Jump to content
szyzag123

Graliga.pl - nagrody i kody IPLA

Mr. Orbita

Dwie sprawy organizacyjne:

1. Proszę NIE zamieszczać ogłoszeń w temacie (typu: czy można prosić o kod itp. - proszę polować).

2. Do osób, które kody mają: proszę ich NIE przekazywać nikomu na PW (szczególnie osobom świeżo zarejestrowanym), bo dostałem informacje, że są osoby masowo pytające o kody, które później od Was je dostaną i wystawiają na Allegro. Gdy je wrzucicie publicznie w temat - wykorzysta kto potrzebuje, a będą bezwartościowe dla handlarzy.

Message added by Mr. Orbita

Recommended Posts

Coś mi się wydaje, że organizator przeliczył się w zainteresowaniu i zdolnościach graczy i stało się. Nagród zabrakło. 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OlafS raczej organizator zapomniał, na jaki rynek jest promocja. Może zabrzmi to mało patriotycznie, ale słyniemy z "bycia sprytnym". Zresztą, nawet w tym wątku było to widać. Dla mnie nie jest normalne, kiedy jedna osoba gra na kilkunastu numerach, a nawet tutaj były przypadki, że ktoś pisał wprost: na tym numerze taka nagroda, a na pozostałych siedmiu inna. :D. Ahh, Polska, jaki to piękny kraj...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak w kolejnej edycji nie zrobią jakiegoś systemu rezerwacji i zamawiania nagród przez internet, to sytuacja będzie taka sama jak teraz, że będzie trzeba zwiedzać wszystkie salony Plusa w mieście, by poodbierać nagrody.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, OlafS napisał:

Coś mi się wydaje, że organizator przeliczył się w zainteresowaniu i zdolnościach graczy i stało się. Nagród zabrakło. 😁

Liczba nagród była określona z góry i każdego dnia była jakaś konkretna część tej puli wiec czy ktoś grał na trzech numerach, systemem, botem czy czymkolwiek nie zmieniało to i nie wpływało na liczbę nagród wiec albo mieli te nagrody albo nie i rzucili więcej voucherów niż mieli nagród.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, kamilos951 napisał:

Jak w kolejnej edycji nie zrobią jakiegoś systemu rezerwacji i zamawiania nagród przez internet, to sytuacja będzie taka sama jak teraz, że będzie trzeba zwiedzać wszystkie salony Plusa w mieście, by poodbierać nagrody.

 

Powinno być tak, że jeśli dostanę SMS że piłka na mnie czeka, to ma być przypisana do numeru. A nie że jest w salonie i pierwszy lepszy w ciągu 48h może ją odebrać. Gdybym nie był abonentem Plus-a ta gra by mnie zniechęciła do przejścia do nich.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja powiem wam tak: powinna być wersja na kompy i na telefony. Na telefonie głównie gra, a na kompie możliwość (po wpisaniu kodu) potwierdzenie wygrania nagrody, ustalenie miejsca odbioru wraz z potwierdzeniem SMS, że nagrodę można odebrać wraz z wyznaczonym czasem (np. 7 dni od dostarczenia).

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpisali komukolwiek ostatnio w sprawie nagród premium? W poniedziałek wygrany przeze mnie telefon dotarł do salonu Plusa, a na wiadomości w sprawie nowego kodu nic nie odpisują i dalej go nie mogę odebrać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozpoczęły się niemiłe konsekwencje wstąpienia do klubu premium - z różnych numerów dzwonią z Plusa i namawiają na umowy. :)

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby jeszcze zadzwonili, powiedzieli co chcą, wysłuchali odmowy to nie było tak źle. U mnie na jeden z numerów ciągle dzwonią, po czym jak dobieram, jest głucha cisza. W ciągu ostatnich 2 dni dzwonili z 10 razy i ciągle te głuche telefony. Nie pozostało nic innego, jak zablokowanie numeru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mingo napisał:

U mnie na jeden z numerów ciągle dzwonią, po czym jak dobieram, jest głucha cisza.

Musisz chwilę posłuchać tej ciszy ;) Twój numer wybiera komputer i jak odbierzesz to dopiero łączy z konsultantem. Znam to z naganiaczy na cudowne garnki, nagrody za przyjście i niesamowitych właściwości badań, jakie potrafią zrobić na pokazie. Jak jednak chcesz posłuchać oferty to prędzej posłuchaj ciszy 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jest na nim podany jakiś termin ważności albo termin realizacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma terminu, mam screen z tym kodem. Dzisiaj w punkcie powiedzieli mi, ze nie można już ich wykorzystać bo czas gry się skończył.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie powinni dać jakąś rekompensatę graczom, którzy nie otrzymali zdobytych przez siebie nagród.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te vouchery były ważne 2 tygodnie, więc już raczej nikt nie ma.
Być może za niecały miesiąc ruszy kolejna edycja gry, więc możesz poczekać, bo te vouchery na abonamenty na pewno będą znowu rozdawać co kilka dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udało mi się odebrać telefon w mijającym tygodniu. 7 tygodni po dniu, w którym go wygrałem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.01.2019 o 10:52, wislok napisał:

Dla mnie powinni dać jakąś rekompensatę graczom, którzy nie otrzymali zdobytych przez siebie nagród.

Zgłosiłem sprawę o oszustwo. Tym samym mam pewność, że odzyskam wartość nagród, które Telewizja Polsat Sp. z o.o. usiłowała sobie przywłaszczyć, albo może same nagrody. Zniechęcili do abonamentów, ale nie zniechęcili do działania.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z Regulaminu gry zręcznościowej, który każdy gracz zaakceptował. Punkty 3, 6 i 8 dokładnie opisują sposób i terminy odbioru nagród i podejrzewam, że któryś z nich zawaliłes. Teraz sam sobie odpowiedz, który punkt zawaliłes.

Ci co mieli obsuwę, z winy organizatora gry, w odbiorze nagrody, to ją otrzymali po terminie mimo wszystko. 


§ 6.
Nagrody, mistrzowskie puchary oraz Sklep Mistrzów

1. Nagrody można odebrać w POS Partnerów Gry lub – w przypadku nagród cyfrowych 
- na stronie internetowej www.ipla.tv. Listy POS, w których możliwe jest odebranie nagrody dostępne są na stronach internetowych http://www.plus.pl/znajdz-salon
i http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp.
2. Odebranie nagrody codziennej jest możliwe w każdym, dowolnie wybranym przez Uczestnika POS. 
3. Wydanie nagrody premium (nagrody dedykowane członkom Klubu Premium) – z 
uwagi na jej wartość oraz konieczność pozyskania dodatkowych danych osobowych 
zwycięzcy – jest poprzedzone kontaktem Działu Obsługi Klienta Partnera (DOK) ze 
zwycięzcą. DOK – w ciągu 48 godzin od momentu opublikowania przez Organizatora listy zwycięzców - podejmie trzykrotną próbę skontaktowania się ze zwycięzcą celem umówienia terminu i miejsca odbioru nagrody. Zwycięzcy przysługuje prawo samodzielnego skontaktowania się z Organizatorem i zgłoszenia chęci odbioru nagrody, niezależnie od kontaktu ze strony DOK. W przypadku, jeżeli pracownikowi DOK – z przyczyn nieleżących po stronie DOK lub Organizatora - nie uda się ustalić ze zwycięzcą terminu i miejsca odbioru nagrody, nagroda wraca do puli. 
4. Wydanie nagrody premium w postaci voucher’a następuje poprzez wysłanie zwycięzcy SMS z linkiem aktywującym voucher. Aby skorzystać z voucher’a zwycięzca powinien aktywować go w ciągu 7 dni od dnia otrzymania linka. 
5. Nagrodę może odebrać osoba, która okaże unikalny, jednorazowy kod na telefonie, na 
który został wysłany SMS z linkiem służącym do wygenerowania ww. kodu. 
Okazanie zrzutu ekranu lub innego obrazu kodu bądź otwarcie kodu na innym urządzeniu (o innym numerze MSISDN) nie uprawnia do otrzymania nagrody. 
6. W ciągu 24 godzin od ogłoszenia listy zwycięzców, o której mowa w § 4 ust. 9,
Uczestnik otrzyma SMS z informacją o wygranej i możliwej do odebrania nagrodzie. 
W wiadomości SMS znajdować się będzie także link do pobrania unikalnego, jednorazowego kodu uprawniającego do odebrania nagrody. Po kliknięciu w link, nastąpi pobranie kodu na telefon. Pobranie kodu jest równoznaczne z rozpoczęciem odliczania czasu jaki pozostał na odebranie nagrody w POS lub na stronie internetowej. Zwycięzca może odebrać nagrodę w ciągu:
a) 72 godzin od momentu wygenerowania i wysłania unikalnego kodu – w przypadku 
nagród codziennych,
b) 14 dni od dnia wygenerowania i wysłania unikalnego kodu – w przypadku rzeczowych nagród premium, z zastrzeżeniem warunków, o których mowa w ust. 3 powyżej.
7. Z czynności wydania nagrody rzeczowej oraz voucher’ów na usługi: Abonament w Plusie, Internet w Plusie oraz Telewizja w Cyfrowym Polsacie zostanie spisany protokół. 
8. Po upływie okresów wskazanych w ust. 6 powyżej Uczestnik nie ma możliwości 
odbioru nagrody, która przepada na rzecz Organizatora, wracając do ogólnej puli nagród, a otrzymany voucher lub wygenerowany unikalny kod nagrody zostaje dezaktywowany. Niezależnie od powyższego nagrody będą wydawane do 31 grudnia 2018 r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zdążyłem wszystkie nagrody premium odebrać. Jeszcze wczoraj słuchawki odbierałem.

Ale zwykłych nagród przepadło sporo. ok. 8 piłek, 7 parasoli, czapki, szaliki, koszulki....tu akurat był brak z dostępnością we wszystkich 3 punktach w mieście. Trudno. Swoje i tak wygrałem, ale w kolejnej edycji muszą to lepiej zorganizować.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, swojadroga napisał:

Z Regulaminu gry zręcznościowej, który każdy gracz zaakceptował. Punkty 3, 6 i 8 dokładnie opisują sposób i terminy odbioru nagród i podejrzewam, że któryś z nich zawaliłes. Teraz sam sobie odpowiedz, który punkt zawaliłes.

Ci co mieli obsuwę, z winy organizatora gry, w odbiorze nagrody, to ją otrzymali po terminie mimo wszystko. 


§ 6.
Nagrody, mistrzowskie puchary oraz Sklep Mistrzów

1. Nagrody można odebrać w POS Partnerów Gry lub – w przypadku nagród cyfrowych 
- na stronie internetowej www.ipla.tv. Listy POS, w których możliwe jest odebranie nagrody dostępne są na stronach internetowych http://www.plus.pl/znajdz-salon
i http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp.
2. Odebranie nagrody codziennej jest możliwe w każdym, dowolnie wybranym przez Uczestnika POS. 
3. Wydanie nagrody premium (nagrody dedykowane członkom Klubu Premium) – z 
uwagi na jej wartość oraz konieczność pozyskania dodatkowych danych osobowych 
zwycięzcy – jest poprzedzone kontaktem Działu Obsługi Klienta Partnera (DOK) ze 
zwycięzcą. DOK – w ciągu 48 godzin od momentu opublikowania przez Organizatora listy zwycięzców - podejmie trzykrotną próbę skontaktowania się ze zwycięzcą celem umówienia terminu i miejsca odbioru nagrody. Zwycięzcy przysługuje prawo samodzielnego skontaktowania się z Organizatorem i zgłoszenia chęci odbioru nagrody, niezależnie od kontaktu ze strony DOK. W przypadku, jeżeli pracownikowi DOK – z przyczyn nieleżących po stronie DOK lub Organizatora - nie uda się ustalić ze zwycięzcą terminu i miejsca odbioru nagrody, nagroda wraca do puli. 
4. Wydanie nagrody premium w postaci voucher’a następuje poprzez wysłanie zwycięzcy SMS z linkiem aktywującym voucher. Aby skorzystać z voucher’a zwycięzca powinien aktywować go w ciągu 7 dni od dnia otrzymania linka. 
5. Nagrodę może odebrać osoba, która okaże unikalny, jednorazowy kod na telefonie, na 
który został wysłany SMS z linkiem służącym do wygenerowania ww. kodu. 
Okazanie zrzutu ekranu lub innego obrazu kodu bądź otwarcie kodu na innym urządzeniu (o innym numerze MSISDN) nie uprawnia do otrzymania nagrody. 
6. W ciągu 24 godzin od ogłoszenia listy zwycięzców, o której mowa w § 4 ust. 9,
Uczestnik otrzyma SMS z informacją o wygranej i możliwej do odebrania nagrodzie. 
W wiadomości SMS znajdować się będzie także link do pobrania unikalnego, jednorazowego kodu uprawniającego do odebrania nagrody. Po kliknięciu w link, nastąpi pobranie kodu na telefon. Pobranie kodu jest równoznaczne z rozpoczęciem odliczania czasu jaki pozostał na odebranie nagrody w POS lub na stronie internetowej. Zwycięzca może odebrać nagrodę w ciągu:
a) 72 godzin od momentu wygenerowania i wysłania unikalnego kodu – w przypadku 
nagród codziennych,
b) 14 dni od dnia wygenerowania i wysłania unikalnego kodu – w przypadku rzeczowych nagród premium, z zastrzeżeniem warunków, o których mowa w ust. 3 powyżej.
7. Z czynności wydania nagrody rzeczowej oraz voucher’ów na usługi: Abonament w Plusie, Internet w Plusie oraz Telewizja w Cyfrowym Polsacie zostanie spisany protokół. 
8. Po upływie okresów wskazanych w ust. 6 powyżej Uczestnik nie ma możliwości 
odbioru nagrody, która przepada na rzecz Organizatora, wracając do ogólnej puli nagród, a otrzymany voucher lub wygenerowany unikalny kod nagrody zostaje dezaktywowany. Niezależnie od powyższego nagrody będą wydawane do 31 grudnia 2018 r.

 

Daj sobie spokój. Czy zgłaszałbym podejrzenie popełnienia przestępstwa ścigane z urzędu, gdybym zawalił regulamin? Żenada.

 

 

23 godziny temu, kamilos951 napisał:

Ile nagród ci nie wydali, że chce ci się męczyć z nimi po sądach?

 

Wartość nagród około 600 zł. Warto powalczyć. Dlatego zdecydowałem się na ten krok. Telewizja Polsat Sp. z o.o. nie zrobi mnie w bambuko. :-) Zwyczajnie ktoś poleci ze stołka, ja odzyskam to, co mi się należy i tyle.

Edited by Barti
Nie KRZYCZYMY na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Foton napisał:

Zwyczajnie ktoś poleci ze stołka

Hahahaha 😄 Myślisz, ze kogoś zwolnią tylko dlaczego, że nie dostałeś swoich nagród? Żebyś tylko nie musiał płacić kosztów sądowych, bo jeszcze na tym tracisz. Życzę powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...