Kiler Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Rozmawiałem teraz z babeczką na infolinii i twierdzi, że obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia. W warunkach promocji mam, że 3 miesiące. Babka nie umiała mi wytłumaczyć skąd bierze się ten zapis o 3 miesiącach. Ogólnie to wciskać tylko chcą HBO i Cinemaxy. Jak powiedziałem, że będę rezygnował z umowy to chciała mi zaproponować WPT+HBO+Npremium za 69 zł. Powiedziałem jej, że ludzie coś takiego dostają za 59 zł, to stwierdziła, że może HBO jest na okres 3 miesięcy ale na pewno nie na stałe. Ogólnie kręcą tam strasznie. Chyba się przejdę do APSu i może tam będzie ktoś bardziej kompetentny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszelos Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 A ja będę pisał zażalenie bo za 59zł dali mi "łaskawie" WPT + 4 mies NP + 2 mies History HD. Umowa na 6 mies. Zgapiłem się bo nie wysłałem wypowiedzenia na 30 dni przed. A miałem Wielką Rewolucję za 48zł..Rok temu obiecali mi turbodekoder i się nie wywiązali. Mam pretekst żeby walczyć o coś lepszego. ZObaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Wątpię że coś wywalczysz w tej sytuacji, ja bym nie walczył jak umowa na 6 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 A ja będę pisał zażalenie bo za 59zł dali mi "łaskawie" WPT + 4 mies NP + 2 mies History HD. Umowa na 6 mies.Zgapiłem się bo nie wysłałem wypowiedzenia na 30 dni przed. A miałem Wielką Rewolucję za 48zł..Rok temu obiecali mi turbodekoder i się nie wywiązali. Mam pretekst żeby walczyć o coś lepszego. ZObaczymy Masz prawo do zażaleń jak każdy klient. W Twoim przypadku nie masz kompletnie racji. Ktoś Ci obiecał na słowo a Ty łyknąłeś jak młody pelikan cegłę. Tak czy siak pisz rezygnację a dopiero wtedy otworzą się wrota na lepsze oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszelos Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Na słowo, a jakże by inaczej? Przecież wszystko ustalane jest ustnie z konsultantem podczas rozmowy telefonicznej. Wybór pakietów też. Poza tym rozmowy są nagrywane - więc teoretycznie mam to w ich bazie rozmów. Mało tego, pisałem maila w tej sprawie i wiedzieli o tym, więc mają to zapisane. W skrzynce mailowej u nich i ja u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Chodzi mi o to, że nie otrzymałeś zapewnień wiążących n`kę jakąś umową (nawet ustną) iż za rok czy w bliżej nieokreślonym czasie otrzymasz dekoder. Tak oczywiście domniemuję bo nie opisałeś dokładnie jakie to były obiecanki ale sądzę, że coś typu "Teraz podpisujemy umowę a za rok będą dostępne dekodery to Panu coś zaproponujemy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klep55 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Dzwonił dziś do mnie człowiek z N odpowiadający za przedłużanie umów bo złożyłem rezygnacje,chciał mi wcisnąć umowę na pół roku z HBO przez cały czas trwania umowy za 69pln,oczywiście nie skorzystałem,ale dowiedziałem się ciekawej rzeczy,na pakiet kanałów Canal + nie ma co liczyć wcześniej niż w maju.Umowy będzie można wtedy renegocjować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszelos Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Kaeres: to nie były obiecanki w stylu " jak będziemy mieli za jakiś czas to wymienimy". Rozmowa zakończyła się ustaleniem, że dekoder zostanie wymieniony niezwłocznie. Czyli miałem spakować stary i oczekiwać przybycia kuriera który zabierze stary a dostarczy nowy. Po pewnym czasie napisałem maila, że nie dostałem w/w sprzętu. Odpisali, że nie mają w związku z trzęsieniem ziemi w Chinach itp. I temat się urwał... ale i tak napiszę pismo - niech mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 No to oczywiście nie wywiązali się z umowy i składasz oficjalną reklamację, a nawet możesz zerwać umowę bo nie wywiązali się z niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciacho007 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Propozycja z dzisiaj: Wariant 1: WPT + nPremium + HBO + Filmbox to wszystko za 79zł Wariant 2: WPT + nPremium + nSeriale to wszystko za 79zł W obydwu przypadkach umowa albo na 15 miesiecy lub 18 miesięcy. Jak na razie odmówiłem. Można wyrać coś lepszego??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 WPT + nPremium na 3miechy - 48zł (rok) WPT+HBO+Cinemax lub Filmbox+nPremium+nPremiumVOD - 69zł (pół roku) To co Tobie proponują to musieliby dać MR Premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszelos Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Reklamacja wysłana listem poleconym priorytetowym. Czekam teraz na odpowiedź. Na koniec pisma postraszyłem rozwiązaniem umowy w związku z niewywiązaniem się z ich strony. Zobaczymy co oni na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar23 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Witam. Z końcem marca br. kończy mi się umowa, aktualnie mam pakiet Full HD (WPT+nPremium+HBO+Filmbox+nSeriale) z Multiroom Premium za 99 zł. Dzisiaj otrzymałem pierwszy telefon z dwiema ofertami przedłużeniowymi: Oferta pierwsza WPT+nPremium+HBO+nSeriale+nVOD (podstawa+HBO OD) za 99 zł Oferta druga WPT+nPremium+HBO+Cinemax+Filmbox+nSeriale+PictureBox+nVOD za 129 zł W obu przypadkach w cenę wliczony MR Premium, umowy na okres 6 miesięcy. Prawdę mówiąc, jak na start negocjacji, oferty całkiem ciekawe, liczę na owocne rozmowy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kratom Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Umowa na 15 miesięcy. Za 69 zł (przez cały okres umowy) : WPT+ nPremium + nPremium VOD Może nic szczególnego ale jako, że LM przede wszystkim, zgodziłem się a jak skończą się rozgrywki to jakieś filmy zawsze będzie można obejrzeć. Pozdrawiam. Tomek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Straszna lipa. Za tyle mam jeszcze HBO i Cinemax. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Nie zbadane sa "wyroki" konsultantow N-ki, moze rzucaja kostka jak skladaja propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ale już do nas należy chęć przystąpienia do gry w kości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Masz oczywiscie racje, ale do gry potrzeba dwoch. Natomiast ostatnio, jak wynika z mojego doswiadczenia i dowiadczen opisywanych w tym watku na kilku stronach chce grac tylko jedna strona: Abonent. Konsultanci zachowuja sie jakby mieli w "glebokim" powazaniu stalych klientow. Mi skladano 4 razy taka sama oferte, ktora odrzucalem za kazdym razem. Mialem wczesniej WP+nPremium+HBO+Filmbox, chcialem obnizyc abonament rezygnujac z HBO oraz Filmbox, a dobierajac dodatkowo Multiroom Standard HD. Wg. konsultanta to bylo niemozliwe, po bezowocnych "targach" z konsultantami oraz wymiana mejli przez nkontakt, podpisalaem taka umowe jaka chcialem bez "ich" laski w punkcie tam gdzie wczesniej dokonalem rok temu zakupu N-ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Coś jest ewidentnie na rzeczy w kwestii wciskania kanałów filmowych aktualnym abonentom. Osobiście dostałem już dwa telefony o wzbogacenie mojej oferty o pakiet HBO w cenie 29zł. Oczywiście oferta nie do zaakceptowania. Czyżby to element końcowego nabijania licznika kasy platformy n? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek451 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ludzie co wy narzekacie. Sami godzicie się na umowy, które proponują konsultanci. Podstawą jakichkolwiek negocjacji jest wypowiedzenie umowy, a później twarda postawa w negocjacjach z działem utrzymania klienta, warto poczytać co uzyskali koledzy. Nic nie tracicie, nikt nie zaproponuje dobrej oferty jeśli nie zagrozicie odejściem do konkurencji i dotyczy to wszystkich operatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Nie narzekam, a opisuje proceder, ktory ma miejsce. Podpisalem aneks do umowy taki, jaki chcialem. Konsultant mi tego nie chcial dac wiec znalazlem inne wyjscie i jestem zadowolony. A tutaj opisuje sprawe, zeby pokazac w jaki sposob duza korporacja postepuje z klientem. Pomieszkaj troszeczke na zachodzie i sam sie przekonasz w jaki sposob korporacje moga zadbac o swojego stalego klienta. W kraju traktowani jestesmy jak ograniczeni z trzeciego swiata ( nikogo bez urazy nie chce obrazac - to tylko fakty, jak sztandarowa propozycja koncernu medialnego ) i to nie tylko przez zachodnie korporacje ale i tez rodzime. Nikt nie mowil, ze bedzie latwo, prosto i przyjemnei po zmianie systemu,ale spoleczenstwo obywatelskie z duzym mozolem wszyscy razem musimy budowac w kazdym obszarze naszego zycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gefraiter Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 witam umowę mam do końca lutego i po złożeniu rezygnacji dzisiaj dostałem telefon z propozycją "W nawiązaniu do rozmowy przesyłam podsumowanie proponowanej oferty. 1. Umowa na poł roku. Abonament w cenie 59 zł. 2. Wszystkie 6 pakietów tematycznych oraz dostęp do 3 kanałów HBO na cały okres umowy. 3. Dostęp do kanałów nPremium na okres do 5 miesięcy, czyli do końca maja 2013. Jest także dostęp do kolekcji nPremium VOD (http://n.pl/co-ogladac/wypozyczalnia-vo ... ium-hd-vod ) Zgłoszę Panu ich wyłączenie z końcem promocji. 4. Do końca lutego kanał History HD . Również zgłosimy jego wyłączenie. 5. Zwiększenie dysku dekodera. Skontaktuję się z Panem jako indywidualny doradca Klienta– proszę tylko o podanie terminu lub proszę o kontakt pod specjalnym nr telefonu 122947872. czy to dobra oferta i czy da się coś jeszcze wyciągnąć w tej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek451 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 I to jest dowód na to co czyni wypowiedzenie umowy. Konkretna oferta, krótki okres , przystępna cena . Za tyle brałbym , jeśli w międzyczasie wejdzie w życie fuzja z C+ będziesz mógł podjąć dalsze kroki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nojszek Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Obawiam się że oferta na npremium jest tak skrojona(do maja) aby nie wyszło połączenie za wcześnie i nowy twór będzie rebrandowany w maju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Nie wiadomo czy w maju. Zazwyczaj z prawie dwumiesięcznym wyprzedzeniem przedstawiciele Nki na ichnim forum podawali "premiery" miesiąca, a tym razem premier marcowych dalej nie podali. Także może coś być na rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi