Skocz do zawartości

jak się dodzwonic do polsatu?


jonbob
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bank to Bank, a nie agencja. W agencji, co jest śmieszne, cokolwiek się wyśle do odbiorcy, przedtem robi się rozliczenie z "matką" Banku. Tak jest również w agencji Pocztowej. I podobnych tego typu okienkach przyjmujących podobne opłaty. Mają ograniczone możliwości, które im nie pozwalają na wiele i są upoważnione do pewnych tylko działań. Agencja to nie to samo co placówka Banku. Agentem może być każdy, kto swoje usługi świadczyć będzie na rzecz tego Banku, w którym zawarto to porozumienie. Gdyby nie to, to można by, z kapitalem zerowym, założyć własny "bank" :wink: Jest tylko jedna zasada co ich łączy. Wniesiona opłata danego dnia, jest datą wiążącą z terminem, w którym taką opłatę należało wnieść, o czym odbiorca dowie się w odpowiednim czasie.

Znam tylko jedną "agencję", która wszystko załatwia od ręki :wink:

W Banku jest tak, jak napisałem wcześniej - wpłata do godziny 11:00 - przelew jest tego samego dnia u odbiorcy, po tej godzinie, następnego dnia. Jeśli jest inaczej, to jest dziadostwo a nie "bank" :>

Dlatego najlepszym rozwiązaniem, do wnoszenia wszelkich opłat, jest przelew internetowy lub złożone w Banku polecenie zapłaty :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Bogdan, wyprostujmy kilka kwestii, bo trochę mieszasz.

 

>wpłata do godziny 11:00 - przelew jest tego samego dnia u odbiorcy

 

OK, ale poprzednik pisał, że wpłacił "wczoraj", czyli w sobotę. W sobotę przelewy poza bank macierzysty nie wychodzą, a Polsat, z tego co wiem, ma konto w Invest Banku (co dziwne nie jest, bo to ta sama grupa kapitałowa), nie w PKO BP.

 

>Dlatego najlepszym rozwiązaniem, do wnoszenia wszelkich opłat, jest przelew internetowy

 

Owszem, ale tu też nie jest prawdą, że przelew dociera do odbiorcy "natychmiast", jak to stwierdziłeś w poprzedniej wypowiedzi.

 

> lub złożone w Banku polecenie zapłaty

 

A Polsat obsługuje już polecenie zapłaty? Bo tu:

http://www.citibank.com/poland/directde ... h/1713.htm

ani tu:

http://www.poleceniezaplaty.org.pl/2jakuruchomic.html

go nie widzę. Chyba że mylisz polecenie zapłaty ze zleceniem stałym, które zresztą też jest bardzo sensowną formą opłacania rachunków.

 

Na marginesie "bank" to rzeczownik pospolity, nie ma podstaw, by pisać to słowo wielką literą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak to temat "Jak się dodzwonić do polsatu?" zmienił się w "Jak płacić za abonament". A nawiązując do tematu interesuje mnie jak to jest ze dzwonieniem między 0 a 6 rano ? Dzwonił może ktoś w tych godzinach ? Może wtedy najłatwiej, bo pewno większość już śpi. (konsultanci też :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie z tego co wiem to infolinia Cyfrowego Polsatu działa 24h na dobę, czyli konsultanci w nocy siedzą przy telefonie, a w gazetce Cp " Świat najlepszych telewizji " napiane jest, że najlepiej dzwonić rano i w godzinach popołudniowych. A kiedyś mój kolega dzwonił do BOK CP w nocy i od razu połączył się z infolinią, więc nie mam raczej ruchu w nocy, ale zresztą wcale się nie dziwię, bo każdy śpi, a nie siedzi na fotelu przy telefonie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bogdan, wyprostujmy kilka kwestii, bo trochę mieszasz.

 

>wpłata do godziny 11:00 - przelew jest tego samego dnia u odbiorcy

 

OK, ale poprzednik pisał, że wpłacił "wczoraj", czyli w sobotę. W sobotę przelewy poza bank macierzysty nie wychodzą, a Polsat, z tego co wiem, ma konto w Invest Banku (co dziwne nie jest, bo to ta sama grupa kapitałowa), nie w PKO BP.

Napisał, że wpłacił w agencji PKO! :wink:

>Dlatego najlepszym rozwiązaniem, do wnoszenia wszelkich opłat, jest przelew internetowy

 

Owszem, ale tu też nie jest prawdą, że przelew dociera do odbiorcy "natychmiast", jak to stwierdziłeś w poprzedniej wypowiedzi.

 

> lub złożone w Banku polecenie zapłaty

Pieniądze są tam natychmiast! Zaś inną sprawą jest, czy tam, ktoś w wolną sobotę, niedzielę, święta, to sprawdza :wink:

Podobnie będzie z przelewem wykonanym przez internet. Pytanie takie same - kto tam, ten przelew, odbierze :wink:

Marny los takiego banku, o którym dowiedziałbym się, że postąpiono inaczej :>

Do polecenia zapłaty nie jest potrzebny Polsat. Wystarczy, że takie polecenie, indywidualnie zadysponujesz sam bezpośrednio w banku, w którym trzymasz całą (niemałą) swoją kasę. Zlecenie takie, oczywiście będzie Twoim kosztem, ale jakie wygodnictwo. Wiesz mi, że bankom wszystko można polecić, jeśli się za to zapłaci :wink:

Z Polsatem, taka usługa, byłaby za darmo :wink:

Na marginesie "bank" to rzeczownik pospolity, nie ma podstaw, by pisać to słowo wielką literą.

Bank jako "Bank" - tu użyłem w sensie nazwy. Nazwy zamierzonej, aby nie robić darmowej raklamy, wymieniając jakąkolwiek nazwę banku. Wystarczy, że i tak na mnie, dość wystarczająco, zarabiają :/

Są Banki, w których nawet kawę podają, i banki, które nerwy "zjadają" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

>Napisał, że wpłacił w agencji PKO!

 

Dokładnie o to chodzi. Wpłacił w PKO, Polsat ma konto w Invest Banku. Mamy tu transfer między różnymi bankami, ergo nie ma możliwości, by wpłacone w sobotę pieniądze Polsat otrzymał przed poniedziałkiem, koło południa.

 

>Pieniądze są tam natychmiast!

 

Czeeekaj. Sugerujesz, że masz konto w banku... jakimkolwiek, zlecasz przez internet przelew do INNEGO banku (a nie do kogoś mającego konto w tym samym banku) i po kliknięciu "wyślij" odbiorca już widzi przelew na swoim koncie?

 

>Zaś inną sprawą jest, czy tam, ktoś w wolną sobotę, niedzielę, święta, to sprawdza

>Podobnie będzie z przelewem wykonanym przez internet. Pytanie takie same - kto tam, ten przelew, odbierze

 

Wyraźnie coś takiego sugerujesz...

 

>Marny los takiego banku, o którym dowiedziałbym się, że postąpiono inaczej

 

Przykro mi, ale muszę rozwiać Twoją wizję świata, a zgodnie z tym, co napisałeś powyżej, możesz już zabierać się za rozwalanie polskiego systemu bankowego, bo marny los wszystkich polskich banków.

Przelewy między różnymi bankami przesyłane są trzy razy dziennie, w weekendy nie są przesyłane w ogóle. Przelew zlecony późniejszym piątkowym popołudniem będzie u odbiorcy w poniedziałek koło południa. Wyguglaj sobie hasła "sesje elixir". Dla porządku dodajmy, że w Polsce i tak mamy jedne z najszybszych przelewów, na zachodzie Europy dopiero planują wdrażanie podobnych systemów.

 

>Do polecenia zapłaty nie jest potrzebny Polsat.

 

A i owszem, jest. Polecenie zapłaty to nazwa konkretnej usługi bankowej, możesz się o tym dowiedzieć np. na:

http://www.poleceniezaplaty.org.pl/

Ty zaś masz na myśli zwykłe polecenie przelewu albo zlecenie stałe. Sęk w tym, że nie bardzo zwykle wiadomo, co ktoś ma na myśli, dlatego warto wysławiać się precyzyjnie. :)

 

>Są Banki, w których nawet kawę podają, i banki, które nerwy "zjadają"

 

Kawa jest ohydna. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Napisał, że wpłacił w agencji PKO!

Dokładnie o to chodzi. Wpłacił w PKO

Co to jest agencja PKO a wlaściwie agent dowiesz się tutaj

Widać wyraźnie, że agencja to jeszcze nie bank. Napisał, że wpłacił w agencji ale to nie jest równoznaczne, że wpłacił bezpośrednio do banku.

Polsat ma konto w Invest Banku. Mamy tu transfer między różnymi bankami, ergo nie ma możliwości, by wpłacone w sobotę pieniądze Polsat otrzymał przed poniedziałkiem, koło południa

Invest Bank - kiedyś był dobrym bankiem - wtedy, kiedy po raz pierwszy otrzymałem dekoder cyfrowy Polsat2 (rok 2000). Później im już nie szło i było coraz gorzej, aż w końcu zrobiłem im pa, pa - nerwy nie wytrzymały i moje pieniądze też.

Powiadasz, że macie "transfer" :roll: - wysłanie jakiejkolwiek wiadomości, natychmiast znajduje się u wybranego odbiorcy w jego skrzynce i wystarczy, że "leń" sobie kliknie i natychmiast widzi, to co miał zobaczyć, i widzi również to, kiedy tę wiadomość nadano. A cała operacja bankowa zaczyna się nie od tego, kiedy wiadomość zobaczył, a od tego, kiedy ją nadano. Łatwo można to sprawdzić, chociażby na przykładzie karty bankomatowej, wybierając kasę lub opłacając rachunek w sobotę, niedzielę lub inny dzień świateczny w jakimkolwiek Supermarecie, czy też w knajpie :lol:

Żałuję, ale to ty masz jakąś inną wizję świata - ja nie muszę zabierać się za "rozwalanie" polskiego systemu bankowego. W przeciwieństwie do ciebie, ja z "marnego banku" Invest Bank, wyszedłem wraz ze swoim "groszem" :P

 

>Do polecenia zapłaty nie jest potrzebny Polsat.

A i owszem, jest. Polecenie zapłaty to nazwa konkretnej usługi bankowej, możesz się o tym dowiedzieć np. na:

http://www.poleceniezaplaty.org.pl/

Ty zaś masz na myśli zwykłe polecenie przelewu albo zlecenie stałe. Sęk w tym, że nie bardzo zwykle wiadomo, co ktoś ma na myśli, dlatego warto wysławiać się precyzyjnie. :)

Co do precyzyjności, to polecam precyzyjnie wybrać inny porządny bank - może da się z tym coś zrobić i coś tobie polecę i przekonasz się, że jest jeszcze inny "świat" :)

>Są Banki, w których nawet kawę podają, i banki, które nerwy "zjadają"

Kawa jest ohydna. ;)

Każdy lubi to co lubi - pij mleko będziesz wielki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kręcisz i wycofujesz się rakiem. Zamiast przyznać, że miałeś błędne wyobrażenie, puszczasz [beep]ne teksty. Puszczę link do tej "dyskusji" na pl.biznes.banki, pośmieją się z ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim użytkownikom którzy mają problem z dodzwonieniem się na Infolinię CP, sugeruję kontakt w godzinach przed południowych. Wtedu ruch jest o wiele mniejszy i można się szybciej połączyć z konsultantem :D

 

Witam :D

 

Na dzień dzisiejszy proponuję kontakt ( pod nr 0-801-08-08-08 albo 0-22-2127-222 - z komórek lub zagranicy) w godzinach 2.00 - 5.00 RANO.

Dużo się teraz dzieje w Cyfrowym Polsacie (wymiana kart, oferta zwiększenia Pakietów - Mistrzostwa 2008, podmiana dekoderów standardowych na HD), więc nic dziwnego że mają kolejki na infolinii... Jeśli chcecie sprawdzić czy wpłynęła wasza wpłata za Polsat, to najlepszym i najszybszym sposobem jest zalogować się w ich Internetowym Centrum Obsługi Klienta http://www.icok.cyfrowypolsat.pl/. Z tego co zauważyłem po sobie, to widać tam wpłatę od razu po zaksięgowaniu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim użytkownikom którzy mają problem z dodzwonieniem się na Infolinię CP, sugeruję kontakt w godzinach przed południowych. Wtedu ruch jest o wiele mniejszy i można się szybciej połączyć z konsultantem :D

 

Witam :D

 

Na dzień dzisiejszy proponuję kontakt ( pod nr 0-801-08-08-08 albo 0-22-2127-222 - z komórek lub zagranicy) w godzinach 2.00 - 5.00 RANO.

Dużo się teraz dzieje w Cyfrowym Polsacie (wymiana kart, oferta zwiększenia Pakietów - Mistrzostwa 2008, podmiana dekoderów standardowych na HD), więc nic dziwnego że mają kolejki na infolinii... Jeśli chcecie sprawdzić czy wpłynęła wasza wpłata za Polsat, to najlepszym i najszybszym sposobem jest zalogować się w ich Internetowym Centrum Obsługi Klienta http://www.icok.cyfrowypolsat.pl/. Z tego co zauważyłem po sobie, to widać tam wpłatę od razu po zaksięgowaniu.

 

Pozdrawiam

Ja dziś dzwoniłem pod numer 0-801-08-05-08 ok godziny 8:30 i dodzwoniłem się za trzecim razem. Od razu jak usłyszałem głos to naciskałem 0 i pomogło. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem albo dogadują sie z TPSA albo robic im się nie chce. Bo ile można dzwonic i zawsze ,,jesteś 51,,Dekoder prepaid aktywowałem dwa dni !!!!!!! Kiedy sie dodzwoniłem miałem już około czterech godzin połączeń. A najlepszy numer to z pozycji 18 po 4 min. już miałem połączenie. O godz. 07:00 byłem 21. Tak więc Polsat to wielkie oszustwo jeśli chodzi o kontakt. I niech nikt nie mówi że to z powodu mistrzostw. Rozmawiałem z innymi klientami i oni znają także nr 51 w kolejce. Wygląda to zatem na sex telefon i stąd zyski (tylko gdzie doznania). Ja zapłaciłem swoje za dekoder a teraz zapłacę fortunę za telefon. Ktoś tu oszukuje. CP to nie dostawca telewizji a tylko firma współpracująca z TPSA. Teraz już wiemy po co zakładają swoją telefonie. Będą ludzie fortuny wydawac aby wyjaśnic zawyżony rachunek za telefon. I niech nikt nie mówi że CP to telewizja dla biedaków. Trzeba miec niezłą kase aby płacic za rachunki telefoniczne. Jeśli to co piszę jest nieprawdą to oznacza że pracuje tam tylko jedna osoba na zmianę (największa platforma.............znacie ten tekst).

 

Pozdrawiam i życzę niskich rachunków za telefon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zgadzam z darbo też najczęściej jak dzwoniłem byłeem 50 lub 51 w kolejce, a jak mi sie udało być 7 to czekałem kilkanaście minut i co? i się rozłączyłem bo mnie szlag trafiał :), a najgorsze jest to, że jak się dodzwonie to po wcześniejszych historiach z CP nuczyłem się , żeby zawsze dzwonić drugi raz np. na drugi dzień i pytać o to samo kogoś innego no i tak zrobiłem i znowu 2 konsultantów mówiło coś innego.

To co chciałem załatwić załatwiłem, ale tylko dzieki temu, że miałem darmowe minuty na stacjonarne, bo w innym przypadku bym ich olał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem około 1 w nocy i byłem drugi w kolejce...

 

Inna sprawa, że dosyć często już po wybraniu "0" połaczenia są rozłączane. To troszkę niegrzecznie...

Co do kasy - bez przesady z tą fortuną. 0,35zł za połączenie - no chyba, że się z komórki dzwoni.

 

A tak ponad wszystkim - po co tam w ogóle dzwonić skoro zwykle i tak nie można nic załatwić a wiedza zdecydowanej większości konsultantów jest bliska zeru. Chyba jedynie po to, żeby sobie tej muzyczki posłuchać. Mogliby chociaż od czasu do czasu melodię zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...