Skocz do zawartości

Oferta przedłużeniowa


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozmawiałem teraz z babeczką na infolinii i twierdzi, że obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia. W warunkach promocji mam, że 3 miesiące. Babka nie umiała mi wytłumaczyć skąd bierze się ten zapis o 3 miesiącach. Ogólnie to wciskać tylko chcą HBO i Cinemaxy. Jak powiedziałem, że będę rezygnował z umowy to chciała mi zaproponować WPT+HBO+Npremium za 69 zł. Powiedziałem jej, że ludzie coś takiego dostają za 59 zł, to stwierdziła, że może HBO jest na okres 3 miesięcy ale na pewno nie na stałe. Ogólnie kręcą tam strasznie. Chyba się przejdę do APSu i może tam będzie ktoś bardziej kompetentny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja będę pisał zażalenie bo za 59zł dali mi "łaskawie" WPT + 4 mies NP + 2 mies History HD. Umowa na 6 mies.

Zgapiłem się bo nie wysłałem wypowiedzenia na 30 dni przed.

A miałem Wielką Rewolucję za 48zł..Rok temu obiecali mi turbodekoder i się nie wywiązali. Mam pretekst żeby walczyć o coś lepszego. ZObaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja będę pisał zażalenie bo za 59zł dali mi "łaskawie" WPT + 4 mies NP + 2 mies History HD. Umowa na 6 mies.

Zgapiłem się bo nie wysłałem wypowiedzenia na 30 dni przed.

A miałem Wielką Rewolucję za 48zł..Rok temu obiecali mi turbodekoder i się nie wywiązali. Mam pretekst żeby walczyć o coś lepszego. ZObaczymy

Masz prawo do zażaleń jak każdy klient.

W Twoim przypadku nie masz kompletnie racji. Ktoś Ci obiecał na słowo a Ty łyknąłeś jak młody pelikan cegłę.

Tak czy siak pisz rezygnację a dopiero wtedy otworzą się wrota na lepsze oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na słowo, a jakże by inaczej? Przecież wszystko ustalane jest ustnie z konsultantem podczas rozmowy telefonicznej. Wybór pakietów też.

Poza tym rozmowy są nagrywane - więc teoretycznie mam to w ich bazie rozmów.

Mało tego, pisałem maila w tej sprawie i wiedzieli o tym, więc mają to zapisane. W skrzynce mailowej u nich i ja u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, że nie otrzymałeś zapewnień wiążących n`kę jakąś umową (nawet ustną) iż za rok czy w bliżej nieokreślonym czasie otrzymasz dekoder.

Tak oczywiście domniemuję bo nie opisałeś dokładnie jakie to były obiecanki ale sądzę, że coś typu "Teraz podpisujemy umowę a za rok będą dostępne dekodery to Panu coś zaproponujemy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił dziś do mnie człowiek z N odpowiadający za przedłużanie umów bo złożyłem rezygnacje,chciał mi wcisnąć umowę na pół roku z HBO przez cały czas trwania umowy za 69pln,oczywiście nie skorzystałem,ale dowiedziałem się ciekawej rzeczy,na pakiet kanałów Canal + nie ma co liczyć wcześniej niż w maju.Umowy będzie można wtedy renegocjować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaeres: to nie były obiecanki w stylu " jak będziemy mieli za jakiś czas to wymienimy". Rozmowa zakończyła się ustaleniem, że dekoder zostanie wymieniony niezwłocznie.

Czyli miałem spakować stary i oczekiwać przybycia kuriera który zabierze stary a dostarczy nowy.

Po pewnym czasie napisałem maila, że nie dostałem w/w sprzętu. Odpisali, że nie mają w związku z trzęsieniem ziemi w Chinach itp.

I temat się urwał...

ale i tak napiszę pismo - niech mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Z końcem marca br. kończy mi się umowa, aktualnie mam pakiet Full HD (WPT+nPremium+HBO+Filmbox+nSeriale) z Multiroom Premium za 99 zł.

Dzisiaj otrzymałem pierwszy telefon z dwiema ofertami przedłużeniowymi:

 

Oferta pierwsza

WPT+nPremium+HBO+nSeriale+nVOD (podstawa+HBO OD) za 99 zł

 

Oferta druga

WPT+nPremium+HBO+Cinemax+Filmbox+nSeriale+PictureBox+nVOD za 129 zł

 

W obu przypadkach w cenę wliczony MR Premium, umowy na okres 6 miesięcy.

 

Prawdę mówiąc, jak na start negocjacji, oferty całkiem ciekawe, liczę na owocne rozmowy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa na 15 miesięcy.

Za 69 zł (przez cały okres umowy) : WPT+ nPremium + nPremium VOD

Może nic szczególnego ale jako, że LM przede wszystkim, zgodziłem się :) a jak skończą się rozgrywki to jakieś filmy zawsze będzie można obejrzeć.

 

Pozdrawiam.

Tomek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz oczywiscie racje, ale do gry potrzeba dwoch. Natomiast ostatnio, jak wynika z mojego doswiadczenia i dowiadczen opisywanych w tym watku na kilku stronach chce grac tylko jedna strona: Abonent. Konsultanci zachowuja sie jakby mieli w "glebokim" powazaniu stalych klientow.

Mi skladano 4 razy taka sama oferte, ktora odrzucalem za kazdym razem. Mialem wczesniej WP+nPremium+HBO+Filmbox, chcialem obnizyc abonament rezygnujac z HBO oraz Filmbox, a dobierajac dodatkowo Multiroom Standard HD. Wg. konsultanta to bylo niemozliwe, po bezowocnych "targach" z konsultantami oraz wymiana mejli przez nkontakt, podpisalaem taka umowe jaka chcialem bez "ich" laski w punkcie tam gdzie wczesniej dokonalem rok temu zakupu N-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś jest ewidentnie na rzeczy w kwestii wciskania kanałów filmowych aktualnym abonentom. Osobiście dostałem już dwa telefony o wzbogacenie mojej oferty o pakiet HBO w cenie 29zł. Oczywiście oferta nie do zaakceptowania. Czyżby to element końcowego nabijania licznika kasy platformy n?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie co wy narzekacie. Sami godzicie się na umowy, które proponują konsultanci. Podstawą jakichkolwiek negocjacji jest wypowiedzenie umowy, a później twarda postawa w negocjacjach z działem utrzymania klienta, warto poczytać co uzyskali koledzy. Nic nie tracicie, nikt nie zaproponuje dobrej oferty jeśli nie zagrozicie odejściem do konkurencji i dotyczy to wszystkich operatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie narzekam, a opisuje proceder, ktory ma miejsce. Podpisalem aneks do umowy taki, jaki chcialem. Konsultant mi tego nie chcial dac wiec znalazlem inne wyjscie i jestem zadowolony. A tutaj opisuje sprawe, zeby pokazac w jaki sposob duza korporacja postepuje z klientem. Pomieszkaj troszeczke na zachodzie i sam sie przekonasz w jaki sposob korporacje moga zadbac o swojego stalego klienta. W kraju traktowani jestesmy jak ograniczeni z trzeciego swiata ( nikogo bez urazy nie chce obrazac - to tylko fakty, jak sztandarowa propozycja koncernu medialnego ) i to nie tylko przez zachodnie korporacje ale i tez rodzime. Nikt nie mowil, ze bedzie latwo, prosto i przyjemnei po zmianie systemu,ale spoleczenstwo obywatelskie z duzym mozolem wszyscy razem musimy budowac w kazdym obszarze naszego zycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

umowę mam do końca lutego i po złożeniu rezygnacji dzisiaj dostałem telefon z propozycją

 

 

"W nawiązaniu do rozmowy przesyłam podsumowanie proponowanej oferty.

 

1. Umowa na poł roku. Abonament w cenie 59 zł.

 

2. Wszystkie 6 pakietów tematycznych oraz dostęp do 3 kanałów HBO na cały okres umowy.

 

3. Dostęp do kanałów nPremium na okres do 5 miesięcy, czyli do końca maja 2013. Jest także dostęp do kolekcji nPremium VOD (http://n.pl/co-ogladac/wypozyczalnia-vo ... ium-hd-vod ) Zgłoszę Panu ich wyłączenie z końcem promocji.

 

4. Do końca lutego kanał History HD . Również zgłosimy jego wyłączenie.

 

5. Zwiększenie dysku dekodera.

 

Skontaktuję się z Panem jako indywidualny doradca Klienta– proszę tylko o podanie terminu lub proszę o kontakt pod specjalnym nr telefonu 122947872.

 

 

 

czy to dobra oferta i czy da się coś jeszcze wyciągnąć w tej cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...