowy zmieniasz np z PVR na moduł CI+.
Zgłoś usterkę albo infolinia albo idź do lokalnego BOK. Zagadaj z technikiem, żeby zamiast Graphyne wymienił na Arrisa hmc4120. Nie bierz starych 3831cdx bo to też już antyk.
Niestety oprogramowanie Graphyne to nie wymysł pseudo firmy Vectra, jak to okresliłeś tylko ADB poszła w tym kierunku. Uważam, że 4730cdx nie powinno zostać tego softu, tym bardziej że hdnet 4730cd jedzie jeszcze na carbo. Natomiast dekoder Vectry 4k śmiga na Graphyne i tam się nic nie dzieje. Najśmieszniejsze jest jednak to że jedne 4730cdx pracują stabilnie a inne wieszają się po kilka razy na dzień. Ale za to ADB dostaje od Vectry kasę, więc niech łatają ten złom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, że Vectra jest kłamcą nie musisz mi mówić. Bo to wiem. Chcą za wymianę 149 zł i co mam zrobić? Usterkę zgłaszam codziennie i codziennie mają to gdzieś, odpowiedzi w stylu: co oni mogą, tak już jest, za kilka dni wszystko będzie dobrze. Technik nie może wymienić na taki ja czy on chce tylko na taki jaki dostanie w zleceniu oczywiście na infolinii się nie da, a w BOK siedzą tacy sami którzy mają gdzieś klienta bo już umowa podpisana i nic nie zrobi. "Niestety oprogramowanie Graphyne to nie wymysł pseudo firmy Vectra, jak to okresliłeś tylko ADB poszła w tym kierunku." A Vectra musiała to wziąć to bo ich siłą do tego zmusili? Może najpierw jakieś testy czy dobre czy działa, a dopiero potem wprowadzamy to na cały rynek? 

"Natomiast dekoder Vectry 4k śmiga na Graphyne i tam się nic nie dzieje." Gdy pytałem technika o wymianę na te dekodery 4K też powiedział, że są z nimi problemy i to większe i tym bardziej nie poleca. Też są z nimi problemy. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To rynek wymusił. Polsat wprowadził Evobox z Graphyne i unicable gdzie można 3 programy nagrywać i 4 oglądać, to kablooperatorzy nie chcieli być gorsi. A widocznie dla Carbo to już nie było możliwe do wykonania.
Ja ogólnie nie zauważyłem problemów z boxem 4k.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Rynek wymusił, żeby wprowadzić dekodery z wadliwym oprogramowaniem, które jest uboższe w opcje i bardziej skomplikowane w obsłudze od poprzedniego? Dziwny ten rynek. A co do dekoderów 4k technik to powiedział, nie mam zamiaru tego sprawdzać. A co do dalszej historii z Vectrą to teraz próbują mi wcisnąć bajkę, że nic nie mogą zrobić bo nie odbieram telefonu bo pewnie nie zgłosiłem zmiany numeru telefonu bo stary numer jest nieaktualny. Numer telefonu nie zmieniony od 20 lat. Średnio co druga rozmowa na infolinii to potwierdzenie danych: adresu,maila i telefonu. Ta firma to dno.

 

Wgrane nowe oprogramowanie wersja 1.3.9 problemy nadal te same. Teraz przez kolejne kilka tygodni/miesięcy mogą opowiadać bajki o super nowym oprogramowaniu które działa tylko trzeba trochę poczekać i już za chwilę będzie dobrze działać.

Edited by Auriol
nowe oprogramowanie w dekoderze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj był technik od dekodera ADB470cdx co chwila się zawieszał mulił okropnie powiedział że nic nie może zrobić bo to wina oprogramowania powiedział żeby złożyć reklamację i powiedzieć im że chcę dekoder z oprogramowaniem karbo spytałem czy mają taki odpowiedział że mają telefonicznie zgłosiłem reklamacje mają odpowiedzieć w ciągu 30 dni pozostaje tyko czekac

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, waldizer napisał:

dzisiaj był technik od dekodera ADB470cdx co chwila się zawieszał mulił okropnie powiedział że nic nie może zrobić bo to wina oprogramowania powiedział żeby złożyć reklamację i powiedzieć im że chcę dekoder z oprogramowaniem karbo spytałem czy mają taki odpowiedział że mają telefonicznie zgłosiłem reklamacje mają odpowiedzieć w ciągu 30 dni pozostaje tyko czekac

Ja ich o[beep]yłem na facebooku, że nic nie robią z moją sprawą odezwali się na privie, że do 48 godzin się ktoś odezwie, minęło ponad 60 godzin znowu ich o[beep]yłem i nagle ktoś zadzwonił z BOK, że już wysyłają zamówienie po nowy dekoder z CARBO tak ja chcę, bo mój przypadek to ewenement na skalę całe kraju bo tylko ja mam problemy z tym świetnym dekoderem i jeszcze świetniejszym oprogramowaniem. Pani była bardzo zdziwiona, że za wymianę dekodera chcieli 149 zł bo według niej jest wszystko za darmo i tak mi mają właśnie wymienić ten dekoder. Mają być z dekoderem 15.10.2019. Zobaczymy co z tego będzie bo ja już tam nikomu nie wierzę. Każdy mówi co innego i jest bezkarny a za każdy dzień niedziałania usługi zwracają mi 67 groszy. Taki wysoki poziom obsługi klienta reprezentuje ta firma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...