odja Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Czy ktoś się doszukał jak na Android TV zmienić wygląd napisów? Na komputerze po wybraniu języka napisów jest trybik, gdzie można ustawić rodzaj czcionki, kolory etc. Niestety nie wpływa to na inne urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 8 minut temu, mrjacob990 napisał: Miło, że jest integracja Disney+ z aplikacją TV. Jeszcze 2h temu sprawdzając nie widziałem tego. Ale się miło zaskoczyłem, bo myślałem, że olali to w naszej lokalizacji. Jak to ustawiłeś? U mnie w aplikacji apple tv nic nie ma z Disneya i sam Disney ma tylko logo, gdy znajduje się w belce na górze (nie ma polecanych programów jak np. Netflix) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 6 godzin temu, gość napisał: bitrate sięgał aż 25Mbps, a teraz mam w granicach 15-17Mbps... Jak to sprawdzasz? A powiedz ile masz na HD...? Sprawdź jakiś film HD... i np dokument HD "królestwo białego wilka". Ten dokument sprawdzałem i nie wyglądał za fajnie. Jak były sceny na łące z dala to kompresja aż biła w oczy jak wilki po niej biegały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Miło że jest apka na WebOs, nawet mój leciwy TV LG doczekał się apki choć by ją używać na nim to trzeba by być masochistą na Mi Tv Sticku działa lepiej ale też brak jej płynności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 12 minut temu, mrjacob990 napisał: Miło, że jest integracja Disney+ z aplikacją TV. Jeszcze 2h temu sprawdzając nie widziałem tego. Rano tego nie było. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrjacob990 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 (edytowane) 7 minut temu, regedit32 napisał: Jak to ustawiłeś? U mnie w aplikacji apple tv nic nie ma z Disneya i sam Disney ma tylko logo, gdy znajduje się w belce na górze (nie ma polecanych programów jak np. Netflix) Nie ustawiałem, około 15:00 zainstalowałem apkę D+ na Apple TV, poprzeglądałem treści, sprawdzałem w apce Apple TV i nic nie było. Wyłączyłem, bo wychodziłem z mieszkania. Po powrocie patrzę, a jeden z filmów z kolejki następnych (czekał na zakup) wskoczył mi na sam przód jako już dostępny. Widocznie integracja zaczytała się w międzyczasie w tle. @Toma441 Prawda, nie było Edytowane 14 Czerwca 2022 przez mrjacob990 Dodanie komentarza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 13 minut temu, Cinemaniac4K napisał: Sprawdź jakiś film HD... i np dokument HD "królestwo białego wilka". Ten dokument sprawdzałem i nie wyglądał za fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Cinemaniac4K napisał: Jak to sprawdzasz? Przy użyciu Apple TV - parujesz z macbookiem przy użyciu Xcode i pojawiają Ci się w menu funkcje deweloperskie i jedną z nim jest Playback HUD który pokazuje szczegóły stremowanego materiału.. a Ty na czym sprawdzasz te materiały? Ale co do białego wilka to mega duża ziarnistość mimo dużego bitrate'a jak na HD, też kwestia czym był kręcony, jakimi kamerami, bo to wygląda jakby był problem, że z dużym zoomem był kręcony, dlatego taka jakość, trzeba by sprawdzić jak film był kręcony.. ale sam fakt że HD.. 1 godzinę temu, regedit32 napisał: Jak to ustawiłeś? U mnie w aplikacji apple tv nic nie ma z Disneya i sam Disney ma tylko logo, gdy znajduje się w belce na górze (nie ma polecanych programów jak np. Netflix) Apka Apple TV ma pełną integrację z Disney+ i HBO Max, jeśli nie włączyła Ci się sama to włączasz to w Setting -> App Setting/TV -> Connect To TV: Disney+ na ON i HBO Max też na ON. Wtedy treści, sugestie polecane etc dla HBO Max i Disney+ będą widoczne w appce Apple TV. Edytowane 14 Czerwca 2022 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Takie pytanie - czy w TV Samsung jest dostępny format Dolby Atmos? Bo widzę tylko 5.1 (sprzęt Atmosa obsługuje, chodźby na Netflixie). Oczywiście w danym materiale jest Dolby Atmos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Ale apka juz zaczęła mulić niemiłosiernie. To samo strona www - obrazki się doczytują z 30-40 sekund. Ale stream nadal bez przycięć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Może pare sekund ale na pewno nie 30 a już nie 40.. przynajmniej u mnie to jest 2-3 sekundy maks, ale gdy szybko przewijam ekranem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opolsky Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Godzinę temu, Riddick1500 napisał: Takie pytanie - czy w TV Samsung jest dostępny format Dolby Atmos? Bo widzę tylko 5.1 (sprzęt Atmosa obsługuje, chodźby na Netflixie). Oczywiście w danym materiale jest Dolby Atmos. Jest Dolby Atmos na angielskiej wersji oryginalnej oczywiście przy pozycjach, które mają taki dźwięk oznaczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Nie dostałem maila z ofertą promocyjną ale uzyskałem kod przez angielski czat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 13 minutes ago, gość said: Może pare sekund ale na pewno nie 30 a już nie 40.. przynajmniej u mnie to jest 2-3 sekundy maks, ale gdy szybko przewijam ekranem.. U mnie na Firefoxie pół godziny temu jak pisałem czas na załadowanie strony domowej ze wszystkimi obrazkami to była ponad minuta :). Teraz już jest poniżej 5 sek. Ciekawe się filmy na tej przeglądarce odtwarzają - osobne fragmenty mp4a z audio i mp4 z video. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 U mnie z kolei również aplikacja potrafi mulić, normalnie człowiek ma przeczucie, jakby przeglądał aplikacje Prime Video. Dodatkowo jakimś dziwnym trafem stream "mieli" mi się przy bardziej obleganych tytułach jak "What if", natomiast chwilę później włączyłem sobie "Parowca Willyego" i kreskówka nawet się nie zacięła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 (edytowane) Zabezpieczenie VPNowe to jeszcze gorsze niż HBO Max mają (które wyświetla błąd logowania) - pusty ekran i w konsoli przeglądarki tylko info z jakigoś javaskryptu, że z tej lokalizacji dostęp niedozwolony :)). Z istotnych dla mnie wad widzę np. brak opcji historii oglądania i jej edycji. Obejrzy się jeden odcinek czegoś (albo nawet i minutę) i już potem wisi w continue watching. Edytowane 14 Czerwca 2022 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Yyyy, ale to jest umowa terminowa. Na rok…Umowy z Plusem czy CP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 (edytowane) 3 godziny temu, opolsky napisał: Jest Dolby Atmos na angielskiej wersji oryginalnej... Angielska wersja rozumie się sama przez się. Sęk w tym, że w informacji pod tytułem mam napisane info, że dźwięk jest 5.1 zamiast Dolby Atmos, na Netflixie mam takową informację np. na Obi wan Kenobi mam dźwięk 5.1. W szczegółach oczywiście jest napisane o wersji Atmos itp. Ale soundbar nie reaguje w ogóle na ten dźwięk, nie wyświetla się info o tym że to Dolby Atmos. Edytowane 14 Czerwca 2022 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 W aplikacji w ustawieniach konta pojawia się komunikat „Twoje konto wymaga weryfikacji” i ma przyjść na adres e-mail kod weryfikacyjny w ciągu 15 minut, żeby potwierdzić konto.Wysłałem już kilka prób potwierdzenia, ale e- maila nie dostałem w żadnym folderze.Miał ktoś z Was taką sytuacje?Dodam, że konto działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Godzinę temu, aro napisał: W aplikacji w ustawieniach konta pojawia się komunikat „Twoje konto wymaga weryfikacji” i ma przyjść na adres e-mail kod weryfikacyjny w ciągu 15 minut, żeby potwierdzić konto.Wysłałem już kilka prób potwierdzenia, ale e- maila nie dostałem w żadnym folderze.Miał ktoś z Was taką sytuacje?Dodam, że konto działa prawidłowo. Miałem podobnie. Zarejestrowałem konto rano o 7 i też nie dostałem emaila mimo kilkukrotnego ponawiania. Już nawet dzwoniłem w tej sprawie na infolinie (nie udało się dodzwonić), ale dostałem email po kilku godzinach, spróbowałem go wpisać mimo informacji że aktywny 15 min i zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 22 godziny temu, Ozzy666 napisał: Mam i ja Wziąłem subskrypcję miesięczną, żona by się wściekła jakby zobaczyła że wydałem 229 zł na D+ Natomiast u mnie jest na odwrót. Ja bym jeszcze poczekał z zakładaniem konta z promocją na rok, a żona się dopytuje czemu jeszcze go nie założyłem nie mówiąc o najmłodszej części familii. Dzisiaj się tym zajmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Miałem podobnie. Zarejestrowałem konto rano o 7 i też nie dostałem emaila mimo kilkukrotnego ponawiania. Już nawet dzwoniłem w tej sprawie na infolinie (nie udało się dodzwonić), ale dostałem email po kilku godzinach, spróbowałem go wpisać mimo informacji że aktywny 15 min i zadziałało. Jak ktoś nie dostał maila to można przez infolinie albo przez angielski czat poprosić o wygenerowanie kodu do oferty promocyjnej ale trzeba trochę poczekać (ja wczoraj na czacie byłem 40 w kolejce) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opolsky Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 (edytowane) 6 godzin temu, Riddick1500 napisał: Angielska wersja rozumie się sama przez się. Sęk w tym, że w informacji pod tytułem mam napisane info, że dźwięk jest 5.1 zamiast Dolby Atmos, na Netflixie mam takową informację np. na Obi wan Kenobi mam dźwięk 5.1. W szczegółach oczywiście jest napisane o wersji Atmos itp. Ale soundbar nie reaguje w ogóle na ten dźwięk, nie wyświetla się info o tym że to Dolby Atmos. Jeśli TV Samsung to sprawdź: Ustawienia / Dźwięk / Ustawienia Eksperckie / Zgodność z Dolby Atmos (powinno być włączone) No i ja mam Tryb HDMI e-ARC auto [włączony] Tak jest u mnie ścieżka, u ciebie może się różnić. https://iv.pl/image/20220615-073530.GIgnEkz Obi Wan Kenobi ma podobny opis / 4K-HDR10-Dolby Atmos Rozumiem, że soundbar wykrywa Atmos w innych serwisach typu Netflix, Apple, Amazon. Edytowane 15 Czerwca 2022 przez opolsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 @_Artek_ dlaczego próbowałeś przez angielski czat? W sekcji "pomoc" jest podany nr telefonu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 22 godziny temu, dawid_bydgoszcz napisał: Zawarłem właśnie umowę na czas oznaczony 27 miesięcy w Plushu (do tej pory miałem na czas nieokreślony). W gratisie jest Disney+ na 12 miesięcy + 12 miesięcy płatne 28,99 zł. Oferty z gratisowym Disneyem dotyczą nowych abonentów i starych, zmieniających umowy. Czy trzeba kontynuuowac subskrypcje po tym darmowym okresie roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.