Skocz do zawartości

Graliga.pl - nagrody i kody IPLA


szyzag123
 Udostępnij

Wiadomość dodana przez Mr. Orbita

Dwie sprawy organizacyjne:

1. Proszę NIE zamieszczać ogłoszeń w temacie (typu: czy można prosić o kod itp. - proszę polować).

2. Do osób, które kody mają: proszę ich NIE przekazywać nikomu na PW (szczególnie osobom świeżo zarejestrowanym), bo dostałem informacje, że są osoby masowo pytające o kody, które później od Was je dostaną i wystawiają na Allegro. Gdy je wrzucicie publicznie w temat - wykorzysta kto potrzebuje, a będą bezwartościowe dla handlarzy.

Rekomendowane odpowiedzi

Smartfony są z 4x droższe - o to mi chodziło, przez co były na pewno lepszym kąskiem. :)

W pierwszej grze premium to tak naprawdę nikt nie wiedział jaką ma naprawdę pozycję, bo wtedy każdy z max wynikiem był pierwszy. ;) Ale wtedy też słuchawki wygrałem. :)

Edytowane przez bart18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.12.2018 o 18:32, Foton napisał:

Nie prawda. Dziś dostałem 24 nowe kody ważne do 10 stycznia.

To masz tego trochę ;) Ja tylko 5 i co z tego, że kod odnowią, jak i tak w salonach nie ma nagród...Można chodzić dziesiątki razy i słuchać - że "nie ma", "kurier już był", ""pod nr telefonu nagród nie zamawiamy" itd, itp...W większości salonów robią wszystko, żeby pozbyć się "intruzów" bo nie ma z nich prowizji, a dla nich to dodatkowa praca...niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też przysłali nowy kod na jedną parę, aż się zdziwiłem, że tak szybko.

 

 

"pod nr telefonu nagród nie zamawiamy"

To widze że mam szczęście, bo mi pozamawiali pełno parasolek i koszulek na wszystkie moje numery.

Ogólnie to zauważyłem, że salony należące do grupy kapitałowej Polkomtela lepiej podchodzą do osób które przychodzą w sprawie graliga, niż te różne salony fracyzowe znajdujące się w galeriach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefonu dalej nie ma, słuchawek dalej nie ma, a jak dzisiaj napisałem o nowy kod na koszulkę to odpisują, że nie mogą już generować nowych voucherów. W przypadku słuchawek przynajmniej dostałem nowy kod, a o telefonie milczą lub odpisują nic nie wnoszące wiadomości raz na kilka dni.

Spodziewałem się, że tak to będzie wyglądać, ale jak nie dostanę tych dwóch nagród premium to wystąpię na drogę sądową, bo już mam opinię na ten temat z UOKiK i od prawnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten cały Polsat jest niepoważny.

Ja i moi znajomi mamy ogółem 3 telefony i 3 słuchawki do odebrania i kody na słuchawki nie przysyłają, a na telefony się jutro kończą i mają wszystkich w d... Kompletny brak profesjonalizmu i zdecydowanie mnie zniechęcili do Polsatu i Plusa. Jak tam tak wygląda organizacja to ja, rodzina i znajomi podziękujemy i będziemy się trzymać od nich z daleka.

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam szczerze, że mnie to nie dziwi. Wszystko łatwo, prosto i pięknie wygląda w teorii. W praktyce to muszą tam mieć trudny system, bo miałem mnóstwo problemów z uzyskaniem rabatów SD, czy to dziwne zmiany w umowach, dodatkowe opłaty, które by zostały zweryfikowane trzeba dzwonić. Dział reklamacji musi mieć więcej roboty niż infolinia.

 

Mnie od dwóch tygodni czekam na wznowienie vouchera. Potem już nie odpisali. A wczoraj koszula przepadła i chyba moje zainteresowanie.

Im chodziło tylko o nowych abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem przed chwilą takiego e-maila:

 

"Witamy.

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, ale nie jesteśmy w stanie już wygenerować nowego kodu i wysłać prośby o zatowarowanie. Jeżeli nie udało Ci się odebrać nagrody w wyznaczonym czasie, nie będzie już takiej możliwości. Zgodnie z Regulaminem czas odbioru wszelkich nagród był do 31 grudnia 2018 r.


Pozdrawiamy,
Zespół Gra Liga"

 

Czyli co 28 plecaków poszło się gonić?

A jeszcze 2 stycznia napisali do mnie gdzie chce je odebrac.

Edytowane przez goldmember21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej czas na wygenerowanie nowego vouchera był do 31.12, bo nagrody dalej w punktach wydają.

Co do nagród premium, to odpisali mi wczoraj, że jak słuchawki nie przyjdą do punktu do końca ważności vouchera to wygenerują nowy. Liczę na to, że faktycznie tak będzie i nie napiszą mi, że nie mogą już wygenerować nowego vouchera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja odebrałem dziś kilkanaście nagród, ale wciąż bez 7 piłek i 1 białej koszulki. Też otrzymałem tego samego maila "Przykro nam...". W poniedziałek idę zgłosić sprawę o oszustwo w Prokuraturze. W historii mam prośby o dosłanie nagród do punktów od listopada, a zgodnie z Regulaminem mogę odebrać w dowolnym punkcie. W żadnym punkcie w moim mieście tych nagród nie było. Polecą głowy w Cyfrowym Polsacie... Pierwszy ten, kto pisze na "TY" i wysłał tego maila :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem nowy kod na słuchawki oraz odebrałem telefon.

W punktach lepiej niech dobrze sprawdzą w systemie czy mają telefony. Okazało się, że mieli telefony i nie wiedzieli nawet, że to z gra liga. Jak im mówię, że z 2 tygodnie temu dostałem info, że są do odebrania to zaczęli sprawdzać i się okaząło, że na stanie mają 2 telefony Galaxy A6 które kiedyś się nie sprzedały...nawet ich nie poinformowano, że są już przeznaczone do wydania z graliga. Dopiero sprawdzając na komputerze po numerze tel i kodzie mogli sprawdzić numer IMEI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś odebrałam kilka nagród, które zamówiłam ok. 2 tygodnie temu. 2 szaliki mi przepadły, bo data ważności kodu mi przepadła i odpisali mi dokładnie to samo co "goldmember21". Ostatni raz odnowione kody przesłali mi 02.01.2019.

 

Kolega był wczoraj w salonie po plecaki/worki (których nie ma już z miesiąc) i powiedzieli, że już dostaw nie będzie, to co jest w salonach można odebrać. Ewentualnie można zadzwonić na infolinie (nie wiem jaki numer) i zamówić bezpośrednio u nich kurierem do domu. Tylko oczywiście za kuriera trzeba zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, claudio86 napisał:

Dziś dostałem nowy kod na słuchawki oraz odebrałem telefon.

W punktach lepiej niech dobrze sprawdzą w systemie czy mają telefony. Okazało się, że mieli telefony i nie wiedzieli nawet, że to z gra liga. Jak im mówię, że z 2 tygodnie temu dostałem info, że są do odebrania to zaczęli sprawdzać i się okaząło, że na stanie mają 2 telefony Galaxy A6 które kiedyś się nie sprzedały...nawet ich nie poinformowano, że są już przeznaczone do wydania z graliga. Dopiero sprawdzając na komputerze po numerze tel i kodzie mogli sprawdzić numer IMEI.

To pewnie u mnie sytuacja wygląda dokładnie i mają mi wydać telefon z tych co mają do sprzedaży. Ale ostatnia wiadomość od graligi to informacja, że przesłali sprawę do weryfikacji, a kodu dalej nie wysyłają.

Pójdę do salonu w poniedziałek i opowiem twoją historię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie można zadzwonić na infolinie (nie wiem jaki numer) i zamówić bezpośrednio u nich kurierem do domu. Tylko oczywiście za kuriera trzeba zapłacić.

Infolinii żadnej nie ma. Jak zadzwonisz do nich na numer z którego czasem dzwonili w sprawie nagród (infolinia Cyfrowego Polsatu), to dostaniesz informacje, żeby pisać na maila, bo tylko tam są sprawy konkursu załatwiane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne, co potrafią odpisać na graliga.pl to to, że jest już po terminie i to koniec. Rozumiem, że to, iż tych plecaków od ponad miesiąca nie było w żadnym z punktów, to jest moja wina? Trochę to niepoważne. Skoro nie ma obowiązku wydania tych nagród to równie dobrze tych nagród może wcale fizycznie nie było w takiej ilości, a że ktoś wygrał to już jego problem.

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...