tracer10 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Mail zarejestrowany ze 2 tyg temu i echo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 4 minuty temu, lakiman napisał: Z ciekawości kto z Was wybrał subskrypcję miesięczną, a kto już wykupił na rok? Wykupiłem na miesiąc, ale zmienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Zapłacone, rok spokoju. Całkiem sporo do oglądania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelgor Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Czy jest już ta promocja z Polsat box go premium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Jedyny „brak”, który widzę to brak filmu Kevin sam w Nowym Yorku . Oferta na start naprawdę spoko. Są takie perełki jak „Kacze opowieści”, „Gumisie”. Ok wiem, to dla dzieciaków, ale jeśli ktoś dorastał w czasach, kiedy te bajki leciały w TV, to włącza się tryb „nostalgia”. Disney się przygotował do startu. To widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 W Plusie i Polsacie cisza. Na czacie każą kontaktować się z BOK, po zalogowaniu do iPlusa nie odpisują, a po odświeżeniu strony czat zniknął całkowicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Mam i ja Wziąłem subskrypcję miesięczną, żona by się wściekła jakby zobaczyła że wydałem 229 zł na D+ nie musiałem nawet karty podpinać tylko płatność została dodana do Apple Pay. Wrócę do domu to przyjrzę się treściom dokładniej ale tak na pierwszy rzut oka jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 U mnie też dotarł mail, a wczoraj zgłaszałem chęć. Po południu ogarnę temat z rejestracją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Zawarłem właśnie umowę na czas oznaczony 27 miesięcy w Plushu (do tej pory miałem na czas nieokreślony). W gratisie jest Disney+ na 12 miesięcy + 12 miesięcy płatne 28,99 zł. Oferty z gratisowym Disneyem dotyczą nowych abonentów i starych, zmieniających umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukiton0589 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 (edytowane) Ja 2 godziny temu przedłużyłem umowę w polsacie, ale linku się jeszcze nie doczekałem... Zawsze mam 14 dni na odstąpienie od oferty jeśli to zacznie się przeciągać. Edytowane 14 Czerwca 2022 przez lukiton0589 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 42 minuty temu, lakiman napisał: Z ciekawości kto z Was wybrał subskrypcję miesięczną, a kto już wykupił na rok? Rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 230 na cztery osoby na rok to uczciwa cena 230 na jedną też nie jest źle, ale dla mnie tam jest zbyt mało interesujących treści… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Rzeczy do poprawy na Disney+ (sprawdzane na Samsung TV -TIZEN): - słaba jakość HD - myślę ze jest niski bitrate (nie da się sprawdzić na TV), ale nie wygląda to dobrze. HBO Max przebija jakość HD w Disney+. - napisy - brak polskich czcionek (błędnie wyświetlane) - aplikacja powiesiła mi TV na amen musiałem wyłączyć TV z prądu. Do tego zawieszanie się streamingu. Czy już padają serwery? - informację w jakiej jakości jest materiał pojawia się często dopiero po odpaleniu a tak to zero informacji 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Mam i ja - tyle, że tureckie, za 90,16 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Ja też się skuszę, ale tylko na razie na miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 1 godzinę temu, _Artek_ napisał: Trzeba będzie dzwonić do supportu….. A masz jakiś numer do supportu ? Pytam z ciekawosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Ale wtedy przepadnie ta oferta mocno promocyjna roczna. W PB oferta bez zobowiązania i w starych pakietach ale 28.99zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuk Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Jakość HD bardzo dobra Żadnych problemów z polską czcionką (występują polskie znaki ) Żadnych zwiech idealna płynność działania aplikacji Działam na android tv /Google tv Jest tylko jeden problem , czy widzicie możliwość usuwania pozycji z listy oglądaj dalej ? Ja niestety nie znalazłem tej możliwości edytowania a jest to dość ważna sprawa , Jeśli ktoś znalazł ta funkcjonalność proszę się podzielić gdzie to szukać jak w to wejść Dziękuję z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 19 minut temu, domin107 napisał: A masz jakiś numer do supportu ? Pytam z ciekawosci numer z centrum pomocy 22 103 37 11) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 @Cinemaniac4K na Apple TV jakość jest lepsza od HBO Max, nie ma problemów z napisami. Ponownie wychodzi antyczny telewizor ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 15 minut temu, michuk napisał: Jakość HD bardzo dobra Żadnych problemów z polską czcionką (występują polskie znaki ) Żadnych zwiech idealna płynność działania aplikacji Działam na android tv /Google tv - Dla mnie HD słabo w porównaniu z HBO Max - No niestety na TIZEN polskie znaki wyświetlają się błędnie (czcionka nie pasuje do całości) - na TIZEN raz zawiesił mi TV na amen i raz przerwał streamowienie na filmie@bgmnt nie mówię że mój TV to rakieta ale zawstydził by jeszcze nie jeden nowy TV... Netflix już przeprosił że obraził mój TV i teraz mam tak jak wy hehe... więc i tutaj musi być petarda... hehe... Zapodałem dokument "królestwo białego wilka" na D+ - słabo to wygląda. Nie miałem czasu przeglądać ogólnie wszystkiego. A to 4K... też jakieś takie dziwne. Nie wiem może już faktycznie za dużo człowiek doświadczył zbyt dobrej jakości materiału hehe... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 2 godziny temu, lakiman napisał: Podałem 2 adresy mailowe i na każdy została wysłana promocja na rok. Onet -spam, a w Interii już normalnie na poczcie -ok 7.15. U mnie z 2 podanych adresów na 1 przyszedł po 7-mej (ten na który rejestrowałem się kilka miesięcy temu), a na drugi jeszcze nie (na ten który podałem w dniu wczorajszym). U kolegi, który również wczoraj rejestrował maila na promocję tak samo (nie ma jeszcze maila). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 U mnie turecki 6:38, polski 7:11. Maile podane jakieś 2 tygodnie temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 5 minut temu, bgmnt napisał: U mnie turecki 6:38, polski 7:11. u mnie po polskim ani widu ani słychu, turecki od 06:38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 U mnie na polski przyszedł o 7:12.. na drugi nie przyszedł.. ale jak dali w Polsce za 2 dyszki miesięcznie to w Turcji nawet się nie rejestrowałem.. chociaż jak czytam że nawet bez vpn'a można było kupić na Turcję to jednak za 9 dyszek na rok super deal Jakość, szczególnie IMAX Enhanced jak i Dolby Atmos wgniata.. chociaż przed pandemią jeszcze zanim wprowadzili geolokalizację na D+ z UK, bitrate sięgał aż 25Mbps, a teraz mam w granicach 15-17Mbps.. a jak jest u Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.