Jump to content
szyzag123

Graliga.pl - nagrody i kody IPLA

Mr. Orbita

Dwie sprawy organizacyjne:

1. Proszę NIE zamieszczać ogłoszeń w temacie (typu: czy można prosić o kod itp. - proszę polować).

2. Do osób, które kody mają: proszę ich NIE przekazywać nikomu na PW (szczególnie osobom świeżo zarejestrowanym), bo dostałem informacje, że są osoby masowo pytające o kody, które później od Was je dostaną i wystawiają na Allegro. Gdy je wrzucicie publicznie w temat - wykorzysta kto potrzebuje, a będą bezwartościowe dla handlarzy.

Message added by Mr. Orbita

Recommended Posts

Przy ostatniej grze premium musiały takie być, bo z taką szybkością ruchów jaką teraz miałem w życiu bym słuchawek nie wygrał przy botach. A jednak wygrałem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słuchawek jednak było 350 więcej, a miejsce miałem podobne co przy telefonie. Poza tym słuchawki aż tak wartościowe jak smartfon to nie są to i boty się tak nie rzuciły. ;)

Edited by bart18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak? A jak do wygrania były pierwsze słuchawki to jakoś miałem dobry wynik, a mimo to nie wygrałem...
Słuchawki nie są tak wartościowe? Te słuchawki stoją po 200zł. Więc nie wiem, czy nie są aż tak wartościowe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smartfony są z 4x droższe - o to mi chodziło, przez co były na pewno lepszym kąskiem. :)

W pierwszej grze premium to tak naprawdę nikt nie wiedział jaką ma naprawdę pozycję, bo wtedy każdy z max wynikiem był pierwszy. ;) Ale wtedy też słuchawki wygrałem. :)

Edited by bart18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ktoś wspomniał, że w grze o bilety do kogoś dzwonili, bo aktualizowali ranking przez boty. Więc można przypuszczać, że boty zniknęły...

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.12.2018 o 16:10, bart18 napisał:

A to dobrze wiedzieć, bo ja zamierzam po świętach w czwartek odebrać dopiero, a tu wychodzi, że ktoś może jeszcze zabrać. :D

No i chyba ktoś zabrał, bo słuchawek w salonie nie ma... Ciekawe, czy teraz w ogóle będą na maile odpowiadać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpisać to pewnie odpiszą, tylko pytanie, czy zdążą z odpowiedzią do 3 stycznia, bo wtedy jest ostatni dzień wydawania nagród.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, kamilos951 napisał:

Odpisać to pewnie odpiszą, tylko pytanie, czy zdążą z odpowiedzią do 3 stycznia, bo wtedy jest ostatni dzień wydawania nagród.

Nie prawda. Dziś dostałem 24 nowe kody ważne do 10 stycznia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo na zwykle nagrody nowy kod dostaniesz w godzinę.

Na kody do nagród premium trzeba czekać kilka dni zanim łaskawie odpiszą.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.12.2018 o 18:32, Foton napisał:

Nie prawda. Dziś dostałem 24 nowe kody ważne do 10 stycznia.

To masz tego trochę ;) Ja tylko 5 i co z tego, że kod odnowią, jak i tak w salonach nie ma nagród...Można chodzić dziesiątki razy i słuchać - że "nie ma", "kurier już był", ""pod nr telefonu nagród nie zamawiamy" itd, itp...W większości salonów robią wszystko, żeby pozbyć się "intruzów" bo nie ma z nich prowizji, a dla nich to dodatkowa praca...niestety.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.12.2018 o 12:22, kamilos951 napisał:

Odpisać to pewnie odpiszą, tylko pytanie, czy zdążą z odpowiedzią do 3 stycznia, bo wtedy jest ostatni dzień wydawania nagród.

Odpisali dość szybko jak na nich, dziś mi kod odnowili. :) Obiecali też dostawę. Ciekawe, ile to zajmie? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi też przysłali nowy kod na jedną parę, aż się zdziwiłem, że tak szybko.

 

 

"pod nr telefonu nagród nie zamawiamy"

To widze że mam szczęście, bo mi pozamawiali pełno parasolek i koszulek na wszystkie moje numery.

Ogólnie to zauważyłem, że salony należące do grupy kapitałowej Polkomtela lepiej podchodzą do osób które przychodzą w sprawie graliga, niż te różne salony fracyzowe znajdujące się w galeriach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telefonu dalej nie ma, słuchawek dalej nie ma, a jak dzisiaj napisałem o nowy kod na koszulkę to odpisują, że nie mogą już generować nowych voucherów. W przypadku słuchawek przynajmniej dostałem nowy kod, a o telefonie milczą lub odpisują nic nie wnoszące wiadomości raz na kilka dni.

Spodziewałem się, że tak to będzie wyglądać, ale jak nie dostanę tych dwóch nagród premium to wystąpię na drogę sądową, bo już mam opinię na ten temat z UOKiK i od prawnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten cały Polsat jest niepoważny.

Ja i moi znajomi mamy ogółem 3 telefony i 3 słuchawki do odebrania i kody na słuchawki nie przysyłają, a na telefony się jutro kończą i mają wszystkich w d... Kompletny brak profesjonalizmu i zdecydowanie mnie zniechęcili do Polsatu i Plusa. Jak tam tak wygląda organizacja to ja, rodzina i znajomi podziękujemy i będziemy się trzymać od nich z daleka.

Edited by Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem wam szczerze, że mnie to nie dziwi. Wszystko łatwo, prosto i pięknie wygląda w teorii. W praktyce to muszą tam mieć trudny system, bo miałem mnóstwo problemów z uzyskaniem rabatów SD, czy to dziwne zmiany w umowach, dodatkowe opłaty, które by zostały zweryfikowane trzeba dzwonić. Dział reklamacji musi mieć więcej roboty niż infolinia.

 

Mnie od dwóch tygodni czekam na wznowienie vouchera. Potem już nie odpisali. A wczoraj koszula przepadła i chyba moje zainteresowanie.

Im chodziło tylko o nowych abonentów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem przed chwilą takiego e-maila:

 

"Witamy.

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, ale nie jesteśmy w stanie już wygenerować nowego kodu i wysłać prośby o zatowarowanie. Jeżeli nie udało Ci się odebrać nagrody w wyznaczonym czasie, nie będzie już takiej możliwości. Zgodnie z Regulaminem czas odbioru wszelkich nagród był do 31 grudnia 2018 r.


Pozdrawiamy,
Zespół Gra Liga"

 

Czyli co 28 plecaków poszło się gonić?

A jeszcze 2 stycznia napisali do mnie gdzie chce je odebrac.

Edited by goldmember21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prędzej czas na wygenerowanie nowego vouchera był do 31.12, bo nagrody dalej w punktach wydają.

Co do nagród premium, to odpisali mi wczoraj, że jak słuchawki nie przyjdą do punktu do końca ważności vouchera to wygenerują nowy. Liczę na to, że faktycznie tak będzie i nie napiszą mi, że nie mogą już wygenerować nowego vouchera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MI się dziś udało odebrać słuchawki, więc nagrody jak najbardziej są jeszcze wydawane. :) Mimo tych wszystkich perypetii ogólnie nie narzekam na konkurs, przecież trochę fajnych rzeczy się ugrało. :)

Edited by bart18

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja odebrałem dziś kilkanaście nagród, ale wciąż bez 7 piłek i 1 białej koszulki. Też otrzymałem tego samego maila "Przykro nam...". W poniedziałek idę zgłosić sprawę o oszustwo w Prokuraturze. W historii mam prośby o dosłanie nagród do punktów od listopada, a zgodnie z Regulaminem mogę odebrać w dowolnym punkcie. W żadnym punkcie w moim mieście tych nagród nie było. Polecą głowy w Cyfrowym Polsacie... Pierwszy ten, kto pisze na "TY" i wysłał tego maila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś dostałem nowy kod na słuchawki oraz odebrałem telefon.

W punktach lepiej niech dobrze sprawdzą w systemie czy mają telefony. Okazało się, że mieli telefony i nie wiedzieli nawet, że to z gra liga. Jak im mówię, że z 2 tygodnie temu dostałem info, że są do odebrania to zaczęli sprawdzać i się okaząło, że na stanie mają 2 telefony Galaxy A6 które kiedyś się nie sprzedały...nawet ich nie poinformowano, że są już przeznaczone do wydania z graliga. Dopiero sprawdzając na komputerze po numerze tel i kodzie mogli sprawdzić numer IMEI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też miałem kilka piłek do odbioru, ale (przynajmniej w Krakowie) nikt ich nie widział od kilku tygodni. Pracownicy w różnych punktach zamawiali przy mnie po kilka razy, ale nigdy nie przyszły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dziś odebrałam kilka nagród, które zamówiłam ok. 2 tygodnie temu. 2 szaliki mi przepadły, bo data ważności kodu mi przepadła i odpisali mi dokładnie to samo co "goldmember21". Ostatni raz odnowione kody przesłali mi 02.01.2019.

 

Kolega był wczoraj w salonie po plecaki/worki (których nie ma już z miesiąc) i powiedzieli, że już dostaw nie będzie, to co jest w salonach można odebrać. Ewentualnie można zadzwonić na infolinie (nie wiem jaki numer) i zamówić bezpośrednio u nich kurierem do domu. Tylko oczywiście za kuriera trzeba zapłacić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, claudio86 napisał:

Dziś dostałem nowy kod na słuchawki oraz odebrałem telefon.

W punktach lepiej niech dobrze sprawdzą w systemie czy mają telefony. Okazało się, że mieli telefony i nie wiedzieli nawet, że to z gra liga. Jak im mówię, że z 2 tygodnie temu dostałem info, że są do odebrania to zaczęli sprawdzać i się okaząło, że na stanie mają 2 telefony Galaxy A6 które kiedyś się nie sprzedały...nawet ich nie poinformowano, że są już przeznaczone do wydania z graliga. Dopiero sprawdzając na komputerze po numerze tel i kodzie mogli sprawdzić numer IMEI.

To pewnie u mnie sytuacja wygląda dokładnie i mają mi wydać telefon z tych co mają do sprzedaży. Ale ostatnia wiadomość od graligi to informacja, że przesłali sprawę do weryfikacji, a kodu dalej nie wysyłają.

Pójdę do salonu w poniedziałek i opowiem twoją historię.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ewentualnie można zadzwonić na infolinie (nie wiem jaki numer) i zamówić bezpośrednio u nich kurierem do domu. Tylko oczywiście za kuriera trzeba zapłacić.

Infolinii żadnej nie ma. Jak zadzwonisz do nich na numer z którego czasem dzwonili w sprawie nagród (infolinia Cyfrowego Polsatu), to dostaniesz informacje, żeby pisać na maila, bo tylko tam są sprawy konkursu załatwiane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyne, co potrafią odpisać na graliga.pl to to, że jest już po terminie i to koniec. Rozumiem, że to, iż tych plecaków od ponad miesiąca nie było w żadnym z punktów, to jest moja wina? Trochę to niepoważne. Skoro nie ma obowiązku wydania tych nagród to równie dobrze tych nagród może wcale fizycznie nie było w takiej ilości, a że ktoś wygrał to już jego problem.

Edited by Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...